Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 48

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB - FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Optakts- og kamptråd: AaB - FCK

    Ståle har udtaget følgende trup til søndagens kamp i Ålborg:

    Jesper Christiansen
    Zdenek Pospech
    Hjalte Nørregaard
    Ulrik Laursen
    Ailton Almeida
    William Kvist
    Jesper Grønkjær
    Cesar Santin
    Peter Larsson
    Atiba Hutchinson
    Mikael Antonsson
    Thomas Kristensen
    Oscar Wendt
    Martin Vingaard
    Johan Wiland
    Libor Sionko
    Mathias Zanka
    Thomas Delaney

    Med status som fader er Ailton Almeida tilbage, mens Dame N’Doye sidder over med en skade.


    Magnus Pehrsson har udtaget følgende spillere:

    1 Karim Zaza
    2 Michael Jakobsen
    3 Kjetil Wæhler
    5 Kenneth Emil Petersen
    6 Louay Chanko
    7 Anders Due
    8 Andreas Johansson
    10 Jeppe Curth
    14 Rasmus Würtz
    16 Kasper Bøgelund
    19 Marcus Tracy
    20 Henrik Dalsgaard
    27 Patrick Kristensen
    28 Emil Haucke
    29 Abbas Hassan
    31 Lasse Nielsen
    32 Ronnie Schwartz
    36 Daniel Christensen

    På skadeslisten er Daniel Fredheim Holm, Thomas Gaardsøe, Jens-Kristian Sørensen og Dennis Marshall.


    Vi plejer at have et godt tag på ÅB i Ålborg: Vi har vundet 14 og spillet 9 uafgjorte ud af 29 kampe.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB - FCK

    Damen sidder vel og mærke ude med den gode gamle "rift på endetarmsåbningen"-skade :s

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB - FCK

    http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../07/153330.htm

    Hva fanden sker der i presseafdelingen? Ku man ik skrevet at han havde ondt i foden eller hovedet eller et eller andet.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB - FCK

    http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../07/153330.htm

    ›Hva fanden sker der i presseafdelingen? Ku man ik skrevet at han
    ›havde ondt i foden eller hovedet eller et eller andet.

    Det er fuldstændigt tåbeligt at FCK.dk kan skrive sådan noget om en spillers skade , hvad rager det andre at N’Doye har et rift ved endetarmsåbningen !!
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,719

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB - FCK

    ›Vi plejer at have et godt tag på ÅB i Ålborg: Vi har vundet 14 og
    ›spillet 9 uafgjorte ud af 29 kampe.

    ... men har vel at mærke spillet dramatisk ringe ved de seneste to besøg ved Limfjorden (november i fjor og september i år), hvor vi i ca. 3½ halvlege er blevet kørt på røv og albuer ud Aberdeen-style mod toptændte Aalborg-mandskaber, men dog med en god kombination af held og effektivitet på en eller anden måde fik hevet tre points hjem til København for halvanden måned siden.
    Lad os håbe, at vi - både træner og spillere - er bare en lille smule mere klar og fokuseret på opgaven i morgen.
    Cheers,
    Holger
    - født på en sommernat i sprællemandens tegn
    Holger's Avatar


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    69

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB - FCK

    ››Hva fanden sker der i presseafdelingen? Ku man ik skrevet at han
    ››havde ondt i foden eller hovedet eller et eller andet.

    ›Det er fuldstændigt tåbeligt at FCK.dk kan skrive sådan noget om
    ›en spillers skade , hvad rager det andre at N’Doye har et rift
    ›ved endetarmsåbningen !!


    - ihh jo! lad os da holde alt hemmeligt, hvorfor overhovedet forklare hvorfor en fodboldspiller stopper karrieren før tid i tilfælde? Fremover bør der på alle fodboldhjemmesider bare stå XX ude i 5 uger, fordi! XV ude resten af året, fat det! XW Ude 1 måned pga. noget.

    som ovenstående skriver betyder en rift i endetarmen jo ikke at han har haft et rivejern deroppe! - vi er vel forhelvede voksne.

    hvis der er en fodboldspiller der får brystkræft så skal det heller ikke kommenteres for det er måske for tøset? ;)

    -et glimt i øjet mens jeg skrev, og har det dårligt her "til morgen" så lad nu være med at blive sure

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB - FCK

    Det er sku det tammeste FCK-hold jeg har set længe. Forsvaret er helt dødt og angrebet kan ikke ramme rundetårn på 5 meters afstand, hvad f.. sker der. Holdet går helt død, de burde sku være sulten efter at vinde imod AAB når de ved at OB har vundet deres kamp og Brøndby har tabt deres tidligere på dagen.
    Glæder mig vildt meget til vinduet åbner igen og håber at FCK vil både sælge og købe vildt ind.
    Holdet virker i mine øjne som om at de har tabt tråden, skyder bolden alt for tit bagud så Willandsen kan skyde den op..øh jeg mener skyde den ud over sidelinen. De mangler det hurtige spil fremad langs kanterne, og presspillet og stresser modstanderen så snart de har bolden. Det er som om at spillet er alt for let at læse.
    Ja ja mange kampe på det sidste, men det burde de sku skulle klare, det er jo ikke første 1. div der spilles i.
    Ståle burde prøve nogle nye spillere hvis holdet er så drænet af kræfter. Sæt Vingaard og Sionko ind fra start af, og lade Anterson blive ude og sætte Sanka ind. Spillet idag syntes jeg var helt uden fantasi og en gang langsom boldomgang, alt for let at læse. Med den gang bold bliver vi ikke en gang nr. 3.

    Damn hvor jeg håber på nye spillere til vinter :-)

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB - FCK

    Der er ikke så meget at sige, andet end at det i mindst fire ud af fem kampe er meget, meget trist at se FC København spille. Alt for mange spillere er enten fejlkøb eller gået fuldstændig i stå - her markerer Oscar Wendt sig gang på gang som en, der ikke gider at være her, og han nåede i dagens kamp et enestående lavt niveau. Ingen koncentration, vilje eller engagement.

    Fire kampe i træk uden sejr, to (2) mål scoret i de sidste seks kampe, udsigt til endnu halvandet år med Ståle som træner, ingen penge at købe ind for, utiltalende, arrogant og brovtende ledelse, der er ude af stand til at bryde vanetænkningen i den sportslige sektor... Det er svært at se særligt optimistisk på fremtiden lige pt.
    HIC SUNT LEONES


  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    21

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB - FCK

    Det er svært at blive ved med at være positiv. Det siger også en del, at der inden en kamp mod Aab kun er 5 indlæg i optaktstråden. Interessen er støt dalende..

    Stillingen i ligaen er i og for sig, ok. Men det er simpelthen for kedeligt og uinspirerende at se på.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    21

    Ikke godt nok

    Jeg syntes det er et kæmpe problem at vi har et helt hold af spillere der ikke tør afslutte man ser igen og igen at de hopper over bolden og aflevere 3-4 gange i det lille felt inden der forsøges en afslutning .
    vi spiller os til masser af chancer men får intet ud af det .
    HVER gang Grønkjær modtager bolden og har et løb mod mål stopper han op og venter på resten af spillerne både egne og modstandere istedet for at prøve at udfordre selv eller afslutte på mål.
    DET ER FOR DÅRIGT STÅLE

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB - FCK

    Vi spiller ganske enkelt dårligt lige for tiden. Der er ingen strukter i det opbyggende spil, og defensivt sælges vi gang på gang af et elendigt centerforsvar. Det er skræmmende så få chancer vores modstandere skal skabe for at score imod os. Pt. spiller vi som for et par sæsoner siden, men uden Hangeland og Gravgaard til at rydde op bagude, og uden Allbäck oppe foran til at duellere med modstanderens centerforsvar om de håbløse afleveringer.

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB - FCK

    Hvad er der galt når man faktisk sidder og håber at vi taber???
    Så kan jeg da ikke være helt rask???
    Jeg er så træt af dette hold, men jeg er begyndt at indse at vi bare ikke er mere end et hold der med lidt held er at finde i top 5. Hvor er vores ambitioner når vi lejer Nordstrand ud? Vi har i mine øjne en middelmådig klub uden de store individualister og lad nu være at nævne Atiba, han er stadig middelmådig. Har vi bare et lortehold?

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB - FCK

    ›Det er svært at blive ved med at være positiv. Det siger også en
    ›del, at der inden en kamp mod Aab kun er 5 indlæg i
    ›optaktstråden. Interessen er støt dalende..

    ›Stillingen i ligaen er i og for sig, ok. Men det er simpelthen
    ›for kedeligt og uinspirerende at se på.
    Hvilket er konsekvensen af at have en træner der konsekvent fokusere på den defensive organisation! Der er ingen balance, ingen offensive ideer, ingen indøvede opspil,
    ingen keativitet.. Det hele er så forkrampet i et ultra defensivt udgangspunkt at det er ulideligt at se på. Manden har jo pillet de offensive egenskaber og gejsten ud af samtlige spillere...

    Ståle Raus! FFS!!
    6

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB - FCK

    Jeg kan sagtens tilslutte mig, det du siger. Selv har jeg været medlem af FCKFC siden 1993, men jeg tror aldrig, jeg har været så ligeglad med klubbens resultater som pt. Nogle gange sidder jeg næsten skadesfro og håber på holdet taber, for at udstille for hele verden hvor ringe spillet og specielt indstillingen er.

    Lige netop de faktorer, du nævner, Ace, mener jeg er helt afgørende for FCKs deroute. I de onde 90ere kunne man trods alt mærke en vilje og et sammenhold omkring det projekt at få klubben op på det niveau, hvor den hører hjemme. Trods en del modgang, var det som at alle i klubben, fans, spillere, trænere og bestyrelse havde samme mål og samme syn på sagerne.

    I dag er FCK ved at køre helt af sporet som en elitært styret forretning, hvor den ellers dygtige forretningsmand, Flemming Østergaard, plus hans lakaj Dan Hammer, er helt ude af trit med hvad FCKs fans og bagland ønsker.

    At høre Don Øs seneste udtalelser om Ståle viser mig hvor slemt det egentligt står til. Manden, der er altdominerende i klubben, har tydeligvis ikke den fjerneste idé om fodbold, og hans misforståede loyalitetsfølelse er skudt helt ved siden af.

    Jeg havde aldrig troet, jeg ville sige dette; men jeg tror tiden er klar til et skifte i toppen af FCK. Vi har behov for et mere progressivt team. Ikke nødvendigvis ungt, men det skal være en direktionsgang, som ikke er så topstyret, som har god forretningsforståelse - men som samtidig også er i kontakt med hvad der foregår i det virkelige FCK miljø i København.

    Personligt var APOEL kampene dråben for mig, og jeg gider ikke bekymre mig mere om FCK, før jeg igen synes klubben repræsenterer mine standpunkter og idealer. Jeg er led og træt af en ledelse, der har sejret sig ihjel, og nu tror den er ufejlbarlig. En træner, der grundet sin jobsikkerhed, åbenbart finder det fuldstændigt unødvendigt at kigge indad - men dét, der irriterer mig allermest, er at se, hvordan højt betalte spillere i den kønne trøje ligger 0 % engagement og vilje i at hjælpe klubben. Jeg har virkelig mistet megen respekt for mange af spillerne på holdet. Hvor er viljestyrken og holdningerne. Hvor er Bjarne Goldbæk, Linderoth eller Carsten Hemmingsen (sammenligning går på vinderattituder og ikke kvaliteter) på nutidens hold? Hvor er den eller de spillere, som smøger ærmerne op og siger "NU skal der ske noget" koste hvad det vil? Hvor er konsekvenserne af den lade holdning? Og man frygter jo det her sagtens kan blive værre, for uden konskvenser, med en afgående træner, nul kroner i kassen, manglende lederskikkelser i truppen og en stæreblind ledelse, er det svært at se hvordan tingene bliver bedre i den nærmeste fremtid.

    Jeg vil gå så langt som at sige jeg er foraget på min elskede klubs vegne. Den er blevet overtaget af ledere, træner og spillere, som ikke er værdige til at repræsentere den.

    I tillæg til al denne ondskab, synes jeg det er særdeles skuffende, som jeg tidligere har givet udtryk for, at der ikke lader til at være et fanoprør på vej. Denne lade holdning var ALDRIG blevet accepteret af tilhængere af større klubber i fx. Sydamerika, hvor jeg har tilbragt megen tid. Det siger desværre lidt om hvilke mennesker der ser fodbold i PARKEN i dag. Jeg savner den gamle Nedre C.

    Jeg får sværere og sværere ved at identificere mig med FCK, og det gør ondt.

    Mvh Hemme
    Sidst redigeret af Hemme : 08.11.09 kl. 21:07


  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB - FCK

    Er så træt af næsten alle spillerne på holdet, det er næsten kun Pospech som viser lidt fightervilje sammen med Zanka da han kom ind. Det er nok den store grund til jeg kun har været i parken en gang i denne her sæson, det er elendigt og pinligt det der bliver leveret, især når man lige er begyndt at tro på bedre tider med den (synes jeg) gode kamp mod psv er det virkelig bittert at vi spiller så elendigt igen. Intet hænger sammen.

    Det er iøvrigt så fedt at vi er kommet usvækket ud af transfer vinduet så vi virkelig kan bruge vores bredde når det ikke fungere og smide flere angribere ind...

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 01.08.10, 12:19
  2. Optakts- og kamptråd: FC København - AaB (25/4 2010 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 61
    Sidste Meddelelse: 29.04.10, 14:48
  3. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26
  4. Optakts- og kamptråd FCK - OB
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 27.10.08, 16:33

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •