Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 108

Emner: Forstærkning(er) til CL?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Ja tak til Løvenkrands eller Willhelmsson.

    Løvenkrands eller Chippen vil naturligvis være fantastisk, men tvivler på om det kan lade sig gøre. Willhelmsson vil hjem til sin hjete- og barndomsklub, mens Løvenkrands' høje lønkrav kan udelukke et skifte til København. Der skal dog i begge tilfælde selvfølgelig prøves.
    #1

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Ja tak til Løvenkrands eller Willhelmsson.

    ›Løvenkrands eller Chippen vil naturligvis være fantastisk, men
    ›tvivler på om det kan lade sig gøre. Willhelmsson vil hjem til
    ›sin hjete- og barndomsklub, mens Løvenkrands' høje lønkrav kan
    ›udelukke et skifte til København. Der skal dog i begge tilfælde
    ›selvfølgelig prøves.
    Med fare for at spørge fuldstændigt åndssvagt, ville Chippen så ikke give os samme problem som Sionko gør; alt for offensiv for Ståles system i kombination med Gronk og vel i øvrigt også med fare for at løbe ind i samme skavanker som Sionko, altså manglende speed og skader i kraft af en fremskreden alder?
    Jeg har ikke fulgt med i ligaen i Langtbortistan, så jeg er uopdateret mht. Chippens aktuelle form og præstationer.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    tror ikke det er realistisk at man henter en fløjspiller mere, og slet ikke en der er så offensiv som chippen og løvenkrans... Der imod kunne jeg godt forestille mig at man hentede en central forsvarspiller og måske en central midt, set i lyset af at TK slet ikke kan spille bold for tiden...

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Ja tak til Løvenkrands eller Willhelmsson.

    ›... og vel i øvrigt også med fare for at løbe ind i samme skavanker som
    ›Sionko, altså manglende speed og skader i kraft af en fremskreden alder?

    Han er 29 og næsten tre år yngre end Sionko...

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Mon ikke Ståle er opmærksom på forsvarets manglende niveau - derfor er jeg ret sikker på det bliver en forsvarsspiller, hvis der vel at mærke kommer nogen.

    Resten må siges at være godt besat - det ville i hvert fald være at pisse Vingaard lige i fjæset at hive en midtbane ind! Husk på vi også har Sionko på bænken, og alt andet lige tvivler jeg på vi kan hente noget der for alvor er bedre end disse...

    Zan

  6. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Hent Magne Hoseth fra Molde.

    Manden har fået sin anden ungdom og er nu igen på vej til sin topform og det norske landshold.

    I øvrigt er han blevet en noget anden spiller end da han var hos os sidst, i kampen igår hvor Molde bankede Rosenlol 5-0 spillede Magne på den centrale midtbane hvor han fyldte godt offensivt OG defensivt.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  7. De følgende 21 brugere er enige:

  8. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Vi skulle da nødig ha' at han fik hvemve igen..! Lille pus dog!!

    Spøg til side: Han var en herlig spiller da han spillede for os; faktisk i perioder den eneste der spillede bare nogenlunde ordenligt. Men jeg synes ikke der er plads til ham på vores nuværende hold.

  9. #23
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Magne er jo også blevet ældre og sikkert lært af sine fejl, dog ved jeg ikke om Don Ø kan tilgive nogen af de ting han på rygte bacis har gjort eller ikke gjort.

    Det er lidt det samme som Hjalte, der var vel ingen som var helt oppe i det røde felt af glæder over da vi hentede ham tilbage, men i dag er han nøgle spiller, Magne var jo ganske ung da han var hos os og ville sikkert kunne håndtere og være hjemmefra bedre denne gang.

    Men ved det nok er meget urealistisk, men så vil jeg smide en anden lidt joker på banen.

    Martin Bergvold har også udviklet sig til en central midtbane som kan dække af defensivt, men som bestemt stadig har sin force i det offensive spil, pressen har flere gange linket ham til landsholdet.

    I mine øjne er det klart en central midt vi mangler, og jeg tror ikke helt på at vi kan hente spillere som har et højere top og specielt bundniveau end Atiba har pt, så vi må finde spillere som vi kan udvikle på, og her har jeg både tro på Bergvold og Hoseth, selvom begge er eks spillere
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  10. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    21

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    ›Hent Magne Hoseth fra Molde.

    ›Manden har fået sin anden ungdom og er nu igen på vej til sin
    ›topform og det norske landshold.

    ›I øvrigt er han blevet en noget anden spiller end da han var hos
    ›os sidst, i kampen igår hvor Molde bankede Rosenlol 5-0 spillede
    ›Magne på den centrale midtbane hvor han fyldte godt offensivt OG
    ›defensivt.
    Jeg tvivler på han ville være en forstærkning i forhold til kvist og TK, enten skulle man sigte lidt højere eller også skulle man købe en solid centerforsvar der kunne gå direkte i start 11'eren, og så skille sig af med Ulrik lauersen.

    Det skulle være en center forsvar der kunne klare sig i hurtigheds messigt i CL, og bakke Pospech op i de defensive løb, imens man så kunne bruge zanka i sas ligaen.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Ang Løvenkrands åber han nu op for Danmark. Både Løvenkrands og til dels Chippen er i spil, det ville da være dumt ikke at prøve en eller begge.

    http://www.bold.dk/nyt/?vis=105255&rss=true

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Det er lidt trist, for på den ene side så er der en del spændende spillere derude som også kunne være interessante for FCK: Løvenkrands, Chippen, Adu, ham tjekken som vi er blevet linked til, Thioune fra Molde som andre nævner. På den anden side tror jeg dog står en lidt anden virkelig for CV. Jeg tror at pengene til at købe ind for er små, måske endda minimal.

    For 1-2 år siden tror jeg at CV og klubben havde været meget glade for den situation som visse "klasse"spillere og store talenter er havnet i pt, men for tiden tror jeg desværre ikke de tænker i at bruge penge. Brand ærgeligt hvis man ser en Løvenkrands, Chippen eller Adu ende i en klub på FCKs niveau eller lavere.

    Dog tror jeg at det er sådan det forholdet sig. Men damn shame - forestil jer Grønkjær og Chippen på hver sin fløj. Dette kunne måske ligeledes gøre at vores backs ikke var helt så offensive som de er i dag og dermed måske kunne få trænet deres defensive spil da dette er blevet udstillet flere gange i den nye sæson.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    283

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Magne ville være intet mindre end fantastisk at få tilbage, såfremt han husker sine sovedyr denne gang..... Han var super sidst, og det at han er blevet lidt ældre taler bestemt ikke i mod ham..... Det ville være fedt!
    Chippen kunne altså oz være i orden, men tror altså ikke helt på det. Der er så meget der halter i den historie om at han "måske" vil hjem......
    Løvenkrans.... fuldstændig tåbeligt hvis vi ikke prøver at hente nu hvor han nærmest tigger om at komme tilbage til DK.....

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    ›Chippen kunne altså oz være i orden, men tror altså ikke helt på
    ›det. Der er så meget der halter i den historie om at han
    ›"måske" vil hjem......
    Blandt andet at han ikke selv ved, at han er på vej tilbage til Sverige.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  18. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    48

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    ›Ang Løvenkrands åber han nu op for Danmark. Både Løvenkrands og
    ›til dels Chippen er i spil, det ville da være dumt ikke at prøve
    ›en eller begge.

    http://www.bold.dk/nyt/?vis=105255&rss=true


    Fuldstændig enig....
    Vi mangler forstærkninger og hvorfor ikke prøve dem begge?
    Løvenkrands kigger i DK`s retning og ville det ikke helt ærligt gavne vores hold endnu mere ?
    Chippen behøver ikke yderligere kommentar men ser ham gerne i fck.
    Super boldspillere har vi flere af i fck, men skader det at hente flere når vi satser på europa hvert år plus et DM mindst hver andet år??

    Mvh. Søren
    No one is perfect, not even the perfect one..
    fcksøren's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    70

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    KØB JAKOB POULSEN


Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Forstærkning til Lindes plads?
    By Morientes in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 19.07.06, 17:08
  2. Forstærkning!!!!
    By fooligan in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 02.12.04, 19:34
  3. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 26.07.04, 09:22
  4. Det Bar' Fodbolds bud på forstærkning til FCK midtbanen.
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 12.12.03, 18:26
  5. Mit tip til en ny forstærkning
    By Ludoman in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 12.12.03, 08:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •