Se afstemningsresultater: Skal Ståle Solbakken fyres?

Stemmeafgivere
627. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja, Ståle skal fyres med øjeblikkelig virkning.

    295 47.05%
  • Ja, men Ståle skal gøre sæsonen færdig.

    75 11.96%
  • Nej, Ståle skal blive.

    257 40.99%
Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 102 af 102

Emner: Skal Ståle Solbakken fyres?

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Ja !...

    Så kort kan det siges !..
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Har længe vippet på om han skulle fyres eller ej, især fordi der kun findes få ekslempler på at det rent faktisk har virket, men nu er jeg ikke længere i tvivl.

    Nu må han ud, dog vil jeg sige at vi godt kan vente til til vinter, men så heller ikke længere, min tålmodighed til ståle er definitivt opbrugt.
    København for altid.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    -
    Sidst redigeret af Daniello/UC : 01.10.12 kl. 21:27
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    257

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    norges træner sæde er vel også ledigt nu?
    med en trup der er intakt med sidste år, er det en katastrofe vi ikke spiller bedre, derfor skal ståle væk (han ryger til norge i vinterpausen)da han ikke som sidste år har formået at løfte sit hold et trin op.
    ståle bliv nu landstræner for norge.

    FFMSTA #7.000.000

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Jeg er generelt imod, at man bare fyrer lige så snart det går lidt skidt. Men jeg synes bare der en kedelig tendens efterhånden, mht. de taktiske udspil.

    Dette er mit største kritikpunkt lige nu. Jeg synes, at vi oftere er "det taktisk svage hold", end vi er det taktisk overlegne hold. Og det er på et helt absurd plan nu! Først og fremmest så burde en FCK-træner, med den status vi så fint lige havde bygget op (som nu er pillet helt fra hinanden på grund af denne sæson), have mere taktisk indsigt. Det er helt vildt så lette, vi øjensynligt er at overmatche taktisk! Vi ser det jo gang på gang. "Nårh det er FCK, den er nem... Vi kan pakke os og spille kontraer, eller presse dem i smadder". Og Ståle har jo aldrig noget modsvar. Hvad er den defensive taktik? "LOS TIL BOLDEN!!1" eller hvordan?
    Straks efter en taktisk brøler af proportioner, kommer Ståle ud i pressen. "ORV det var en taktisk fejlbedømmelse af mig! Det må vi gøre bedre næste gang" - og så laver vi præcis det samme i næste kamp! Hvilket tager os til næste kritikpunkt.

    - Ståles (og FCKs i øvrigt) udtalelser i pressen. I dag er der bl.a. blevet udtalt, at vi spillede godt mod Cluj og at vi bare var lidt uheldige. Undskyld den må jeg have igen. Er vores standard efterhånden så lav, at hvis vi får en lille portion chancer, så er spillet i orden? Det er jo til grin det her... Her gik jeg fandme og troede, at vi gerne ville måle os med suptoppen af Europa, men 3-4 chancer mod rumænske mandskaber er åbenbart godkendt. *bimler*

    Den sidste store kritik må lyde på, at Ståle åbenbart ikke magter, at sætte holdet op til kampene. Hverken de "nemme" kampe eller de vigtige kampe. Der er sjældent noget drive, vilje eller ambition i spillet, set over hele kampe. Jo der er da små "eksplosioner", men mere bliver det heller ikke til. Ståle råber og skriger til tider i det tekniske felt, men det ser ud til at spillerne ignorer lortet. Der mangler simpelthen konsekvens i form af udtalelser. Det nytter ikke at man spiller som røv og så bagefter går Ståle ud og er den største hønemor nogensinde. Spillerne har haft et dejligt og trygt transfervindue, hvor Ståle og co. fortalte alle om hvor fænomenal en trup vi havde, og at der ikke blev sorteret og siet fra. Det holder ikke. Fuck gruppeterapi og overbærenhed, spillerne skal mærke at der er et press fra klubben. Spil ordenligt eller bliv sorteret fra. Og IKKE på Nordstrand-måden.

    Jeg kunne sikkert skrive mere, men det er sikkert de færreste der har læst her til. + jeg bliver lidt bitter. FCK skal bare drikkes i glemmebogen nu.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    efter hans udtalelser efter kampen igår,så synes jeg han bare skal skride til norge

    2-0 på udebane til et rumænsk hold der spiller svinsk og faktisk ikke var særlig overbevisende (imo) ER ALDRIG EN GODKENDT PRÆSTATION!!!
    hvad fanden er det for en holdning ?
    - ja vi tabte, MEN VI SPILLEDE GODT DE FØRSTE 55 min -OG HVAD FUCKING SÅ !? En kamp er 90 min.. OG hvorfor skulle Gronk blive hjemme ?? Det er EL vi taler om?? de største kampe vi kommer til at spille i år - hvorfor så holde den mand hjemme ?

    Jamen, vil du da ikk bare tag og spytte mig i munden og kalde mig judas for at sige jeg ville elske at se selv min hadeperson numero UNO - Tom Køhlert på Fck's trænerbænk istedet for det skallede æg!!

    En tabt kamp KAN og MÅ aldrig være en godkendt præstation for et hold der vil i top 25 i Europa.. Og hvordan kan spillerene gå ud og sige efter kampen at de var tilfredse med et nederlag ? hvor er gejsten, hvor er VILJEN til at vinde en fucking fodboldkamp ?

    http://onside.dk/node/42200 SKANDALE at han kan være anføre..
    http://onside.dk/node/42203 Smut...


    kald mig plastik - i dont care, sætter ikke mine ben i Parken før de viser noget vilje til at spille fodbold..

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #97
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    63

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Ståle bliver ikke fyret. Det gør CV for den sags skyld heller ikke. Og med god grund. Det har længe været en vigtig del af FCK's strategi at bevare kontinuitet på ledelsessiden. Såvel i ledelsen af PSE og i den sportslige ledelse. Jeg tror ikke at man skal underkende hvor vigtigt det har været for at flytte FCK først til et fast tophold i SAS ligaen og siden et hold med fast europæisk gruppespils deltagelse. Andre tophold i SAS ligaen har efterhånden lært den lektie (heldigvis med undtagelse af Brøndby) .

    Det ville være dumt at ændre denne strategi, der har givet gode resultater igennem mange år, på baggrund af nogle få måneders resultater. Da en del af årsagen nok skal findes blandt manglende indkøb som følge af presset økonomi, hvilket den sportslige ledelse trods alt ikke kan klandres for, er det min klare holdning, at man er nød til at holde fast.

    Gør det det mere spændende at se de nuværende gudsjammerlige kampe. Nej desværre ikke. Men det er nok nødvendigt at stille forventningsniveauet lavere i denne sæson, og så håbe at udfordringerne kan være løst til næste sæson, så den sportslige ledelse kan bevise hvad den også formår.

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    38

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    "kald mig plastik - i dont care, sætter ikke mine ben i Parken før de viser noget vilje til at spille fodbold."

    PLASTIK!!!

    Vis dog lidt mere tillid til en træner, der har hentet tre guldmedaljer på 3,5 år. FC's øjeblikkelige problemer har intet med Ståle at gøre. De er konsekvensen af akut lavvande i kassen, som betyder at vi i stedet for at hente klassespillere som Gronk, Linderoth og Brede nu må nøjes med Thomas K., Larsson, etc.

    Nye tider...

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    ›Vis dog lidt mere tillid til en træner, der har hentet tre
    ›guldmedaljer på 3,5 år. FC's øjeblikkelige problemer har intet
    ›med Ståle at gøre. De er konsekvensen af akut lavvande i kassen,
    ›som betyder at vi i stedet for at hente klassespillere som Gronk,
    ›Linderoth og Brede nu må nøjes med Thomas K., Larsson, etc.

    Vi gav vel mere for Larsson end for Brede, så det virker som et halvsløjt argument :-)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Ja Ståle skal klart fyres. Kan slet ikke forstå jer der forsvarer ham. I spørger hvem der kan erstatte ham? Tror det er sværere at pege på en træner som ikke kunne. Ståle har vundet sympati og anerkendelse qua resultater som udelukkende er opnået på en hamrende stærk trup samt efterdynningerne af Backes taktik. Ståle har absolut intet at byde ind med, udover håbløse, lange bolde, som oversat till Ståle-sprog hedder direkte fodbold. Hvad er vores filosofi?? Forsøger vi at erobre bolden højt oppe på banen for på den måde at komme til chancer? Søger vi at være det boldbesiddende, kombinerende hold? Vil vi stå kompakt og ikke tilladde modstanderen en eneste chance, for derimod selv at score på de chancer vi skaber? Alle hold bør have en grundlæggende, dybt indarbejdet filosofi, som man stræber efter at udføre til perfektion, jeg har bare utrolig svært ved at se hvad ståles er. Nogler kampe forsøges med kombinationer og man ser ingen lange bolde. Andre kampe spilles bolden konstant ud til backerne som konsekvent slår lange bolde ned mod bagrummet. Næsten aldrig ses et aggresivt pres på modstanderens boldholdere, hvilket giver dem oceaner af tid til at foretage sig lige hvad de vil med bolden.

    Fælles for alle kampe er det dog, at det kun er i de kampe hvor de offensive individualister rammer dagen at vi er i stand til at skabe noget som helst. Desuden er der åbent hus bagude næsten hver gang vi stiller op. At Ståle så vælger at tolke det som om alt fokus nu skal lægges på det defensive er bare pisse pinligt.

    Hvorfor ikke forsøge at lære spillerne hvordan man holder bolden i egne rækker i længere tid end 10 sekunder, og på den måde undgå at komme under konstant pres? hvad med at fortælle spillerne at de skal bevæge sig uden bold og hele tiden gøre sig spilbare, så man ikke er nødsaget til at forære bolden væk hver gang man får den?? Kunne en indgang til en udekamp i Rumænien ikke være at holde bolden i egne rækker mod en modstander, hvis presspil er på højde med vores eget, fremfor at flytte al fokus på defensive dyder = sparke bolden væk så snart vi får den?

    Kunne blive ved, føj hvor er der mange spillemæssige mangler!!

    Laudrup, Olsen, Bech, Rasmussen, wieghorst, Haglund - bare for at nævne et par skandinaviske alternativer...

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #101
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    136

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    Ja Ståle skal fyres lige med det samme! Men det sker aldrig. Don Ø vil hellere blive nr 8 end, at fyre sin sjæleven.
    Heldigvis har NCH været hård i sin bedømmelse, at FCK i år på tv. Så Don Ø kan måske få et modspil.

    Jeg kan ikke klare, FCK spiller efter de samme principper i forsvaret, som Winbledon havde i de gode tider med "the crasy gang" med Vinnie Jones og Dennis Vise i spidsen.
    Hvorfor skal Ailton altid ud efter 60 min, selvom han er holdets bedste?
    Hvorfor er Hjalte anfører, når han mere ligner en, som står i køleskabet hele dagen?
    Hvorfor gav man stort set Wurth tilbage i AAB, når man ser, hvordan Hjalte, Atiba, TK og Sionko spiller?
    William Kvist skal spille højre back uanset om han vil. Zdenek Pospech er helt væk for tiden, og er den dårligste i HVER eneste kamp.
    Så har vi 4 spillere i midtersforsvaret, hvor kun Zanka kan bruges! PINLIGT.

    Jeg nægter, at tro på at vi får medaljer i år, så længe den norske klovn står i spidsen for FCK.

    De fleste FCK fans leger roligans igen i dag, efter en kamp, hvor Randers får den første sejr i denne sæson, men spillerene skal lige hyldes alligevel :@

  19. #102
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Skal Ståle Solbakken fyres?

    "kald mig plastik - i dont care, sætter ikke mine ben i
    ›Parken før de viser noget vilje til at spille fodbold."


    ›PLASTIK!!!

    ›Vis dog lidt mere tillid til en træner, der har hentet tre
    ›guldmedaljer på 3,5 år. FC's øjeblikkelige problemer har intet
    ›med Ståle at gøre. De er konsekvensen af akut lavvande i kassen,
    ›som betyder at vi i stedet for at hente klassespillere som Gronk,
    ›Linderoth og Brede nu må nøjes med Thomas K., Larsson, etc.

    ›Nye tider...

    Jeg er uenig. En topklub i sin hjemmelige liga, bør ikke være nødsaget til at hente spillere i hvert transfervindue for at holde sig i top 3, især ikke efter man har taget en double. Det er selvfølgelig rigtigt at man ikke kan forudse sådan en spillemæssig krise som mange af vores spillere er inde i, men det kan altså ikke være rent tilfælde at næsten hele holdet spiller så elendigt og uengageret. Hvis vi kigger på det, så burde spillere som Wendt, Pospa, Antonsson, Hjalte, Atiba, Grønk, Ailton og Santin være mere end rigeligt til at præstere, ihvertfald i ligaen.

    Men det er i det hele taget også irrelevant. Træneren er altid den første, der bærer skylden, og når du nu selv nævner lavvande i kassen, så har Ståle jo også sørget for, at der er lort i økonomien (hvis der reelt er det), ved ikke at kunne slå Apoel over 2 kampe. Den burde stå på Ståles regning. Og uanset hvordan man vender og drejer debatten, så er der noget helt råddent og galt i FCK lige nu, og med de ambitioner der er blevet udtalt, så burde konsekvensen være et trænerskifte, i stedet for at se passivt til og fortælle pressen om, hvordan det hele nok kommer til at gå. Handling er påkrævet, for det ligner ikke en situation, som spillerne kan spille sig ud af lige med det samme.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  3. Ståle Solbakken - en fejlansættelse?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 14.03.06, 13:11
  4. Første afstemning om Ståle Solbakken
    By Urbanus in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 31.10.05, 17:38
  5. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •