Viser resultater 1 til 15 af 15

Emner: Køb Løvenkrands

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    105

    Køb Løvenkrands

    Så starter jeg den lige igen, manden skal jo ikke ha fred før han spiller i fck, vel? :)

    Det drejer sig om løvenkrands der nævner sas ligaen som interessant endnu engang. Jeg ville mene at Løvenkrands ku være en god løsning på højrekanten, som jeg syns kvist ikke har pyntet på.

    Læst her:
    http://www.bold.dk/nyt/Loevenkrands-...en-interessant


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: KØB Løvenkrands.

    Nu er Løvenkrands jo mere angriber end kantspiller. Især i et system som vores. Og er han enndelig kant er det i venstre side, hvor vi i forvejen har gronk og Vingaard.

    Han er dog som sagt ikke kant og har i sin karriere haft klart mest succes som angriber. Dvs. i Rangers hvor han var yderst giftig.

    Han ville da være en fantastisk tilføjelse til truppen, ingen tvivl om det, og så er han tilmed, udover den store løn gratis. Men de positioner han spiller bedst er allerede godt besat. Derfor er jeg lidt lunken omkring en signing af ham. Selvom han ville være en fantastisk spiller i SAS Ligaen.
    ...

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: KØB Løvenkrands.

    syntes det ville være et perfekt køb, endelig en som virkelig ville kunne løfte den berømte overligger, og så ville man i de internationale kampe også kunne kaste ham op i angrebet og så spille med en mere kontruleret midtbane...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: KØB Løvenkrands.

    I kampe hvor vi er storfavoritter, kunne man passende stille med følgende midtbane:

    Grønkjær - Atiba - Hjalte - Løvenkrands

    - hvor Grønkjær/Løvenkrands, kva det faktum at deres favoritben er dét indmod midten, naturligt kan gå ind i banen og derved give plads til backerne der kan gå til baglinjen og slå indlæg.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    48

    Re: KØB Løvenkrands.

    ›Så starter jeg den lige igen, manden skal jo ikke ha fred før han
    ›spiller i fck, vel? :)

    ›Det drejer sig om løvenkrands der nævner sas ligaen som
    ›interessant endnu engang. Jeg ville mene at Løvenkrands ku være
    ›en god løsning på højrekanten, som jeg syns kvist ikke har pyntet
    ›på.

    ›Læst her:
    http://www.bold.dk/nyt/Loevenkrands-SAS-Ligaen-inter
    ›essant


    Også enig her :-)
    Men debatten er omtalt i en anden tråd ang. forstærkninger, men lad os da bare starte den her også..... SÅ KOMMER HAN VEL TIL FCK HEHE :-)
    No one is perfect, not even the perfect one..
    fcksøren's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    527

    Re: KØB Løvenkrands.

    ›Det drejer sig om løvenkrands der nævner sas ligaen som
    ›interessant endnu engang. Jeg ville mene at Løvenkrands ku være
    ›en god løsning på højrekanten

    Har den mand nogensinde spillet en kamp på højre midtbane? Han er jo venstre midt/wing eller angriber...

    Men jo, han skal hentes. Grønkjær holder ikke evigt...

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: KØB Løvenkrands.

    ›I kampe hvor vi er storfavoritter, kunne man passende stille med
    ›følgende midtbane:

    Ja, det kunne man; men det forekommer ikke specielt realistisk. I seks ud af de otte kampe, der er spillet i indeværende sæson, er Kvist startet på højrekanten.

    I øvrigt er Løvenkrands klart bedst som spidsangriber for hold, der spiller meget i banens længderetning. Jeg ser ham ikke som noget åbenlyst match for FCK.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    235

    Re: KØB Løvenkrands.

    Jeg ser ham heller ikke som den mest oplagte spiller til vores system. Vi mangler ikke ligefrem angribere og Grønkjær har patent på venstre fløj. Hvis vi spillede 4-3-3 ala landsholdet kunne han komme på tale, men jeg kan ikke rigtig se ham i vores system.

    Jeg ville dog blive meget glad hvis han blev signet som angriber/fløj, men der skal ske noget med truppen før jeg tror det bliver relevant

    mvh
    Dansk Liga med 16. hold!

    Krohn-Dehli, Duncan, Randrup, Jallow, Vilfort, Faxe, Eggen beviser at BIF har, og altid har haft, DKs smukkeste hold

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: KØB Løvenkrands.

    ›Hvis vi spillede 4-3-3 ala landsholdet kunne han
    ›komme på tale, men jeg kan ikke rigtig se ham i vores system.

    Har han nogensinde spillet en god landskamp? Løvenkrands har været rigtig god i britisk fodbold, hvor der ofte spilles lidt hurtigere end spillernes teknik reelt lægger op til. Han er god, når han kan ligge og true modstanderens forsvar i dybden. Sådan en spiller har vi haft før, og selvom han gjorde det fint under omstændighederne, så blev Berglund aldrig en udpræget succes.

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    105

    Re: KØB Løvenkrands.

    ››Hvis vi spillede 4-3-3 ala landsholdet kunne han
    ››komme på tale, men jeg kan ikke rigtig se ham i vores system.

    ›Har han nogensinde spillet en god landskamp? Løvenkrands har
    ›været rigtig god i britisk fodbold, hvor der ofte spilles lidt
    ›hurtigere end spillernes teknik reelt lægger op til. Han er god,
    ›når han kan ligge og true modstanderens forsvar i dybden. Sådan
    ›en spiller har vi haft før, og selvom han gjorde det fint under
    ›omstændighederne, så blev Berglund aldrig en udpræget succes.

    Du sammenligner vel ikke Berglund og Løvenkrands?

    -Jeg mener at vi mangler mere kvalitet i højre side, og er sikker på løvenkrands magter højre (ved godt han foretrækkker venstre) side bedre end vor nuværende sovegruppe.

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: KØB Løvenkrands.

    ›Du sammenligner vel ikke Berglund og Løvenkrands?

    Jo.

    ›-Jeg mener at vi mangler mere kvalitet i højre side, og er sikker
    ›på løvenkrands magter højre (ved godt han foretrækkker venstre)
    ›side bedre end vor nuværende sovegruppe.

    Jeg tror til gengæld, at han vil floppe som kantspiller i FCK. Han kan jo intet på egen hånd, og han er heller ingen arbejdshest. En spiller som Chippen ville der være perspektiver i, omend defensiven ville blive en udfordring.

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: KØB Løvenkrands.

    Må ærligt indrømme at jeg hellere så en tråd, som hedder "KØB Jakob Poulsen", da jeg mener han ville passe meget bedre ind. Tror han kunne blive en klassespiller for os på højrekanten.

  16. De følgende 12 brugere er enige:

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: KØB Løvenkrands.

    Køb! Selvom SAS ligaen har udviklet sig betydeligt gennem de sidste år, så tror jeg stadig folk vil blive positivt overrasket over hvordan en spiller som Løvenkrands ville gøre det under disse forhold. Ikke så megen hensyntagen til hvem vi har i forvejen. Afløser for Grønkjær om 1 år. Lav en kontrakt med forbehold for succesfuld kval til CL gruppespil. Det er, desværre, nok det som markante nyindkøb afhænger af

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    173

    Re: KØB Løvenkrands.

    ›Må ærligt indrømme at jeg hellere så en tråd, som hedder
    ›"KØB Jakob Poulsen", da jeg mener han ville passe meget
    ›bedre ind. Tror han kunne blive en klassespiller for os på
    ›højrekanten.

    Må indrømme jeg hellere så en tråd, som hedder "KØB Jakob Poulsen OG Løvenkrands" ;)
    Martin ® Shearer

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: KØB Løvenkrands.

    Mener klart Løvenkrads vil være en forstærkning. Han er en klassisk hurtig/dybde løber, hvilket betyder han nok vil få det svært i nogle kampe i suppen, da mange af holdene spiller defensivt mod os. Desværre er han ikke den store dribler... Til gengæld vil han være et kæmpe aktiv i vores europæiske kampe, hvor vi nok skal længere tilbage på banen (i nogle kampe), så han vil få plads til hans hurtige kantløb, hvilket vil presse modstanderne til at være ekstra påpasselige defensivt. Jeg siger KØB!!
    FORZA L'EQUIPE FC

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Zuma vs Løvenkrands
    By lisberg in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 15.08.05, 21:20
  2. Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 11:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •