Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 35

Emner: Freddy Adu

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Freddy Adu

    Normalt afskyr jeg at folk snakker urealistiske transfers... Sådan ville jeg også kategorisere Freddy Adu - men når jeg så - på bold.dk - læser at han er på vej til OB!!! Jamen, så tænker jeg det skal fandme være løgn!

    Ok, jeg er med på at Adu må være en af de mest hypede spillere nogensinde. Han har vel knapt nok sat en enkelt fod rigtigt siden han kom til Europa.

    MEN MEN MEN! Vi må også bare erkende at sådan en spiller kunne gå hen og være super god i Superligaen - ligesom vi har set det med eksempelvis Djemba Djemba.

    Hvis OB lander ham har de gjort endnu et scoop, og har efter min mening en mere skrækindjagende trup end vores.

    Få fingeren ud af røvhullet og giv denne mand en chance!! Mener sgu det er det værd! Man kan vel heller ikke være helt væk, hvis man er blevet fulgt tæt af Real, Man U, spiller på det amerikanske landshold og ikke mindst er pisse god i Championship Manager;-D

    Zan

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Freddy Adu!!!

    Jeg husker ham primært fra kampene mod Bentflika og her imponerede han absolut ikke. Det gjorde han heller ikke i Monaco, eller i de amerikanske klubber han spillede i (skal man tro raporterne). Faktisk er det min klare overbevisning, at FCK (og OB) for den sags skyld ville blive styrket klart mere, hvis man hentede folk som Poul Hüp-hüp-hübertz eller Harry Koch, disse har trods alt præsteret noget siden de begyndte (og sluttede) deres karrierer.

    Adu er kort sagt en T-shirt. NIKE's parfide forsøg på at skabe et teenage idol i en grødende amerikansk liga. Bentflika sprang på vognen, i håbet om at der dryppede lidt af på holdet. For OB, tror jeg primært det handler om at fremsætte et statement: se vi kan også! Det har man vist før med Djemba-Djemba, men hvor denne havde og har et uforløst potentiale, så er Adu mere en ny Long Dong Silver: All meat but no talent.

    Derfor skal CV holde snitterne fra Adu, og koncentrere sig om at købe rigtige "sterner". Peter Madsen eksempelvis...

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    1

    Re: Freddy Adu!!!

    ›Normalt afskyr jeg at folk snakker urealistiske transfers...
    ›Sådan ville jeg også kategorisere Freddy Adu - men når jeg så -
    ›på bold.dk - læser at han er på vej til OB!!! Jamen, så tænker
    ›jeg det skal fandme være løgn!

    ›Ok, jeg er med på at Adu må være en af de mest hypede spillere
    ›nogensinde. Han har vel knapt nok sat en enkelt fod rigtigt siden
    ›han kom til Europa.

    ›MEN MEN MEN! Vi må også bare erkende at sådan en spiller kunne gå
    ›hen og være super god i Superligaen - ligesom vi har set det med
    ›eksempelvis Djemba Djemba.

    ›Hvis OB lander ham har de gjort endnu et scoop, og har efter min
    ›mening en mere skrækindjagende trup end vores.

    ›Få fingeren ud af røvhullet og giv denne mand en chance!! Mener
    ›sgu det er det værd! Man kan vel heller ikke være helt væk, hvis
    ›man er blevet fulgt tæt af Real, Man U, spiller på det
    ›amerikanske landshold og ikke mindst er pisse god i Championship
    ›Manager;-D

    ›Zan

    Kan kun give dig ret det kan godt være han ikke har slået igennem endnu men hvis han gør så kan han blive en for stor mundfuld for mange SAS ligaens forsvar og håber som du siger at Fck får taget sig sammen, for ser man på de seneste rygter og indkøb Ob har lavet så det sku næste bedre end vores!!

  6. #4
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Freddy Adu!!!

    Jeg kan ikke være mere uenig. Hvis FCK ikke står forrest i køen sammen med OB, i kampen om at sikre Adu's underskrift, så skal CV finde sig et andet sted at være.
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Freddy Adu!!!

    Det er fuldstændigt omkostningsfrit for Kim Brinck at sige .." han er en af de mange spillere, vi følger tæt "... Han kunne også nævne Kaka og Robben? Det er god lir, men Freddy kommer ikke til Ådalen - eller Østerbro, for den sags skyld!!!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Freddy Adu!!!

    ›Det er fuldstændigt omkostningsfrit for Kim Brinck at sige
    ›.." han er en af de mange spillere, vi følger tæt "...
    ›Han kunne også nævne Kaka og Robben? Det er god lir, men Freddy
    ›kommer ikke til Ådalen - eller Østerbro, for den sags skyld!!!
    Det samme sagde man vel om Djembe Djembe Djembe.
    6

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Freddy Adu!!!

    Hvad med blot at konstatere at han var med i 2 ud af 4 (eller 5) af USA's kampe ved Gold Cup. Scorede godt nok 1 mål, men altså ikke fast mand i deres stjernebesatte trup hvor Benny Fejlmelding fra AGF er instrumental. Eller noget.

    Jeg så i givet fald hellere hans angrebs kollega Kenny Cooper. Ikke fordi jeg kender ham, men han lavede 2 kasser ved samme turnering. Og altså dobbely så god. Eller noget andet.

    Mon ikke tilskyndelsen til at tale med ham er afstedkommet af en blodfattig transfer sommer...! Det er jo altid lidt sjovt med tilgang. Jeg noejes gerne med den nuværende trup hvis den kan få os forbi Apoel..

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Freddy Adu!!!

    Att. Devil -

    Jeg er på mange måder enig i dit - ret underholdende - indlæg. Som jeg også skriver er den knægt blevet hype'et tilo langt over skyerne, og der er ingen tvivl om at jeg tvivler på hans talent ift. de større ligaer!

    Nu har jeg dog kigget lidt på ham, og selvom det er meget begrænset hvad man kan bedømme udfra Youtube kan man dog stadig se han kan nogle ting(bl.a. i en landskamp vs. Brasilien, hvor Lucio bliver hængt til tørre). Det skal siges at det her også fremgår at han er USAs anfører...

    Jeg er dog af den mening at Superligaen har et niveau, hvor en sådan spiller kan blomstre. Og hvis chancen byder sig mener jeg da at man skal gå efter den. Han er blot 20 år, hvilket vel også kan være årsag til hans dyk, og her kunne halv-sløj liga vel være en mulighed. Jeg mener, når Nygaard og Graulund kan lave comebacks kan Adu det fandeme også!

    På den anden side: "Hvad med blot at konstatere at han var med i 2 ud af 4 (eller 5) af USA's kampe ved Gold Cup. Scorede godt nok 1 mål, men altså ikke fast mand i deres stjernebesatte trup hvor Benny Fejlmelding fra AGF er instrumental." - her har du absolut en pointe....

    Zan[/I]

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Freddy Adu!!!

    ›Jeg så i givet fald hellere hans angrebs kollega Kenny Cooper.
    ›Ikke fordi jeg kender ham, men han lavede 2 kasser ved samme
    ›turnering. Og altså dobbely så god. Eller noget andet.

    Ja, og Kenny Cooper har endda været nævnt her på forummet, før N'Doye blev
    købt. Han ligner en motherfucker af en targetplayer - på over 190 cm!

  12. #10
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Freddy Adu

    Kenny Cooper er endda også blevet solgt til tysk 2. bundesliga, den gamle Mykland holdeplads 1860 München.

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Freddy Adu

    Rørende enig, og husker snakken om Kenny Cooper fra tidligere. Mit indlæg var også blot ment som en kringlet konstatering af the obvious. USA og deres spillere er i det hele taget en gåde. Ingen har nogensinde haft nævneværdig succes i Europa. Profiler. I de store ligaer. Og deres ranking på ranglisten er den største gåde. De ligger vist i top 10 ? Bevares de slog Spanien, men spiller de fleste af deres kampe mod Guadeloupe og Trinidad etc. Fedt hvis DK skulle slå Samsø og Shetlandsøerne for at komme i kval finale mod Gotland

    Vi har Atiba...! Det er alt fra Nordamerika jeg har brug for.

  14. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    52

    Re: Freddy Adu

    Jeg mener da at Adu kunne spille i meget bedre lande end Danmark.
    Vi vil ha' Zanka på banen! ....

  15. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    55

    Re: Freddy Adu

    Hvad med blot at konstatere at han var med i 2 ud af 4 (eller 5) af USA's kampe ved Gold Cup. Scorede godt nok 1 mål, men altså ikke fast mand i deres stjernebesatte trup hvor Benny Fejlmelding fra AGF er instrumental.
    Det var da et dårligt argument. Bare fordi man i en periode ikke er inde omkring holdet skal man jo ikke afskrive manden fuldstændigt. Jeg kan nævne flere klassespillere der sjældent fik chancen, dette kan der være flere grunde til, men fælles for dem alle er, at de blomstrede gevaldigt op sidenhen. (Claus Jensen på Landsholdet, Solari i Real, G.Johnson i Chelsea ect.)

    Fælles for disse spillere er, at alle kunne se de var gode nok til deres hold, men de fik ikke mange chancer. Siger ikke det forholder sig sådan med Freddy Adu, jeg anklager blot argumentet.

    Jeg tror Adu ville være super fin i FCK. Niveauet i Suppen er perfekt til at udvikle ham yderligere. Manden er officielt kun 20 år! (Var der nogen der sagde Ali Akida)
    Sidst redigeret af Linde : 11.08.09 kl. 16:46

  16. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Freddy Adu

    ›Det var da et dårligt argument. Bare fordi man i en periode ikke
    ›er inde omkring holdet skal man jo ikke afskrive manden
    ›fuldstændigt. Jeg kan nævne flere klassespillere der sjældent fik
    ›chancen, dette kan der være flere grunde til, men fælles for dem
    ›alle er, at de blomstrede gevaldigt op sidenhen. (Claus Jensen på
    ›Landsholdet, Solari i Real, G.Johnson i Chelsea ect.)

    Jeg synes ikke det var så skævt. Og tager gerne mange argentinske og engelske spillere op til overvejelser, selvom de ikke er faste på landsholdet. Se det synes jeg nemlig var et dårligt (counter) argument.

    Jeg sidestiller ikke kvaliteten mellem USA og England/Argentina. Heller ikke hvis de nogensinde spiller 1-1. Er heller ikke interesseret i Heath Pearce selv om han spillede alle kampe under Gold Cup.

    Men lad os nu lade den ligge. Det er OB og ikke os der kigger på ham.

  17. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Freddy Adu

    Muligvis bare et rygte, men i så fald et med lidt kød på: http://voices.washingtonpost.com/soc...Adu%20til%20OB

    Tilslutter mig koret, der godt kunne savne, at CV og co. tog lidt flere chancer på transfermarkedet. Om ikke andet ville Adu skabe noget buzz omkring klubben, hvilket TK, Larsson, Antonsson et al. ikke gør.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Adu
    By Bill Ward in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 16.10.03, 13:03

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •