Se afstemningsresultater: Skal Ståle Solbakken fyres?

Stemmeafgivere
627. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja, Ståle skal fyres med øjeblikkelig virkning.

    295 47.05%
  • Ja, men Ståle skal gøre sæsonen færdig.

    75 11.96%
  • Nej, Ståle skal blive.

    257 40.99%
Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 102

Emner: Skal Ståle Solbakken fyres?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    270

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Lad os nu sige at han selv smutter imorgen, hvem kan erstatte ham?

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    ›Lad os nu sige at han selv smutter imorgen, hvem kan erstatte ham?


    Er FULDSTÆNDIG ligeglad, bare jeg slipper for at se og høre på den tosse mere...

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    ›Lad os nu sige at han selv smutter imorgen, hvem kan erstatte ham?

    Michael Laudrup er ledig..

    Men derudover. Vi har budgetterne til virkelig gode spillere. Hvorfor skal vi trækkes med en træner, hvis trænerkvaliteter ikke var et emne da han blev ansat?

    Nå, men vi slipper ikke for manden, med mindre han selv takker af.

  6. De følgende 14 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    for første gang mens ståle er i klubben mener jeg faktisk at han bør fyres. Han har leveret, og på trods af aftens kæmpe skuffelse mener jeg stadigvæk at han er den bedste i vores historie og måske også den bedste til jobbet. MEN jeg tror spillerne ville ha godt af nye ideér og en ny mulighed for at spille sig højre op (og ned) i hirekiet.

    Jeg har ikke mine tvivl om at ståle er en kanon træner ( hviket vores res viser), og skulle han ikke blive fyret tror jeg faktisk på europaisk fodbold efter jul og en top placering i SL. Men hold da kæft hvor det kommer til at kræve en holdnings ændring bland spillerne, og den må og skal ståle sørge for. Men vokser kun som hold ved at møde skuffelser og modgang.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Hvor er det en latterlig afstemning en time efter den største skuffelse !!!! Godt det ikke er Sideliniens mange onde tunger der sidderi Ståle/Cv s stol....

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    139

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Er enig med fck-irakeren, hvem kan erstatte ham ?
    Jeg kan se ...hmm.....ingen!
    Noget jeg er rigtigt træt af at medier henter alle deres fan citater og holdninger herinde fra og synes efterhånden , det er en skænsel mod alle os andre fck fans at læse hvad i skriver herinde, i virker så forkælet.
    Min holdning er det ikke hjælper med fanprotester og lignende, for mig handler københavner ånd om at vi griner af de andre når de griner af os for en kikset CHL kval og siger i kan jo bare gøre det bedre hvis i vil for vi skal nok klare den og komme i chl igen inden for nærmeste fremtid.
    Vores hold har brug for hjælp i disse stunder og vi må bare leve med disse udsving for selvom om superligaen og fck er blevet meget stærkere de senere år er vi altså ikke i en klasse for os selv , men vi kan slå alle hold og alle hold kan slå os , forhold jer til det og støt op om klubben.
    Jeg er stolt af klubben , don Ø, ståle , cv og de fleste spillere, alle hold har spillere købt ind som ikke slår til selv om de burde, jeg tror på et mesterskab igen i år fordi jeg ser vores hold som det bedste og mest professionelle, måske med undtagelse af OB men OB ryger ud af top 2 inden de næste 2 år , de skiftes altid til at være minimun 2 hold der kan udfordre fck hver sæson for 2-3 sæsoner siden var det fcm.
    Nå men udover det er jeg totalt skuffet og ked af vi ikke kom med , havde virkelig glædet mig men nu glæder jeg mig til EL istedet.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    108

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Mener han skal blive. Det kan godt være vi har fået en skidt start på sæsonen. Men Ståle forlader ikke København før han bliver permanent Norsk landstræner.
    Dog mener jeg vi skal kigge grundigt på vores spiller trup.

    Vi mangler:
    - En klasse midterforsvar.
    - En ny højre midtbane kant.

    Også siger vi farvel til:
    - Antonsson.
    - Ulrik Laursen.
    - Libor Sionko.

    Ind med:
    - Christian Wilhelmsson.
    - Unknow midterforsvar.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    81

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    ›Lad os nu sige at han selv smutter imorgen, hvem kan erstatte ham?

    Det er jo overhovedet ikke en fans bord det her.
    Vi har ingen mulighed for at vide hvad der rører sig på markedet, hvilke muligheder der er osv osv osv. Så det at vi ikke har det perfekte emne som er ledig, billig og guds gave til fodbolden, betyder ikke at der ikke er en god afløser.

    Umiddelbart vil jeg sige vi skal ud og have fat i en udenlandsk træner der har prøvet noget af det større. Vi skal ikke have fat i en ny spiller der godt kunne tænke sig en træner karriere, men en der har bevist sit værd og har tændingen til et job i FCK. Jeg er sikker på at hvis der er vilje for det, så kan FCK sagtens finde pengene til en god årsløn til den nye træner.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Overtal Morten Olsen til at tage en sidste tørn som klubtræner.....

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #25
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    ›Lad os nu sige at han selv smutter imorgen, hvem kan erstatte ham?

    Enig!!! Troels Bech bliver nævnt længere oppe... Og selvom jeg har max respekt for Bech for at prøve nye ting og han generelt virker uhyre intelligent (for intelligent til at de fleste fodboldspillere kan forstå ham siges der endda), så er han også kandidat til at have rekorden for flest fyringer i sas-ligaen så vidt jeg ved (frit fra hukommelsen, gider ikke finde hårde facts)

    Næh, selvom Ståle snildt kunne fyres, så ser jeg 0 realistiske afløsere tilgængelige på markedet... Og i øvrigt så ville vi ikke have pevet hvis CL kvalen havde fulgt samme struktur som sidste år... Så var vi bare røget ud med 2x 3-0 nederlag til superhold x fra top 3 i engelske/spanske/hollandske liga.... Og så skulle vi have været ude i en svær 1. runde af uefa cuppen...

    Face it... Som vi har spillet i 09/10 sæsonen ind til videre skulle der have været sket mirakler hvis vi skulle have undgået 6 sikre nederlag i et evt. CL gruppespil....

    Se fremad... Nu er vi i EL, hvor vi stadig kan rende ind i nogle ok spændende hold, men vigtigst af alt, vi har ok muligheder for at skaffe ok resultater, og alt efter hvordan seed kommer til at se ud kan vi med lidt held og fight forhåbentlig kæmpe os til en 2. plads som sikrer os EL bold efter nytår igen!

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Jeg har fået det mest ambivalente forhold til en frase jeg altid har brugt: "det er i modvind og ikke medvind en drage flyver".

    Den kan jeg jo slet ikke forholde mig til nu. Kvalmes virkelig når jeg tænker på den nu - føj!!!!!!!!!
    Har altid syntes det har vist direkte svaghed for et hold eller organistaion, der har været nødsaget til at fyre sin træner. Har godt nok svært ved at acceptere, at jeg mere og mere hælder til den side. Øhjs hvor er det irriterende at skulle komprisere med personlige værdier og holdninger, men aftenens resultat, de øvrige europæiske kampe og opstarten i denne sæson har været IKKE ACCEPTABELT. Noget må der gøres - jeg er snart fuldstændig ligeglad hvad. Og ja, det skyldes (vel) træneren.

    (jeg har endnu ikke taget mod til at trykke på "ja"-knappen, selvom jeg er mere og mere overbevist om, at det er det eg ønsker).

    ...ved ikke om jeg skal juble eller græde på søndag. Hvidt tørklæde, eller hvad der nu bliver referet til at tage med, vil jeg under ingen omstændigheder tage med!!! NEVER!!!! Beslutningen må tages i organisationen - det er absolut ingen støtte, hvis vi gør det; fint vi holder os til meningerne herinde.

    (desuden vil betonen først få noget at grine af, hvis der står 10 kvajpander (under jeg bruger det udtryk, men det mener jeg!) og desser træneren på tribunen. Jeg gentager: LAD OS HOLDE DET HER)

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    ›Se fremad... Nu er vi i EL, hvor vi stadig kan rende ind i nogle
    ›ok spændende hold, men vigtigst af alt, vi har ok muligheder for
    ›at skaffe ok resultater, og alt efter hvordan seed kommer til at
    ›se ud kan vi med lidt held og fight forhåbentlig kæmpe os til en
    ›2. plads som sikrer os EL bold efter nytår igen!

    Jeg forstår ikke helt dette argument. Ja, det er muligvis nemmere at samle point i EL; men hvorfor ønsker vi at samle point? For at det skal være nemmere at komme i CL, naturligvis. I år havde vi en gylden mulighed for at komme i CL, og det pisser man væk på skammeligste vis. Det er skuffende, og set i det lys er EL-deltagelse en ringe trøst.

  24. De følgende 9 brugere er enige:

  25. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Taber vi på søndag, hvad jeg desværre godt kan frygte, så må han sgu videre. Der må være en god hollænder derude et sted.

  26. De følgende 8 brugere er enige:

  27. #29
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    ›Taber vi på søndag, hvad jeg desværre godt kan frygte, så må han
    ›sgu videre. Der må være en god hollænder derude et sted.

    Totalfodbold på hollandsk er ikke så tosset. Bare det ikke er med René Meullensten som cheftræner (gyser ved tanken)....
    Casper the ghost

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

  29. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Her et par timer efter hvor raseriet er faldet lidt ned. Så er det man skal se på, mest et spørgsmål om der er perspektiver i Ståle som træner. Er han manden der kan bringe FCK videre? Kan han løfte FCK videre end hvor man er i dag? For samlet set så har Ståle som træner været en pæn succes, han har løftet os et skridt videre både europæisk og i ligaen. Men med nederlaget i dag så virker det mest af alt som om at Ståle har toppet i FCK, han har ikke mere at bringe. Givetvis vil han kunne skaffe et mesterskab mere hvis han får 2-3 sæsoner mere, men det har man efterhånden prøvet. Der skal ske noget nyt i FCK hvis man skal videre, de svigtende tilskuertal er bestemt også et tegn på at der mangler fornyelse.
    Dog ville det nok være at forhaste sig hvis man fyrer Ståle imorgen få dage før et derby uden at have en afløser klar. Så pilen peger på at Ståle har resten af efteråret til at gøre det til en lang succes, ellers skal der ske noget nyt til vinter. Går det helt galt i ligaen de næste par kampe, så må der handles og Ståle skal væk.


Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken - en fejlansættelse?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 14.03.06, 13:11
  4. Første afstemning om Ståle Solbakken
    By Urbanus in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 31.10.05, 17:38
  5. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •