Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 81 af 81

Emner: Hvad skal der ske til vinter?

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    313

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    Sionko skulle være i forhandling med to tjekkiske klubber http://www.sporten.dk/fodbold/tjekki...u-ryger-sionko

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    30

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    http://www.sporten.dk/fodbold/tjekki...u-ryger-sionko

    Man kan da håbe at der kan slåes lidt mønt på den gode Libor.. Det er bare for surt at han gik sådan ned efter Em. Tænk en salgsværdi han havde haft, hvis formen var blevet der!! Nå men vi får vel et par mill. eller 4 for ham, de penge kunne passende bruges på en lovende v-back, der kan afløse Wendt når han smutter.

  3. #78
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    11

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    Jeg var en af dem der var noget skuffet over at vi som den største klub i Danmark, ikke hentede nogen spillere sidste sommers. Jeg har selvfølgelig fuld forståelse for at der ikke er penge til det, men når Don Ø så går ud og siger at det kæmpe underskud ikke kommer til at have nogen sportslig betydning, så undre man sig lidt for det har det jo tydligvis. Nu kender jeg absolut intet til Cleyton, men som et par af jer andre har sagt, så fortæller det mig at vi i det mindste kigger på spillere. Jeg er også enig i at vi mangler en spiller til midtbanen, men jeg havde håbet lidt på en spiller der gav lidt mere garanti for kvalitet. Jeg synes stadig også vi mangler en central forsvarer da vi er lidt tyndt besatte der. Udover det så skal der vel også hentes en erstatnig for N.Jensen, og der kan man ligeså godt finde en der med tiden skal afløse Wendt da han formentlig ikke bliver i klubben alt for længe.
    Er der i øvrigt nogen der ved hvad der blev af vores interesse for Brian Nielsen, jeg synes han er en utrolig spændende spiller som sagtens kunne begå sig på det her niveau. Nu bliver jeg sikkert lagt for had, men hvad med Kamper, jeg kunne godt forestille mig at han kunne forstærke holdet, og han kan vel ikke være så dyr. Jeg mener også at vi tidligere har haft nogle følere ude. Han kunne vel være et udemærket bud på en afløser for Grønkjær når knæene ikke vil mere. Nu har jeg ikke set så meget til ham i hans tid i Tyskland, men jeg husker ham fra hans tid i Brøndby som værende lynhurtig og slå nogen rigtig farlige indlæg.

  4. #79
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    vi får ikke en krone for sionko, på det slatne transfermarked. Men jeg tror han er en rimelig løntung spiller såååååå.

    Det skal dog siges at jeg ikke ved om det er sundt at sælge ham, hvis nu en ny træner ville bruge ham..... men ok han bliver heller ikke yngre

  5. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    ›Nu bliver jeg
    ›sikkert lagt for had, men hvad med Kamper, jeg kunne godt
    ›forestille mig at han kunne forstærke holdet, og han kan vel ikke
    ›være så dyr. Jeg mener også at vi tidligere har haft nogle følere
    ›ude. Han kunne vel være et udemærket bud på en afløser for
    ›Grønkjær når knæene ikke vil mere. Nu har jeg ikke set så meget
    ›til ham i hans tid i Tyskland, men jeg husker ham fra hans tid i
    ›Brøndby som værende lynhurtig og slå nogen rigtig farlige indlæg.

    Naah, ikke had, men vil vove at påstå at du husker forkert mht. indlæggene. Kamper løber hurtigt og det er dét. Sådan var det ihvertfald da han var hos Brøndby.

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #81
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    11

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    Det kan godt være jeg husker lidt forkert, man er vel ikke helt ung længere. Men jeg vil dog stadig vove den påstand, at han har et forholdsvis god højrefod. Jeg tvivler dog på at han er interesseret i et skifte til FC, da han for ikke så længe siden, meldte ud at Brøndby var de eneste klub for ham i DK. Men jeg synes dog stadig han er en spændende spiller, som jeg godt kunne forestille mig få gang i karrieren igen, med et skifte tilbage til DK.

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad skal der ske i vinterpausen?
    By Urbanus in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 28.11.03, 13:48

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •