Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 108

Emner: Forstærkning(er) til CL?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    209

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Helt enig!

    Køb Jakob Poulsen nu!

    Han vil være en øjeblikkelig forstærkning, især med tanke på CL, på den centrale midtbane samtidigt med at han er den optimale erstatning for Atiba, som efter alt at dømme ryger senest til næste sommer.

    Tror han kan blive svær at lokke fra GF, men i sidste ende er det jo "bare" et spørgsmål om penge...

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    ›Helt enig!

    ›Køb Jakob Poulsen nu!

    ›Han vil være en øjeblikkelig forstærkning, især med tanke på CL,
    ›på den centrale midtbane samtidigt med at han er den optimale
    ›erstatning for Atiba, som efter alt at dømme ryger senest til
    ›næste sommer.

    ›Tror han kan blive svær at lokke fra GF, men i sidste ende er det
    ›jo "bare" et spørgsmål om penge...

    Hvad er det lige han har vist? Han har da fin suppeklasse, men kan ikke se ham værende bedre end Kvist,Vingaard og Hjalte som iøvrigt alle også er på landsholdet, og han er da slet ikke en fuldgod erstatning for Atiba !

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    ››Helt enig!
    ››
    ››Køb Jakob Poulsen nu!

    ››Tror han kan blive svær at lokke fra GF, men i sidste ende er det
    ››jo "bare" et spørgsmål om penge...

    ›Hvad er det lige han har vist? Han har da fin suppeklasse, men
    ›kan ikke se ham værende bedre end Kvist,Vingaard og Hjalte som
    ›iøvrigt alle også er på landsholdet, og han er da slet ikke en
    ›fuldgod erstatning for Atiba !

    Arh, har du ik set landskampen her til aften? Han var jo klart DKs man of the match og lagde nogle rigtig gode afleveringer frem i banen. Han kan nok ikke erstatte Atiba, men som tingene ser ud lige nu, vil jeg klart mene han er bedre end Kvist og Vingaard på den centrale midt.. Og i hvertfald lige så godt som Hjalte.. der som bekendt ikke startede inde!

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    209

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    ›Hvad er det lige han har vist? Han har da fin suppeklasse, men
    ›kan ikke se ham værende bedre end Kvist,Vingaard og Hjalte som
    ›iøvrigt alle også er på landsholdet, og han er da slet ikke en
    ›fuldgod erstatning for Atiba !

    Han er pasningssikker, god i de små rum, har et godt skud, er hurtig på fødderne og så kan han lave den afgørende aflevering som splitter et forsvar ad - noget som jeg ikke mener vi pt har nogen som magter. Altså en oplagt makker til Hjalte på den centrale midt - endvidere er han også alsidig og kan spille både kant og back.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Jacob Poulsen ville være et godt køb nu, da Sionko mere og mere ligner en færdig mand i FCK. Syndt egentlig.

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Man snakker meget om Atiba, men han har da ikke bidraget til så meget her i starten af den nye sæson, men det har mange af de andre jo heller ikke (Pospech, Wendt, TK????) Vi mangler nyt blod, selv om vi holdt nullet mod SJ så Pos ikke god ud i mange tilfælde.

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Ny sæson, nyt transfervindue og selvfølgelig bliver Løvenkrans og Chippen taget op. Alt andet ville vel også være useriøst fra konstant drømmene fans. Tro mig jeg drømmer også om begge i den hvide dragt og de ville begge være gode forstærkninger. Om de kommer, betvivler jeg endog temmelig meget.

    Så har der været nævnt et par eksotiske spillere til OB og jeg ville faktisk rigtig gerne se Adu i FCK. Jeg er ganske enig i de som er tvivlsomme i diskutionen omkring ham, men jeg ville nu stadig gerne se talentet fra USA i FCK. Lad mig bare stå som uvidende omkring hans egentlig talent, men en 1 årig lejekontrak er vel en chance vi kan tage.

    Meeeeen han har været nævnt flere gang og jeg mener at Jacob Poulsen er lige netop den mand vi har brug for. Teknisk stærk pasningsspiller, som vel både kan bruges i midten og ikke mindst på højrekanten, hvor Sionko måske er blevet for gammel for hurtig og Kvist ikke har slået 100% til. AGF vil nok stille sig på bagben for et salg, men klubben er ikke rigere end de må sige ja til x antal millioner og Poulsen selv, ville måske også blive fristet af mesterskabsdrømme, CL og konkurrenter han allerede har slået af på landsholdet. Bestemt et køb, der ville gøre mig mere end glad.

    Endelig har jeg forståelse for hvis FCK vil købe en ny midterforsvar. På papiret har vi slet ikke brug for en, men hvis de ikke hurtigt forbedre sig og spiller som talentet har fortjent, så må vi have en nu mand. Tror dog først det sker til vinter eller næste sommer, når UL takker af for denne gang.

    Torben

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    30

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Det er for sent at købe Jacob Poulsen desværre...

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Jeg synes også han var helt outstanding (Don Ø-style) i presspillet i går. I de perioder hvor det rent faktisk lykkedes Danmark at få presset sydamerikanerne, var det helt klart at Jakob Poulsen tog det seriøst, og kæmpede røven ud af bukserne.

    Jeg tilslutter mig koret: KØB!

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Jeg tror hverken AGF vil slippe ham, medmindre der smides 10-15 mil, og det tror jeg ikke FCK vil i øjeblikket. Desuden lader det til at Ståle har en tyrkertro på at Kvist, Hjalte, Atiba og Thomas Kristensen dækker midten samt højrekanten fint.

    Derudover tror jeg Poulsen har med de seneste præstationer både for AGF og landsholdet (gårsdagens kamp og Sverige kampen), har tiltrukket sig opmærksomhed fra udlandet igen. Hvis han holder niveauet frem til vintervinduet, så bliver han solgt for et større beløb end FCK vil betale.

    Han er desværre ligeså urealistisk som Chippen.

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    CV må handle i det her vindue hvis han vil forsætte stilen med et hente en erstatning for spillere som vi ser ud til at miste inden for det næste år. For en ting er sikkert, Atiba er væk om et år, måske allerede om et halvt år.

    Så har vi altså Hjalte, TK, Kvist og til del Vingaard til den centrale midtbane. Vingaard er aldrig blevet prøvet der og Kvist bruges stort set brugt hver gang på højre midt. Det er bare ikke godt nok.

    Jakob Poulsen ville pynte meget, meget enig med alt det folk skriver om ham, han ville passe perfekt ind i vores system og ville kunne dække flere pladser.

    Udover det så spillede min personlige favorit Magne Hoseth en drømmekamp for Norge igår i 4-0 sejren over Skotland, han spillede 90 min og var placeret på den centrale midtbane, faktisk den defensive del af Norges 4-4-2 (!!)

    http://onside.dk/node/39691

    Kampen blev set af Ståle Solbakken, håber han så noget han kunne lide.
    Sidst redigeret af Toeffe_WA : 13.08.09 kl. 10:09
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    apropos.. er der nogen der har kendskab til norske centrale midtbanefolk eller ihvertfald spiller i tippeligaen, som ville kunne gøre sig hos os?

    Farnerud, ville bestemt kunne gøre sig, men er der andre?

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  18. #43
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Nu bliver Hoseth jo nævnt i en her tråd, Rosenborg har en Sapara som sagtens kunne gøre sig her i klubben men har næppe den store interesse i at gøre det (og det samme kan vel siges om RBKs interesse i at sælge til os), du nævner selv Farnerud og så er der Moldes Makthar Thioune. De tre sidstnævnte må vel betegnes som top tre af interessante emner, hvis vi kigger forbi urealistiske navne som Skjellbred.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    38

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    Åh, hvor jeg drømmer mig tilbage til dengang Hoseth tryllede på den offensive med Linderoth lige bagved..

    Hvis Hoseth selv er frisk på et skifte tilbage til os, så siger jeg købkøbkøb!
    Gall!
    Prospech- Zanka- Antonsson- Wendt
    Vingaard- Hjalte- Hutch- Grønkjær
    Ailton- Santin.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    724

    Re: Forstærkning(er) til CL?

    ›Åh, hvor jeg drømmer mig tilbage til dengang Hoseth tryllede på
    ›den offensive med Linderoth lige bagved..

    ›Hvis Hoseth selv er frisk på et skifte tilbage til os, så siger jeg købkøbkøb!

    Ja, jeg syntes også rigtig godt om Hoseth, men han spillede nu på venstrekanten i langt de fleste kampe, mens Hjalte spillede med Linderoth på midten. At han jo så taktisk var svær for Backe at få ensrettet til at udfylde den rolle er en anden sag - han flagrede jo oftest ret meget rundt og søgte meget ind i banen. Det gør vores kanter også i dag, men det er vist lidt mere med trænerens accept.
    I de blindes rige er den enøjede konge.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Forstærkning til Lindes plads?
    By Morientes in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 19.07.06, 17:08
  2. Forstærkning!!!!
    By fooligan in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 02.12.04, 19:34
  3. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 26.07.04, 09:22
  4. Det Bar' Fodbolds bud på forstærkning til FCK midtbanen.
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 12.12.03, 18:26
  5. Mit tip til en ny forstærkning
    By Ludoman in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 12.12.03, 08:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •