Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 81

Emner: Hvad skal der ske til vinter?

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    Ja vi burde holde os lidt fra de brasillianere/svenskere. Kan ikke forstå man ikke prøver at hente en brasillianer fra Brasilien istedet for at de lige skal afklimatiseres. Hvor intet voves intet vindes. Men langt hellere så jeg man hentede nogle østeuropæere der kan og vil løbe solen sort til en billig penge. Og mange af dem har faktisk noget at byde ind med. Her tænker jeg i tjekkiske, slovakiske og polske spillere osv. Men de må jo også efterhånden vide hvad der røre sig derovre med al den scouting.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    ›Ja vi burde holde os lidt fra de brasillianere/svenskere. Kan
    ›ikke forstå man ikke prøver at hente en brasillianer fra
    ›Brasilien istedet for at de lige skal afklimatiseres. Hvor intet
    ›voves intet vindes. Men langt hellere så jeg man hentede nogle
    ›østeuropæere der kan og vil løbe solen sort til en billig penge.
    ›Og mange af dem har faktisk noget at byde ind med. Her tænker jeg
    ›i tjekkiske, slovakiske og polske spillere osv. Men de må jo også
    ›efterhånden vide hvad der røre sig derovre med al den scouting.

    ›Mvh. Dennis Jørgensen


    Så hellere en stor stærk afrikaner, til midtbanen.
    Bedste angriber der har spillet i FC København



    https://www.youtube.com/watch?v=gFuo...e_gdata_player
    sweetfc's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    At foreslå Mutumba som et seriøst transfer-emne i FCK, er i mine øjne fuldstændigt latterligt! Hans finter er jo ikke engang fancy.. Han får intet ud af dem og fremstår for mig som en drengerøv, der godt vil spille smart.
    Den hvor han prøver at løfte bolden og spille den ind over med et saksespark viser tydeligt hvilken slags spiller han er.

    At der så er en, sikkert en dum dum svensker, der laver en sammenligning med Ronaldinho er jo bare latterligt.
    BAH!
    SYKE's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    inden endnu et indlæg om mutumba.....nu er det mig der har nævnt martin mutumba og dertil linket til en youtube video....men den video var bare for folk kunne se ham......

    men nu ved jeg jo ikke hvor mange herinde der har set ham spille...men jeg ser ham lidt ala atiba typen...godt til at holde på bolden,måske lidt mere effektiv foran mål...og så er han en der kan løbe solen sort....:-)...og med fare for at extra verbale hug...Daigo Kobayashi og sidst men ikke mindst....har hørt der er januar udsalg i
    Royal Excelsior Mouscron....mon ikke der var noget vi kunne bruge

    http://en.wikipedia.org/wiki/R.E._Mouscron
    Sidst redigeret af Mgehrcke : 29.12.09 kl. 16:09

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    Så er der bud efter Atiba igen, syntes måske det er på tide at vi skyder ham af og kommer videre.
    http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/...de-efter-atiba

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    Tjah.. hvis de giver 10+ millioner. Så er det okay. Ellers nægter jeg at tro på at CV sælger ham. For han er en af grundpillerne på vores hold. Og vi får nok mere end brug for ham mod Olympique Marseille. En anden nævner Kobayashi fra Stabæk. Der er du ikke alene om din begejstring for ham. En eminent fodboldspiller. Og helt sikkert også en vi kunne bruge i FCK.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    I Mouscron kunne man tage et nærmere kig på disse to.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Jaycee_Okwunwanne

    http://en.wikipedia.org/wiki/Maxime_Lestienne

    Den sidstnævnte er dog desværre i søgelyset i Everton. Men spilletiden derovre kan jo være knap. Der kan vi måske tilbyde en plads lidt tættere på 1. holdet.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    Kobayashi fra Stabæk, som nu er tilbage i sin Japanske klub efter endt lejemål i Stabæk, som ikke gad købe ham fri.

    Nej tak, offensiv midtbane/kantspiller som intet bridrager med defensivt og har et ekstremt kummerligt bundniveau, Han ville sikkert blive en publikums yngling i FCN,

    Den type spillere har vi vidst nok af, og det er vist heller ikke lige prototypen på en spiller som passer ind i vores Backe/Ståle 'back-to-bacis 4-4-2/4-4-1-1' (et koncept som CV har sagt vi skal køre videre med for en hver pris)




    Vi har ingen penge og handle for, forstår ikke hvorfor folk sidder og forslår spillere som koster penge herinde, selv hvis vi sælger Atiba/Wendt ryger pengene bare ned i et bundløst hul.

    Vi skal af med et par løntunge spillere som ikke spiller for at gøre plads i lønposen til et par transferfrie spillere, det er hvad jeg tror der kommer til at ske i vinter, Niclas er allerede væk, Sionko kunne måske også forsvinde og måske Atiba, så ville vi måske kunne hente en ny (transferfri-)spiller eller leje en spiller med optioner?
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    Ovennævnte spillere fra Mouscron koster netop ingen penge, da alle er blevet fritstillet, da Mouscron er blevet tvangsnedrykket til det danske svar på 2. division. Så haps haps i Mouscron. Der er alligevel et par interessante emner.
    Og med hensyn til Kobayashi skal det nævnes at jeg har set adskillige fremragende kampe fra ham. Hvorfor at Stabæk muligvis ikke ville beholde ham, kan være pga. Stabæks og norske klubbers generelle økonomiske problemer. Der skulle luges ud. Man kan bare se på Christian Keller, der blev kåret til årets spiller i klubben, og som meget gerne ville blive. Men de havde heller ikke råd til ham. Så han spiller nu i Kasimpasa i Tyrkiet.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  13. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    Hvad skal der ske il vinter ????

    Først og fremmest må det være på plads med at få en aftale med en ny træner som gerne må tiltræde til sommer og gerne være med til at bestemme over nyindkøb i dette og det kommende vindue.

    Dernæst må vi have scoutet efter unge tallenter i norden som vi har råd til i stedet for dyre etablerede spillere som vi ikke har råd til for tiden. Der har tidligere været nævnt en del i forskellige tråde men min favorit er en fremtidig afløser af Hjalte/Kvist/Atiba på midt-midt, nemlig Gustav Svensson fra IFK Göteborg.

    Gustav er meget løbe- og nærkampstærk og har allerede fået et Linderoth prædikat. Da han samtidig er boldsikker og en god afslutter på langskud er der et stort potentiale i ham og han passer vores spillekoncept.
    I en alder af 22 har han næsten 100 kampe for IFK, 2 a-landsholds- og 16 u-21 kampe.

    Lidt vidoe med Gustav - http://video.google.se/videosearch?r...d=0CCkQqwQwBw#
    Sidst redigeret af tortocnt : 02.01.10 kl. 14:22
    Hislen af TorbenØ.

  14. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    52

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    Stop med den snak om mutumba... Han prøver at lave det sværeste hver eneste gang og der ved laver han nogle unødvendige bold tab største del af gangene... Ikke en spille som kan erstatte Atiba på nogen måde.
    Han vil komme til at koste for holdet i stedet for at gavne det.
    Gustav Svensson derimod lyder yderst interessant

  15. #72
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    Cleyton silva....... det kan kort sammenfattes under:"det lyder fucking spændene".

    Har altid gerne ville have en spiller der hed Silva til FCK

  16. #73
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    Dernæst må vi have scoutet efter unge tallenter i norden

    ›Gustav er meget løbe- og nærkampstærk og har allerede fået et
    ›Linderoth prædikat. Da han samtidig er boldsikker og en god
    ›afslutter på langskud er der et stort potentiale i ham og han
    ›passer vores spillekoncept.
    ›I en alder af 22 har han næsten 100 kampe for IFK, 2
    ›a-landsholds- og 16 u-21 kampe.
    Unge talenter er altid gode at trække til klubben, men er man et talent, når man har nået en alder af 22 - og har spillet over 100 førsteholdskampe? Burde man så ikke nogenlunde have vist, hvad man kan?
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  17. #74
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    ›Unge talenter er altid gode at trække til klubben, men er man et
    ›talent, når man har nået en alder af 22 - og har spillet over 100
    ›førsteholdskampe? Burde man så ikke nogenlunde have vist, hvad
    ›man kan?
    Det kan også blive for meget. Hvis vi eksempelvis fandt på at købe Svensson, ville vi på sin hvis afskære mulighederne for vores eget måske største talent, og efter min mening et af Danmarks største talenter på pladsen, Thomas Delaney. Det ville ikke virke særlig intelligent, når nu han allerede har vist, at han kan følge med på førsteholdets niveau.

    Når det så er sagt, har du selvfølgelig ret i, at man altid kan bruge mere talent. Jeg ville bare hellere have, hvis det var på pladser, hvor vi ikke allerede har unge spillere på spring.

    Gustav Svensson har i øvrigt fået vist, hvad han kan. Jeg tror måske, at prædikatet stadig hænger på ham, fordi han endnu ikke har fået sit gennembrud på det svenske landshold.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  18. #75
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Hvad skal der ske til vinter?

    ›I Mouscron kunne man tage et nærmere kig på disse to.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Jaycee_Okwunwanne

    http://en.wikipedia.org/wiki/Maxime_Lestienne

    ›Den sidstnævnte er dog desværre i søgelyset i Everton. Men
    ›spilletiden derovre kan jo være knap. Der kan vi måske tilbyde en
    ›plads lidt tættere på 1. holdet.



    Club Brügge har i dag skrevet kontrakt med Lestienne ifølge wiki
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad skal der ske i vinterpausen?
    By Urbanus in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 28.11.03, 13:48

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •