Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 83

Emner: Oscar Wendt forlænger til 2011

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    59

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    Med tanke på vores kval kampe til champions League, kommer et salg af Wendt selvfølgeligt ikke specielt belejligt. Men hvis det holder stik, at vi er blevet tilbudt 16-18 mio for ham, så synes jeg sagtens man kan forsvare et salg. Personligt synes jeg også at Wendt er faldet en smugle i niveau det seneste års tid, og det er nok ved at være på tide, at han kommer videre i systemet og mod nye udfordringer.

    Umidelbart tror jeg ikke at der bliver købt en erstatning på venstre bak pladsen. Jeg har meget svært ved at se logikken i Oviedo handlen, hvis man bare går ud og køber et nyt førstevalg til hans plads. Jeg håber og tror at Oviedo er tiltænkt som Wendts afløser, da han virker til at være en spiller med et stort potientiale.
    Så må vi bare håbe at han er klar til at løfte den tunge arv efter Oscar(Hvis han bliver solgt).

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    Flere nævner Pierre Bengtson fra FCN...
    Men hvad skal vi med ham? Han er vel låst i europæisk sammenhæng minimum indtil vinterpausen. Og kun hvis vi stadig er i Champions League, hvilket chancen nok ikke er vanvittig stor for.

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    ›Flere nævner Pierre Bengtson fra FCN...
    ›Men hvad skal vi med ham? Han er vel låst i europæisk sammenhæng
    ›minimum indtil vinterpausen. Og kun hvis vi stadig er i Champions
    ›League, hvilket chancen nok ikke er vanvittig stor for.

    Jeg sad og zappede lidt imellem de forskellige EC kampe og kom til at bruge lidt tid på at se Stuttgart-Molde. Og der lagde jeg balndt andet mærke til Knut Olav Rindarøy, der har været nævnt en helt del gange før. Han spillede fremragende, og lavede et SUPER mål. Pudsigt at se at Emil Johansson som de hentede som Rindarøys afløser spillede venstre kant, han scorede også. Ved så godt at de nu har spillet EC. Meeeen, der skal holdes kraftigt øje med dem.

    PS: Molde var på vej mod ekstra tid, da de førte 2-1 på udebane. Men valgte så at kokse totalt så tyskerne udlignede og gik videre i 3. minuts overtid (typisk tysk). Lidt synd.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    ›Jeg sad og zappede lidt imellem de forskellige EC kampe og kom
    ›til at bruge lidt tid på at se Stuttgart-Molde. Og der lagde jeg
    ›balndt andet mærke til Knut Olav Rindarøy, der har været nævnt en
    ›helt del gange før. Han spillede fremragende, og lavede et SUPER
    ›mål.

    Jeg var også imponeret over Rindarøy i går aftes, selvom det også skal siges, at Stuttgart spillede som en pose nødder. Jeg er lidt overrasket over, at Rindarøy stadig er at finde i Molde. Det var mit indtryk, han var på vej væk allerede i vinter. Hvis han er realistisk at hente, ville jeg gerne se ham i FCK.

    ›PS: Molde var på vej mod ekstra tid, da de førte 2-1 på udebane.
    ›Men valgte så at kokse totalt så tyskerne udlignede og gik videre
    ›i 3. minuts overtid (typisk tysk). Lidt synd.

    ›Mvh. Dennis Jørgensen

    Ahh, det var de nu ikke. Stuttgart vandt den første kamp i Norge 3-2, så ved stillingen 1-2 skulle Molde stadig bruge et mål mere :-)

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    ››Jeg sad og zappede lidt imellem de forskellige EC kampe og kom
    ››til at bruge lidt tid på at se Stuttgart-Molde. Og der lagde jeg
    ››balndt andet mærke til Knut Olav Rindarøy, der har været nævnt en
    ››helt del gange før. Han spillede fremragende, og lavede et SUPER
    ››mål.

    ›Jeg var også imponeret over Rindarøy i går aftes, selvom det også
    ›skal siges, at Stuttgart spillede som en pose nødder. Jeg er lidt
    ›overrasket over, at Rindarøy stadig er at finde i Molde. Det var
    ›mit indtryk, han var på vej væk allerede i vinter. Hvis han er
    ›realistisk at hente, ville jeg gerne se ham i FCK.

    ››PS: Molde var på vej mod ekstra tid, da de førte 2-1 på udebane.
    ››Men valgte så at kokse totalt så tyskerne udlignede og gik videre
    ››i 3. minuts overtid (typisk tysk). Lidt synd.
    ››
    ››Mvh. Dennis Jørgensen

    ›Ahh, det var de nu ikke. Stuttgart vandt den første kamp i Norge
    ›3-2, så ved stillingen 1-2 skulle Molde stadig bruge et mål mere
    ›:-)

    Der kan man bare se hvor godt mit tysk er. Synes også at det var lidt underligt at de pressede så hårdt på da de var foran :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  7. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    Uden at skulle drage forhastede konklusioner virker det som om, at der er blevet lidt stille igen angående et salg af OW.. Det er da ikke helt usandsynlig, at det ikke lige frem har gavnet ham, at han har spillet et par middelmådig kampe her på det sidste..

  8. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    265

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    ›Uden at skulle drage forhastede konklusioner virker det som om,
    ›at der er blevet lidt stille igen angående et salg af OW.. Det er
    ›da ikke helt usandsynlig, at det ikke lige frem har gavnet ham,
    ›at han har spillet et par middelmådig kampe her på det sidste..

    Omvendt er det heller ikke utænkeligt, at klubben har holdt igen pga. udsigten til mange millioner, såfremt man slår Rosenborg. Årsagen til dette, kunne sagtens være at man vurdere at der ikke er en direkte erstatning til Wendt, og det derfor ville være en væsentlig forringelse, at sælge Wendt.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #53
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    Wendt bekræfter nu at FCK er i dialog med Bologna om en transfer. Det er selvfølgelig et uheldigt tidspunkt (uanset om han bliver solgt før eller efter et eventuelt CL gruppespil), men det virker som om han har brug for nye udfordringer.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    bekræfter nu at FCK er i dialog med Bologna om
    ›en transfer. Det er selvfølgelig et uheldigt tidspunkt (uanset om
    ›han bliver solgt før eller efter et eventuelt CL gruppespil), men
    ›det virker som om han har brug for nye udfordringer.

    Interessant artikel om Bergvold fra Tipsbladet:

    http://tipsbladet.dk/nyhed/bergvolds...enske-mareridt

  13. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    bekræfter nu at FCK er i dialog med Bologna om
    ›en transfer. Det er selvfølgelig et uheldigt tidspunkt (uanset om
    ›han bliver solgt før eller efter et eventuelt CL gruppespil), men
    ›det virker som om han har brug for nye udfordringer.

    Som han løb rundt og var forvirret mod Bate, så synes jeg fint vi kan skyde ham af, hvis vi får omkring 20 for ham.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  14. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    Hvad med at den sportslige sektor kiggede lidt på ham her. Jeg synes efterhånden at han har spillet ganske fornuftigt igennem flere år. Og kunne være spændende at se sammen med nogle bedre spillere.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/interesse-ung-lyngby-profil

    Mvh. Dennis Jørgensen

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    Well, her kommer lige et langskud på hvem vi kunne hente.

    Pablo Brandán.

    Offensiv argentinsk back der for tiden spiller i Unirea Urcezini i Rumænien. Det gør han dog ikke meget længere, da Unirea er komplet i opløsning - ejeren er gået fallit og hverken spillere eller ledere har fået løn de sidste tre måneder. Derfor er alt sat til salg, og de andre større klubber i Rumænien, er eftersigende også ved at gå på strandhugst i Unireas spillertrup.

    Brandan er en af deres ledende spillere, og var i sin unge dage også omkring det argentinske U-20 landshold.

    Vi køber ham jo nok ikke, men synes egentlig at det var meget sjovt, at han var ledig og til at hente.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #58
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    Nu ser det ud til at Wendt's skifte til Bologna er sat i bero.

    - Da det var på sit højeste med Bologna, fik jeg at vide, at de ville hive fat i FCK, og jeg kunne læse mig til, at klubberne faktisk var enige. Jeg ventede så på næste skridt fra Bologna, men det kom aldrig, og for os blev det aldrig mere konkret. Om de så stadig forhandler med FCK, eller om det er ryddet af bordet, ved jeg ikke. Lige nu ser det ud til, at det er i dvale, siger Niclas Jensen som er agent for Wendt til Tipsbladet.dk.
    Umiddelbart er det jo fornuftigt, jeg håber dog for Wendt og os selv (såfremt vi kan finde en kvalificeret afløser) at han kommer afsted - han virker metaltræt...
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    W
    ›Nu ser det ud til at endt's skifte til Bologna er sat i
    ›bero
    .



    ›Umiddelbart er det jo fornuftigt, jeg håber dog for Wendt og os
    ›selv (såfremt vi kan finde en kvalificeret afløser) at han kommer
    ›afsted - han virker metaltræt...

    Men vi bliver under alle omstændigheder nødt til at hente en erstatning for Wendt hvis han smutter. For Oviedo er ikke klar endnu. Og Thobias Skovgaard, synes jeg endnu ikke har FCK klasse. Så ham i U19 landskampen i går aftes. Og der imponerede han langtfra. Ved selvfølgelig godt at man ikke kan vurdere ud fra én kamp. Meeen, jeg er skræmt hvis ikke der bliver hentet en erstatning.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  21. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    265

    Re: Oscar Wendt forlænger til 2011

    En anden forholdsvis interessant og realistisk spiller kunne være:

    Adama Tamboura

    Han har spillet en del kampe i den svenske liga, hvor han havde meget succes, så meget at han flere gange er blevet kåret til bedste back i den svenske liga. Han skiftede til franske FC Metz i januar og har, så vidt jeg kunne finde frem til, ikke spillet særlig meget siden.

    Han bliver beskrevet som:
    Adama Tamboura personifierar den moderna ytterbacken. Med fart, styrka och avig teknik forsar han respeklöst fram längs med Helsingborgs vänsterkant. Förutom en utmärkande fysik besitter Tamboura en farlig vänsterfot, något som har resulterat i tre passningspoäng i år. I defensiven kan Tamboura ibland lämna stora ytor bakom sig, men han lyckas slående ofta hinna ikapp sina motståndare tack vare sin snabbhet och aggressivitet. Given landslagsman för Mali och snart lika given i en större liga.
    Han kunne, ud fra beskrivelsen, være den perfekte afløser for Oscar. Derudover er han i den alder, hvor man bestemt ikke kunne udelukke et salg om et par sæsoner.
    Sidst redigeret af Frede : 13.08.10 kl. 17:01
    Kvist!

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Oscar Wendt på vej væk?
    By mathiasf in forum Transferforum
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 07.04.09, 13:27
  2. Ny venstreback! (Oscar Wendt)
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 116
    Sidste Meddelelse: 14.08.07, 12:11
  3. Sang til Oscar Wendt (red.)
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 18.07.06, 17:11

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •