Side 20 af 31 FørsteFørste ... 101718192021222330 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 464

Emner: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    266

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...
    ...at FCK vandt DM. En sympatisk træner, et ungt og på flere pladser spændende hold, et herligt stadion, mange flinke og bitre fans, en udmærket og udskældt sportsdirektør, CL forude og gode muligheder for både at være hurtigst til 11. mesterskab og snart vippe kb af pinden som mest vindende klub. Succes er godt nok en flyvende størrelse, men ganske rart, når det rammer.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #287
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Strictly Se meddelelser
    Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...
    ...at FCK vandt DM. En sympatisk træner, et ungt og på flere pladser spændende hold, et herligt stadion, mange flinke og bitre fans, en udmærket og udskældt sportsdirektør, CL forude og gode muligheder for både at være hurtigst til 11. mesterskab og snart vippe kb af pinden som mest vindende klub. Succes er godt nok en flyvende størrelse, men ganske rart, når det rammer.
    Det var lidt af en indrømmelse. Og så på et forum for FCK tilhængere. Cojones ;-)
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #288
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Den hænger vist sammen med et indlæg af samme person fra sådan ca. et års tid siden omhandlende en anden klub, som vandt guld den sæson. :)

  6. #289
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Det her bliver lidt ananas i egen juice, som man siger i Natholdet.

    Jeg kan godt lide at bruge lang tid på, at læse tråde som 'jeg kan altså godt lide', 'jeg interesserer mig ikke for', 'I-landsproblemer', 'det pisser mig af', 'ord der irriterer' og andre af samme slags. Jeg kan faktisk få timevis til at gå med det. Jeg synes det er sjovt at se, hvordan andre tolker ofte helt almindelige dagligdagsting på andre måder end mig, og det er faktisk sket indtil flere gange, at jeg selv har ændret holdning til noget, efter at have læst om det.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #290
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Det er barnligt, det er småt, man ser det ikke ofte i den danske modebranche, men det er fanme sjovt og jeg kan godt lide det.

    Simon Makienok og hans dejlige kæreste ville gerne have været til WoodWoods show i går. Men Karl, som lavede vores 3. trøje sidste år, er åbenbart mere fan end bare et co-lab.

    På twitter afviste han det og det har så gjort Ibi-musen og Makienok kede af det:

    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar


  9. #291
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Eksponenter for den gode stil:


    Lækkert med mobilen i forlommen.



    Man forstår jo godt, at de skal til modeuge.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #292
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    437

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Okay, den er kontroversiel den her, og jeg ved da heller ikke om jeg ligefrem kan lide ham, men jeg synes der er kommet et vist forsonende skær over Perper Nielsen. Det skyldes sikkert den nye sølvmanke, og at han er blevet lidt mere trind om kinderne, samt at han har talt åbent om sin depression. Og så hjælper det også, at han de sidste år af sin spillerkarriere havde et seriøst mancrush på Marcus Allbäck (hvem har ikke det?). Og nå ja, hans udelte begejstring over at sende BIF ud af pokalturneringen boner også op.

    Så hvis jeg ikke ligefrem kan lide ham, er han i hvert fald næsten til at holde ud efterhånden.

    PS. Ser først efter indlægget er postet at vi trak Hvidovre, så ovenstående kan hurtigt ændre sig..:-)
    Sidst redigeret af ryet : 29.08.13 kl. 11:34 Årsag: Lodtrækning til pokalen

  12. #293
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Okay, den er kontroversiel den her, og jeg ved da heller ikke om jeg ligefrem kan lide ham, men jeg synes der er kommet et vist forsonende skær over Perper Nielsen. Det skyldes sikkert den nye sølvmanke, og at han er blevet lidt mere trind om kinderne, samt at han har talt åbent om sin depression. Og så hjælper det også, at han de sidste år af sin spillerkarriere havde et seriøst mancrush på Marcus Allbäck (hvem har ikke det?). Og nå ja, hans udelte begejstring over at sende BIF ud af pokalturneringen boner også op.

    Så hvis jeg ikke ligefrem kan lide ham, er han i hvert fald næsten til at holde ud efterhånden.

    PS. Ser først efter indlægget er postet at vi trak Hvidovre, så ovenstående kan hurtigt ændre sig..:-)
    Manden der med overdreven indebrændt attitude pegede på Thomas Rytter som årets spiller i Superligaen er en af mine top-5 bifLOL :-)

    Men ellers enig. Han har en mere menneskelig glans nu, især med tanke på hans oprigtige glæde ved at sparke BIF 2.01 ud af pokalen :-)
    Sidst redigeret af Nygzen : 29.08.13 kl. 12:37
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #294
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Han har en mere menneskelig glans nu, især med tanke på hans oprigtige glæde ved at sparke BIF 2.01 ud af pokalen :-)
    Den oprigtige glæde, han undertrykte efter slutfløjt, da Peter Lassen kom væltende for at give ham et inderligt glædeskram, ved at affeje ham for at skridte hen for at tildele Thomas Frank et beklagende håndtryk, eh?

    Eller er det glædesrusen, han her udtrykker, der skeles til?
    Det var en speciel følelse at slå Brøndby ud, det er ingen hemmelighed. Der var helt ærligt ikke nogen hævntørst, jeg føler sgu med de gutter i Brøndby. Jeg har stor sympati for Thomas Frank, der har et stort arbejde foran sig.
    http://www.b.dk/sport/ingen-haevntoe...idovre-traener

    *Undres såre over den manglende evne til at fastholde minderne om den mentale undermålers ageren da han for få år siden havde sin gang i SL* :-|
    Sidst redigeret af Awesome : 29.08.13 kl. 14:07
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.


  15. #295
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Awesome Se meddelelser
    Den oprigtige glæde, han undertrykte efter slutfløjt, da Peter Lassen kom væltende for at give ham et inderligt glædeskram, ved at affeje ham for at skridte hen for at tildele Peter Frank et beklagende håndtryk, eh?

    Eller er det glædesrusen, han her udtrykker, der skeles til?

    http://www.b.dk/sport/ingen-haevntoe...idovre-traener

    *Undres såre over den manglende evne til at fastholde minderne om den mentale undermålers ageren da han for få år siden havde sin gang i SL* :-|
    Øh, wut?

    Skulle han smide buksen og rende stadion rundt og lave helikopter før det er oprigtigt nok? Knytte næverne op i ansigtet på Thomas Frank Dalmose-style? Svine BIF til i medierne efter kampen? Come on..

    Den mand var i sin BIF tid så indebrændt, at man dengang hadede ham som pesten. Men seks år og en masse bifLOL senere, så beklager jeg, at mit had til ham er til at overse. Desuden synes jeg, når man så ham på sidelinjen i slutminutterne, at det givietvis var en ret stor skalp for ham. Men det er jo subjektivt..
    Sidst redigeret af Nygzen : 29.08.13 kl. 14:06
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  16. #296
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Jeg er ligeglad. Jeg kan godt lide vores CL-lodtrækning! Nej, vi vinder næppe turneringen i år, men der bliver dæleme tryk på. Måske kan det endda inspirere vores flok af 11 zombier, der ikke har haft pulsen oppe over Indurains hvilepulsniveau siden Farumkampen sidste år. Sådan er det, når hold fra Maltaligaer skal spise kirsebær osv.- vi bliver klassiske underdogs i hver eneste kamp. En 1-1 hjemme med jord på knæene vil jo være federe end nok så mange sejre over Vestsjælland. Såden er det bare med verdens fedeste klubturnering.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  17. De følgende 14 brugere er enige:

  18. #297
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,455

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Den Store Bagedyst på DR1 - there, I said it.

    OK, jeg følger mest med fordi fruen er fan, men det ændrer jo ikke på det grundlæggende faktum at jeg følger med. For det gør jeg squ. Jeg syntes simpelthen, at det er god, ufarlig underholdning at se ukendte (heldigvis) danskere bage flødekager, kanelstænger, romsnegle, fletbrød og hvad de nu ellers kan finde på af mere eller mindre obskure former for bagværk. Jeg er ikke på den der vogn med at jeg får lyst til at bage selv, nærmere tænker jeg, at det kunne være spas at lege dommer for en dag. Gerne i stedet for Mette Blomsterberg, hun er squ lidt trættende i længden.

    Næste program i serien er kl. 20 i aften. Vinder det over den givetvis jammerlige landskamp? Det tror jeg squ. (OK, de to ting støder faktisk ikke sammen, men you get the point)

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #298
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Du får det ikke en anelse væmmeligt, når du oplever priviligerede voksne mennesker bryde ud i gråd, fordi deres rugbrødskages gele ikke er nået at størkne og kagen dermed ikke får den ønskede finish?
    Sidst redigeret af Alexander : 11.09.13 kl. 15:30

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #299
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,455

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Alexander Se meddelelser
    Du får det ikke en anelse væmmeligt, når du oplever priviligerede voksne mennesker bryde ud i gråd, fordi deres rugbrødskages gele ikke er nået at størkne og kagen dermed ikke får den ønskede finish?
    Den slags irrationelle perspektiveringer er denne tråd totalt uvedkommende. Du kunne lige så godt skrive, at de kun burde bage tørre majsbrød og sende ned til hungersnødsramte børn i Sudan. Eller at DR skulle droppe programmet og bruge budgettet på nødhjælp.

    Næh, flere småpinlige indrømmelser, tak.

    duckman

    ps. Du har jo tydeligvis selv fulgt intenst med, så you tell me ;-)
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar


  23. #300
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Jeg kan faktisk godt lide, at se 'Spise med Price'.

    Ligesom mange andre synes jeg også, at de to brødre er indblandet i lige lovlig mange af kanalens programmer, men jeg synes nu stadig, at det er hyggeligt og uskadeligt med en halv times madlavning og snak med personer, der er fjernet fra deres vante rammer. Jeg synes, det er udmærket, ligegyldigt fjernsyn.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •