Side 1 af 22 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 320

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Nøj, helt fin og ubeskreven og klar til at blive pisset af i!

    Og føj hvor det pisser mig af, at denne korrumperede gamle narrøv med stensikkerhed genvælges til FIFA-præsident om et par år og skal plage fodboldverdenen længe endnu.



    Wanker!

    mvh,
    -smølle


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Bankernes TV-reklamer pisser mig af for tiden. For eksempel Nordeas reklame hidser mig op. Hele manøvren går ud på ih+ååhh hvor troværdige i er og hvor gode i er til at rådgive kunderne. Men givet den finansielle krise vi er i, for ikke at nævne de utallige eksempler på dårlig rådgivning der har fundet sted i banksektoren, burde i ærlig talt ikke tage og opgradere på "walking the walk"-fronten snarere end "talking the talk"-fronten?

    Lad mig i flæng nævne at selvsamme nordea ville opkræve min aldrende tante 1.000 kr. i gebyr for, at hun kunne sætte pengene fra et ejendomssalg ind på hendes egen konto. Men 76-årige damer plejer vel at gøre som bankmanden siger, eller hvad? Omprioritering af konti min bare! Det må have været en streg i regningen for jer, at det var en lettere ophidset 31-årig der ringede og udbad sig en forklaring. Og væk var denne mystiske omkostning for at sætte penge ind på sin konto. Walking the walk? Bleh ...

    I er nogle lortede tølpere og i pisser mig af!

    edit: Det var 1.350 kr. i gebyr *bimler videre*
    Sidst redigeret af +Christoffer+ : 22.10.09 kl. 09:54
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Anmelderens smålighed + Fødevarekontrollens anvendelse af deres knappe tid:

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...cle1242676.ece

    - kunne også været postet i I-landsproblem-tråden.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #5
    CR er offline Munkene fra Freiburg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    462

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Politisk ukorrekt, som jeg jo er, så pisser gamle mennesker mig af ..


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig af, at 3+ skipper deres journalistiske dækning af PSV-Kbh og sender deres reporter til Madrid for at dække et pressemøde, der hænger sammen med at en af deres kolleger formentlig får nyt job. Så er prioritetsvælgeren da for alvor sat på Good Old Boys Network-knappen. [edit] Åbenbart forgæves, endda.

    Måske man bare skulle være glad hvis hele kampen vises uden BREAKING NEWS!! fra pressemødet på Vicente Calderon.

    mvh,
    -smølle


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    79

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Dagens holdopstilling. At Thomas Kristensen, Hjalte Nørregaard og William Kvist skal stå for det opbyggende spil er mig en gåde. Kære Ståle, du formår gang på gang at røvpule min lyst til at se fodbold. Jeg håber virkelig, at du har lavet en taktisk genistreg kære fjeldven, men forventer nu mere en midtbane lige så spændende som en gennemsnitlig Happy Meal på McDonalds.

    Åha, endnu en ligegyldig skabelonskåret migrænebold, der langsomt fortærer min kærlighedsinteresse for bolden og den københavnske klub. Og endnu et frustreret fodboldmenneske, der tømmer sin pøllepose i det virtuelle univers på sidelinien.
    Vores endeløse dage er talte

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #8
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig sindsygt meget af at postvæsenet åbenbart har analfabeter og talblinde ansat til at lægge posten ud i postboksene. I mit tilfælde: Når jeg bestiller fra play.com, så er varerne normalt 2-5 dage om at arriverere fra jeg har bestilt dem. Vel alleroftest 3-4 dage. I dag fik jeg så endelig den Editors "Limitid Edition" cd, der udkom 12/10. På forsiden af æsken var der med to forskellige slags kuglepenne (og skrift) skrevet hhv. "forkert postboks" og "ikke til boks 1619". Armen ffs! Hvor svært kan det være at læse at der ganske tydeligt står boks 2112? Fucking narrøve-idioter!


    mvh
    Kasper, der er sikker på at han ville miste alt blodet på få sekunder, hvis man stak en nål i hvilkensomhelst blodåre indenfor den næste times tid.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Begynder så småt for alvor at pisse mig af at ening-klik systemet er så oldnordisk:

    Når jeg i afpisset sympati klikker ening åbner siden på det forrige indlæg, og jeg skal derfor igen scrolle ned over et allerede læst indlæg.

    Ingen forklaringer tak, de pisser mig også af. Jeg ville bare have forventet at et tryk på eningknappen - hvis det overhovedet er nødvendigt at genindlæse siden - ikke smider mig nogen mystiske steder hen overhovedet!

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›Lad mig i flæng nævne at selvsamme nordea ville opkræve min
    ›aldrende tante 1.000 kr. i gebyr for, at hun kunne sætte pengene
    ›fra et ejendomssalg ind på hendes egen konto. Men 76-årige damer
    ›plejer vel at gøre som bankmanden siger, eller hvad?
    ›Omprioritering af konti min bare! Det må have været en streg i
    ›regningen for jer, at det var en lettere ophidset 31-årig der
    ›ringede og udbad sig en forklaring. Og væk var denne mystiske
    ›omkostning for at sætte penge ind på sin konto. Walking the walk?
    ›Bleh ...

    ›I er nogle lortede tølpere og i pisser mig af!

    ›edit: Det var 1.350 kr. i gebyr *bimler videre*
    Hvis Nordea har behandlet din tantes ejendomshandel, dvs. modtaget pengene på en deponeringskonto og evt. indfriet lån herefter så er 1000 kr. ikke dyrt.. men nogle gange orker man ikke at forklare lettere ophidsede uvidende unge mænd & kvinder at de har købt en vare/ydelse og den naturligvis koster. :-) Hvad de 1000 kr. ellers skulle dække over beats me..

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›Hvis Nordea har behandlet din tantes ejendomshandel, dvs.
    ›modtaget pengene på en deponeringskonto og evt. indfriet lån
    ›herefter så er 1000 kr. ikke dyrt.. men nogle gange orker man
    ›ikke at forklare lettere ophidsede uvidende unge mænd &
    ›kvinder at de har købt en vare/ydelse og den naturligvis koster.
    ›:-) Hvad de 1000 kr. ellers skulle dække over beats me..

    ›Mattsson #1988

    Ingen lån er indfriet. Ingen tinglysning er håndteret. Ingen håndtering af skøde foretaget af banken. INTET! Den eneste ydelse der er "købt" er "indsæt X kr. på min konto". Her til eftermiddag har vi da også fået en ubetinget undskyldning fra banken. Det tæller da så 1 snas til deres ære. Så plz phat Mattson!

    edit: Min fejl, det er Mattsson med to s'er :)

    edit2: Hvad synes du i øvrigt er en passende pris for at sætte penge ind på en konto? Jeg er faktisk lidt spændt på svaret!
    Sidst redigeret af +Christoffer+ : 22.10.09 kl. 23:11
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig INDERLIGT af, at KUBEN skal have 1200 kroner for at sende en erklæring til banken om at jeg bor i lejligheden og har RET til at bo der, en såkaldt "adkomsterklæring" !!!

    FFS! Det er TO måneder siden at jeg blev godkendt af andelsboligforeningen der så indsendte hele papirmøllen til KUBEN der så godkendte mig, og så får jeg en regning idag !!!

    1200 !! For at gå ind i et skærmbillede, udfylde tre felter og tryk "Udskriv" !!! LATTERLIGE BLODSUGERE!

    Hilsen
    Karsten

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›Ingen lån er indfriet. Ingen tinglysning er håndteret. Ingen
    ›håndtering af skøde foretaget af banken. INTET! Den eneste ydelse
    ›der er "købt" er "indsæt X kr. på min konto".
    ›Her til eftermiddag har vi da også fået en ubetinget undskyldning
    ›fra banken. Det tæller da så 1 snas til deres ære. Så plz phat
    ›Mattson!

    ›edit: Min fejl, det er Mattsson med to s'er :)

    ›edit2: Hvad synes du i øvrigt er en passende pris for at sætte
    ›penge ind på en konto? Jeg er faktisk lidt spændt på svaret!
    Det er jo lidt svært at vide hvad der rent faktisk er sket, men det faktum at de har returneret beløbet indikerer jo at kunden har ret. Men så har der jo heller ikke været tale om en bolighandel. Hvad det så har været er ikke godt at vide.

    Hvis vi ovf. et beløb for en kunde, enten pga. overtræk eller fordi kunden ikke gider/kan benytte selvbetjening så tager vi 25 kr. Det er så vidt vides nogenlunde standard blandt de fleste banker. At det så ikke altid bliver taget, er en anden historie, men i prislisterne står det som et gebyr.
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›Det pisser mig INDERLIGT af, at KUBEN skal have 1200 kroner for
    ›at sende en erklæring til banken om at jeg bor i lejligheden og
    ›har RET til at bo der, en såkaldt "adkomsterklæring"
    ›!!!

    ›FFS! Det er TO måneder siden at jeg blev godkendt af
    ›andelsboligforeningen der så indsendte hele papirmøllen til KUBEN
    ›der så godkendte mig, og så får jeg en regning idag !!!

    ›1200 !! For at gå ind i et skærmbillede, udfylde tre felter og
    ›tryk "Udskriv" !!! LATTERLIGE BLODSUGERE!

    ›Hilsen
    ›Karsten
    For at kunne sende et ejerpantebrev til tinglysning ved andelsboligbogen i Hobro, så skal der fremsendes en erklæring som beviser at du er ejer af andelen. Her har man besluttet at det skal være en adkomsterklæring, og den kan kun adm. udfærdige. Du har fuldstændig ret i at gebyret for at lave denne er horribelt. Vi har set alt imellem 0 & 2500 kr. for at lave en adkomst.
    Inden nogen siger noget om andelsbevis, så er det ligeså meget værd som det papir man tørrer sig i på toilettet.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›Det er jo lidt svært at vide hvad der rent faktisk er sket, men
    ›det faktum at de har returneret beløbet indikerer jo at kunden
    ›har ret. Men så har der jo heller ikke været tale om en
    ›bolighandel. Hvad det så har været er ikke godt at vide.

    Det er ikke svært at vide for mig. Det er tølperi af værste skuffe er hvad det er! De har aldrig returneret noget, da de aldrig har fået en underskrift fra kunden på deres tølperi. Og dette grundet en lettere ophidset ung mand på 31 der faktisk forstod hvad der skete. Bankens eneste indsats i denne sammenhæng er, at de "tillod" en kunde at sætte penge ind på en konto. På en god dag ville man kalde det inkompetence at tro andet, men jeg har ikke en god dag .........

    ›Hvis vi ovf. et beløb for en kunde, enten pga. overtræk eller
    ›fordi kunden ikke gider/kan benytte selvbetjening så tager vi 25
    ›kr. Det er så vidt vides nogenlunde standard blandt de fleste
    ›banker. At det så ikke altid bliver taget, er en anden historie,
    ›men i prislisterne står det som et gebyr.

    Der er lang vej fra 25 kr. og til 1.350 ... synes du ikke?
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

Side 1 af 22 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •