Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 83

Emner: Oscar Wendt forlænger til 2011

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    ›Eurosport mener, at FCK og Bologna er blevet eniuge om en pris på Oscar:

    http://onside.dk/nyheder/superligaen...enige-om-wendt

    ›Ikke lige det bedste tidspunkt med henblik på CL kvalifikationskampen(e).

    det må sgu da være en god=høj pris for at lade ham slippe nu, det er sgu da det værst tænkelige tidspunkt hvis han slippes nu.

    Nogen som kan berette hvordan Oviedo ser ud pt på den plads ??? er han overhovedet i nærheden af noget som ligner en fornuftig venstre back ?

    Mvh Thomas
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    133

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    Puha, er ikke helt tryg ved at Oscar er væk til mulige CL-kval kampe, eller endnu værre til selve CL gruppe spil.
    Lige meget hvad så er det ikke optimalt, da afløseren nok ikke PT er i truppen, og at en ny givetvis skal til at spilles ind henover evt CL-kval kampe el. ligende.
    FORZA FCK

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    Det vil selvfølgelig være ærgerligt at miste Wendt, især hvis han forsvinder lige inden afgørende kvalkampe til CL/EL-gruppespil. Men omvendt har han længe trængt til nye udfordringer, og i mine øjne har han det seneste års tid mindet lidt om Lars Jacobsen i hans sidste tid i København. Det er blevet for let for ham, han har været for sikker på sin plads og har ikke ydet op til sit bedste - 80% har været nok til stadig at være den bedste back i ligaen. Han skal videre i systemet til en større liga, og hvis Bologna virkelig er villige til at lægge de 15-18 millioner, der har været nævnt, er det en rigtig god handel for en spiller med under et år tilbage af kontrakten. Så må man bare håbe, at afløseren allerede er fundet og kan hentes for det halve. Oviedo er næppe tiltænkt en rolle som fast mand endnu.
    HIC SUNT LEONES


  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    Heldigvis er der 2 uger til play-off spillet, og med tanke på at man har længe har vidst, at Wendt var attraktiv for udlandet, så må man simpelthen have en liste over mulige afløsere, man vil forhøre sig på.

    Det der bliver svært, er så at hente en back, der bare er tæt på Wendts offensive niveau. Wendt er bestemt ikke verdensklassse i forsvaret, men offensivt er han en af vores helt store kort, og det bliver svært at finde en afløser, der kan/tør lægge så offensivt, og samtidig vide hvornår han skal komme tilbage i det defensive. Og ikke mindst, hvem skal Grønkjær nu træde-på-og-trille bolden baglæns til, i en mesterlig overlap der flænser fløjen ad?! :´(

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2010
    Indlæg
    24

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    jeg forstår ikke Wendt - jeg vil da hellere spille for den bedste danske klub og CL, mesterskaber osv, end at spille for en klub i en bedre liga, men sidste år endte de på 17 pladsen i serie a...
    Ebbe, Nedre C!
    Success is Temporary - Loyalty is forever
    www.fckfan.net

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    Jeg har det også sådan med Oscar, han har været fantastisk de sidste par år, men synes ikke han ligefrem har sprullet her i efteråret, han laver mange fejl i forsvaret og bidrager ikke til særligt meget fremad, tror han trænger til nyt luft, men der skal altså en kompetent afløser, tror ikke Oviedo er klar endnu, men jeg kan jo tage fejl :-)
    Forza FCK
    Bazooka

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    1,192

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    ›jeg forstår ikke Wendt - jeg vil da hellere spille for den bedste
    ›danske klub og CL, mesterskaber osv, end at spille for en klub i
    ›en bedre liga, men sidste år endte de på 17 pladsen i serie a...

    Jeg vil da hellere se hvor langt evnerne rækker overfor Sneijder, Ronaldinho, Simone Pepe etc. på Giuseppe Meazza, Olimpico etc. end ditto overfor Johnny Thomsen, Spellman etc. på Haderslev Stadion, Casa Horsens-et-eller-andet.
    Between kissing and fucking, i've walked a 1000 miles!
    Actor Bob Hoskins


  10. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    Hvis Wendt sælges og der skal hentes en erstatning synes jeg man burde kigge mod Pierre Bengtson i fcn. Han har et kæmpe potentiale og har nu spillet fast i et lille årstid på venstre back pladsen i fcn. Han er fremragende offensivt, og hans venstre ben er ganske fænomenalt. Derudover virker han taktisk klog og disciplineret defensivt. Da han blev købt blev han nævnt som et af Sveriges største backtalenter, og jeg synes bestemt han har levet op til prædikatet.

  11. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    Jeg vil da hellere se hvor langt evnerne rækker overfor Sneijder, Ronaldinho, Simone Pepe etc. på Giuseppe Meazza, Olimpico etc. end ditto overfor Johnny Thomsen, Spellman etc. på Haderslev Stadion, Casa Horsens-et-eller-andet.
    For slet ikke at tale om den medfølgende lønfremgang, kunne man tilføje.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    Det virker efterhånden ret sandsynligt at Wendt smutter inden længe, og jeg tror ikke at Oviedo er klar endnu til at tage over. Derfor tror jeg godt vi kan regne med, at der vil blive købt en ny venstreback, hvis Wendt skydes af til Italien.

    Emnerne kender vi jo... Rindarøy, Richardinho, måske Emil Johansson men jeg tror faktisk godt det kunne blive en helt anden. Pierre Bengtson fra FCN er mit bud.

    Han er lidt samme type som Wendt. Omskolet midtbanespiller der nu spiller back, god teknik (faktisk bedre end Wendt, synes jeg), gode indlæg, men også lidt de placeringsvanskeligheder Wendt stadig lider lidt under engang i mellem.

    Han vil vel kunne købes for 5-7 mil. vil jeg skyde på, og det er da i øvrigt værd at bemærke at Ståle har været på tribunen i FCNs to sidste hjemmekampe mod SønderjyskE (okay, det kunne også være for at se på Søren Frederiksen) og Sporting.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    ›Emnerne kender vi jo... Rindarøy, Richardinho, måske Emil
    ›Johansson men jeg tror faktisk godt det kunne blive en helt
    ›anden. Pierre Bengtson fra FCN er mit bud.

    - Heh! De navne nævner jeg også... andetsteds dog, men stadigvæk. De er så også rimelig oplagte, ligesom komenterne Kevin Conboy og Jonathan Parr er det. Apropos den udgave af Løvetimen du var så flink at gøre mig opmærksom på, så tænker jeg dog også i billige (men) gode løsninger fra tulipanlandet. Særligt Donovan Slijngard og Robbert Schilder må nogen da kunne se en idé i!

  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    Jonathan Parr kunne gøre en god job for os !! Sindsyg hurtig ok pasnings og Ståle kan sikkert gøre ham endnu bedre !!!

  17. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    I mine øjne ville en optimal løsning (for os) være at han flytter i vinterens transfervindue, men spørgsmålet er om Bologna er specielt lune på dén idé.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #44
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    I mine øjne ville en optimal løsning (for os) være at han flytter i vinterens transfervindue, men spørgsmålet er om Bologna er specielt lune på dén idé.
    Tja. Jeg nøjes meget gerne med at beholde ham til 27. august. Hvis bare han kunne hjælpe i kampen om at komme med i gruppespillet, så kunne han smutte bagefter. Det må også være "optimalt" for klubben, da pengene så er i hus. Så jeg håber vi beholder ham måneden ud.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    ›Tja. Jeg nøjes meget gerne med at beholde ham til 27. august.
    ›Hvis bare han kunne hjælpe i kampen om at komme med i
    ›gruppespillet, så kunne han smutte bagefter. Det må også være
    ›"optimalt" for klubben, da pengene så er i hus. Så jeg
    ›håber vi beholder ham måneden ud.

    ›ougar

    Bedømt udfra dét vi har set ham i træningskampene, er jeg er bare ikke specielt lun på at bruge Oviedo i hverken EL eller CL; i såfald skal det ihvertfald være med William som venstre midt til at dække af for ham! Han er jo ikke back, for f...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Oscar Wendt på vej væk?
    By mathiasf in forum Transferforum
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 07.04.09, 13:27
  2. Ny venstreback! (Oscar Wendt)
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 116
    Sidste Meddelelse: 14.08.07, 12:11
  3. Sang til Oscar Wendt (red.)
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 18.07.06, 17:11

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •