Side 24 af 31 FørsteFørste ... 1421222324252627 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 464

Emner: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg synes altså ...

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    P.S. Hvorfor skal to tråde nu blandes sammen?
    Jeg er kæmpe fan!
    Vi kan sagtens nøjes med en tråd.
    Men den bør nok nærmere hedde "Sad lige + .oO()"
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  2. #347
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg synes altså ...

    Undskyld, undskyld, undskyld. Skulle naturligvis have skrevet "Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide Adeles fremtoning trods (eller muligvis på grund af) den Ruben-esque figur" ...

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #348
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg synes altså ...

    »Alle med navnet Ståle eller Glen kan gratis komme i AGF’s VIP-Lounge forud for FCK-kampen. Vi ønsker at se, hvad der sker, når man sætter flere med navnet Ståle og Glen sammen – kan de enes?« spørger AGF i en pressemeddelelse.

    De er skøre, de aarhusianere...! AGF belønner disse navne

    Jeg ved ikke, om det er kontroversielt at kunne lide det.
    Jeg tænker bare, at der nok er nogen, der vil putte det i samme kategori som det her:
    Officiel bonderøvs lørdag
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #349
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Defensivt fodbold når det spilles på det niveau Atletico Madrid viste mod Barca. Det er en fornøjelse at se to så stringente kæder. Det var taktisk fodbold af øverste skuffe.


  7. #350
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Defensivt fodbold når det spilles på det niveau Atletico Madrid viste mod Barca. Det er en fornøjelse at se to så stringente kæder. Det var taktisk fodbold af øverste skuffe.

    Det var tilsvarende klamt at se Barcelona kører bolden rundt i forsvaret i 3-4 minutter af gangen. Fryd at deres latterlige tilgang til den kamp blev straffet!

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #351
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Når kommentatorlyden forsvinder.

    Det føles næsten, som var man selv i Madrid. Desværre varer det altid ALT for kort tid.

    Det latterlige skilt som dukker op og skygger for banen samt stresser med truslen om, at nogen arbejder på højtryk med at få sludderhovederne tilbage og forpeste kampen, det må man så leve med er prisen.

    Det er sgu et mysterie, hvem der egentlig i tidernes morgen opfandt, at vi ikke selv er i stand til at se, hvem der har bolden, hvem der skød på mål, at dette resultat ikke er hændt siden en aprildag i 1961 o.m.a.

    Hvad fanden gør folk egentlig, når de er på stadion uden 2 støttepædagoger? (okay, hører nok til i dpma eller dumme spørgsmål dette rant)


  10. #352
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Når kommentatorlyden forsvinder.

    Det føles næsten, som var man selv i Madrid. Desværre varer det altid ALT for kort tid.

    Det latterlige skilt som dukker op og skygger for banen samt stresser med truslen om, at nogen arbejder på højtryk med at få sludderhovederne tilbage og forpeste kampen, det må man så leve med er prisen.

    Det er sgu et mysterie, hvem der egentlig i tidernes morgen opfandt, at vi ikke selv er i stand til at se, hvem der har bolden, hvem der skød på mål, at dette resultat ikke er hændt siden en aprildag i 1961 o.m.a.

    Hvad fanden gør folk egentlig, når de er på stadion uden 2 støttepædagoger? (okay, hører nok til i dpma eller dumme spørgsmål dette rant)
    Hvis de nu gad lægge lidt tid og småpenge i det, så er det med dagens digitale tv en smal sag at sende 2 (eller "mange") lydspor på en tv udsendelse, så man fx kunne vælge kommentatorerne fra...

  11. #353
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Hvis de nu gad lægge lidt tid og småpenge i det, så er det med dagens digitale tv en smal sag at sende 2 (eller "mange") lydspor på en tv udsendelse, så man fx kunne vælge kommentatorerne fra...
    Tanken om at sende viaplay en mail har strejfet mig. På den anden side, så er det nok ikke godt for mit blodtryk at læse deres svar.

  12. De følgende 2 brugere er enige:
    MZ, ZFDK

  13. #354
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Tanken om at sende viaplay en mail har strejfet mig. På den anden side, så er det nok ikke godt for mit blodtryk at læse deres svar.
    Nåmen jeg spurgte på Twitter :
    Hej, det er ikke noget vi lige har overvejet nej, men jeg sender straks din forespørgsel videre. Ha' en dejlig dag.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #355
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Tanken om at sende viaplay en mail har strejfet mig. På den anden side, så er det nok ikke godt for mit blodtryk at læse deres svar.
    Med al det power de lægger i at reklamere for latterlige boksekampe, motorløb og Viaplay-produkter, blandt meget andet, og med de penge de smider for at have 'navne' som M. Laudrup, Graulund og Mølby til at mumle almindeligheder/skrige som en stukket gris, samt kommentatorer der skal brande kanalen – så skal du nok ikke vente med alt for megen utålmodighed på at det lykkes ;-)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #356
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ... Thomas Frank som kommentator.

    Han er simpelthen en berigelse ift de kommentatorer man ellers hører i TV. En rigtig fodboldnørd, der ikke er gået i 'journalistmode' og skal bruge floskler konstant!

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #357
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ... den nye ligastruktur.

    Jeg synes, det er dejligt med lidt fornyelse. Jeg glæder mig til nogle spændende kampe til sidst i kvalifikationsspillet (selvfølgelig ikke i mesterskabsspillet (knock-on-wood)). Og så er jeg fuldstændig ligeglad med, at nr. 7 helt unfair kan tilspille sig en europaplads.

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #358
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ...at Rusland får lov til at komme med til OL.

    Det bliver bare lidt sjovere med lidt Kold Krigs-stemning, hvor Rusland kan spille rollen som de onde. Som tv-underholdning bliver begivenheden mere interessant og ud fra en ren selvisk betragtning kan jeg godt glæde mig lidt over det. Samtidig er OL også bedst, når alle de bedste atleter er med og det ville være tilfældet i færre discipliner, hvis ingen russere var med.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #359
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ... at OL er overstået for denne gang.

    Misforstå mig ikke, jeg nyder også at se dressur, udspring fra 10m vippe samt BMX - men nok må være nok. Det bliver en smule for intensivt til mig, når det er 24/7 gennem 14 dage i alle medier.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #360
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Flere timers TV optakt til vores kampe, også Brøndby kampe (hvor det nogle gange er 4-5 timers optakt!) . Jeg optager det på HD optageren sammen med alle vores kampe + nedtakt og alt efter resultatet ;-) så ser jeg det i dagene efter kampen.
    Yo Mac!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •