Side 7 af 34 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 505

Emner: Hvem afløser Ståle Solbakken?

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Hvem afløser Ståle Solbakken?

    Jeg har lidt på fornemmelsen, at uanset hvem der bliver cheftræner, så bliver Jesper Grønkjær en del af trænerstaben. Og det skulle ikke undre mig, hvis det netop blev ham, der trak det længste strå og blev cheftræner...

    Udenlandsk erfaring, pressevandt og veltalende.... og snart for gammel til at spille fodbold..

    /mceppe

  2. De følgende 28 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Hvem afløser Ståle Solbakken?

    Det overrasker mig, at ingen har nævnt Jørgen Lennartsson. Træneren for Sveriges relativt succesrige U21-landshold er efter min mening ganske sandsynlig. Angiveligt er han endda favorit til, at få tjansen som assistenttræner for Sveriges landshold.
    Han står for en stærk organisation, et sikkert bundniveau og han vil gerne have en del dynamik i spillet. Det tror jeg ikke er så langt fra, hvad København leder efter i en ny træner.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    301

    Re: Hvem afløser Ståle Solbakken?

    ›Jeg har lidt på fornemmelsen, at uanset hvem der bliver
    ›cheftræner, så bliver Jesper Grønkjær en del af trænerstaben. Og
    ›det skulle ikke undre mig, hvis det netop blev ham, der trak det
    ›længste strå og blev cheftræner...

    ›Udenlandsk erfaring, pressevandt og veltalende.... og snart for
    ›gammel til at spille fodbold..

    ›/mceppe


    Det er muligt jeg tager fejl. Men han har vel ikke noget der bare ligner de trænerlicenser der kræves, og bl.a. afholder Michael Hemmingsen fra at være træner i Sønderjyske pt. (officielt i hvert fald... Jeg går ud fra, at han i hverdagen fungerer som en sådan).


    Mvh
    Steen

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Indlæg
    17

    Re: Hvem afløser Ståle Solbakken?

    Det ser ud til at Stabæk er villige til at slippe Jönsson....

    http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...n-3002841.html


    Kan være de osse vil slippe ham til os?
    Selvom jeg klart hellere så Troels Bech på vores bænk...

    EDIT:

    Ham her lyder da osse spændende....: http://www.bold.dk/nyt/Danskerglad-t...-for-Groningen

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ron_Jans

    Og så kunne vi måske få Nord med hjem ;o)
    Sidst redigeret af Falsekongen : 11.11.09 kl. 23:53

  6. #95
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Hvem afløser Ståle Solbakken?

    En mulighed kunne også være Kjell Jonevret fra Molde. Siden han kom til, er Molde begyndt at spille ret underholdende fodbold. Det vil i min verden sige med et stærk organisation, men hurtigt og dynamisk med bolden.

    Det var under Jonevret, at Molde fuldstændig savede Rosenborg midt over i den forgangne sæson.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Hvem afløser Ståle Solbakken?

    ›Efter at have fået prøvet sig af i Rapid Wien, Partizan Beograd,
    ›som ungarsk landstræner, Red Bull Salzburg og senest Maccabi
    ›Netanya - så tror jeg denne herlige kaptajn er klar til FCK.

    ›[IMG]http://www.sportgate.de/typo3temp/pics/Lothar-Matthaeus-wir
    ›d-bald-Trainer-in-Israel_95f59fb4e8.jpg[/IMG]
    Det må da væren en joke fra din side!? Han har jo fejlet alle de steder han har været! Ingen succes og angivelig ingen evner. Hvad skulle vi med ham?
    6

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvem afløser Ståle Solbakken?

    Et seriøst og ambisiøst bud må være en Hollænder: Co Adriaanse

    http://en.wikipedia.org/wiki/Co_Adriaanse

    Han er en rigtig god træner, som både har været i større klubber, men også har besvist at han gerne rejser udenlandsk til FCK-størrelser!

    Med Hollandsk pasningsfodbold og den nuværende trup, vil man måske være så heldig at kunne se strålende fodbold i Parken til glæde for tilskurerne. Vi bør vel også være det spilstyrende hold i suppen...

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    890

    Re: Hvem afløser Ståle Solbakken?

    ›Et seriøst og ambisiøst bud må være en Hollænder: Co Adriaanse

    http://en.wikipedia.org/wiki/Co_Adriaanse

    ›Han er en rigtig god træner, som både har været i større klubber,
    ›men også har besvist at han gerne rejser udenlandsk til
    ›FCK-størrelser!

    ›Med Hollandsk pasningsfodbold og den nuværende trup, vil man
    ›måske være så heldig at kunne se strålende fodbold i Parken til
    ›glæde for tilskurerne. Vi bør vel også være det spilstyrende hold
    ›i suppen...

    Ambitiøst, ja. Seriøst? Knap så meget.

    Ihvertfald hvis man skal tro på de udmeldinger der er kommet fra den sportslige ledelse + Flemse om at man søger efter en træner som kan bygge videre på det fundament som Hodgson, backe og Ståle har skabt..
    "Han er hamrende dygtig, og det er noget af en præstation at få skabt en fankultur omkring noget, der reelt er et kunstprodukt." - Sagt om Flemming Østergaard

  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Hvem afløser Ståle Solbakken?

    Aner ikke hvem der skal afløse Ståle men det må gerne ske i vinterpausen, og så skal det være en som spillerne kan vokse under eller hvad man skal kalde det. Troels Beck har gjordt det fantastisk i SIF, kan man ikke tro at han kan gøre det bedre i FCK..
    Bedste angriber der har spillet i FC København



    https://www.youtube.com/watch?v=gFuo...e_gdata_player
    sweetfc's Avatar

  14. #100
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Hvem afløser Ståle Solbakken?

    ›Ambitiøst, ja. Seriøst? Knap så meget.

    ›Ihvertfald hvis man skal tro på de udmeldinger der er kommet fra
    ›den sportslige ledelse + Flemse om at man søger efter en træner
    ›som kan bygge videre på det fundament som Hodgson, backe og Ståle
    ›har skabt..

    At vores ledelse efterhånden ser komplet inkompetente ud skal der ikke herske tvivl om fra min side. At de dog ALDRIG ville sige nej såfremt en træner med Co's cv dukkede op, er jeg lige så skråsikker på. Hvis man kender alle lotto tallene lader man da for fanden heller ikke være med at spille! ;)
    -_-

  15. #101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Hvem afløser Ståle Solbakken?

    Du skal ikke være så sikker. I FCK har vi jo Europas største trænertalent i Ståle (det værste sludder jeg nogensinde har hørt, han er nok nærmere det mindste trænertalent i Europa), men ledelsen mener altså de har den bedste af den bedste og derfor vil de ikke afskibe ham desværre, selvom der kommer en ny træner:( Dette har CV også givet udtryk for, da han blev spurgt i af en avis, mener det var Ekstra Bladet, hvad FCK vil gøre, hvis den rigtige træner dukker op inden Ståles kontrakt udløber, og han svarer blot, at de så m finde en anden stilling til ham den nye træner, indtil Ståles kontrakt udløber.

  16. #102
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Hvem afløser Ståle Solbakken?

    ›Du skal ikke være så sikker. I FCK har vi jo Europas største
    ›trænertalent i Ståle (det værste sludder jeg nogensinde har hørt,
    ›han er nok nærmere det mindste trænertalent i Europa), men
    ›ledelsen mener altså de har den bedste af den bedste og derfor
    ›vil de ikke afskibe ham desværre, selvom der kommer en ny
    ›træner:( Dette har CV også givet udtryk for, da han blev spurgt i
    ›af en avis, mener det var Ekstra Bladet, hvad FCK vil gøre, hvis
    ›den rigtige træner dukker op inden Ståles kontrakt udløber, og
    ›han svarer blot, at de så m finde en anden stilling til ham den
    ›nye træner, indtil Ståles kontrakt udløber.
    Jeg har ikke selv læst det, så jeg kan ikke være sikker. Men jeg gætter på, at Ekstra Bladet fik det fra Onside, hvor han blev interviewet om emnet, fik præcis det der spørgsmål og svarede som du gengiver. Dog med et temmelig skævt smil.

    Jeg er næsten overbevist om, at hvis den helt rigtige træner dukker op, inden Ståles kontrakt udløber, vil ledelsen ikke tøve. Det ville være ualmindelig dumt af dem, og det er på sin vis også i Ståles interesse.

    For øvrigt ville det være underligt, hvis ikke Østergaard havde rost Ståle til skyerne. Konstruktionen med Ståle er allerede blevet kritiseret fra alle sider, og at udnævne ham til Europas største trænertalent er nok ikke andet end en slags forsikring fra Østergaard. Vi ved alle, at det ikke passer. Det samme gør medierne, Ståle selv og det ville overraske mig meget, hvis ikke også Østergaard er klar over, at Ståle selvfølgelig ikke er den bedste træner.
    Men nu har han fået dækket sig selv lidt ind, givet udtryk for at han tror på Ståle og forresten også fortalt nordmændene, at de skal hoste op med en oliekilde, hvis de vil have Ståle før tid.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Hvem afløser Ståle Solbakken?

    Nu er første del af sæsonen stort set ovre, og set i backspejlet, så må jeg indrømme at Troels bech virkelig har imponeret mig.
    Jeg har hele tiden syntes at han har været en træner med en meget høj inteligens og meget stort ordforråd, men jeg har haft min tvivl om han ville kunne styre et mandskab hvor det forventes at der spilles med om guldet hvert år.
    Jeg må indrømme at med den stil han har valgt at Silkeborg spiller, hvor de er meget dygtige til at omstille sig afhængig af modstanderen, uden at gå på kompromi med sine egne forcer, så mener jeg faktisk at Troels bør være en seriøs bejler til jobbet fra næste sæson.
    Ja han har haft en uheldig afsked med OB for år tilbage, og skabte et middel mellemhold i Esbjerg, men som det gælder med spillere, så udvikler træner sig også.
    Jeg synes hans Silkeborg spiller friskt til, han får sine angriber til at scorer, så måske han skulle tage sin halvsøn med sig, han kender jo allerede klubben som var det hans hjem, og Troels har fået meget ud af Jesper i både Esbjerg og nu Silkeborg:-)
    Så kunne han også snuppe Svensson med i samme moment, så er fremtiden på venstre kanten sikret:-)
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  19. #104
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    30

    Re: Hvem afløser Ståle Solbakken?

    ›Et seriøst og ambisiøst bud må være en Hollænder: Co Adriaanse

    http://en.wikipedia.org/wiki/Co_Adriaanse

    ›Han er en rigtig god træner, som både har været i større klubber,
    ›men også har besvist at han gerne rejser udenlandsk til
    ›FCK-størrelser!

    ›Med Hollandsk pasningsfodbold og den nuværende trup, vil man
    ›måske være så heldig at kunne se strålende fodbold i Parken til
    ›glæde for tilskurerne. Vi bør vel også være det spilstyrende hold
    ›i suppen...

    >Ambitiøst, ja. Seriøst? Knap så meget.

    >Ihvertfald hvis man skal tro på de udmeldinger der er kommet fra den >sportslige ledelse + Flemse om at man søger efter en træner som kan bygge >videre på det fundament som Hodgson, backe og Ståle har skabt..

    Helt enig.
    det er netop det der har gjort at vi er de sidste 10 års mest succesfulde danske klubhold. Man bliver som klub nødt til at tro på sine egen udviklingsstrategi, og resultaterne de sidste 10 år taler deres tydelige sprog. Se hvad det har betydet for bundby at man igennem de sidste 6-8 år har skiftet spillestil ved hvert trænerskift..

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #105
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    224

    Re: Hvem afløser Ståle Solbakken?

    Så er Henk ten Cate blevet fyret fra Panathinaikos. Ved godt at det er langt fra en mulighed men det er en mand der har i en længere periode trænet tophold og kunne derfor også bidrage betydeligt til FCK... tror jeg ;)

    http://www.bold.dk/nyt/Henk-ten-Cate-overraskende-fyret

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 34 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle Solbakken HYLDEST!!
    By JTJ in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 23:49
  2. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  3. Ståle Solbakken - en fejlansættelse?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 14.03.06, 13:11
  4. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •