Side 11 af 22 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 320

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig af - og det undrer mig også, men ikke så meget som det pisser mig af - at det aldrig slår fejl. Hver gang man har fri nogle dage, hver gang man glæder sig til bare at daske omkring i København og tage det roligt, og gå ud om aftenen og dyrke sin vennekreds, bliver man syg.

    Hvorfor fanden sker det hver gang? Hvorfor skal man have kylet en halsbetændelse i masken samme sekund juleræset er forbi? Hvorfor sker det ikke når man har en periode hvor der alligevel ikke sker det store på jobbet? Nejnej, det skal spolere ens få feriedage totalt :-/

    mvh,
    -smølle

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    .
    Sidst redigeret af Lil_stamp : 25.08.10 kl. 12:48


  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›At male!

    ›Mage til uhyrlige lortetjans, skal man lede længe efter.
    ›Dække af, male store flader, kanter, rammer, og gøre rent.
    ›Det tager ufatteligt lang tid, er hårdt som bare pokker og på
    ›underligste vis, lykkes det mig HVER GANG, at sovse mig selv ind
    ›i maling, fra top til tå.
    ›Og jaja "man kan jo bare hyre en maler", jo bevares,
    ›det har jeg da også gjort, men med 132m2 in mente, så er jeg jo
    ›nød til at hjælpe den stakkels mand, ellers bliver jeg ruineret.

    I hear ya!

    Vi troede engang at vi kunne spare 50.000 på malerentreprisen på vores nye 1ste sal. Det gjorde vi sådan set også ved at klare det selv. Men for helvede et mareridt med alt det du lige nævnte kombineret med sandspartelmasse, glasfilt, skrue skruer i for tømrene ikke havde gjort det godt nok osv osv osv. SHIT det blev næsten vores død og tog tre uger :-/

    Hilsen
    Karsten

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig af, at lorteprogrammet X Factor begynder igen nu.

    mvh,
    -smølle


  6. #155
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    417

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig af at nogle i skakten altid skal være negativ overfor hvad der sendes i TV.

    Ingen tvinger dig til at se lortet - sluk og find en bog frem og lad os andre nyde det i fred.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #156
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›Det pisser mig af at nogle i skakten altid skal være negativ
    ›overfor hvad der sendes i TV.

    ›Ingen tvinger dig til at se lortet - sluk og find en bog frem og
    ›lad os andre nyde det i fred.

    Og mig pisser det af, at nogle i skakten overhovedet ikke kan håndtere at andre har en mening om noget, der ikke stemmer med deres egen - og sådan går det rundt i en større karrusel når denne tråd absolut skal gøres til debattråd.

    Men spar mig venligst for belæringer i "ingen tvinger dig"-kategorien. Som om jeg gider se på det crap.

    mvh,
    -smølle

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #157
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    129

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    I går blev min far begravet. Efter begravelsen blev kisten kørt til kremering og bedemanden skulle lægge blomsterne på gravstedet.

    Men da min mor skulle på kirkegården i dag var der ingen blomster. Fjolset havde simpelthen lagt blomsterne et forkert sted! Så jeg måtte løbe Assistens Kirkegård rundt for at lokalisere blomsterne (på en fællesgrav) og derefter flytte dem på plads.

    Min mor var forståeligt nok helt i spåner. Det var ikke lige det hun havde brug for!

    Carsten

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Folk, der ikke sætter kaffe over til deres kollegaer, selvom de tømmer den sidste af tre kander ved kaffeøen PISSER MIG AF - pffffffffffffffffft! :@
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.


  13. #159
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Narre-nys!

    #&¤% jeg hader det crap, man ligner en strandet laks i hovedet, tårer i øjnene, man længes helt sindsygt efter den nær-orgasme det vil være, men nyset bliver væk:-/
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  14. #160
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Jeg hater på cyklister der kører på midten af cykelstien og bare snegler sig afsted. Kør ind til siden eller bliv væltet omkuld!
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer


  15. #161
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Folks nytårsforsæt om at slanke sig pisser mig af. Januar kommer og pludseligt er der 900 mennesker i træningscenteret. Man står på nakken af hinanden og alle spinningholdene er booket lang tid i forvejen. Kan i ikke bare slacke alle 12 måneder frem for 11 måneder og 1 uge? FFS!
    Sidst redigeret af +Christoffer+ : 06.01.10 kl. 20:27
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #162
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig maksimalt af, at min nye skjorte er komplet umulig at stryge!

    Den var (relativt) dyr, sidder rigtig godt, er et stykke smukt tøj, og jeg der ellers hader at gå med skjorte.

    Og så er den bare kronisk krøllet, ligemeget hvor meget jeg stryger den!!

    Jeg er pisset helt af, og overvejer ligefrem at sende den til rens!

  18. #163
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Gentagende enig-klik, uden nogen åbenlys grund, er yderst afpissende... Se evt. her

    *forventer at slå rekorden for antal gentagende enig-klik.*
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...


  19. #164
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    423

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    DPMA big time at jeg har arbejdet på et excel ark hele dagen i dag. I det jeg så skal til at vise det til min kollega som har bedt mig om at lave dette, dukker der en lille pop-up op, med 2 knaper en ja og en nej. Min kollega vælger så at trykke ja, uden at læse teksten, hvorpå han overskriver mit dokument med et han sad og arbejdede med.

    Dermed kan jeg starte forfra i morgen med det samme som jeg har brugt dagen i dag på.

    TAK!!!


  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #165
    Snavs Slettet

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig af, at det aldrig er muligt at se snooker uden afbrydelser på Eurosport.

    Der er i øjeblikket Masters Cup, og det er tops of the pops der er med. Det er fremragende tv, selv kommentatoren er behagelig.

    Men hold da kæft hvor er det røvirriterende, at man aldrig får lov at se en match færdig. Så er der afrikansk fodbold eller dakar rally, og det er hver gang.

    Løs det, tak!

  22. De følgende 8 brugere er enige:

Side 11 af 22 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •