Side 19 af 31 FørsteFørste ... 91617181920212229 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 464

Emner: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    ...at give penge til tiggere i toget.
    Jeg har lige læst i Ud & Se, at folk ser det som et problem. Det giver mig lyst til at give mere!
    Hvad er det for et samfund vi lever i?
    Bare det ikke ender som i fx Paris, hvor man ikke kan stå på en metro, uden at en gut med harmonika skal sætte hele sit forstærkersæt op og "underholde".

    Men kom bare og spørg om en femmer til en kop kaffe :-)
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  2. #272
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af PEPS Se meddelelser
    Tanken er jeg enig med dig i, men når nu at DSB og Hus forbi har lavet en aftale om at de er meget velkommne til at sælge deres avis på DSBs områder på betingelse af de ikke tigger der så synes jeg Det er en bedre ide at give dem pengene uden for toget
    o

    "de"? "deres"? "dem"?
    Folk uden penge er ikke en homogen gruppe
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Osama Akharraz. En af de få af tidligere Brøndby spillere i Superligaen, som ikke har været ude med patosfyldte erklæringer til BIF-fans om, at BIF altid vil være hans klub, og at dets fans har en speciel plads i hans hjerte. Jeg er også ret sikker på, at han aldrig vil gå ud til medierne, og sige noget negativt om Kbh. qua hans fortid hos BIF. En af de få tidligere BIF spillere, som sagtens kan juble med manér, når der scores mod BIF.


  5. #274
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    266

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...
    ...at FCN vandt DM. En sympatisk træner, et velspillende hold, et hyggeligt stadion, flinke fans. Og så er man jo også ved at være fyldt lidt vel meget op med mesterskaber og succesoplevelser efter de mange gode år i 00'erne. I grunden kan jeg nok stramme den til at sige, at jeg godt kan lide modgang på fodboldbanen.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #275
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Strictly Se meddelelser
    Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...
    ...at FCN vandt DM. En sympatisk træner, et velspillende hold, et hyggeligt stadion, flinke fans. Og så er man jo også ved at være fyldt lidt vel meget op med mesterskaber og succesoplevelser efter de mange gode år i 00'erne. I grunden kan jeg nok stramme den til at sige, at jeg godt kan lide modgang på fodboldbanen.
    Jeg savner i den grad muligheden for at klikke enig en 30-40 gange!
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar


  8. #276
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    437

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Strictly Se meddelelser
    Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...
    ...at FCN vandt DM. En sympatisk træner, et velspillende hold, et hyggeligt stadion, flinke fans. Og så er man jo også ved at være fyldt lidt vel meget op med mesterskaber og succesoplevelser efter de mange gode år i 00'erne. I grunden kan jeg nok stramme den til at sige, at jeg godt kan lide modgang på fodboldbanen.
    Troll eller biffan med hang til SM? I tilfælde af sidstnævnte blev du åbenbart fyldt så godt op med succesoplevelser, at det har sat sig på hukommelsescenteret. Det var 90'erne der var jeres årti.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #277
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Så er det på tide, at denne tråd kommer tilbage fra sommerferie :-).

    Men - jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan godt lide, at VM i Brasilien tilsyneladende bliver for natteravne, hvis denne artikel fra Ekstra Bladet kommer til at passe: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1835330.ece

    Det er muligt, at det er et nostalgisk kig tilbage til 1986, hvor mange af kampene i Mexico også blev spillet om natten dansk tid, men jeg synes der er noget helt specielt, ved at sidde oppe om natten og følge en slutrunde. Det bliver en slutrunde for nørder, og marginalseerne vil sikkert blive skåret fra i stor stil. Der er nok ikke mange der står op kl. 3 for at se Angola-Polen.

    Det kan selvfølgelig give en masse praktiske problemer, og det kan være at jeg af forskellige årsager ændrer mening om det inden slutrunden om to år, men som udgangspunkt er det noget jeg glæder mig til.


  11. #278
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Dan Abnormal Se meddelelser
    Så er det på tide, at denne tråd kommer tilbage fra sommerferie :-).

    Men - jeg er ligeglad hvad I tænker, men jeg kan godt lide, at VM i Brasilien tilsyneladende bliver for natteravne, hvis denne artikel fra Ekstra Bladet kommer til at passe: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1835330.ece

    Det er muligt, at det er et nostalgisk kig tilbage til 1986, hvor mange af kampene i Mexico også blev spillet om natten dansk tid, men jeg synes der er noget helt specielt, ved at sidde oppe om natten og følge en slutrunde. Det bliver en slutrunde for nørder, og marginalseerne vil sikkert blive skåret fra i stor stil. Der er nok ikke mange der står op kl. 3 for at se Angola-Polen.

    Det kan selvfølgelig give en masse praktiske problemer, og det kan være at jeg af forskellige årsager ændrer mening om det inden slutrunden om to år, men som udgangspunkt er det noget jeg glæder mig til.
    Sådan set enig, selv om jeg ikke helt forstår, hvorfor det er en god ting, at marginalseerne bliver skåret fra, men det kan godt være, det ikke skulle forstås sådan. Men jeg må dog skuffe en lille smule og sige, at EB (selvfølgelig) enten tager fejl eller overdriver kraftigt. Her er kampprogrammet, og den eneste kamp, der spilles kl. 3 dansk tid er den første lørdag, hvor der er programsat fire kampe. Alle andre dage er der kun tre kampe, som bliver kl. 18, 21 og 00 dansk tid. Senere hen i turneringen bliver det kl. 18 og 22, der bliver spilletidspunkterne. Det er nu også ganske fine tidspunkter, hvis man spørger mig :-)

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #279
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    jeg er lige med hvad i tænker, men jeg kan sgu godt lide dette nummer.


    Det er SUPER poppet, fyldt med autotune og generelt ikke en særlig god vokal fra Eva Simons.. Alligevel, så bliver jeg i godt humør af det..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #280
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ...hvis vi gik videre på en skrivebordsafgørelse!
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #281
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    301

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ... At se skiskydning på Eurosport. Dygtig kommentator, og spændende sport.


  18. #282
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Love Actually

    Specielt Billy Mack der jagter sit comeback, er hylende morsom :-)



    http://www.youtube.com/watch?v=g7Q_bq07GVs
    Sidst redigeret af cossie : 23.12.12 kl. 21:54

    /Jesper
    cossie's Avatar


  19. #283
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ... Europa League.

    Jeg synes virkelig, at turneringen i denne sæson har vist sin berettigelse. Medgivet, spændingen øges selvfølgelig, når de hold, man holder med, deltager, som det har været tilfældet i år for mig. Men selv hvis jeg skal se bort fra det, synes jeg, at turneringen har været fuld af interessante, velspillede og spændende kampe, hvor holdene giver sig 100 %. Det har nok også hjulpet, at Canal 9 har fået rettighederne og gør et forholdsvist stort nummer ud af turneringen med en langt bedre dækning end Viasat nogensinde har haft.


  20. #284
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af fckgo Se meddelelser
    Sådan set enig, selv om jeg ikke helt forstår, hvorfor det er en god ting, at marginalseerne bliver skåret fra, men det kan godt være, det ikke skulle forstås sådan. Men jeg må dog skuffe en lille smule og sige, at EB (selvfølgelig) enten tager fejl eller overdriver kraftigt. Her er kampprogrammet, og den eneste kamp, der spilles kl. 3 dansk tid er den første lørdag, hvor der er programsat fire kampe. Alle andre dage er der kun tre kampe, som bliver kl. 18, 21 og 00 dansk tid. Senere hen i turneringen bliver det kl. 18 og 22, der bliver spilletidspunkterne. Det er nu også ganske fine tidspunkter, hvis man spørger mig :-)
    Det er fantastiske tidspunkter. Jeg elsker VM og hader naar det bliver spillet i arbejdstiden; Heller komme lidt sent i seng og vaere treat naeste morgen end at misse kampe fordi de ligger mens man arbejder. Synd for dem der har natarbejde dog
    Europapokal

  21. #285
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ... alle superliga kampe spilles samme dag på samme tidspunkt.

    Det bringer nogle gamle minder frem, at alle kampene spilles på samme tidspunkt, og man derved kan sidde og følge dem på P3 (eller smartphone nu om dage).


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •