Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Martin Bergvold

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Martin Bergvold

    Ja, jeg har egentligt ikke så meget at sige om ham - så denne tråd er mere for at åbne op for en debat

    Manden vil HELT klart væk fra Livorno - ville det være realistisk at hente ham hjem?
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Martin Bergvold

    ›Ja, jeg har egentligt ikke så meget at sige om ham - så denne
    ›tråd er mere for at åbne op for en debat

    ›Manden vil HELT klart væk fra Livorno - ville det være realistisk
    ›at hente ham hjem?

    Hmm, du vil altså gerne starte en debat om noget du ikke selv har en holdning til?

    Men nej, bergvold er ikke aktuel! Vi har Grønkjær og Vingaard til venstrekanten!

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    529

    Re: Martin Bergvold

    ›Men nej, bergvold er ikke aktuel! Vi har Grønkjær og Vingaard til venstrekanten!

    Jeg vil nu gerne have ham. Han er en stabil spiller som kender klubben. Han ville næppe starte fast, men han ville få sine kampe hen over en sæson. Desuden nærmer flere af kanterne sig en udløbsdato. Desværre.

    Hvis han oven i kunne lære at spille back, så ville jeg begynde at blive rigtig interesseret.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    61

    Re: Martin Bergvold

    Nu forlod Bergvold klubben, fordi kan ikke ville være breddespiller, så jeg tvivler på, at han vil tilbage, hvis perspektivet er, at han kun skal spille kampe i ny og næ i løbet af sæsonen.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Martin Bergvold

    I øvrigt har Bergvold så vidt jeg ved spillet central midtbane i Livorno, så hvis han er aktuel, så er det vel til Hjaltes plads eller pladsen ved siden af ham - og det virker ikke sandsynligt, at man køber Bergvold til den plads eller som Atibas afløser.
    Mvh.
    Dane

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Martin Bergvold

    Manden har tænkt sig at forlade en klub, hvor han ville spille Serie A i næste sæson, så mon det selv er attraktivt for ham at vende hjem, også hvis der skulle vanke en fast plads? Jeg tror det ikke.

    Jeg husker i øvrigt at Bergvold har glasben, så jeg siger nej tak, selv om jeg husker ham som en ganske sympatisk spiller.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Martin Bergvold

    Tror nu egentlig at Bergvold kunne være en fin afløser for Atiba på central midt. Han er så vidt jeg har forstået fast mand på Livornos centrale midtbane, noget man ikke ligefrem kunne sige at Hjalte f.eks var i Holland.

    Talentet er der, hvis glasbenene er væk og han har lyst til hjem skal han da være velkommen, han er i mine øjne bedre på pladsen ved siden af Hjalte end både TK, Würtz, Kvist og Vingaard.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Martin Bergvold

    Martin har ikke viljen til at kæmpe sig til en startplads i klubben. Det var derfor han forlod klubben i første omgang. Pga. den indstilling er han absolut ikke velkommen. Vi skal ikke have spillere i truppen, der åbenlyst klager over manglende spilletid. De skal kæmpe og levere varen uden klynk.
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Martin Bergvold

    ›Martin har ikke viljen til at kæmpe sig til en startplads i
    ›klubben. Det var derfor han forlod klubben i første omgang. Pga.
    ›den indstilling er han absolut ikke velkommen. Vi skal ikke have
    ›spillere i truppen, der åbenlyst klager over manglende spilletid.
    ›De skal kæmpe og levere varen uden klynk.

    Jeg synes nu nok,at Bergvold i meget lang tid accepterede rollen som talent og synes egentlig aldrig han tudede. Jeg mener derimod, at manden var realist og med konkurrence i form af Grønkjær søgte han andet steds hen, hvilket vel var helt naturligt?

    Kan ske at jeg tager fejl, men umiddelbart erindrer jeg ham ikke som tudefjæs.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    216

    Re: Martin Bergvold

    HHmm... Egentlig burde denne debat være en af den nemme.

    Jeg ville ønske jeg kunne sige, lad os hive ham hjem, men han forlod klubben efter at Grønkjær kom til, og fordi vi så var stærkt besat på netop midten at der ikke var udsigt til spilletid, ville han hellere til en anden klub.

    Jeg tror ikke på at han vil hjem nu, og vores midtbane er heller ikke blevet dårligere siden han forlod klubben
    _____

    MvH

    Don Braun

    Det kan godt være jeg har farvede briller på, men tilgængæld er jeg da ikke blind.
    Don_Braun's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sang til Martin Bergvold
    By Plutoman in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.06, 10:23
  2. Martin Bergvold
    By Hellig Kebab in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 09.12.05, 19:56
  3. Martin Bergvold
    By phspirate in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 12:44
  4. Martin Bergvold plakat i Brølet
    By Elle in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 07.03.05, 20:00
  5. Martin Bergvold eller Jesper Bech ?
    By Martin ® Shearer in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 26.04.04, 19:16

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •