Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 53

Emner: Status = SKUFFELSE!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    140

    Status = SKUFFELSE!

    Når man kigger på hvad vi havde brug for, så er jeg slemt slemt slemt skuffet over at FCK ikke har valgt at købe nogle.

    Vi manglede akut en angriber og en målmand, og hvad blev købt?
    En afdanket 33-årig norsk reserve fra Start. Det er for useriøst. Og hvad blev der så af angriberen?! INTET ER SKET.

    Jeg er desværre rigtig bange for at det nu bliver i samme stil som dengang vi kun havde tre angribere og når den ene så blev skadet/karentæne, så blev Jesper Grønkjær rykket op.

    For satan CV hvor er det dog inkompetance!
    Sidst redigeret af MadsFCK : 02.09.09 kl. 06:26


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    313

    Re: Status = SKUFFELSE!

    For satan CV hvor er det dog mangel på inkompetance!
    Ha-ha. Helt enig; CV gør det godt - omend en noget kompliceret måde at skrive det.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    109

    Re: Status = SKUFFELSE!

    det er ritgit stor skuffelse og se, at man ikke har brugt tiden på at købe spillere, for vi har hårdt brug for det, og meget mere skuffet over at linde ikke er tilbage år han gerne selv vil. VI MANGLER ANGRIBER LEDER PÅ MIDTBANEN

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Status = SKUFFELSE!

    Klart det værste transfer-helvede i 30 år!! ;-)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Status = SKUFFELSE!

    Jeg tror simpelthen bare ikke at vi har nogle penge. Kassen er tom. Og der bliver ikke nogle store indkøb før en Ailton/Santin/Zanka er skudt af til fornuftige priser. Der kan desværre ikke bygges videre. Men der skal bygges om. Jeg tror at klubben er skudt et par år tilbage ved den Cypern katastrofe.
    Det ser sgu godt nok sort ud. Skuffelsen over den sportslige ledelses inkompetence over manglende ageren (en afdanket 33 årig er hentet ind. Juhuu - NOT) er for mig næsten lige så stor som fadæsen på Cypern. Fy for helvede CV/Ståle/Don.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    235

    Re: Status = SKUFFELSE!

    Man kan hvertfald argumentere for at det har været spild, at bruge tid på en lave et transferforum.

    Jeg må dog erklære mig enig. Jeg tror simpelthen ikke vi har pengene
    Dansk Liga med 16. hold!

    Krohn-Dehli, Duncan, Randrup, Jallow, Vilfort, Faxe, Eggen beviser at BIF har, og altid har haft, DKs smukkeste hold

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Status = SKUFFELSE!

    Det kan jo være vi skal tage kontakt til CV op til jul for at hører om næste transfervindue bliver lige så kedeligt. Så sparer vi da tid på at skrive det ene indlæg efter det andet om hvilke spillere vi ser i klubben. Tror satme at vi er én af de mest inaktive klubber på transfermarkedet i hele europa. Ihvertfald i det her transfervindue.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  12. #8
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Status = SKUFFELSE!

    Tror vi skal acceptere at det nederlag mod Apoel desværre gjorde sit til, at vi ikke har penge til indkøb eller/og at de spillere man havde talt med i forbindelse med de "sikre" 120 millioner, ikke ville skifte til FCK, med mindre at FCK kom i CL.

    Man havde simpelthen ikke forestillet sig, at det kunne glippe og derfor var der ingen alternativer på plads. Det har været ledelsen største gambling til dags dato, og det kommer til at resultere i en pauver og forfærdelig sæson.

    Det gør ondt i hjertet at tænke på, hvad der kunne være sket hvis FCK var kommet i CL. Fx kunne man have lokket Søren Larsen til eller lign.

    Tror at vi fans må væbne os med tålmodghed indtil finanskrisen slipper os.....

    Det er nye tider.
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    459

    Re: Status = SKUFFELSE!

    Hvad med spillere uden kontrakt, dem kan vi da godt hente selvom transfer vinduet er lukket ikke?

    Men enig CV RAUS...han har fejlet kolossal!

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    118

    Re: Status = SKUFFELSE!

    ›Tror at vi fans må væbne os med tålmodghed indtil finanskrisen slipper os.....

    - eller til FCKs investeringer i Lalandia og Parken begynder at give et større afkast.

    Problemet med inaktiviteten på transfermarkedet er to-sidet; dels på det korte sigt, hvor der kan argumenteres for, at vi står og mangler 1 spiller til hver kæde (måske to til forsvaret), hvilket reelt kan komme til at koste os mesterskabet og dermed mulighed for Champ L. næste pr.

    Men også på det lidt længere sigt, er det ærgeligt, at vi ikke opruster, da vi meget nemt kan komme til at skulle finde erstatninger for Ailton, Santin, Gronk (hans skader taget i betragtning) og ikke mindst Atiba. Erfaringen er, at det som regel tager minimum et ½ år at få integreret en spiller i truppen, og hvis nogen af de herrer bliver skudt af (Gronk sendt på pension) i vinter-vinduet, mangler vi en nøglespiller på holdet, som næppe kan erstattes med et hurtigt køb. Og så risikerer forårssæsonen også at blive spoleret.

    Ergo; det ser sgu skidt ud:o(
    Løbeanden

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Status = SKUFFELSE!

    Skuffet. Jeg synes det er storslået. Vi har hentet Starts tredjemålmand, der er ældre end mig. Vi har lejet vores landsholdsangriber ud. Overliggeren blir bare hævet hele tiden. Vi har den stærkeste trup ever. SÅDAN CV. Jeg er stolt af dig.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  19. De følgende 13 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Status = SKUFFELSE!

    Jeg syntes altså ikke det er så stor en skuffelse igen, ja vi kan godt komme til at ser lidt tynde ud oppe foran ved en skade/formnedgang.

    Men syntes at huske alle folk skrige på at vi havde den bredeste stærkeste trup for blot 3 måneder siden, hvad er det lige der er sket i mellemtiden?!

    En mand er blevet solgt (junior) var udlejet og ikke i nærheden af truppen generelt. En mand er blevet udlejet/solgt (nordstrand). En mand er blevet lejet som følge af en skadet spiller (rune nilssen/nilsson).

    Vi har i mine øjne altså kun mistet nordstrand, en superliga topscore vi forventer at være tilfreds med 70-75 minutters bænktid pr. kamp.

    Fair nok at han gerne vil have fast spille tid. Jeg syntes truppen ser stærk ud, og jeg er ikke i tvivl om man hellere vil vente til vinterpausen med at hente en erstatning end at lave en forhastet handel.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Status = SKUFFELSE!

    ›Jeg syntes altså ikke det er så stor en skuffelse igen, ja vi kan
    ›godt komme til at ser lidt tynde ud oppe foran ved en
    ›skade/formnedgang.

    ›Men syntes at huske alle folk skrige på at vi havde den bredeste
    ›stærkeste trup for blot 3 måneder siden, hvad er det lige der er
    ›sket i mellemtiden?!

    ›En mand er blevet solgt (junior) var udlejet og ikke i nærheden
    ›af truppen generelt. En mand er blevet udlejet/solgt
    ›(nordstrand). En mand er blevet lejet som følge af en skadet
    ›spiller (rune nilssen/nilsson).

    ›Vi har i mine øjne altså kun mistet nordstrand, en superliga
    ›topscore vi forventer at være tilfreds med 70-75 minutters
    ›bænktid pr. kamp.

    ›Fair nok at han gerne vil have fast spille tid. Jeg syntes
    ›truppen ser stærk ud, og jeg er ikke i tvivl om man hellere vil
    ›vente til vinterpausen med at hente en erstatning end at lave en
    ›forhastet handel.

    Det du kalder en forhastet handel vil jeg så vælge at kalde en forstærkning vi har haft brug for i to år.
    Jeg synes det virker som om ledelsen ser den her sæson som en slags mellemsæson hvor ambitionerne ikke engang rækker til at kæmpe om mesterskabet, ud fra de udtalelser Ståle og andre har givet til pressen. Jeg håber jeg tager grueligt fejl, for det er fandme bare ikke godt nok.

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Status = SKUFFELSE!

    ›Men syntes at huske alle folk skrige på at vi havde den bredeste
    ›stærkeste trup for blot 3 måneder siden, hvad er det lige der er
    ›sket i mellemtiden?!

    Nu du ikke selv har opdaget så er der sket det i mellemtiden at vi er kommet skidt i gang med sæsonen med nederlag til lorte hold både i ligaen og i europa.

    Flere spillere ser ikke ud til at have niveauet eller være i nærheden af top-formen. F.eks. så er TK og Larsson allerede blevet vejet og fundet for lette til truppen, Sionko og Grønkjær virker slidte og slet ikke i omdrejninger her 13(!!) kampe inde i sæsonen og fodboldpensionisterne Laursen og Niclas Jensen er der vel ikke nogen der håber vi har brug for i løbet af sæsonen. Dette kombineret med at man blev nødt til at leje Nordstrand ud og at Christiansen er blevet skadet gør at det sgu svært at se den stærke brede trup.

    /Martin A

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Status = SKUFFELSE!

    Flemse henter da bare den leder som vi mangler på free transfer efter vinduet er lukket.

    - sådan noget spillere løber der nemlig rigtig mange af rundt uden kontrakt
    - de vil rigtig gerne til en klub som roder rundt i ligaen og spiller el
    - vi har sådan et godt scouting netværk så vi finder da bare den som ingen andre kan finde
    - vi har så mange lønkroner at smide omkring os med at ingen kan sige nej til os


    Øhhhhh NOT NOT NOT

    Vi har William og Hjalte som vores leder typer, FEEEEEDT. nu vinder vi helt sikkert.............. ingenting

    Tilgengæld har vi Ulrik, Niclas, Sionko og Larsson siddende uden for truppen, umenneskelig langt fra start opstillingen og som griner hele vejen ned til banken når de hæver sin mega løn, mens at vi er nød til at udleje vores topscorer sidste sæson fordi der ikke er nok luft i lønposen.

    Håber CV er virkelig tilfreds med sit arbejde omkring de kontrakter. Man kan sige det er lidt 'held i uheld' at Jesper blev skadet, for ellers ville Wiland også være en alt alt for dyr reserve at have siddende, når det i sidste ende betyder at vi må udleje vores topscorer.

    Det hele vender tilbage til at vi missede vores chance mod APOEL. og nu skal spille EL og med ledelsens manglende indkøb viser det jo også bare hvor ligegyldig en tunering det er. Ingen gider jo se på det lort = ingen penge til os = ingen nye spillere.

    Ståle må omlægge sin stil, han kan ikke længere købe sig til sucses, nu må han udvikle den trup han har, hans nye spillere hedder Danni Jensen, Thomas Delaney, Saban Özdogan og Jacob Albrechtsen.
    Sidst redigeret af Toeffe_WA : 02.09.09 kl. 09:48
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK's største skuffelse
    By Baxxter in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 27.08.09, 13:35
  2. Roskilde - største overraskelse og skuffelse!
    By Pope Dope in forum Kultur
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 15.07.08, 17:30
  3. Største skuffelse i sæsonen 06/07
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 30.05.07, 12:22
  4. Hvem er VMs største skuffelse?
    By rous in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 05.07.06, 22:41

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •