Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 50 af 50

Emner: Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken

    ›For at vise at vi IKKE er 5. rangsmennesker, det er man derimod,
    ›hvis man opfører sig som beskrevet.


    Hold da op..

    Jeg ville da elske, hvis samtlige Brøndby fans fik decideret elendig oplevelse hver gang de gik i parken.
    Dem kan jeg virkelig ikke bruge til noget.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    694

    Re: Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken

    Jeg vil da egentlig gerne spørge hvad vi rent faktisk har fået ud af at vise "at vi er bedre end dem"?

    Har flere års storsind omkring hvad neutral beklædning er, og accept af gule tilråb på de neutrale afsnit, gjort at verden er blevet et bedre sted? Er vilkårene blevet bedre derude fordi de har opdaget hvor onde onde mennesker de har været ved os?

    Brøndby og Odense sågar har klare egler om at gæstemandskabets gear ikke må forefindes på de "neutrale" afsnit. Hvorfor skal vi sidde som en helgen når det tydeligvis ikke smitter af?

    Hvad får vi ud af det, andet end at der praktiseres ligesind for fans i Parken, mens vi alle andre steder (Selvfølgelig ikke alle) er de her 5. rangs mennesker?

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    144

    Re: Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken

    ›Brøndby og Odense sågar har klare egler om at gæstemandskabets
    ›gear ikke må forefindes på de "neutrale" afsnit.

    Er det ikke regler ovenfra? Mener at have læst et sted, at det ikke er tilladt på noget dansk stadion at komme ind med udeholdets klub-gear.
    Har tit undret mig over, at udefans må gå ind med deres klubfarver på neutralt i Parken. Værst var det vel da vi bankede bif 4-0 hvor øvre B var temmelig gult.

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken

    ›Jeg vil da egentlig gerne spørge hvad vi rent faktisk har fået ud
    ›af at vise "at vi er bedre end dem"?

    Ud over den tilfredshed de fleste får ved at føle sig hævet over det smålige, så er der rigtigt mange fans der har fået mange gode oplevelser i Parken sammen med venner der tilfældigvis holder med andre fodboldhold.

    Man kan jo i øvrigt spørge sig selv hvad problemet egentlig er, da de der har det ikke kan acceptere at dele tribune med udeholds fans jo har rig mulighed for at købe billet til en fantribune.
    Mit gæt er i øvrigt, at de fleste af dem der ikke kan acceptere blandede tribuner alligevel ikke befinder sig der.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken

    ›Jeg vil da egentlig gerne spørge hvad vi rent faktisk har fået ud
    ›af at vise "at vi er bedre end dem"?

    En ånd af arrogant overbærenhed - "jamen lad dem dog, de limsniffende stakler". Vi kan så sagtens diskutere om det har nogen værdi, positiv eller negativ, men det er da en ting vi får ud af at gøre tingene anderledes :).

    Selv synes jeg det er fint at dele en øl med en BIFfer før kampen i Parken Cafe eller med en AGFer i Aarhus, men jeg synes til gengæld også det hører med, at de går til deres og jeg går til mit, når vi skal finde vores pladser.

    Jeg har ofte haft "fjender" med på nedre-c men på nær een har de været smarte nok til at holde en lav profil, så kun dem der fik det at vide, vidste de ikke var FCKer eller neutrale. Ikke fordi det ville være farligt, men fordi det ville være dumt og irriterende at skråle op i fjendeland. Ham der ikke kunne finde ud af det må gå til D efter vi har delt en øl eller to før kampen.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Positiv støtte resten af foråret.
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 17.05.09, 21:35
  2. fed oplevelse...(fra pokalkampen mod BIF, red.)
    By gæt in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.03.06, 19:51
  3. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 05.12.05, 23:24
  4. Ikke nogen som helst positiv udvikling under HB
    By Kim-N in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 04.11.04, 16:48
  5. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •