Side 5 af 22 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 320

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ››Uden at være vildt meget inde i reglerne - og ikke for at gøre
    ››dette til en diskussionstråd - men er dette ikke sådan en
    ››situation, der muliggør refundering af din taxaregning af DSB?
    ››
    ›››Karsten - der laver kort proces næste gang, skulle der blive en sådan.
    ››
    ››MCN - der ikke håber at møde Karsten, når jeg er blevet gammel:-(

    ›For at få en taxa betalt af DSB, skal der være over en time til
    ›næste afgang. Og selvom det var en lortedag i onsdags, var der
    ›næppe over en time til næste tog.

    Kendte faktisk heller ikke reglerne, men på Kbh H ventede jeg 50 minutter på A-toget mod Farum. Damned, close call.



    ›Hilsen Stampe.

    Hilsen
    Karsten

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Den stigende "feminisering" (undskyld, kvinder) af den buffet, der ofte serveres på kursus- og konferencecentre o.lign. pisser mig af.

    I dag var der hele 8 fade med mad, heraf 2 med nogle meget små kyllingelår, og resten... RESTEN... var overhældt med salat i diverse afskygninger. Derudover var der alt for lidt ost til 30 mennesker, så man var naturligvis høflig, og undlod derfor at tage andet, end hvad der i daglig tale må gå under betegnelsen "smagsprøve".

    Ffs! Jeg er mand, ok? Jeg er et vildt og frådigt rovdyr, der skal have stillet min sult - ikke mindst når jeg bespises på statens regning! Og jeg kan simpelt hen ikke leve af "salat med salat på og salat til"! Salat er tilbehør, ok? Allerhøjst en forret!

    Giv mig noget brød, kød, æg, fisk, pålæg... whatever! Så længe man kan andet end at overleve på det.

    Næste gang går jeg på pizzaria!

    EDIT: PizzEria ffs!
    Sidst redigeret af Don J. : 06.11.09 kl. 21:04

  3. De følgende 10 brugere er enige:

  4. #63
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det verbale slagsmål, der i øjeblikket foregår pr. brev, mellem mit sygehus, min sagsbehandler, min læge og tandlæge pisser mig voldsomt af.

    Ser I, jeg har en kronisk sygdom, der kræver at jeg tager nogle specielle piller - lidt a la en mild kemo-kur. Disse piller har dog nogle ret alvorlige bivirkninger hos nogle, hvor knogleskørhed er en af de værste. Nu kommer min læge og tandlæge på banen - fordi, denne skørhed i knoglerne, kommer hos mig til udtryk via mine tænder (der åbenbart er knogler - noget jeg aldrig ville have gættet på). For 2½ år siden, da jeg begyndte at tage pillerne, gik der ikke lang tid, før min tænder bogstaveligt talt begyndte at rasle ud af min mund. Eller, det vil sige de rådnede op indefra. Det lød i første omgang som en drabelig omgang paradentose. Jeg gik selvfølgelig til tandlægen, der sjovt nok ikke kunne finde noget usædvanligt. Det undrede både ham og mig, lige indtil jeg fortalte min læge om problemet. Han fortalte så, at han havde haft masser af andre patienter, på de piller, der også havde mistet tænderne. "Oho", tænkte jeg så.
    Det eneste problem var og er - at det er de eneste piller jeg kan få, så jeg kan ikke lade være med at tage dem. Derfor vil mine tænder fortsætte med at knække og brække indtil der ikke er flere. Nej - ikke specielt fedt, da det medfører nogle enorme tandsmerter med sig. Nu kommer det "sjove" så:

    I godt 1½ år har kommunen, min læge og tandlægen forsøgt at få sygehuset til at forstå, at det er dem, der burde betale for mine manglende tænder - eller i det mindste få den glimrende kæbekirugiske afdeling til at ordne det, så jeg kan få et gebis - hvilket jeg uungåeligt kommer til at have.
    Status quo er, at jeg pt. har 9 "fungerende" tænder i munden, hvor resten er enten helt faldet ud eller sidder tilbage som sylespidse stykker. Jeg kan ikke længere tygge bare nogenlunde ordentligt og hvor fruen og ungerne spiser en lækker saftig bøf, må jeg nøjes med noget kylling, der ikke er så svært at tygge som røde bøffer (mmmmm....)

    Jeg har ingen mulighed for selv at betale herligheden, da det efterhånden løber op i over 100.000 kroner - jeg er på sygedagpenge og konen er på deltidssygedagpenge og desuden kan det da heller ikke passe at det er undertegnede der skal dække dét beløb.

    For hede hule helvede, kan I på sydvestjysk sygehus, ikke snart fatte, at det absolut ikke er sjovt længere? Betal nu for helvede, eller foretag indgrebet "internt", så jeg kan få min værdighed tilbage og desuden kan slippe for alle de smerter det medfører.
    Røvhuller!!1

    ZFDK


  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    140

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Multimedieskatten pisser mig gevaldigt af!

    Jeg skal åbenbart til at betale skat af 3000,- fordi jeg har en mobiltelefon, jeg udelukkende anvender som arbejdstelefon! Ja, jeg tager telefonen med hjem og besvarer opkald hvis der er nogle som ringer kl. 21.30 eller 05.30. Dét skal jeg så til at svare skat af nu?!?

    Så for fremtiden skal jeg ikke have telefonen med hjem, hvilket betyder at jeg ikke kan betjene kunder eller leverandører. Endvidere når jeg er ude ved kunder, skal jeg køre indenom kontoret for at aflevere telefonen inden jeg kører hjem.

    "Ja, men du kan jo bare betale skatten og så få nogle goder..."
    Nej, det kan jeg ikke. Vi har stop på løn, rent faktisk nedsat med 10% og så kan jeg sgu ikke komme og sige jeg vil have avis, bredbånd, computer mv.

    Det er fucking åndssvagt!

    Edit: Og så læser man på SKATs hjemmeside: "Multimediebeskatningen gælder for personer, der får stillet goder til rådighed som led i ansættelsesforhold" Armen, det er sgu da ikke en gode at skulle besvare opkald kl. lort! Dét pisser mig også af!
    jEoLY


  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    270

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig rigtig rigtig rigtig meget af, at man åbent fortæller omverdenen at en spiller ved navn, Dame Ndoye har en rift (undskyld mit sprog) ved røvhullet, fuck en pinlig og uproffesionel offentliggørelse, der lægger op til en masse platheder fra "fjenderne".
    Flot FCK.


  7. #66
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    332

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    En anden transportrelateret afpisning:

    Mandag aften i sidste uge, da jeg skal hjem fra indre by, finder jeg ud af, at min cykel er punkteret. Ingen problemer, tænker jeg, for en frisk gåtur til Østerbro vil sikkert være fint, og så kan jeg slæbe cyklen med på arbejde og aflevere den hos den lokale cykelsmed, som kan lappe den i løbet af dagen.

    Som tænkt, så gjort, og tirsdag morgen bliver cyklen afleveret med løfte om, at den er lappet til kl. 16. Efter endt arbejdsdag afhenter jeg cyklen, som har fået lagt 1landet superindlæg i dækket, og flot holder luft til jeg kommer hjem. Senere på aftenen, hvor jeg skal bruge cyklen igen, viser det sig, at den er flad. "Flot arbejde", tænker jeg, og planlægger at gentage successen med at aflevere den næste morgen, til lapning i løbet af dagen.

    Pænt afleveret med besked om, at de lige skal se den efter igen, gentages også løftet om lappet cykel kl. 16. Da jeg så tropper op hos cykelsmeden 16.15, viser det sig, at den stadig er flad. På forespørgslen om, hvorfor det kunne være, forklarer den flinke mand, at manden der modtog cyklen om morgenen skam har lappet den, hvorfor han ikke kan forstå det. Han tilbyder dog at lappe den indenfor 15 minutter og det takker jeg ja til. Turen hjem forløber smertefrit og alt virker i orden.

    Næste morgen er cyklen stadig frisk og der er rigeligt luft i begge dæk. "Hurra" tænker jeg. Glæden skulle dog kun vare til jeg skal hjem fra arbejde, hvor det viser sig, at cyklen er flad igen. Jeg afleverer den igen, med besked om, at de plz skal tage sig sammen, og jeg vil afhente den fredag kl. 14.

    Fredag kl. 14.30 ankommer jeg til bemeldte cykelværksted og vil hente cyklen. Før jeg får fat i ekspedienten, kan jeg dog se, at min cykel holder rank, flot og utroligt flad foran butikken. Endnu engang lover han at lappe den indenfor et kvarter. I dette tilfælde må han dog være blevet træt af at høre på mig, og har åbenbart skiftet slangen.

    Nu, mandag formiddag, er der stadig luft i slangen, men fdff da!


    Mvh

    Martin
    TKOV

    PS. For evt. interesserede var cykelsmeden Blegdams Cykler, overfor Panum
    ----

    A(mp) 12:44
    enig med Paco!

    Paco 12:44
    Naturligvis! :-) Men som du ved har jeg altid ret!

  8. #67
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det her pisser mig af
    http://politiken.dk/kultur/tvogradio/article829801.ece

    Konklusionssøgende journalistik, mod og noget der skærer ind til benet.

    Jo tak, lad os da blive endnu dummere. Lad os påbegynde ofringen af endnu en oase af input med fordybelse, nuancerede betragtninger og mulighed for egen stillingtagen til komplekse problemstillinger på markedets alter. Lad os få serveret det vi skal mene på ikke over 57 minutter (og i parentes bemærket - hvor mange af den slags programmer kommer der så reelt til at være?!) - så bliver det da ikke nemmere.

    Det pisser mig af, at man åbenbart ikke kan lytte til et program længere end det.

    PS: hvis nogen siger at; "jamen, lytterandelen er jo vildt lav" så flækker jeg på tværs!

    MCN

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #68
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig af, at der kun lige er en Ligue 1-kamp i aftes, der udover at være topopgør også ligner århundredets kamp...


    http://uk.youtube.com/v/r0yHY-YVboU

    ... og at TV2 Sport så ikke viser den, selv om Ligue 1 er deres at sende - men i stedet har noget amerikansk fodbold og damehåndbold på programmet. Tak :-/

    mvh,
    -smølle


  11. #69
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Det pisser mig af at Israel af uransaglige årsager stilsigende accepteres som værende i Europa, en del af Europa. eller på en eller anden måde tæt på Europa! Det er de ikke!

    Og til de overfølsomme wannabe antisemitismebusters, jeg er fucking ligeglad med Israelere og jøder som folk, men lad for helvede være med at lade som om det land er en del af Europa....

    Behøver jeg nævne det EUROPÆISKE Melodi Grand Prix?

    Jamen hvad sker der?

    http://onside.dk/node/45913

    Ojo er topscorer i Nybergsund fra midten af den næstbedste række, mens Ogbonna er tilknyttet sydafrikanske Kaizer Chiefs. Ogbonna har tidligere prøvet kræfter med europæisk fodbold, da han har spillet for rumænske Cluj og israelske Hapoel Tel Aviv.
    Er der ikke en der kan forklare mig hvorfor? Er det sådan en slags 'rundstyk, det var ikke med vanilje at nazisterne dræbte alle jeres brødre og søstre, og selvom jeres land som sådan er en del af mellemøsten og ligger i det vestlige asien, så lader vi bare som om i er europæere...

    Jeg er lidt pissed.
    6

  12. #70
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›Er der ikke en der kan forklare mig hvorfor? Er det sådan en
    ›slags 'rundstyk, det var ikke med vanilje at nazisterne dræbte
    ›alle jeres brødre og søstre, og selvom jeres land som sådan er en
    ›del af mellemøsten og ligger i det vestlige asien, så lader vi
    ›bare som om i er europæere...

    ›Jeg er lidt pissed.
    Jeg ved ikke om det er pga. dårlig samvittighed fra Europas side, men mener at huske at det mere er fordi der er ingen andre der vil have dem med.
    Eksempelvis så vil ingen lande i mellemøsten give visum til en fra Isreal. (Mener at huske der for nylig var polemik omkring dette vedr, en kvindetennis turnering i Dubai eller lign.)
    EDIT: Har ved lidt googling fundet ud af at flere mellemøstlige lande slet ikke anderkender staten Isreal.. og så er det jo svært at give visum til dem eller spille bold mod dem :-)
    http://uk.answers.yahoo.com/question...5011716AAVQ3kn

    Derudover så vil signalværdien i at slagte det Isrealske landshold i whatever være så tilpas høj, at det vil være et mål i sig selv for store dele af den mellemøstlige verden eller islamiske om man vil.
    Og et er at ramme dem i Isreal, men hvis holdet selv er taget til f.eks. Iran for at spille en kamp, tja....

    Mattsson #1988
    Sidst redigeret af Mattsson#1988 : 09.11.09 kl. 23:28
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #71
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Føtex, og det tåbelige kvindmenneske der fik mig til trods min fobi at tage derned igen!

    -Det flyder med billigt tøj, ragelse og tom emballage over det hele!
    -De har hængt den samme sutteflaske til 6+ mdr på alle 3 hylder, trods andre skilte!
    -De er en evighed om at checke de ikke har dem de skriver de har.
    -De har udsolgt af den libero ble som er hovedmålet for missionen.
    -De er en evighed om at finde ud af det.
    -De har udsolgt hvad angår minimælk (står (burde) selvf. i fjerneste hjørne)
    -Samme med agurker (på nær 5 indskrumpede øko).
    -Samtlige kunder lader til at lugte fælt.
    -Og de står konstant i vejen med NUL placeringsevne. (kan skyldes butikkens ringe indretning).
    -Der går 50 uduelige mennesker i grimt føtexkluns og hænger discount-tøj op igen næsten ligeså hurtigt som lortekunderne får flået det på gulvet, samtidig med at kun en 5-6 kasser er betjent til 100-vis af kunder.
    -Man skal således stå i kø i 15 minutter.
    -Personalet er så tåbeligt og upmærksomt at det kan lykkes at slå 3 avocadoer i en klar pose ind som om de er 6.
    -Bagerpraktikanterne kan ikke finde ud af at ekspedere i nummer-rækkefølge, ej heller betjene en dankortterminal.
    -Kundeservice har en 10 minutters kø at hygge sig i for at få 20kr tilbage pga. avocado-gate. (hun er jo ikke betroet nok i kassen til straks at kunne bringe orden i uduelighedens konsekvens).
    -Pga den lugtende og åbenbart tyvagtige kundebase er det nødvendigt med hele TO vagter, der ondt kan skule på een, som var det mig og ikke butikken der snyder.
    -Priserne er toplatterlige, de fleste af varerne er de samme som i Netto, bare tilsat et ekstra pift pris.

    Kæft jeg er pissed, her 4 timer efter jeg kom hjem efter at have brugt 60 minutter i butikken på at købe EN pose varer (til 615kr),....................... .. og bagefter været i spar for at hente bleer og mælk!

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #72
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    Al den polemik omkring vaccinen mod H1N1/Svineinfluenza/Influenza A, er ved at være ret trættende - for at sige det mildt. Først sætter - næsten - alle medicinalvirksomheder farten op, for at finde en vaccine mod sygdommen. Dernæst, efter at vaccinen er fundet, melder ledende medlemmer af regionsrådene, sygeplejepersonalet og politikere ud, at de ikke vil modtage vaccinen, da de ser den som ganske unødvendig. Så kommer det medicinalfirma, der har patentet på vaccinen og frasiger sig al ansvar for eventuelle komplikationer og fandme om ikke man, et par dage efter, melder ud, at NU kommer epidemien og at op mod 450 vil dø af den...

    Well if it ain't just fucking brilliant...

    Jeg er i risikogruppen: "4. ...og medikamentelt immunsupprimerede" (folk der tager medicin, der sænker deres immunforsvar).
    Hvad i helvede er så meningen med alle de fucking udmeldinger? Jeg er sgu da godt klar over at mit immunforsvar er nogen lunde ligeså effektivt, som det danske forsvar under den tyske invasion i 2. verdenskrig, men det gør mig fandme ikke mere sikker, at medicinalfirmaet melder ud, at de frasiger sig ETHVERT ansvar for eventuelle bivirkninger fra vaccinen, pga. at de har "skyndt sig for meget" - og derfor ikke har kunne teste produktet ordentligt. Så er det for mig fuldstændigt ligegyldigt, at staten udtaler, "at de nok skal dække vha. patientforsikringen". Jamen det er jo også det nemmeste sted at få udbetalt erstatning for skader - det har vi jo hørt gentagne gange... Plz, I får Joakim Von And til at ligne Lottodimsen fra Thyborøn, der ødslede sin formue væk på ca. 1 år.

    Jeg har en tid til vaccination, i dag, kl. 14.45. Men om jeg kommer - det er jeg sat'me usikker på.

    ZFDK

  17. #73
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ›Jeg er i risikogruppen: "4. ...og medikamentelt immunsupprimerede" (folk der tager medicin, der sænker deres immunforsvar).

    Hvis du er i en risikogruppe skal du tage vaccinen. Den risiko du løber ved at lade være er betydeligt større end ved at tage den. Vaccinen er lavet efter de pricipper som man laver influenza vacciner hvert år men da der ikke er tid til er gennemteste på kryds og tværs foreligger en teoretisk chance for at den kan skade.
    Min kone fik vaccine for to uger siden og blev lidt sløj som de fleste men har igen men nu.

    De som ikke er i en risikogruppe behøver ikke tage vaccine, inklusive mig selv, men kan så regne med at blive smittet og må tage en dag eller tre i sengen.
    Hislen af TorbenØ.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #74
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ...men da der ikke er tid til er gennemteste på kryds og tværs foreligger en teoretisk chance for at den kan skade.
    Teoretisk chance eller ej, så beroliger det absolut ikke, når producenten - blot dage før Statens Seruminstitut erklærer epidemien for en realitet - melder ud, at de så absolut ikke vil have noget ansvar over for eventuelle bivirkninger. Der er en eller anden lille stemme, der skriger "hovsa-løsning" i retning af vaccinen - og hovsa-løsninger plejer som regel at gøre mere skade end gavn.
    Nuvel, det kan godt være at jeg maler fanden på væggen, men jeg har bare store problemer med den måde sagen er blevet håndteret på. Så hjælper det desuden heller ikke på problemet, at de steder jeg har ringet hen, for at få et klart svar, møder undertegnede med et stort "Øhhm..."!

    ZFDK - der godt kan se det ironiske i, at det klareste svar han endnu har fået på ovenstående, var på et fodboldforum...

  20. #75
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16

    ... at "Jeg er ligeglad med hva i tænker med jeg kan GODT lide"-tråden er blevet så udvandet. Seneste illustreret ved den nye tråd.

    http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=33887

    Der er sq da ikke noget pinligt ved at kunne lide at se action film, eller køre i midtersporet på motorvejen.

    Kom nu lige med nogle ordentlige indrømmelser folkens FFS!!!
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

Side 5 af 22 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •