Viser resultater 1 til 1 af 1

Emner: Hjælp til opgave på DJH

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Hjælp til opgave på DJH

    En af mine venner uddanner sig for tiden til journalist på DJH, og skal derfor skrive en opgave om skat og topskatten! Så var det jeg kom i tanke om topskat-skakten, så i håb om at nogle herinde vil stille sig til rådighed for et interview, følger herved min vens efterlysninger (taget fra facebook):

    Ifm. opgave på Journalisthøjskolen om det danske skattesystem - progressiv skat kontra flad skat - leder jeg efter følgende kilder:
    • En håndværksmester, som kan udtale sig om: hvad topskatten har af indflydelse på hans forretning, evt. at tage færre opgaver ind, og måske udtale sig om sort arbejde?
    • En lønmodtager, som har sagt nej til overarbejde pga. topskat og evt. kan udtale sig om sort arbejde.
    og

    Jeg leder efter interview-kilder, som er berørt af topskat på den ene eller anden måde. Får topskat dig til at sige nej til overarbejde eller ekstra opgaver, eller at udføre sort arbejde?
    Er du interesseret, så send mig en privat meddelelse. Så skal jeg være behjælpelig med kontakten.
    Sidst redigeret af Don J. : 26.09.09 kl. 16:45

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Spørgeskema til opgave på Uni
    By Jodi in forum Diverse
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 18.09.10, 09:52
  2. Hjælp til Opgave.
    By fckcs in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 30.01.08, 19:24

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •