Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Jude Nworuh - et emne i FCK?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Jude Nworuh - et emne i FCK?

    http://www.bold.dk/nyt/Agent-Broendb...-vil-have-Jude

    Ifølge ovenstående upålidelige kilde, kan FCK have vist interesse for Jude. Denne har angiveligt fået et utiltalende kontrakttilbud af FCMuh, og ifølge spillerens agent er der massiv interesse for knægten. Under alle omstændigheder vil han havne i kategorien Rygter, men lad os da bare få ham under behandling. Han fik jo lidt af et SL gennembrud i foråret, men kan vel i bedste fald rubriceres som talent, med en svær nær fremtid hos København hvis der er hold i rygtet
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  2. #2
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Jude Nworuh - et emne i FCK?

    Tror jeg ikke der er. Sikkert agent spin igen, for at skabe lidt interesse om hans spiller. Jeg har svært ved at se Jude klare sig i FCK.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Jude Nworuh - et emne i FCK?

    Måske har jeg bare mange fordomme omkring spilleragenter og deres troværdighed - og når de så samtidig kommer fra Afrika og hedder f.eks. Adedapo Kujore-Olowu så konkluderer jeg rimelighed hurtigt at de nok bare lukker lort ud. Der er jo ingen sandsynlighed for at han skulle komme til hverken os eller Brøndby, han har slet ikke nivauet pt.

    /Martin A

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    202

    Re: Jude Nworuh - et emne i FCK?

    Jeg kan ikke se, at vi kan bruge ham til noget som helst, og jeg tror at det her i bedste fald er en agent, der prøver at bruge FCK og andre klubber til at skabe interesse om en spiller.
    At manden skulle have fået et gennembrud i suppen er vidst også en tilsnigelse. Jeg kan ikke finde noget statistik på ham, men jeg er ret overbevist om, at hans målsnit ikke er imponerede, og mit indtryk er, at han ikke har haft en fantastisk sæson, ej heller et godt forår.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,274

    Re: Jude Nworuh - et emne i FCK?

    Jeg tror ikke der er så meget at snakke om her. For mig virker det meget åbenlyst, at der er tale om en agent, som prøver at presse værdien op på sin klient midt i nogle kontraktforhandlinger. Han kan ikke få den kontrakt han vil have, så han går straks i medierne og planter rygter om at de to største og økonomisk stærkeste klubber i landet, samt udenlandske klubber, har lagt et bud på bordet. Problemet er bare at hans udtalelse på ingen måde virker troværdig eller i det mindste bare realistisk.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    160

    Re: Jude Nworuh - et emne i FCK?

    Ja det er nok rygter, selvom agenten faktisk siger de har et tilbud fra os, de kunne nøjes med at sige at der var interesse, dermed løj de ikke lige så slemt.. med mindre de nu rent faktisk har et bud fra fck :) håber sku ikke..

    Der er tit blevet talt om, at der ikke er plads til en angriber mere pt idet vi i forvejen har problemer med at give f.eks. nordstrand meget spilletid, og idet ståle forventer sig mere af damen i den kommende sæson, så tror ikke vi henter en angriber i dette vindue.

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Jude Nworuh - et emne i FCK?

    ›Måske har jeg bare mange fordomme omkring spilleragenter og deres
    ›troværdighed - og når de så samtidig kommer fra Afrika og hedder
    ›f.eks. Adedapo Kujore-Olowu så konkluderer jeg rimelighed hurtigt
    ›at de nok bare lukker lort ud. Der er jo ingen sandsynlighed for
    ›at han skulle komme til hverken os eller Brøndby, han har slet
    ›ikke nivauet pt.

    ›/Martin A
    Så med andre ord; folk med afrikansk klingende navne lyver?

    Men ok, du hedder Martin, så jeg konkludere du formentlig bare lukker lort ud. ;)
    6

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Jude Nworuh - et emne i FCK?

    ›Så med andre ord; folk med afrikansk klingende navne lyver?
    plz læs igen..

    ›Men ok, du hedder Martin, så jeg konkludere du formentlig bare
    ›lukker lort ud. ;)

    Fint med mig, beklager du er blevet stødt over min opfattelse af afrikanske spilleragenters troværdighed i kontrakforhandlinger.

    /Martin A

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Jude Nworuh - et emne i FCK?

    Min første tanke var også at det var en løgn for at lægge press på FCM. Men jeg synes ikke at man skal være helt blind for at knægten er 20 år og har et udemærket potentiale. Måske ser FCK og BIF på muligheden for at tilknytte ham som udviklingspiller. Han er trods alt kun jævnaldrende med Danni Jensen og knapt et år ældre end Zanka, Jacob Albrechtsen og Saban Özdogan.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Heath Pearce et emne for FCK?
    By jasonpo nr. 1 in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 11.11.06, 14:36
  2. Jan Kristiansen et emne for FCK?
    By juster in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 24.10.06, 16:36
  3. Tomasson - Et emne i FCK?
    By *Hasen* in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 19.09.06, 17:28
  4. Berglund emne i FCK?
    By Bondrup in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 09.06.05, 21:47
  5. Anders Svensson - Fra emne i FCK til emne i Barca!
    By kimBlim in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 11.10.04, 11:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •