Side 3 af 31 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 461

Emner: Til- og afgange 2: Afgang harder

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    ›Det vil jeg nu ikke tilslutte mig. Både Peter Nielsen, Mykland og
    ›Mio har været store ledere på midtbanen, og det på tidspunkter
    ›hvor de var nogenlunde på Svenssons nuværende alder.
    ›Jeg tror ikke nødvendigvis, det er en ulempe, at ens styrmand på
    ›midtbanen har godt med erfaring.

    Bestemt ikke men det kan du også få med en, der er 26-29 år. Jeg kan da godt overtales til at se Anders Svensson som en ok transfer, hvis der ikke er nogle andre, yngre alternativer, men hvis man skal hente en 32-årig ind, så skal han have et niveau, der er noget højere, end hvad man ellers kan have i kikkerten. Især i tilfældet Anders Svensson, da han næppe ville være en billig herre. Og jeg tænker egentlig bare, at vi burde kunne finde alternativer på nogenlunde samme niveau, som Svensson efterhånden er på (det er min opfattelse, at han er faldet lidt i niveau, fra der hvor han var da han vendte hjem fra engelsk fodbold).

    Men bevares - hvis man var sikker på, at han kunne have samme positive effekt på banen som Mykland (om end på en anden vis da de ikke just er samme type), og man kunne få ham billigt, så ville jeg gerne ændre mening og kalde det en fin transfer.

    ›Nu tror jeg i øvrigt ikke at det sker, men jeg ser stadig
    ›Svensson som lidt af en drøm.

    Næh, det sker formentlig ikke, for Elfsborg vil nok næppe af med Svensson og spørgsmålet er også, om han selv er specielt interesseret. Til hvilket jeg tænker, at hvis det var muligt og interessant for os i praksis, så havde vi nok hentet ham allerede.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Lidt status fra CV, sakset fra det nye BALLS *gys*



    Læs BALLS online her
    http://fckballs.emagine.dk/1L4a435d7adac4e012.cde

    Læs mere om BALLS
    http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=9346

    /Martin A

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Jeg vil lige følge lidt op på et par af de spillere, som måske kunne vise sig interessante for os.

    I sagens natur er de fleste fra Allsvenskan, og efter et succesfuldt U21-EM er deres stjerne røget i vejret hos mange klubber.
    Men det betyder selvfølgelig ikke, at vi er fuldstændig uden chance. Det er trods alt stadig kun rygter, og København har ry som Skandinaviens største klub, nu endda med udsigt til mulig Champions League.

    Labinot Harbuzi og Malmös ordførerende, Bengt Madsen, har startet en offentlig ordkrig, som mere eller mindre har forseglet Harbuzis ønske om, at komme til udlandet igen.
    I morgen kan han frit forhandle med andre klubber, da hans nuværende kontrakt udløber om et halvt år.

    Pontus Farnerud fortsætter med at imponere i Stabæk. I går scorede han således det afgørende mål i kampen mod Brann, og ifølge en norsk avis, er han den syvende bedste spiller i Tippeligaen netop nu.

    Rasmus Elm er, sammen med Marcus Berg, formentlig den hedeste spiller fra ungdomslandsholdet, og der går næsten ikke en dag, uden at han bliver kædet sammen med nye relativt store europæiske klubber.

    Så er der vores (næsten) helt egne Tobias Linderoth. Som det ser ud lige nu, bliver han i Galatasaray. Holdets nye træner, Frank Rijkaard, er eftersigende ganske glad for Linderoth, og regner med, at han har en fremtid på holdet.

    Mattias Bjärsmyr er endnu en af de rigtig interessante spillere fra Sverige U21-hold. Anføreren har for længst meldt ud, at han søger nye græsgange, og ligesom Harbuzi, har han kontraktudløb om et halvt år. Derfor kan han allerede i morgen begynde at snakke med andre klubber, uden at IFK kan gøre det fjerneste ved det.
    Senest er det Panathinaikos, der meldes på banen. Her skulle han dog kæmpe mod to noget mere profilerede spillere.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    I forlængelsen af snakken om det svenske U-21 landshold så ville en spiller som Gustav Svensson fra IFK Göteborg være særdeles interessant. Han menes at være Linderoths fremtidige aftager og en bedre boldspiller. Her burde FCK interessere sig en smule da vi jo har gode erfaringer med den type spiller og satser på en stærk midt-midt.

    Han anses have en stor ydeevne ala Linderoth og med potentiale til at styre en midtbane. Desuden kan han skabe noget på egen hånd. Han har også forsvarserfaringer. En sikker spiller desuden.

    Man United har interesseret sig for ham.

    Her fyrer han kanonen af.
    Sidst redigeret af tortocnt : 01.07.09 kl. 09:07
    Hislen af TorbenØ.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Ajax har ladet rygnumrene 4, 7 og 9 stå fri indtil videre. Det betyder, at man ikke pt. har spillere i truppen, der er udset til at besætte de pågældende pladser. Det kunne være interessant for FCK, fordi nr. 7 ellers blev varetaget af to skandinaviske landsholdsspillere, nemlig Kennedy Bakircioglü og Dennis Rommedahl. Det vil med andre ord sige, at de to officielt er ude af billedet i Ajax, og formentlig kan hentes temmelig billigt. Om FCK så er interesserede i nogen af dem, eller om nogen af dem er interesserede i FCK, skal jeg ikke gøre mig klog på.

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Nu da Actionman er blevet fritstillet i Derby kunne han jo også være interessant for os, i forhold til at Wendt formentlig bliver skudt afsted om senest et år og Niclas stopper karrieren til vinter (hvilket jeg er overbevist om at han gør, pga. forskerordningen). Albrechtsen er vel ikke ringere på venstreback, end de vi ellers har haft kig på?

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    529

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    ›Nu da Actionman er blevet fritstillet i Derby kunne han jo også
    ›være interessant for os, i forhold til at Wendt formentlig bliver
    ›skudt afsted om senest et år og Niclas stopper karrieren til
    ›vinter (hvilket jeg er overbevist om at han gør, pga.
    ›forskerordningen). Albrechtsen er vel ikke ringere på
    ›venstreback, end de vi ellers har haft kig på?

    Jeg er enig i at han bør hentes, men jeg ser ham mere som en centerforsvarer i FCK, som så til nød kan være back-up på begge backs. Som fast starter på en back plads er der for lidt bold i ham. Centralt er det vel snart forbi for Ulrik Laursen, og Antonsson er altid god for en skade.

    Men jeg er spændt på hvad der sker på den venstre back. Det er ikke nogen let plads at finde gode spillere til. Måske endnu en ung midtbanespiller som kan omskoles lige som Wendt?

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    tror sku det bliver det ringeste vinduesommer, hvis man kan sige det, for det gode er jo at det ser ud til at ingen spillere bliver solgt i dette vindue, men det virker da også som om at der heller ikke kommer nogen spillere til blubben heller..... Er det så godt et hold at der ikke behøves nogen nye spillere, ellers skal man have finanskrisen i tankerne og være glade for den trup som klubben har ??.

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    ›Er det så godt et hold at der ikke behøves nogen nye spillere, ellers
    ›skal man have finanskrisen i tankerne og være glade for den trup
    ›som klubben har ??.

    - Det er ikke sikkert det kan betale sig (økonomisk såvel som sportsligt), ikke at hente spillere. Mener man at truppen er god nok til at løse billet til en af de europæiske hovedturneringer (gruppespillet), er en trupændring selvfølgelig ikke en absolut nødvendighed - men flere norske klubbers økonomiske problemer og et par transferfrie spillere in mente, kan det måske - på lidt længere sigt - vise sig at være god forretning, at investere i et par spillere i dette vindue. Og gerne nogen der kan overtage fra mere etablerede spillere, som så kan blive skudt afsted til vinter eller til næste sommer.

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    ›Mener man at truppen
    ›er god nok til at løse billet til en af de europæiske
    ›hovedturneringer (gruppespillet), er en trupændring selvfølgelig
    ›ikke en absolut nødvendighed

    CV eller Ståle (kan jeg ikke lige huske) har dog været ude flere gange og sige, at når man er stærk, bør man handle, for at forsvare sin position (eller noget i den henretning). Lige præcis eksemplet med JC/Wiland illustrerer dette glimrende: Man stod ikke og havde desperat brug for en målmand i skandinavisk landsholdsklasse, men slog alligevel til da muligheden bød sig. Jeg tror, at det samme kan ske i dette transfervindue. Strategien er nok ikke speciel offensiv, men dukker der noget interessant op, er man parat til at handle
    Hejsa
    Elver's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    ›CV eller Ståle (kan jeg ikke lige huske) har dog været ude flere
    ›gange og sige, at når man er stærk, bør man handle, for at
    ›forsvare sin position (eller noget i den henretning)

    - Det lyder sgu lidt barbarisk, det med henretningen :)
    Ellers (selvfølgelig) enig.

  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Tjo men der har ikke været de helt store rygter, så man vil vel ikke være overrasket hvis der ikke skete noget i dette vindue.
    Men vi burde jo være en lækkerbisken for gode spillere, nu da vi skal ud og spille i gruppespillet til CL. men spørgsmålet er så om det er en gulerod nok til at FCK kan tiltrække spillere fra udlandet af den kvalitet som klubben leder efter.

  17. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Jeg kan ikke lade være med at håbe på, at degraderingen af Laursen er et varsel om, at manden ikke har en alt for lang fremtid i klubben.

    Hvis det er tilfældet, står den, i mine øjne, perfekte afløser heldigvis klar.

    Mattias Bjärsmyr har for længst meldt ud, at han ikke forlænger sin nuværende kontrakt. Nu har han tilmed sagt, at han helst smutter lige nu.

    Det ønske får han dog ikke nødvendigvis opfyldt, fordi han er gratis om et halvt år. Hvis København skrev kontrakt med ham nu, gældende fra årsskiftet, kunne jeg næsten ikke blive mere tilfreds.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    ›Jeg kan ikke lade være med at håbe på, at degraderingen af
    ›Laursen er et varsel om, at manden ikke har en alt for lang
    ›fremtid i klubben.

    Det har både CV og Ulrik jo også nærmest selv meldt ud. Han kommer til at sidde på bænken i en hel del kampe i den kommende sæson, og på den måde nærmer UL sig vel nærmest en "aftægtsstilling" i FCK.

    ›Hvis det er tilfældet, står den, i mine øjne, perfekte afløser heldigvis klar.
    ›Mattias Bjärsmyr har for længst meldt ud, at han ikke forlænger
    Nu
    ›har han tilmed sagt, at han helst smutter lige nu.
    ›Det ønske får han dog ikke nødvendigvis opfyldt, fordi han er
    ›gratis om et halvt år. Hvis København skrev kontrakt med ham nu,
    ›gældende fra årsskiftet, kunne jeg næsten ikke blive mere
    ›tilfreds.

    Hæ, det er lidt skægt. Med de forslag der har været her på SL plus det lidt, der har været i medierne, burde vi jo nærmest købe det ½ svenske U-21 hold. Ja ok men i hvert fald Bjärsmyr, Emil Johansson, Gustav Svensson, Mikael Lustig, Rasmus Bengtsson, Rasmus Elm, Labinot Harbuzi, (og man kunne måske nævne Robin Söder også). Mens der jo nærmest ikke nævnes en eneste fra det danske eller det norske U-21 hold, som interessante (og relativt realistiske) indkøbsmuligheder.

    De må have et par gode årgange, svenskerne. Eller også har vi en del fans, der følger svensk fodbold meget aktivt :-)
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #45
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Hvis det er tilfældet, står den, i mine øjne, perfekte afløser heldigvis klar.

    Mattias Bjärsmyr har for længst meldt ud, at han ikke forlænger
    Nu
    har han tilmed sagt, at han helst smutter lige nu.
    Jeg tror, at vi er for set ude ift. Bjärsmyr: http://fotboll.expressen.se/Nyheter/...ill-aten-i-dag

Side 3 af 31 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •