Side 11 af 31 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 464

Emner: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ... at stå op og tisse, uden hænder. Så jeg, i tilfælde af at et hunkøn kommer ind og spørger, hvorfor jeg dog gør noget så underligt, kan sige: "Fordi jeg kan!"

    Livslang drøm. Må prøve det offentligt.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...



    Ja, reklamerne er fesne og jo, jeg er nok egentlig for gammel til at spise den slags, men for sardan, som Henning Primdal ville sige, de smager squ godt.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #153
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...


    http://uk.youtube.com/v/jjZD63BWKgA

    Denne.

    Har ingen dybere forklaring. Skal dog nok ikke ud og have album osv. Men synes faktisk bare godt om sangen.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #154
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    5

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Humoren der ligger i billige scoretricks..

    -Hej, har du også glemt dine nøgler?
    -Næh?
    -Fedt, så kan vi jo tage hjem til dig og bolle

    heheheheh

  8. #155
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Jeg er helt vild med saftevand. Nej, jeg er ikke 12 år, men jeg kan i den grad skylle flere liter hindbær-, jordbær- eller solbær-saftevand ned.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


  9. #156
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ..... hajer. Hajer er fascinerende dyr, som de fleste aner alt for lidt om. Den almene opfattelse af hajer er, at de er instinktdrevne dræbermaskiner der reproducerer sig, spiser og "skaffer sig af med affaldsprodukterne af fordøjelsen". Langt de fleste hajarter har en "brain- to body-mass ratio" på niveau med pattedyr (ja, din lokale tigerhaj er lige så intelligent som fido, ok?).

    Hajer evner meget inden for problemløsning, de har sociale færdigheder og er nysgerrige dyr. Folks frygt for hajer er inderligt irrationel. Ja, de kan da være farlige ....... men folks opfattelse er jo helt hysterisk. I år 2000 blev der, så længe man har ført statistik, dræbt flest mennesker af hajer på verdensplan. Hele 11 mennesker døde. Til sammenligning dør mellem en halv og en hel million mennesker om året pga. malariamyggen. Flodhesten holder en jævn statistik og slår over 400 mennesker ihjel om året. I 2009 døde der 303 mennesker i trafikken i Danmark alene. Og når man holder det op imod, hvor bimlende stupidt folk verden over opfører sig i nærheden af hajer ....... ja, så virker det nærmest som om en stor kanin med solide tænder er mere farlig. Den stupide opførsel består som regel i, at folk smider rådne disk i vandet og derefter hopper i med dykkerudstyr på. Hajerne går i blodrus lige som f.eks. en hund kan. Og når man først lærer hajerne (for de er jo intelligente) at mennesker i vandet hænger sammen med blodrus ..... ouch! Og så alligevel kun 0-5 mennesker dræbt af hajer om året. Men hey, de ser jo farlige ud ......

    Og den sørgelige konsekvens af dette hysteri er, at folk i deres frygt holder op med at tage udrydningsfaren for mange arter haj alvorligt. Og den er altså ved at være akut for mange arter haj.

    Jeg har selv dykket med store hajer og steder, hvor der potentielt kunne være RIGTIGT store hajer (hhv. silkehajer og tigerhajer). Ved første møde måtte jeg overkomme min irrationelle frygt og derefter har jeg haft en dyb fascination af disse dyr.
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.


  10. #157
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ... Øjensynligt umotiverede indlæg om hajer!

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ›... Øjensynligt umotiverede indlæg om hajer!

    Specielt med dagens nyhed:

    http://politiken.dk/udland/ECE109151...i-californien/

    ;)

    (og har lagt mærke til afsnit..)

  13. #159
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Hajfinnesuppe
    Imod moderne stemningsdiktatur

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #160
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Duften af nyslukkede stearinlys....

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #161
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Årets prollefest i København


    Synes sgu det er en fed fest
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #162
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Med fare for at blive dyppet i tjære, rullet i fjer og kaldt plastik (det sidste er selvfølgelig det værste), så siger jeg, at jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ... Lyngby. Jeg ved, der er en masse historie bagved, som gør at mange afskyr dem, og det skal de selvfølgelig være i deres gode ret til, men det her hold har jo intet med den historie at gøre.

    De er derimod et ungt hold, der spiller frisk fodbold, tager nogle chancer og ikke tænker på at de har været undertippede hele sæsonen, og så er jeg sådan set ligeglade med, at de har hjemmebane på Lyngby Stadion. De er langt mere underholdende at se på end alle de jyske hold, og det vil absolut ikke gøre mig noget, hvis Lyngby bliver oppe i Superligaen.


  20. #163
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Borgen, altså tv-serien. Af en eller anden grund så hører had mod den slags serier jo altså til mange steder, bl.a her i skakten, og jaja jegbryder mig heller ikke om sidse babett knudsen som person. Men jeg lader altså ærligt talt ikke en antipati mod en skuespiller gå ud over det, jeg synes er en rigtig god historie.
    Sidst redigeret af Kamelen : 01.11.10 kl. 18:57
    Europapokal

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #164
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Halloween.

    Yep, for et par år siden ville jeg have forvoret at jeg nogensinde skulle komme til at lide den meget amerikanske helligdag, men når man tænker over det, så er det jo ikke fordi vi i Danmark nogensinde har holdt os for fine til at stjæle/låne traditioner.
    Det er sjovt at klæde sig ud, og hvorfor så nøjes med at gøre det én gang om året.

    Valentines Day derimod.....
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #165
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ... at den lille tudefrans fra tv fik billet til kampen i Parken af Viasat. Også selv om det er Messi og ikke Kvist, han er forgabt i. Også selv om det var dumt hvis han var blevet bildt ind, at han nok skulle møde Messi.

    Og det er fordi det jo var åbenlyst at han bare var oprigtig ked af det snarere end plagede om noget som helst - men først og fremmest fordi at det da er så inderligt perfidt af den store narpisser Thomas Sønnichsen fra TV2 at udstille den arme knægt til grin for hele landet, og at TV2 viste ham igen og igen dagen ud.

    mvh,
    -smølle

    der formentlig er ved at blive sentimental på sine gamle dage :-/

  25. De følgende 20 brugere er enige:

Side 11 af 31 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •