Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 49

Emner: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

    hvorfor er folk så sikre på at stabæk vinder over tirana. Med 1-1 i albanien er da den da langt fra afgjort
    Europapokal

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

    Bor I Oslo, Så fremt de vinder hvor mange FCK fans tror i tager turen til Oslo ??


    Simon

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    159

    Re: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

    Det afhænger nok af hvad resultatet bliver i den første kamp.

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    113

    Re: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

    ›Bor I Oslo, Så fremt de vinder hvor mange FCK fans tror i tager
    ›turen til Oslo ??


    ›Simon

    Vi var 4 stykker der tog turen til lillestrøm sidste år...
    Der var 50-80 stk ville jeg mene... (iøvrigt dødsyg kamp uden alkohol)

    Men vi gjorde det nok mere for færgeturen og festen da kampen var "afgjort" inden.
    og så trækker jeres 70-80 kroners fadøl bare ikke så meget som evt. efterfølgende lande som england og tyskland mm.

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

    hehe nu kan øl altså købes til ca 45 kr hvis du går de rigtige steder :D

    Håber nu der kommer en masse syngende FCK fans :D


    Fan klubben sender vel nogen afsted :D

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    517

    Re: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

    Stabæk fører 3-0 ved pausen. Fredrik Berglund vores gamle ven scorede til 3-0 lige inden pausen!
    København!
    Brattbakk's Avatar

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

    Og den endte 4-0 til Stabæk mod et meget svagt Tirana hold.
    Vi kender Berglunds kvaliteter i bagrummet, så vi skal være væsentligt mere klar i i lørdags. Ellers spiller de meget kompakt på midtbanen og hurtigt på langs af banen. Det skal give meget plads over kanterne, hvor deres backs som heller ikke er specielt offensive er meget alene.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #38
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    922

    Re: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

    Oslo away! LOVE it!!

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

    Man kan jo altid have ønsker om den ene eller den anden modstander men når alt kommer til alt så handler det jo om at hvis vi er så gode som vi selv siger vi er. så skal vi kunne slå samtlige hold i kvalen.

    mit problem er jeg ikke synes spillet køre for os.. jo vidst 2*6-0 ser godt ud på papiret men modstanderen var MARKANT dårligere end os...
    Se på kampen mod FCN.. VI mangler hutch. heldigvis er han tilbage nu. så TK kan ryge på bænken.

    vi har flere spillere der stadig ikke er i gear.. og vi skal møde et norsk hold med masser af kampe i benene... jeg er sku ikke helt rolig selv om jeg har den klare forventning at vi skal slå stabæk!
    written by Zeez

  12. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    159

    Re: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

    Enig det er "kun" Olympiakos som rangere højere end os i turneringen så på papiret burde vi kunne slå de øvrige hold.

    At jeg så også mener at vi sagtens kan få mere end rigeligt at se til mod Stabæk bygger jeg som du selv er inde på at vi ikke just så helt godt ud i kampen mod FCN.

    Dog mener jeg at holdets rutine og bredde gør at vi bør ikke skal slå Stabæk over 2 kampe men det kræver at vi får et godt resultat med til OSLO. Norsk fodbold skal ikke overvuderes men absolut mheller ikke undervuderes og slet ikke Stabæk som spiller "atypisk" norsk.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #41
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

    Som jeg ser det ser det sådan her ud.

    Fordele FCK i forhold til Stabæk:

    - Stor Europa erfaring
    - Nordisk landdsholds kvalitet på samtlige pladser
    - Enkelt spillere som kan afgøre kampene, Grønkjær, Ailton, Atiba


    Fordele Stabæk

    - Hele holdet i kampform, der er stort set ingen sommerpause i Tippeligaen
    - Kunstgræs på hjemmebanen
    - Hjemmebane i sidste kamp,
    - at FCK ikke helt har fået sammenspillet forsvaret endnu

    Komentar, vores fordele kontra deres bør være nok til at klare os videre her, selvom FC ikke er i kampform lige nu bør det være let og slå Stabæk ud selvom det nok ikke bliver en walkover, et FCK mandskab i form ville slå dem med tennis cifre over to kampe, men det blir nok mere tæt end det.

    Omkring deres hjemmebane og lodtrækning at de starter ude. Så FCK bør afgøre hvem som går videre i PARKEN, retur kampen bør være en formalitet.

    Vi taler altså om et hold der ikke engang var 100% sikre på at slå Tirana ud af deres første kval kamp, Stabæk skal være ualmendelig dygte til at udnytte deres få og små fordele før de skal have en chance. Specielt den med kampform må de nok sætte sin lid til, det er min eneste bekymring..

    Men bolden er rund, jeg håber på en 100% koncenteret indsats fra drengene, så skal det her nok gå, og jeg er rolig ved tanken om Ståle nok ved alt hvad der er værd og vide som Stabæk.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    633

    Re: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

    Vores ligas opblomstring og vores eget holds styrke blev jo sat lidt i relief med henholdsvis AaB's nederlag og vores eget nederlag til FCN. Vi er gode, og er blevet bedre, men er slet slet ikke i en position hvor vi kan kalde mesterholdene fra de andre skandinaviske lande som "walkovers" eller "lette" modstandere.

    Stabæk er et hold som vi skal have stor stor respekt for. Berglund ved vi er farlig, og som flere andre skriver spiller de også ganske pæn fodbold i de få kampe jeg har set dem. De er trods alt norske mestre og jeg er overbevist om de er klasser bedre end Lillestrøm som der var en anden bruger der nævnte.

    Hvis Stabæk slår os ud vil det hverken være en sensation eller en stor overraskelse, men naturligvis en skuffelse for os.

    Over to kampe bør vi være bedre, men ikke så markant bedre som nogen mener, og derfor er jeg overbevist om det bliver meget tæt.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    144

    Re: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

    Vi har selv tidligere haft stor gavn af, at ligaen i DK starter tidligt, og derfor har været i kampform til kvalkampene.
    Men vi har altså spillet om point i 4 kampe, når vi møder Stabæk første gang, så vores kampform burde da også snart være der. Plus vi er mere friske.

  19. #44
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

    Udfra hvad jeg har set af diverse Stabæk-highlights, så ligner de et hold, vi virkelig kunne få problemer med. Deres forsvar ser nu dejligt statisk og passivt ud, og vi burde have overtaget kampene igennem, men deres angrebstaktik, ser som skræddersyet ud til at straffe vores forsvar. Mange lynhurtige kontraer, hurtigtslåede lange bolde og yderst bevægeligt angreb. Og vores forsvar er jo notorisk kendt herhjemme for, i enkelte kampe, at spille helt ukoncentreret og blive løbet over ende. Vores offensiv burde helt sikkert slå Stabæks defensiv, men udfaldet af kampene kommer nok til at blive afgjort af vores forsvar. Hvis vi har endnu en ukoncetreret kamp, hvor forsvaret stiller sig højt uden at være opmærksom, så bliver vi med garanti straffet.

    Nå, blehblehbleh

    ›Vi har selv tidligere haft stor gavn af, at ligaen i DK starter
    ›tidligt, og derfor har været i kampform til kvalkampene.
    ›Men vi har altså spillet om point i 4 kampe, når vi møder Stabæk
    ›første gang, så vores kampform burde da også snart være der. Plus
    ›vi er mere friske.
    Hmm og dog? Kampen mod Køge bliver med 95% sikkerhed ren overlegenhed, fra FCKs side, især vurderet på Køges niveau mod SIF. Begge hold spillede ganske uimponerende, og ligner sikre nedrykkere. Så med en håndfuld træningskampe, 2 x legestue mod Mogren og det der ligner 1 legestue mod Køge, bliver den eneste "rigtige" kamp, vi har spillet indtil nu altså den mod Farum. Og den tabte vi... Og som tillæg til det skal vi huske at Atiba, som er en nøglespiller i taktikken, ikke har spillet kamp med den nuværende trup. Yderligere kunne det godt ske at vi starter med en anden angriber en uimponerende Santin (lav chance, men alligevel) og vi kører pt. med en ny kombination i midterforsvaret.

    Så jeg vil mene at vi stadig er et stykke fra kampformen, hvor kampen mod FCN beviste, at der stadig var nogen problemer med forståelsen i bagkæden. Jeg håber da at Atibas tilbagevenden afhjælper dette, men det bliver svært at vurdere ud fra Køge-kampen, da det godt kunne ligne en modstander, der slet ikke vil give reel modstand.

  20. #45
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: FCK trak Stabæk i næste runde af årets CL-kval (2009)

    Og som tillæg til det skal vi huske at Atiba, som er en nøglespiller i taktikken, ikke har spillet kamp med den nuværende trup

    Som er meget anderledes end for et par uger siden ?

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK trak FC Moskva i 1. runde af UEFA Cup
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 144
    Sidste Meddelelse: 03.10.08, 13:31
  2. FCK trak FC Vestsjælland i pokalturneringens 3. runde
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 01.10.08, 10:37
  3. Tilmelding af spillere til næste kval.runde
    By tordenstøvle in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 03.08.06, 09:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •