Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 76

Emner: Atiba på vej til Tyrkiet (og nu er han så endt i PSV)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Atiba på vej til Tyrkiet

    Det var jo helt ventet, at han ville smutte, og PSV er da også en glimrende klub, men havde Atiba ikke selv meldt ud, at hans drøm var Premier League?Jeg havde personligt gerne set ham i en engelsk midterklub som f.eks. Bolton eller Fulham.

    Held og lykke til Atiba. Han har været et kæmpe aktiv for FCK og vil blive savnet.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Atiba på vej til Tyrkiet

    ›Det var jo helt ventet, at han ville smutte, og PSV er da også en
    ›glimrende klub, men havde Atiba ikke selv meldt ud, at hans drøm
    ›var Premier League?Jeg havde personligt gerne set ham i en
    ›engelsk midterklub som f.eks. Bolton eller Fulham.

    ›Held og lykke til Atiba. Han har været et kæmpe aktiv for FCK og
    ›vil blive savnet.

    At hans drøm var at komme til Premier League er ikke ensbetydende med, at han kunne komme til Premier League. Hvem siger, at der overhovedet har været interesse fra England? Jeg har ikke hørt pressen kæde Atiba sammen med ret mange engelske klubber, selvom han ellers ville være oplagt at hente for mange af midterholdene.

    Jeg synes, at PSV er et klogt valg af Atiba. Her vil han formodentlig kunne spille sig til en fast plads i en storklub, der spiller europæisk stort set hver eneste sæson. Samtidig bliver han til daglig udfordret i en liga, der er lige et niveau over den danske, selvom flere af bundholdene er rystende dårlige. Jeg tror sagtens, at Atiba kan bliver en stor profil i Æresdivisionen, hvis han slår til i PSV - han har bestemt niveauet. Og så er det jo ikke for sent at komme til Premier League.

    Held og lykke fremover til Atiba. Det er en skam at miste så stor en profil, men han fortjente på den anden side at prøve talentet af på et højere niveau. Personligt vil jeg huske ham som en af de bedste, mest teknisk velfunderede og mest stabile midtbanespillere, vi har haft i lang tid - og så for hans solomål mod Silkeborg, næsten i Maradona-stil.
    Sidst redigeret af Dane : 22.04.10 kl. 20:38
    Mvh.
    Dane


  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Atiba på vej til Tyrkiet

    ›Synes ikke PSV er væsentligt bedre end vi er...

    PSV har et lønbudget på det 4-dobbelte af Københavns, hvilket er den afgørende parameter i kampen om at tiltrække en etableret spiller som Hutch.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Atiba på vej til Tyrkiet (og nu er han så endt i PSV)

    Bare lige for at nørde den lidt, er der så nogen der kan svare på, hvilket system de spiller i PSV?

    Hollænderne er jo kendt for at spille 4-3-3, og det vil jo i så fald måske betyde, at han får en lidt anden rolle end i Ståles mega stringente 4-4-2..

    Det er selvfølgelig en overvejelse, der med garanti har indgået i hans overvejelser, men det er jo efterhånden gået op for de fleste, at han er bedst midt midt - hvem skal han konkurrere med der i PSV?
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: Atiba på vej til Tyrkiet (og nu er han så endt i PSV)

    ›Bare lige for at nørde den lidt, er der så nogen der kan svare
    ›på, hvilket system de spiller i PSV?

    ›Hollænderne er jo kendt for at spille 4-3-3, og det vil jo i så
    ›fald måske betyde, at han får en lidt anden rolle end i Ståles
    ›mega stringente 4-4-2..

    ›Det er selvfølgelig en overvejelse, der med garanti har indgået i
    ›hans overvejelser, men det er jo efterhånden gået op for de
    ›fleste, at han er bedst midt midt - hvem skal han konkurrere med
    ›der i PSV?

    PSV spillede 4-2-3-1 mod os i begge UEL-kampe i efteråret, hvilket nærmest må betyde at han er sikker på at spille centralt, enten som alm. central midtbane eller på den offensive position.

  7. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    265

    Re: Atiba på vej til Tyrkiet

    ›Jeg synes, at PSV er et klogt valg af Atiba. Her vil han
    ›formodentlig kunne spille sig til en fast plads i en storklub,
    ›der spiller europæisk stort set hver eneste sæson. Samtidig
    ›bliver han til daglig udfordret i en liga, der er lige et niveau
    ›over den danske, selvom flere af bundholdene er rystende dårlige.
    ›Jeg tror sagtens, at Atiba kan bliver en stor profil i
    ›Æresdivisionen, hvis han slår til i PSV - han har bestemt
    ›niveauet. Og så er det jo ikke for sent at komme til Premier
    ›League.

    Problemet er vel bare her, at PSV er usandsynlig godt besat på midtbanen. Ibrahim Afellay er deres vice-kaptajn og en meget stor profil, så det er højst tvivlsomt, han ryger ud. Balázs Dzsudzsák er vel klubbens absolutte største stjerne, så han ryger nok heller ikke. Otman Bakkal er også én af de store profiler, som har scoret mange mål (10 indtil videre i Æresdivisionen) og desuden spiller på kanten, hvor Atiba ikke altid har haft sine bedst øjeblikke. Dernæst er Timmy Simons kaptajn og han flyttes højst sandsynligt heller ikke. Derudover har de profiler som Engelaar, der har spillet en del landskampe for Holland, og Zakaria Labyad som netop er blevet 17 og har allerede har scoret et par mål i sin debut.

    Man kan håbe for Atiba, at Dzsudzsák måske bliver solgt til en bedre liga, men jeg vil ikke sige, at det er den bedste klub, han er endt i, hvis han skal erobre en startplads på midtbanen. Han kan selvfølgelig spille angriber, men der ser jeg ham desværre heller ikke som en vinder. Fordelen for Atiba er, at han er meget alsidig og kan spille mange pladser, men det bliver en hård kamp for ligaens og klubbens bedste spiller.
    Kvist!

  8. #67
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    169

    Re: Atiba på vej til Tyrkiet

    Jeg var som udgangspunkt glad for Atibas valg. En stærk klub der spiller flot og underholdende fodbold - Atiba skal spille på et hold der skaber fodboldkampe. Derfor er et tophold i en af de lidt mindre ligaer klar at foretrække, frem for et midterhold i eksempelvis en stor liga som den engelske.

    Jeg indrømmer blankt at jeg intet kender til PSV's trup i øvrigt og tidligere kommentarer her på tråden antyder at han får væsentligt hårdere konkurrence end jeg først ville have troet. Det er selvfølgelig ærgerligt, men man har jo lov at håbe at hans accept blev givet på baggrund af nogle konkrete planer klubben har med ham og disse har næppe været: "Ja vi har så tre spillere på din position der er bedre end dig, så du skal nok regne med at komme til at bruge det meste af din tid på bænken".

    Jeg er fortrøstningsfuld overfor hans fremtid og er ikke i tvivl om at typen af klub, og ikke mindst liga, ligger godt til ham. Det bliver spændende at følge i fremtiden.

    Endelig vil jeg dog gerne have lov at påpege at toppen af den Hollandske liga stadig ER stærkere end toppen af den danske - Vi sammenligner os med dem og vi haler bestemt ind på dem, men de er stadig foran os. Det illustrerer klubbernes deltagese i diverse europæiske turneringer, over en årrække, jo også med al tydelighed.

    Tak for alt Atiba - Den mest fantastiske kreatør i FCK siden Zuma.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    peb

  10. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    244

    Re: Atiba på vej til Tyrkiet (og nu er han så endt i PSV)

    Farvel Atiba - du almægtige! Et godt bud på en af de bedste midtbanespillere i FC nogensinde!!! Og goddag Daniel Jensen .... hvis det er sandt, og han kommer tilbage i niveau, blir' det rigtig spændende!!!
    FC. KØBENHAVN - MANCHESTER UNITED
    1 - 0
    73' MARCUS ALLBÄCK

    Den største dag i dansk fodbold i meget lang tid:
    http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../23/111233.htm

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Atiba på vej til Tyrkiet (og nu er han så endt i PSV)

    You are one of the greatest player in FCK, hope the bedst for you....Yuo will allways be a FCKplayer :-)

  13. #70
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    52

    Re: Atiba på vej til Tyrkiet (og nu er han så endt i PSV)

    Jeg forstår ikke helt skiftet. PSV er rent historisk en helt anden klub en FCK, men er da i hvert fald på samme niveau som FCK. Pengepungen har sikkert også haft sit indspil. Der er dog en smule mere fokus på den hollandske liga, men ja... De har PSV & Ajax, og hvad mere? Herenveen? Hehe.. FCK spillede uafgjort mod PSV og slog Ajax ud af kval. til CL som vi vidst alle tydeligt husker.

    Havde måske forventet et skift til en større klub som Celtic, Rangers, Villa eller lign. Det er da ret pudsigt at tænke på, at lille småfede Duncan løber rundt i Celtic, mens Atiba skal til at spille i PSV. Jeg mener at der er klasseforskel på de to hold.

    Men pøj pøj til Atiba! Årets spiller hos byens hold.
    Vi vil ha' Zanka på banen! ....

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #71
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    14

    Re: Atiba på vej til Tyrkiet (og nu er han så endt i PSV)

    Thanks Hutch. All the best.

    Vi kommer i den grad til at savne en alsidig midtbanespiller som dig. Tror ikke Danilel Jensen har de offensive kvaliteter, der skal til for at dække hullet. Dermed tror jeg en midtbane bestående af DJ og Mikkel Thygsen kunne rette op på dette.

    Mon ikke MT tørster efter at bevise, at han kan klare sig i en større klub med mere pres på. Hans tidligere ophold i Tyskland skræmmer nok - men jeg er overbevist om han vil kunne bidrage med det vi mangler nu.

  16. #72
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    230

    Re: Atiba på vej til Tyrkiet (og nu er han så endt i PSV)

    "Havde måske forventet et skift til en større klub som Celtic,
    ›Rangers, Villa eller lign. Det er da ret pudsigt at tænke på, at
    ›lille småfede Duncan løber rundt i Celtic, mens Atiba skal til at
    ›spille i PSV. Jeg mener at der er klasseforskel på de to hold."


    Seriøst? Hvis der er klasseforskel er det da i PSVs favør
    Den skotske liga er lige nu placeret efter den danske på UEFAs liste... og på klublisten er PSV nr 22, Celtic ligger nr 52.

    Nå, nu var dette jo ikke en diskussionstråd om skotsk kontra hollandsk fodbold. Tillykke med kontrakten Atiba, må PSVs fans blive lige så glade for dig som jeg har været.

    Atiba Hutchinson...superligaens MVP

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Atiba på vej til Tyrkiet (og nu er han så endt i PSV)

    Jeg forstår ikke helt skiftet. PSV er rent historisk en helt anden klub en FCK, men er da i hvert fald på samme niveau som FCK.
    Hvis du tror at PSV og FCK befinder sig på samme niveau, så tager du fejl. Hverken økonomisk, sportsligt, eller hvad angår det mere diffuse "attraktivitet" kan FCK på nogen måde matche en hollandsk topklub. Argumenter herfor følger i næste afsnit.

    Pengepungen har sikkert også haft sit indspil. Der er dog en smule mere fokus på den hollandske liga, men ja... De har PSV & Ajax, og hvad mere? Herenveen?
    og Feyenoord, en klub der har vundet både Champions Cup en gang og UEFA Cup'en to gange. Derudover har klubber som Twente og AZ begge været i europæiske finaler. Jeg behøver vel ikke at uddybe de bedste danske resultater. Alt i alt, kan der argumenteres for at den hollandske liga, ud fra en sportslig målestok, nok er Europas sjette eller syvende bedste for nuværende. Ud fra historiske resultater, er Holland endda Europas femtebedste jf.oversigt her og her.. Og PSV er, historisk set, Hollands næstbedste og næststørste.

    Hehe.. FCK spillede uafgjort mod PSV og slog Ajax ud af kval. til CL som vi vidst alle tydeligt husker.
    Jeg husker også at PSV på alle måder var et bedre hold end FCK, som de derfor slog på hjemmebane og også let gik videre fra gruppespillet efter fire sejre og to uafgjorte i seks kampe.
    Havde måske forventet et skift til en større klub som Celtic, Rangers, Villa eller lign. Det er da ret pudsigt at tænke på, at lille småfede Duncan løber rundt i Celtic, mens Atiba skal til at spille i PSV. Jeg mener at der er klasseforskel på de to hold.
    Skotsk fodbold er elendig og har været i en konstant sportslig og økonomisk nedtur i en række år efterhånden. Celtic og Rangers er i dag ikke i nærheden af fordums styrke, og den hollandske liga, og de hollandske topklubber er efter min bedste overbevisning langt foran de skotske klubber. Årets europæiske resultater i CL og UEFA er i den forbindelse ganske symptomatiske for den udvikling.

    Nu ved jeg ikke hvad Aston Villa og lign. betyder, og slet ikke hvis du placerer det nuværende Aston Villa i selskab med de to førnævnte skotske klubber. Aston Villa er efter alle målestokke for nuværende styrke eller attraktion på et andet niveau.

    Ud fra min allerbedste overbevisning, er der kun et skifte fra den danske Superliga til en udenlandsk klub i de sidste år, der skete til en ubetinget større klub end PSV, og det var da Danmarks største talent i mange år, Daniel Agger, skiftede til Liverpool.

    Atibas skifte er på mange måder, særligt sportsligt, på højde med CP's skifte til Schalke, og Ebbe Sands tur samme vej før ham. Og jeg håber at Atiba får samme succes som de tre førnævnte (og Hangeland), for han har været FCK en fantastisk spiller.
    Sidst redigeret af Mads740 : 24.04.10 kl. 09:01
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar


  19. #74
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    1

    Re: Atiba på vej til Tyrkiet (og nu er han så endt i PSV)

    ›Hvis du tror at PSV og FCK befinder sig på samme niveau, så tager
    ›du fejl. Hverken økonomisk, sportsligt, eller hvad angår det mere
    ›diffuse "attraktivitet" kan FCK på nogen måde matche en
    ›hollandsk topklub. Argumenter herfor følger i næste afsnit.


    ›og Feyenoord, en klub der har vundet både Champions Cup en gang
    ›og UEFA Cup'en to gange. Derudover har klubber som Twente og AZ
    europæiske
    ›finaler
    . Jeg behøver vel ikke at uddybe de bedste danske
    ›resultater. Alt i alt, kan der argumenteres for at den hollandske
    sportslig
    ›målestok
    , nok er Europas sjette eller syvende bedste for
    ›nuværende. Ud fra historiske resultater, er Holland endda Europas
    her
    ›ions_League_records_and_stati stics#By_nation"] her[/URL]..
    CL og html"]UEFA[/URL] er i den
    ›forbindelse ganske symptomatiske for den udvikling.

    ›Nu ved jeg ikke hvad Aston Villa og lign. betyder, og slet ikke
    ›hvis du placerer det nuværende Aston Villa i selskab med de to
    ›førnævnte skotske klubber. Aston Villa er efter alle målestokke
    ›for nuværende styrke eller attraktion på et andet niveau.

    ›Ud fra min allerbedste overbevisning, er der kun et skifte fra
    ›den danske Superliga til en udenlandsk klub i de sidste år, der
    ›skete til en ubetinget større klub end PSV, og det var da
    ›Danmarks største talent i mange år, Daniel Agger, skiftede til
    ›Liverpool.

    ›Atibas skifte er på mange måder, særligt sportsligt, på højde med
    ›CP's skifte til Schalke, og Ebbe Sands tur samme vej før ham. Og
    ›jeg håber at Atiba får samme succes som de tre førnævnte (og
    ›Hangeland), for han har været FCK en fantastisk spiller.

    Hello everybody, I'm a dutch PSV-supporter, and I was reading your discussion here about dutch/scottisch clubs because i was interested in your opinion about atiba. I don't know if the scottisch clubs (celtic&rangers) are any better/worse than PSV/Ajax/Feyenoord(Twente/AZ), but what I dó know is that when PSV would get Celtic in CL or EL, I wouldn't be dissapointed, but i would be full of hope!

    But now the reason I joined your forum, what do you think of Hutchington? I was reading you think he's one of your best right now? Do you think he is ready to be one of PSV's top-players too? Or will he be a substitute for us? What ís his favorite position?

    ThanQ in advantage!

  20. #75
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Atiba på vej til Tyrkiet (og nu er han så endt i PSV)

    ›Hello everybody, I'm a dutch PSV-supporter, and I was reading
    ›your discussion here about dutch/scottisch clubs because i was
    ›interested in your opinion about atiba. I don't know if the
    ›scottisch clubs (celtic&rangers) are any better/worse than
    ›PSV/Ajax/Feyenoord(Twente/AZ), but what I dó know is that when
    ›PSV would get Celtic in CL or EL, I wouldn't be dissapointed, but
    ›i would be full of hope!

    ›But now the reason I joined your forum, what do you think of
    ›Hutchington? I was reading you think he's one of your best right
    ›now? Do you think he is ready to be one of PSV's top-players too?
    ›Or will he be a substitute for us? What ís his favorite position?

    ›ThanQ in advantage!

    Hi. There is a discussion of this topic going on in the European forum already. Enjoy: http://sidelinien.dk/forums/newreply...reply&p=530108

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 26.06.08, 09:00
  2. Svar: 98
    Sidste Meddelelse: 22.06.05, 10:09
  3. Han sagde han ville skore mål.. og det gjorde han så
    By midtjyden in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 09.08.03, 21:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •