Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Brøndby opruster

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Brøndby opruster

    Det ser ud til at Brøndby kan snart kalde til pressemøde hvis dette her er rigtigt.
    http://www.bold.dk/nyt/Broendby-arbe...aa-droemmetrio

    Men hele 3 spillere mere ? mon så ikke der skal sælges nogle først fra deres 1.hold. Men det virker da lidt skræmmene hvis alle 3 kommer til klubben. Navnene Niki Zimling, Martin Bernburg og Ken Ilsø skulle være på vej til klubben. Ilsø skrmmer mig ikke det helt store, men Zimling og Bernburg må sku da siges at være en oki tilførsel til holdet. Ikke klasse spillere men alligevel.

    Hvad siger i ?? hvis der altså er hold i linket.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    159

    Re: Brøndby opruster

    De skal være velkomne til at hente disse tre spillere for det først tror jeg at der skal slæges eller udlejes først og desuden er det ikke sikkert at de overhoved kan få fat i Nicki Zimling selvom det kun er på lejebasis.

    Såvidt jeg ved kan man aldrig blive klog på hvad Udinese vil først vil de ikke beholde ham og så vil de lige pludselig godt. Desuden er OB også interesseret og jeg skal ikke forsøge at gøre mig klog på hvem der står stærkest i kampen selvom Zimling jo er tidligere BIF spiller.

    Med hensyn til Ilsø og Bernburg må det vel være mest sandsynligt at Bernburg kommer medens at Ilsø nok skal koste mindre end de 8 millioner som Sønderjydske forlanger førend der bliver en handlet.

    Og måske endnu vigtigere hvor meget stærkere bliver Brøndbys hold reelt set på den korte bane med tilgangen af disse spillere som jeg måske ikke lige vil kalde en "drømmetrio" omend en forstærkning af en vis slagkraft.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Brøndby opruster

    Tja du har nok ret. OB er sku også blevet et stærkt hold, så det bliver vel dem som FCK skal slås med om 1.pladsen. Det bliver en spændene sæson denne gang, alt er åbent :-) Men FCK lukker og slukker......

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Brøndby opruster

    Så synes jeg godt, at vi kan hive denne artikel frem igen...

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1167614.ece

    Vi skal fortsat arbejde hen mod at blive ikke bare Danmarks, mens Nordens bedste hold, og det nødvendiggør, at vi hele tiden skal hæve overliggeren i alt, hvad vi foretager os i klubben. Det gælder også spillerindkøb til næste sæson, der skal kigges på spillere fra hylder, hvor danske klubber ikke normalt kigger. Et mellemblødt indkøb rykker ikke ved noget, siger Jesper Nielsen til B.T.
    De har ikke hentet en eneste spiller endnu, som ville være total urealistisk for selv OB, AaB og FCM. Heller ikke inkl. de 3 nævnte navne i denne tråd.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Re: Brøndby opruster

    ›Det ser ud til at Brøndby kan snart kalde til pressemøde hvis
    ›dette her er rigtigt.
    http://www.bold.dk/nyt/Broendby-arbejder-paa-droemmetr
    ›io


    ›Men hele 3 spillere mere ? mon så ikke der skal sælges nogle
    ›først fra deres 1.hold. Men det virker da lidt skræmmene hvis
    ›alle 3 kommer til klubben. Navnene Niki Zimling, Martin Bernburg
    ›og Ken Ilsø skulle være på vej til klubben. Ilsø skrmmer mig ikke
    ›det helt store, men Zimling og Bernburg må sku da siges at være
    ›en oki tilførsel til holdet. Ikke klasse spillere men alligevel.

    ›Hvad siger i ?? hvis der altså er hold i linket.

    Hvis dette er den ultimative "drømmetrio", ja, så sætter man sgu ikke overliggeren højt i Brøndby IF...
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Bert Kassies opruster (UEFA-points mm.)
    By General Belgrano in forum De lange linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 13.01.06, 22:59
  2. Malmø opruster gevaldig (MFF vs. FCK)
    By Strom in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 01.12.05, 09:24
  3. AAB opruster yderligere...
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 31.01.05, 00:38
  4. Rangers opruster til mødet med Zuma
    By hejson in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 05.08.03, 09:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •