Viser resultater 1 til 15 af 58

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København - AGF

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Optakts- og kamptråd: FC København - AGF

    Lørdag spiller vi mod AGF - ligaens duks (lang tid siden man har kunnet sige det!). GF'erne har ikke været sene til at udmelde deres tro på egne evner hvilket jeg synes ganske godt om - da fryden over (forbåbentlig) at pille glansen af dem vil blive endnu større!

    Hvis vi kigger historik mellem de to klubber, så vandt AGF faktisk seneste opgør, april 2009, på en sen scoring af Ole Budtz. Udover denne sejr så taler statistiskken gevaldigt for FCK sejr, da vi skal helt tilbage til 30. juli 2000 for at finde sidste AGF sejr - altså over 9år!

    Trupperne er endnu ikke offentliggjort, men jeg tror på den samme opstilling fra de sidste par SAS Liga kampe:

    JC
    Pospech - Antonsson - Zanka - Wendt
    Kvist - Hjalte - Atiba - Grønkjær
    Ailton - Santin

    Jeg kunne godt unde Vingaard en startplads da jeg synes han spiller med et gåpåmod mange af de andre godt kunne lære noget af!

    Resultat: 2-0 på mål af Atiba og Santin.

    NB: Da jeg - stadig - ikke kan få liv i nipserstat.dk (hvad sker der med siden? Jeg får en bad gateway-fejl) er statistikken lånt fra agf.co.dk

    FORZA FC!!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    HPD


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts og kamptråd: FC København - AGF (7/3-2010)
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 08.03.10, 15:57
  2. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •