Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 19

Emner: Brian Nielsen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    244

    Brian Nielsen

    http://www.bold.dk/nyt/Avis-FCK-lurer-paa-Brian-Nielsen

    - Det ville da være et fornuftigt køb på lang sigt, men mon ikke det bare er for at sikre sig spillerens fremtid i klubben, for med vores i forvejen utrolig stærke og brede midtbane, med både Hutchinson, Grønkjær og Vingaard til at spille venstre kant, vil han højst sansynligt ikke få meget spilletid, men har man planero m at udleje ham og så bruge ham om nogle år, ville det da være super køb, manden er jo et talent ;-)
    FC. KØBENHAVN - MANCHESTER UNITED
    1 - 0
    73' MARCUS ALLBÄCK

    Den største dag i dansk fodbold i meget lang tid:
    http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../23/111233.htm

  2. De følgende 41 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Brian Nielsen

    Du skal have den her over i transfer forummet!

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Brian Nielsen

    Har han ikke spillet en del på venster back pladsen?? Kunne jo godt ligne en afløser for Wendt når han smutter til vinter - når vi er blevet banket ud af CL.

    Synes dog det virker som et mærkeligt indkøb. På den anden side har jeg efterlyst af ledelsen handler lidt kreativt en gang imellem - så det er måske en fin chance at tage....

    Don't know....

    Zan

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Brian Nielsen

    ›Har han ikke spillet en del på venster back pladsen?? Kunne jo
    ›godt ligne en afløser for Wendt når han smutter til vinter - når
    ›vi er blevet banket ud af CL.

    Der var jeg da godt nok ved at få vandet galt i halsen! Brian Nielsen på vores venstreback?! Den var godt nok ny.. Han er alt alt for udisciplineret til nogensinde at være back i FCK eller noget andet hold med bare lidt respekt for sig selv. Undskyld jeg er så bramfri, men den går sku ikke :P

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    173

    Re: Brian Nielsen

    hvad fanden skal vi med ham. ??
    Martin ® Shearer


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    159

    Re: Brian Nielsen

    Jeg tror ikke på at han overhoved er inde i klubbens overvejelser selvom pressen skriver det. De skal jo prøve at puste lidt liv i rygtemøllen da det danske transfermarked pt. har ligge noget mere stille end det plejer.

    Men man kan jo selvfølgelig aldrig vide selvom jeg ikke håber det.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Brian Nielsen

    Dygtig spiller, fint potentiale, men en personlighed jeg på ingen måde ønsker at se i F.C. København...

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    160

    Re: Brian Nielsen

    Vel fin at have siddende på bænken, han kan komme med lidt kreativt

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Brian Nielsen

    Jeg tror ikke at han kan gå direkte ind i en startopstilling. Men mit indtryk er at han er et af de største talenter i sin årgang. Så hvis man kan lave en fornuftig aftale med ham, så er det fint med mig.

    Jeg kan ikke rigtig se hvad det er ved hans personlighed som hidser nogle sådan op. I min optik er han ikke værre end så mange andre.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Brian Nielsen

    Vejle Amts Folkeblad skriver eftersigende i deres papirudgave i dag, at de to interesserede klubber først vil sælge en spiller, før de er klar til at byde de 6,5 millioner Vejle kræver. For klubber som FCM og AGF - der også har været sat i forbindelse med Nielsen - lyder det jo meget plausibelt. For os, not so much..
    1. Hvem i alverden skulle han afløse?
    2. Vi har forhåbentlig 6,5 mil. hvis det endelig er.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Brian Nielsen

    ›Vejle Amts Folkeblad skriver eftersigende i deres papirudgave i
    ›dag, at de to interesserede klubber først vil sælge en spiller,
    ›før de er klar til at byde de 6,5 millioner Vejle kræver. For
    ›klubber som FCM og AGF - der også har været sat i forbindelse med
    ›Nielsen - lyder det jo meget plausibelt. For os, not so much..
    ›1. Hvem i alverden skulle han afløse?
    ›2. Vi har forhåbentlig 6,5 mil. hvis det endelig er.
    Udover en transferpris på spilleren, så skal du også tage højde for, at f.eks. CV går meget op i, at "der må ikke være for langt til spilletid for spillerene i truppen - ungseniorer fraregnet".

    Derfor kan ønsket om at sælge en spiller først, godt være begrundet i beholde en harmonisk trup.

    Er en spiller på top top niveau, så skal han selvfølgelig "bare" købes ind, men i den kategori er Brian Nielsen langt fra ;-)
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    244

    Re: Brian Nielsen

    Han har godt nok en mental side der ikke er for god, men det kunne jo være det blev bedre eftersom han blev modnet, evt. gennem en udlejning!

    på "evne" området, er der jo helt sikkert noget potentiale!
    FC. KØBENHAVN - MANCHESTER UNITED
    1 - 0
    73' MARCUS ALLBÄCK

    Den største dag i dansk fodbold i meget lang tid:
    http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../23/111233.htm

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Brian Nielsen

    Det bør vel lige nævnes, at vi til stadighed bliver sat i forbindelse med Brian Nielsen.

    Jeg ved ikke. Det virker meget urealistisk for mig, men på den anden side kan det jo være, at Ståle har set noget talent, som bare er usynligt for mig.

    Desuden passer det meget godt ind i mønstret fra nogle af de seneste indkøb, hvor nogle af ligaens profiler og måske perifære landsholdsspillere er blevet hentet. Det sidste står selvfølgelig for min egen regning, men hvis han skifter til en dansk topklub, skal han da sikkert nok komme på Olsens liste.

    I øvrigt synes jeg ikke, tanken om at erstatte Sionko er så dum. Jeg vil bare helst ikke have, at det bliver med Brian Nielsen.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Brian Nielsen

    ›1. Hvem i alverden skulle han afløse?

    - Skulle han nødvendigvis afløse nogen? Som jeg ser det, ville han kunne bidrage med nogle ting, truppen ikke allerede har. Eller i hvert fald ikke har så meget af, nemlig tempo i boldbesiddelse (især i Europa). Og så har han en tydelighed i sit spil, som jeg tror at FCK helt generelt har brug for (men mest i ligaen).

    Jeg ser helst Hutch sammen med Hjalte på den centrale midtbane, og det ville være en skam, om canadieren med jævne mellemrum skulle pilles fra dén position, fordi Grønkjær af en eller anden årsag ikke er kampklar. Så kan man argumentere for, at Vingaard skal spille på venstrekanten - det er jeg sådan set enig i, men det ville ikke skade at få tilført en venstrebenet spiller. Det giver også Ståle nogle andre muligheder, hvis han f.eks. ønsker, at kanterne skal udfordre ind i banen (hvilket bl.a. kan åbne for backerne endnu mere, end nu).

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Re: Brian Nielsen

    Kunne det være at han var tiltænkt en rolle som backup for Oscar Wendt/NJ ? - altså omskole ham til venstrebak?

    Ja, jeg ved det ikke - men det er også den eneste position hvor jeg ser vi kan mangle noget hvis Oscar bliver solgt
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Brian Nielsen
    By kalaha in forum Transferforum
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 24.01.10, 09:16
  2. "Svinet" til Brian Steen Nielsen - bør have karantæne
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 06.04.04, 18:12
  3. Brian Giggs Gellert???
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 03.10.03, 17:40
  4. Brian i Fængsel..?
    By Tbw in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 03.09.03, 02:03

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •