Viser resultater 1 til 12 af 12

Emner: Træningskampene

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    160

    Træningskampene

    Er jeg den eneste der synes at modstanderne i årets træningskampe (Sturm Graz, Rapid Wien, Vejle) ikke har været på et tilfredsstillinde niveau? Brøndby har f.eks. lige mødt Bielefeld, og skal møde PSV på lørdag, hvilket må siges at været nogle noget svære modstandere end vi møder.. Skulle vi ikke have nogle mere udfordrende træningskampe? Jeg ved godt vi nu spillede uafgjort med Graz og tabte til Wien, men man skal ikke lægge så meget i resultatet af sådanne kampe, mere sørge for man spiller mod nogle gode modstandere og får styr på taktikken samt få nogle kampe i benene
    Sidst redigeret af FCKLasse : 08.07.09 kl. 18:28

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: Træningskampene

    Hellere have nogle modstandere vi er på niveau med (Vejle undtaget) og komme ordentligt i form i nogle tætte kampe, end at blive overmatchet mod modstandere der er meget bedre end en selv. Uden at have nogen som helst form for belæg eller faglig viden er dét det mest logiske for mig, at man kommer i bedre form/hurtigere i form i sådanne kampe som vi har haft i forhold til Brøndbys.

    Håber det giver bare en smule mening.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Træningskampene

    vi skal møde et paphold i uefaen.. så derfor er modstanderne der efter.....

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Træningskampene

    enig i de to indlæg før mit, men jeg forstår lidt din blodtørst, vi møder kun et egentlig "stor hold" 2-4 gange om året når vi spiller europærisk, og det kunne da være fedt hvis man kunne lokke madrid eller inter, eller et middel stor hold, som ajax, porto osv til parken, men tvivler på det sker :P men møder bundby PSV på hjemmebane ved du det? kan ikke lige finde noget om det på nettet

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Træningskampene

    Ja, bif møder psv på lørdag kl 15 - http://brondby.com/splash.html

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Træningskampene

    ›men møder bundby PSV på hjemmebane ved du det? kan ikke lige finde noget om det på nettet

    Jamen det gør de da i fjerde udgave af den famøse Kjeld Rasmussen Cup, som i år tæller hele to hold, nemlig Brøndby og PSV Eindhoven:Hvordan du har undgået at finde noget om det på nettet, vil jeg undlade at fundere over, men her er da et link til inspiration en anden gang:
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Træningskampene

    ››men møder bundby PSV på hjemmebane ved du det? kan ikke lige
    ›finde noget om det på nettet

    ›Jamen det gør de da i fjerde udgave af den famøse Kjeld Rasmussen
    ›Eindhoven:

    Ja, det er noget af en turnering:))

    Kjeld Rasmussen Cup IV er den traditionsrige kampe der spilles hvert år i forbindelse med Brøndby Dag.

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Træningskampene

    ›››men møder bundby PSV på hjemmebane ved du det? kan ikke lige
    ››finde noget om det på nettet
    ››
    ››Jamen det gør de da i fjerde udgave af den famøse Kjeld Rasmussen
    ››Eindhoven:

    ›Ja, det er noget af en turnering:))


    Sådan har det jo været i flere år. Vi møder nogle storhold i forbindelse med en europæisk turnering. BIF møder et storhold i forbindelse med en træningskamp!

    Sommerpausen er kort. Der er kun 3 reelle træningskampe, hvor man har valgt udemærket modstandere. Derfor er der hellere ikke den store udskiftning i truppen, det sker efterhånden mere i den megalange vinterpause.

    Torben

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Træningskampene

    Gisp. Bliver nødt til at kommentere på det imponerende og udfordrende ved at møde Bielefeld. Nedrykkere, og uden at nogensinde have set en eneste kamp i den østrigske Klammer-Liga, vil jeg tro at de bedste hold der er en kende bedre end en Bundesliga nedrykker.

    Eller....Bielefeld har i nyere tid købt Risgaard og Katongo. Tør slet ikke tænke på dramaet på Sidelinien, havde det været FCK der havde nappet denne dynamiske duo.

    Tror jeg vil bruge lidt ferie-FCK tid på at bekymre mig om Atiba bliver solgt, og i givet fald om det er realistisk med en "lige-så-god" substitute. Nu når vi igen er blevet lovet at holdet i 2009/10 er MINDST ligeså godt

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    hz

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Træningskampene

    ›Er jeg den eneste der synes at modstanderne i årets træningskampe
    ›(Sturm Graz, Rapid Wien, Vejle) ikke har været på et
    ›tilfredsstillinde niveau? Brøndby har f.eks. lige mødt Bielefeld,
    ›og skal møde PSV på lørdag, hvilket må siges at været nogle noget
    ›svære modstandere end vi møder.. Skulle vi ikke have nogle mere
    ›udfordrende træningskampe? Jeg ved godt vi nu spillede uafgjort
    ›med Graz og tabte til Wien, men man skal ikke lægge så meget i
    ›resultatet af sådanne kampe, mere sørge for man spiller mod nogle
    ›gode modstandere og får styr på taktikken samt få nogle kampe i
    ›benene



    Nu er Sturm Graz ( der sluttede 4 efter RB Salzburg, Rapid Wien og Austria Wien) og Rapid Wien ikke dårlige modstandere, de er hold med stor erupaisk erfaring ( vel meget støre end fck) og hold der tildaglig spiller med i toppen i deres repektive liga'ere. Så dårlig modstand ville jeg ikke kalde det. Om vi skulle ha nogle mere udfordrne kampe? det kommer jo an på hvad man vil, syntes det gir go mening at møde hold på ens nivuea så man kan prøve sit eget spil og egne idére istedet f0r at spille for meget efter modsanderen. Resultaterne har måske ikke være gode, og det ser da bedre ud at tabe til f.eks PSV i en trænings kamp en Wien.

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Træningskampene

    Ifølge Kent Nielsen er det vigtigt at blive presset.

    - Jo bedre en modstander, jo mere skarp skal man være i omgangen med bolden for at skabe chancer, og jo bedre skal man være til at forvare. Så det er godt at være så hårdt matchet, også selv om det bliver sværere at lave et godt resultat. For mig er det vigtigste, at man bliver presset.
    Vores modstandere har haft et helt fint niveau. Det er det jo ikke fordi, at det har været brasiliansk futsal i vores træningskampe.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Træningskampene

    Hellere møde semi kapable modstandere, som så iøvrigt stiller i stærkeste opstilling end f.eks. den kamp Bif spillede mod Juventus (jeg tror at det var sidste år). Den slags kampe har jo mere karakter af opvisningskamp/showkamp end en træningskamp.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •