Se afstemningsresultater: Skal Ståle Solbakken fyres?

Stemmeafgivere
627. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja, Ståle skal fyres med øjeblikkelig virkning.

    295 47.05%
  • Ja, men Ståle skal gøre sæsonen færdig.

    75 11.96%
  • Nej, Ståle skal blive.

    257 40.99%
Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 102

Emner: Skal Ståle Solbakken fyres?

  1. #31
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    ›Jeg forstår ikke helt dette argument. Ja, det er muligvis nemmere
    ›at samle point i EL; men hvorfor ønsker vi at samle point? For at
    ›det skal være nemmere at komme i CL, naturligvis. I år havde vi
    ›en gylden mulighed for at komme i CL, og det pisser man væk på
    ›skammeligste vis. Det er skuffende, og set i det lys er
    ›EL-deltagelse en ringe trøst.

    Rolig... Jeg vil også 10000^10000 gange hellere se holdet i CL.... Og nej, jeg er ikke tilfreds over aftenens præstation/resultat... Men jeg er også realist nok til at se at et CL gruppespil ville være 5 sikre nederlag og 1 heldig uafgjort (med mindre den famøse klassespiller blev købt, og lidt held/1-2 sidste kampe mod de sikre nr 1 og 2 fra puljen gik hjem...) Næ, vi skal op på hesten og sikre os skabet igen, så ingen andre kan lukrere på den nye situation i CL kvalen... (Som i høj grad er vores (og lidt HDKAAB's) fortjeneste...

    Koefficientspoint kan ALTID bruges... Især hvis den famøse 12 plads skulle gå hjem.... (men så skal vi fandemig også blive mestre, for ville hade at se et andet hold gå direkte i CL helt/delvist pga vores høst til landekoefficienten, og især surt ville det være hvis vi selv fik den usle tjans af at skulle igennem en non-champions kval runde, hvilket nok vil være max umuligt)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    ›Det er en uvant rolle for os at være favoriten på dette tidspunkt
    ›i kvallen, men vi er mestre i at pege ud hvor vigtigt gnisten og
    ›gejsten er, og hvor meget det kan gøre.
    ›Vi så det i den grad i vores CHL sæson mod Ajax og Man Utd.

    ›Hvordan selv samme træner kan glemme vigtigheden af dette, og
    ›undgå at give bare en brøkdel af den tænding til en kamp som
    ›denne, går over min fatteevne.
    Jeg tror overhovedet ikke, at Ståle har glemt vigtigheden af det, men det har været åbenlyst langt ind i forrige sæson, at holdet bare ikke har de kvaliteter mere. Der eksisterer ikke en spiller i nærheden af startopstillingen, der besidder den åbenlyse vindermentalitet og udstråling, som holdet fra '06 besad så rigeligt. Derfor fiser kampe, hvor der skal kæmpes mere end spilles pænt og poleret (som vi jo faktisk kan, når modstanderen kommer hovedløst imod os for fuld skrue eller bare er HB Køge-uduelige) ud i sandet for os. Og det vil de gøre, så længe vi ikke har en kaptajn, der kan piske sine spillere frem og en akse på holdet, der kan og vil gå forrest. Det kunne den sportslige sektor have ændret på, da den også må have set de åbenlyse tegn, men det har den ikke gjort. Onde tunger har påstået, at det handler om mangel på penge. Men faktum er i hvert fald, at nok så mange supertrænere ikke kan ændre nævneværdigt på det problem, for det vil svare til at forvandle æsler til fuldblodsheste. Det her problem løses ikke ved at skaffe en ny træner, men ved at få gennemført en udrensning i truppen a'la Holmstrøm og få tilkøbt de manglende kompetencer - personlige såvel som spillemæssige. Spørgsmålet er så, om Don Ø har modet til at tage en fornuftig snak med C.V. og Ståle om forventningerne og de åbenlyse mangler på holdet og gennemføre de nødvendige ændringer, men under alle omstændigheder er tidspunktet nok dårligt valgt lige nu. Måske i vinterpausen hvis tingene ser tilstrækkelig triste ud til den tid.

    ›Jeg har ikke lyst til at sige "fyr ståle" bare for at
    ›sige det, eller fordi det er på mode her efter kampen. Men når
    ›han ikke kan klare den nye favorit-rolle vi har fået (eller gerne
    ›ville have haft nu), så er det på tide at gå nye veje og finde en
    ›træner der kan klare presset og ved hvordan man leder en klub i
    ›vores position.
    ›Aberdeen kan i øvrigt også nævnes, som en kamp der er så vigtig
    ›for os, og hvor det nærmest virker som om der er givet op på
    ›forhånd.

    ›Så kort sagt, ja Ståle skal fyres. Han er tydeligvis ikke
    ›træneren der passer til den periode vi er i og forhåbentligt ser
    ›mere af. Tak for en fantastisk CHL sæson og andre store
    ›oplevelser, men tiden er kommet til at gå en anden vej.
    Jeg har haft lyst til at sige det længe. Ikke så meget på grund af i aften, som på grund af de mageløst svingende resultater og de åbenlyse mangler i spillet. Men jeg er også fuldstændig sikker på, at Ståle kan rykke holdet tre divisioner ned og smide alle Don Øs små magiske metalplader væk, uden at han ryger ud af den grund. Og hvis den lykkelige dag endelig oprandt, hvor Ståle blev landstræner i Norge, er jeg lige så sikker på, at Don Ø ville finde endnu en flink, stabil og sympatisk nordisk træner - måske endda et personligt bekendtskab - som kunne føre holdet videre i fuldstændig samme stil.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    - Heller 23.000 tilskuere enn to. Det passer mine spillere bra. De er vant til å takle sånne situasjoner, sa Solbakken.

    http://www.vg.no/sport/fotball/artik...p?artid=570802

    Det er synd at sige at han fik ret, selvom det ligesåvel kan tolkes som et forsøg på at give spillerne selvtillid. En fyring skal man nok passe på med at kræve få timer efter kampen er slut.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    ›- Heller 23.000 tilskuere enn to. Det passer mine spillere bra.
    ›De er vant til å takle sånne situasjoner, sa Solbakken.

    http://www.vg.no/sport/fotball/artik...p?artid=570802

    ›Det er synd at sige at han fik ret, selvom det ligesåvel kan
    ›tolkes som et forsøg på at give spillerne selvtillid. En fyring
    ›skal man nok passe på med at kræve få timer efter kampen er
    ›slut.


    Folk vil jo hellere ikke have ståle fyret KUN på grund af denne kamp, men på grund af det alt for svingende og svage spil vi har leveret det sidste stykke tid, kampen i aften har bare fået bærgeret til at flyder over for mange, sikkert selv dem der var i mod en fyring af ståle for bare en uge siden!

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Ståle har råbt på forstærkning og sagt, at han manglede den gejst, det giver i et omklædningsrum, når man tilfører nyt blod. Ja, holdet er intakt (minus et par lejesvende, der ikke vendte tilbage). Men nej, det er ikke nødvendigvis lykken. Det vidner en shaky start og et katastrofalt farvel til CL om.

    Ergo bør det på en dag som i dag være på plads også at diskutere CVJ og Don Ø her. Gamblede de for meget med den sportslige succes ved at vente til efter kvalkampene med at beslutte, om der skulle sprøjtes millioner ind?

    Hvo intet vover...

    Jeg sad i al fald med en meget grim fornemmelse af, at et par mio. kr. i indsprøjtning til en forsvarsgeneral havde bragt også de sidste fem centimeter.

    I morgen vil Don Ø sende et memo ud om, at han ikke vil se nogen tudefjæs. Men i min bog bør han reelt sende en undskyldning ud og sige: "OK, jeg fejlkalkulerede. Jeg ville ikke ofre, hvad det kostede - og nu har jeg fjernet muligheden for sportslig og økonomisk succes. Det vil aldrig, aldrig, aldrig gentage sig."

    Jeg frygter bare mere, at intet-tudefjæs-memoet slutter med:

    "Sig i øvrigt velkommen til min søn som ny sportsdirektør..."
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Gider ikke engang læse tråden igennem. Det ville nødvendiggøre at jeg tog den skraldespand der står ved siden af mig og kastede op i den. 1. Af ærgrelse. 2. af raseri over den totale mangel på ansvarstagen, der lader til at have indfundet sig i Parken/på træningsanlægget på Frederiksberg.

    Hele vejen igennem har man ledt efter undskyldninger - før, under og efter kampene. Først var det kunstgræsset i Norge, der var næsten ligeså svært som at spille på månen.

    Så sku vi spille mod Cypern, der nu på mirakuløs vis var rykket op i klasse med Italien, England og Tyskland, når det kom til deres europæiske fodboldkunnen. Der er jo varmt. I hvert fald 25 grader om aftenen. Puhada.
    Og så var banen også helt vildt dårlig, og man kunne jo slet ikke spille hurtigt langs jorden. Ahem. Det var der da nogle cyprioter, der godt kunne. Og den ene gang, vi forsøgte i første halvleg - ja, da scorede vi.

    Ærligt talt. Det er var et middelmådigt hold, der i bedste fald sku ha drillet os en smule. Men vi burde ha hakket dem 4-0 i parken, hvor de var virkelig lort.

    Jeg ved dårligt, hvad jeg skal skrive. Men jeg ku jo passende begynde med trådens egentlig emne - skal Ståle fyres?

    - Ja - det er vist på tide. En træner, der i ramme alvor mener, at det ikke er en fiasko at ryge ud til FC Rhodos har ikke ambitioner nok til at være i FCK. Om det så er misforstået Mourinho-taktik vil jeg skide på. Jeg gider det ik. Og det virker tydeligvis ik. Mod store hold melder vi ud, at dem kan vi godt slå. Hvorfor helvede har vi så travlt med at fortælle gud og hver mand, at det altså er helt i orden, hvis vi ryger ud til et hold fra et land, der dårligt findes.

    Den skaldede nordmands dispositioner igennem de to kampe taler også for sig selv. I første kamp tager han Ailton ud netop som han begynder at vise farlighed. Idiotisk. Nuvel - det kunne måske - hvis vi havde været oppe mod en rigtig modstander - forsvares med at vi sku holde 1-0 føringen.
    I går bliver Ailton taget ud igen. Vi er bagud 3-1 og en scoring vil være lig med 120 millioner kroner i vores åbenbart slunkne klubkasse - plus avancement til hvad der vel også for Ståle Solbakken må betegnes som en relativt interessant turnering - CL. Jeg kan slet ikke begynde at sætte ord på den form for idioti. Hvorfor fanden spiller vi ikke med tre angribere det sidste kvarter? Hvad i HELVEDE er der at tabe, dit norske fuckhoved. Om den blir tre eller fire et er jo totalt ligegyldigt. Med en ekstra angriber kunne vi måske ha lagt det ekstra pres, der gav målet.

    Forsvaret - Det er håbløst. Det er måske ikke Ståles skyld, men snarere vores sportsdirektør. Det sejler - og det har det gjort længe. Hvordan man bilder sig ind, at Anton/Zanka på nogen måde er gode nok til CL, når Gravgaard/Hangeland kun lige akkurat var (al respekt - de gjorde det godt - men vi kom trods alt ik videre), er mig en gåde.

    In short: RAUS.

    Men det sker næppe før korthuset er væltet, Flemse er gået i eksil på en ø uden udleveringsaftale, Anders Bjerregaard er blevet hyret som ekstern konsulent til at guide os i, hvordan man ødelægger et hold endnu mere og Poul Hübertz er blevet ny førsteangriber.
    Sidst redigeret af Tommo : 27.08.09 kl. 07:14
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.


  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Han burde fyres, men det sker aldrig så længe Flemming østergård sidder h or han gør, så østergård samme vej, han er ikke den han var tidl. Synes faktisk at vores direktør dan skal træde i karakter han er helt usynlig.

    Jeg er efter at have sovet på det stadigvæk meget skuffet ikke resultatet mere den måde det skete på.
    Forza FCK
    Bazooka

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Med det prestigetab, en fyring af Ståle ville være for Østergaard, skal han (altså Ståle) nærmest tages på fast gerning,
    med fingrene nede i klubkassen, før det bliver et tema.

    Synes måske også, at problemet hovedsageligt ligger hos spillerne.
    I min bog er det dem, der underpræsterer mest lige nu. Ved godt, det er trænerens ansvar osv, men det er sgu svært at bebrejde Ståle
    de ting Pospech render rundt og laver for tiden (for nu bare at tage et eksempel).

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #39
    Orlalone Slettet

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    I mine øjne mangler vi spillere med "mord i øjnene", spillere som Holmén, Gislasson, Krohn-Dehli, Djemba Dejmba, osv. Spillere der kæmper og tit benævnes som svin på en bane. Jeg mindes ikke en takling i kampen i går....... eller i efterårets kampe for den sags skyld

    Om det så er Ståles eller CV's ansvar er jeg ikke klar over.
    Men for sat.. hvor vil jeg gerne af med Ståle...

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    ›Med det prestigetab, en fyring af Ståle ville være for
    ›Østergaard, skal han (altså Ståle) nærmest tages på fast gerning,
    ›med fingrene nede i klubkassen, før det bliver et tema.

    ›Synes måske også, at problemet hovedsageligt ligger hos spillerne.
    ›I min bog er det dem, der underpræsterer mest lige nu. Ved godt,
    ›det er trænerens ansvar osv, men det er sgu svært at bebrejde
    ›Ståle
    ›de ting Pospech render rundt og laver for tiden (for nu bare at
    ›tage et eksempel).

    Det er jo træneren, der laver lort i den og skifter forkert ud (læs ailton i to kampe)

    Og det er vel trods alt træneren, der skal banke noget vilje ind i spillerne. Hvis han ik kan det, så er han en dårlig træner. Og normalt så hedder regnestykket: Dårlig træner = fyring.

    I hvert fald i en professionelt styret fodboldklub. Men sådan er der jo så meget.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    ›I mine øjne mangler vi spillere med "mord i øjnene",
    ›spillere som Holmén, Gislasson, Krohn-Dehli, Djemba Dejmba, osv.
    ›Spillere der kæmper og tit benævnes som svin på en bane. Jeg
    ›mindes ikke en takling i kampen i går....... eller i efterårets
    ›kampe for den sags skyld

    ›Om det så er Ståles eller CV's ansvar er jeg ikke klar over.
    ›Men for sat.. hvor vil jeg gerne af med Ståle...

    Meget enig (men hvad fanden laver Krohn-Dehli der ? Vi har masser af humør spillere).

    Det mest skuffende er nok at vi ikke engang har købt noget selvom alle måske undtaget CV har kunne se at vi virkelig mangler en hidsig spiller som kan få noget vilje ind på det her hold, sad selv og savlede over Djemba-Djemba i kampen mod Genoa, selvom de var bagud 3-0 så var han hele tiden oppe og genere modstandere og virkelig sætte sig igennem så de vidste at ham kan man altså ikke bare løbe forbi.

    Savner i den grad Linderoth som er blevet udskiftet med Hjalte som aldrig har haft nogen anfører egenskaber, Atiba som ikke ser ud til han gider at spille for fck mere og nogen gange en Thomas Kristensen eller Kvist som bare slet ikke er gode nok.

    Tror ikke vi får købt en sådan spiller i det her transfer vindue og vi må tage til takke med middelmådige spillere som skal ud og være til grin i EL.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Ståle må væk, som det bliver nævnt i tråden kan hans sucses i superligaen ikke bruges til noget som helst, og at han har først os til 3 uefa/el gruppe spil bør ikke rede os, det kunne selv nedryknings eksperten og kvinde fodboldtrænern henrik jensen have gjort med så mange penge som ståle har brugt i fck.

    det hold som ståle fik os i chl med var hasse backes hold, som ståle gav lidt nye vibrationer, ikke ståles værk, siden har han brugt millioner og millioner på dårlige og overvuderte spillere og ikke ført os nogen vejene

    udover ståle er der rigtig mange spillere som skal væk også, wendt er doven, anton er bare så stiv og se på i europa når det blir spændene, zanka er for urutineret, prospech laver for mange fejl, atiba er umotiveret, kvist er så dårlig jeg er ved og knække mig over ham og hvordan fanden kan han den lille lort pludselig blive vise anfører det er da klart ingen gider høre på banens dårligeste hvis han var min kaptain ville jeg fandme rulle øjne og spille mit egent spil, totalt mangel på situations fornemmelse, vingaard som jeg ellers har stor fidus til kan også bare pakke sin taske og rejse til fyn eller hvor fanden han er fra, han kom for at spille de store kampe, men nu fuckede han det op selv, Ailton dribler og dribler, men hvad nytter det?! ingenting! N'Doye er en måltyv scorer på løse bolde her og der, men når vores spillere og træner er sådan nogen nødder som ikke tør satse og smide bolde i feltet som måske kan skabe en løs chance men altid skal spille rundt og rundt og rundt og rundt i en evighed så er det meningsløst og have ham på banen, det er synd at ståle skal ødelægge sådan nogen spillere, smut til frankrig og spil nogne bonanza bold og scor en masse mål og scor kassen, hjalte løber solen sort og jesper er en fed målmand med en fed historie i klubben og høj kvalitet, men til ingen verdens nøtte begge også favoritter hos mig, men der er brug for nyt blod, smut bare begge to.

    der er bare et problem, vi har ingen penge, kassen er tom ståle har brugt alle pengene på giniale indkøb som larsson og laursen (som også skal skride), de skal nok gå os langt.... sådan noget pis og jeg har slet ikke nævnt tk endnu, selvom han ikke engang er i truppen mere er han stadig en lort som kan skride hjem til lyngby
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #43
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    26

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    ›Man må give Ståle, at han har resultaterne på sin side. Nok er
    ›aftenens kamp en kæmpe skuffelse; men tre mesterskaber og fire
    ›europæiske gruppespil samt de løse er jo ganske fornemt.

    Det er korrekt at han har været træner mens vi har fået resultater.
    Men manden har også uden tvivl haft den bedste trup og den bedste organisation i klubbens (og suppens) historie bag sig.
    Jeg synes desværre ikke den klasseforskel der er på papiret særlig ofte kommer til udtryk på banen. Når vi taber kampe mod oprykkere og underpræsterer gang på gang - så er det ikke godt nok. Punktum.

    Igår mod Apoel var særligt slemt fordi der stod så meget på spil, men objektivt set har vi jo spillet masser af kampe hvor vi kollapsede på præcis samme måde.
    I min verden falder det tilbage på træneren, når det i den grad mislykkes at få udnyttet det potentiale man har i sin trup.
    »På jeres skuldre hviler vores drømme – trygt«

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    26

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Ståle har i starten af denne sæson ikke levet op til det han har præsteret med holdet tidligere. Isoleret set på denne sæson burde han blive fyret. 10 point efter seks kampe, dårlig motivation fra start i mange kampe og letteste vej til CL smidt væk = hans ansvar.

    Men det gør han ikke.

    Jeg vil dog mene, at hvis ikke FCK vinder mesterskabet igen i år og det istedet hedder kval til EL istedet for, muligvis, direkte CL plads - ja så burde han tage sit tøj inden han bliver opsagt af Don Ø.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

  28. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    .
    Sidst redigeret af Daniello/UC : 01.10.12 kl. 21:33
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  29. De følgende 5 brugere er enige:

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken - en fejlansættelse?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 14.03.06, 13:11
  4. Første afstemning om Ståle Solbakken
    By Urbanus in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 31.10.05, 17:38
  5. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •