Side 4 af 22 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 320

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

  1. #46
    CR er offline Munkene fra Freiburg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    462

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig seriøst af konstant at skulle høre om klima og CO2.

    Jeg er mildt sagt uinteresseret, faktisk grænsende til fuldkommen ligeglad. Der kommer ingen ændringer i min tid, jeg nægter at opgive mine goder for at gøre en forskel, som kun er rent indbildsk - blot for at kunne klappe mig selv på skulderen .. Det er SÅ dobbeltmoralsk og selvfedt at det fatter man ikke.

    Tag jeres klima og skrid ad helvede til.

    Claus


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Folk, der sender deres børn ud for at tigge på en lørdag aften, pga en eller anden irrelevant undenlandsk happening, pisser mig vildt af. Hvis I ikke har råd til at give jeres børn mad, så lad venligst være med at få dem!


  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    423

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Konen skulle lidt haste til Holland her tidligt søndag morgen, vækkeuret ringede kl 4.30. Ikke noget problem med dette.

    Det der pisser mig er at jeg ikke kan falde i søvn igen og nu sidder og ser lorte TV mens det er sort udenfor, jeg burde ffs være i sengen og sove dybt.


  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #49
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Folk der ikke kan finde ud af, at parkere deres automobil, pisser mig gevaldigt af!

    Det slår aldrig fejl - når jeg kommer til en parkeringsplads, er der altid et par sinker, der kaster deres bil på plads på en så ringe måde, at man oprigtigt talt kommer i tvivl om, hvorvidt de burde være sluppet løs fra den lukkede afdeling.

    DET KAN FFS DA IKKE VÆRE SÅ SVÆRT, AT PARKERE SIT KØRETØJ MELLEM DE TO HVIDE STRIBER I PARKERINGSBÅSEN?!!?!?!11

    I burde fandme bindes til 1 stol, for derefter at tvinges til at lægge øre til Basims + Eran DDs samlede crap i 48 timer.

    KLAPHATTE!!!1

    ZFDK


  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Den tiltagende tendens til at adskillige tv-kanaler/-programmer skal sovses ind i store reklamer for kommende programmer. Senest på 3+ hvor de sågar viser klip fra programmerne med lyd på midt under en live-kamp. Tag dog ffs at koncentrere jer om det, der er i gang, og lad være med at te jer som 12-årige zapper-hjerner. Det er ulideligt!

    At de så gerne pt. må dække hele skærmen, når FCK vises, er en anden sag :-/
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


  7. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Valgplakater !!!

    Især når man ser det svineri der er her til morgen på Langebro (den der løber op til Rådhuspladsen).

    Hold KÆFT jeg håber jer der skal sætte plakater op skammer jer! Det ligner fandme ikke noget at svine vores smukke by til med det lort, og så i samme åndedrag efterlade et kæmpekaos af plakater der ligger og flyder.

    Hilsen
    Karsten

  8. De følgende 12 brugere er enige:

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Mig pisser det også af, at Frank Jensen har valgt at købe reklameplads på en kæmpevægplakat på H.C. Ørsteds Vej. Ikke af partipolitiske grunde, skal det siges for juntaens skyld - men hav dog for fanden respekt for vælgerne i en kommune du ikke selv stiller op i, og politikerne som fører valgkamp dér.

    mvh,
    -smølle

    der i øvrigt også pisses af af Anne Vangs plakater med sloganet "Ingen ude i kulden", når de ses på vej over over Søerne med iskold vinterregn og stiv kuling lige i masken.

  10. De følgende 13 brugere er enige:

  11. #53
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Vores såkaldte "fans" fik pisset mig af i går - igen.

    Jeg var mødt op med en kammerat, til kampen Efb-FCK. Vi stod et godt stykke væk fra, ehm, stemningsfolket, da vi havde en eller anden ide om, at der nok skulle komme lidt "pyro", på et eller andet tidspunkt i kampen. Men efter 75 minutter uden ballade, var vi enige om, at det var en, ja pissefed stemning som d'herrer fik leveret.

    Men...ak. Et par minutter efter vores glæde over vores medfans blev udløst, blev vi imidlertid skuffede igen.
    For jeg ved ikke hvad der lige udløste det, men ca. 10 romerlys blev pludseligt tændt - og så kom der ellers gang i "festen". Det tog ikke mange sekunder, før vi var totalt indhyllet i røg og hostede som to 80-årige med rygerlunger. Desuden så jeg to børn der grædende blev eskorteret væk, nok pga. røgen, der var sindssygt tyk.

    Hvad i hede hule helvede har I klaphatte tænkt Jer? At dommeren skulle afbryde kampen, få alle spillerne samlet nede ved vores afsnit, for derefter at klappe af Jeres "storartede" show? Det kan godt være, at det efterhånden - desværre - er mere reglen end undtagelsen, at der bliver fyret sådan noget lort af til udebanekampe, men ikke desto mindre pisser det mig stadig af - godt og grundigt endda.

    Men én ting kan jeg dog glæde mig over - at jeg fik udpeget én af de klaphatte til vagterne. Til alle Jer der tænker: "Arh mand - man stikker sguda ikke en af sine egne!!1", kan jeg kun sige: Jo, men på den anden side, så er I fandme ikke nogle af dem jeg identificerer mig med. Så længe I fortsætter med Cirkus Pyro, så længe er jeg rimeligt afpisset - og så længe jeg er rimeligt afpisset, vil jeg med glæde fortsætte med at udpege hver evig eneste af Jer røvhuller.

    ZFDK


  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ... at politiken.dk er gået fra at være en af de mest brugervenlige hjemmesider, en dansk avis har stået bag, til nu at være totalt lortet og brugerfjendsk.


  13. #55
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Forhåbenlig er der andre der er pisset af før mig, men TV2's gigant lange reklame for deres forherligelse af blekingegadebanden tænder mig helt af.

    Det er ffs en flok mordere, hvoraf de fleste endnu lever. De burde fandme leve i evig skam og selvransagelse, ikke som de helte TV2 forsøger at fremstille dem som.

    (Om et par mdr. bliver jeg sikkert afpisset igen når TV2 efter at have bygget dem op piller dem helt ned igen med "overraskende" nye oplysninger om deres gerninger og virke)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Den gamle NAR der hustlede sig til det meste af en gratis taxatur med mig, pisser mig stadig af. At jeg ikke farede over tangenterne her i DPMA onsdag aften hvor det skete, tilskriver jeg alene mit rolige og fredelige gemyt + det faktum at mit Anger Management Kursus faktisk virker.

    Nå, men togene var som bekendt LORT i onsdags. På vej i Farum-toget opgav jeg simpelthen at tage til træning, fordi jeg ikke vidste hvad tid jeg ville komme tilbage igen. Så jeg vælger at stå af på Emdrup station. Grundet kaos får man intet at vide om hvornår man skal regne med at det næste tog kommer.

    Så jeg går op på vejen og prajer en taxa. Fem meter bag mig, står en ældre mand (60-65 vil jeg tro). Så kommer der en taxa. Jeg vinker til taxaen, og han kører ind til siden. Men taxaen vælger at standse mellem mig og den ældre mand. Han sætter sig ind i den, til min store overraskelse, men det gør jeg så også.

    Han påstår så det er hans taxa for han har bestilt en vogn. Taxachaufføren siger at det ikke kan passe for han er ikke bestilt til Emdrup Station, men kørte chanceture og derfor reagerede på mit vink.

    "Ja, det vil jeg skide på, når jeg har bestilt en taxa, må jeg vel have førsteret til den, fremfor folk der bare laver chanceture". At idioten så ikke ved, at der kort tid efter formentlig er en bestilt taxa der kører forgæves grundet hans idiotiske opførsel, tager han sig ikke af.

    Men da jeg fryser og mener det er MIN taxa, gider jeg ærligt talt heller ikke stige ud igen, især ikke når han opfører sig på den måde. Jeg beder ham stige ud af vognen, men det gør han ikke. "Lad os nu ikke skændes vi er i samme båd her, og fryser begge to".

    "Jeg skal til Valby", siger han. Da jeg skal til Kbh hovedbanegård, og derfor skal af først, beder jeg ham bare om at køre derind af. Jeg havde jo alligevel budgetteret med denne uventede udgift. Men i takt med vi kommer derind af, går det op for mig, at idioten INTET har tænkt sig at betale for turen indtil Kbh H, hvilket gør mig sur. På et tidspunkt hvor taxameteret viser 130 kroner, siger jeg til ham, at hvis han betaler en 50'er så snakker vi ikke mere om det.

    "Nej, det har jeg ikke tænkt mig. Jeg kører en kæmpe omvej her for at komme til Valby, så det vil jeg ikke". Jeg stiger af på hovedbanen oppe ved Tietgensbroen, og noterer mig at, når man har kørt igennem Ingerslevsgade der ved DGI-byen så ER man i Valby.

    Taxachaufføren sagde også til den gamle at han da helt klart burde tage imod tilbudet om de 50 kroner og at det var generøst gjort af mig. Men gammel og idiotisk som han var, gjorde han det ikke. Chaufføren blandede sig slet ikke iøvrigt, da vi nok alle regnede med at klare det uden problemer.

    Da 50 kroner fra Emdrup til Kbh H umuligt kan være andet end et knaldgodt tilbud, blev jeg sgu sur over at den gamle nar ikke ville betale, endsige indse det rimelige i at han nok ikke kunn køre gratis. "Lad os nu ikke skændes om det", blev han ved med at sige. "Nej da. Jeg vil da osse meget hellere bede om 50 kroner af dig, fremfor at skændes." Det kunne jeg så ikke få, sagde han.

    KÆFT der blev jeg sur, men prøvede alligevel at beherske mig. Da vi holdt ved Kbh H, indså jeg at han ikke ville betale en klejne. Men jeg måtte gå der fra uden at føle mig HELT owned.

    Jeg bad ham lige om at kigge på mig, lige inden jeg steg ud hvorefter jeg tog et billede af idioten. "Se mig ind i øjnene ærlig og redeligt og fortæl mig at du synes du skal køre gratis". Dette var kun for at få et billede af fjolset.

    "Hvad har du tænkt dig at gøre af det billede????" sagde han meget ophidset.

    Jeg lægger det naturligvis på nettet, din spade! idiotiskegamlemennesker.dk sagde jeg til ham.

    Hans reaktion var hele turen værd. Han truede mig med politianmeldelse og begyndte at hoppe over mod mig fra forsædet, men han glemte han var spændt fast. Taxachaufføren kunne ikke lade være med at grine, hvorefter den gamle skreg "HVAD FANDEN GRINER DU AF?".

    Ak ja. Så underlig, uforudsigelig men også underholdende kan en taxatur gå hen og blive. Billedet blev forøvrigt meget dårligt men ville ikke alligevel have fundet vej til nettet. Men det kunne den gamle NAR ikke vide!

    Hilsen
    Karsten - der laver kort proces næste gang, skulle der blive en sådan.
    Sidst redigeret af Karsten CF1 : 06.11.09 kl. 11:17


  16. #57
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig af at da jeg åbnede maskinen i dag, fik jeg ordre om at installere nyt MSN hvis jeg ville have lortet til at virke - og at det så ikke var tilfreds med at tage en krig at installere og at insistere på at alle ting der var åbne skulle lukkes, men nu også udgør den pureste, stinkendeste øjebæ. Wankere!

    mvh,
    -smølle

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #58
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Uden at være vildt meget inde i reglerne - og ikke for at gøre dette til en diskussionstråd - men er dette ikke sådan en situation, der muliggør refundering af din taxaregning af DSB?

    ›Karsten - der laver kort proces næste gang, skulle der blive en sådan.

    MCN - der ikke håber at møde Karsten, når jeg er blevet gammel:-(

  19. #59
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›Uden at være vildt meget inde i reglerne - og ikke for at gøre
    ›dette til en diskussionstråd - men er dette ikke sådan en
    ›situation, der muliggør refundering af din taxaregning af DSB?

    ››Karsten - der laver kort proces næste gang, skulle der blive en sådan.

    ›MCN - der ikke håber at møde Karsten, når jeg er blevet gammel:-(

    Hehe, stik mig en 50'er så bliver du fri ;o)

    Nu er jeg jo selv ansat i DSB ;o) men uanset hvad ville jeg nok ikke lægge dem til last, at jeg valgte at tage en taxa for at komme ud af mine lidelser. Du kan sikkert have ret i, at der findes nogle godtgørelsesregler på området, men jeg tror næppe jeg vil kunne komme i betragtning der. Toget kørte jo trods alt. Hakkende - men det kørte.

    Hilsen
    Karsten

  20. #60
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›Uden at være vildt meget inde i reglerne - og ikke for at gøre
    ›dette til en diskussionstråd - men er dette ikke sådan en
    ›situation, der muliggør refundering af din taxaregning af DSB?

    ››Karsten - der laver kort proces næste gang, skulle der blive en sådan.

    ›MCN - der ikke håber at møde Karsten, når jeg er blevet gammel:-(

    For at få en taxa betalt af DSB, skal der være over en time til næste afgang. Og selvom det var en lortedag i onsdags, var der næppe over en time til næste tog.


    Hilsen Stampe.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

Side 4 af 22 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •