Side 25 af 31 FørsteFørste ... 1522232425262728 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 464

Emner: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ... fredagsunderholdningen X-Factor på DR1.

    Det kører på 10 sæson og jeg afskrev det som underlødigt de første mange år, men de seneste på år, hvor mine børn er vokset op og har insisteret på at fredagsslik og X-Factor er den rette måde at afrunde arbejdsugen på, er jeg kommet til at synes endog meget godt om det.

    Først og fremmest er det uhyrligt velproduceret TV. Dernæst var fredagens live-show elementært spændende, og et foreløbigt højdepunkt i de to-tre sæsoner jeg har fulgt med. Morten gik i stå, men røg videre... Ikke fordi han er dygtig, men fordi han simpelthen er en god dreng... Hele forløbet var hamrende sentimentalt og i næste uge bliver han sikkert stemt hjem. Men måske er der en usikker knægt, som har fået et skud selvtilid... Det synes jeg næsten i sig selv berettiger en ublu licensopkrævning.

    Jeg ser med næste fredag.....

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #362
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    ... fredagsunderholdningen X-Factor på DR1.

    Det kører på 10 sæson og jeg afskrev det som underlødigt de første mange år, men de seneste på år, hvor mine børn er vokset op og har insisteret på at fredagsslik og X-Factor er den rette måde at afrunde arbejdsugen på, er jeg kommet til at synes endog meget godt om det.

    Først og fremmest er det uhyrligt velproduceret TV. Dernæst var fredagens live-show elementært spændende, og et foreløbigt højdepunkt i de to-tre sæsoner jeg har fulgt med. Morten gik i stå, men røg videre... Ikke fordi han er dygtig, men fordi han simpelthen er en god dreng... Hele forløbet var hamrende sentimentalt og i næste uge bliver han sikkert stemt hjem. Men måske er der en usikker knægt, som har fået et skud selvtilid... Det synes jeg næsten i sig selv berettiger en ublu licensopkrævning.

    Jeg ser med næste fredag.....
    Akkurat det samme her. Jeg følger også trofast med selvom delebørnene kun er her hver anden fredag og junior er gået i seng på det tidspunkt.

    Og Nej, Morten bliver ikke stemt hjem næste fredag. Han vandt mange ekstra stemmer på det der skete igår. 😊

  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    ... fredagsunderholdningen X-Factor på DR1.

    Det kører på 10 sæson og jeg afskrev det som underlødigt de første mange år, men de seneste på år, hvor mine børn er vokset op og har insisteret på at fredagsslik og X-Factor er den rette måde at afrunde arbejdsugen på, er jeg kommet til at synes endog meget godt om det.

    Først og fremmest er det uhyrligt velproduceret TV. Dernæst var fredagens live-show elementært spændende, og et foreløbigt højdepunkt i de to-tre sæsoner jeg har fulgt med. Morten gik i stå, men røg videre... Ikke fordi han er dygtig, men fordi han simpelthen er en god dreng... Hele forløbet var hamrende sentimentalt og i næste uge bliver han sikkert stemt hjem. Men måske er der en usikker knægt, som har fået et skud selvtilid... Det synes jeg næsten i sig selv berettiger en ublu licensopkrævning.

    Jeg ser med næste fredag.....
    Det er også en af mine guilty pleasures, må jeg indrømme. Jeg misser ofte finalen da jeg synes det tager for lang tid. Og jeg springer sæsoner over hvor der ikke er nogen jeg kan lide. Jeg kan godt lide at høre gode sangere, selvom jeg ofte enten ikke kender de sange de synger ellerikke kan lide dem. Det er bare sjovt at sidde og nærmest være med til at bedømme deltagerne. Jeg er egentlig ligeglad med hvem der vinder, jeg kan bare godt lide når en af de gode virkelig rammer den perfekte sang, enten i live shows eller til audition. Før så jeg kun auditions for at se freaksne der kommer ind og så faldt jeg fra. Nu er jeg mere interesseret i de gode sangere og i at se dommernes reaktioner når der kommer en ind der fejer benene væk under dem. Det er sgu hyggeligt nok tv :-)

  5. #364
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    At Kessler tager et par ture mere i ringen! Fantastisk bokser og et menneske jeg kun kan have sympati for. Han har leveret nogle virkelig fede, og nervepirrende kampe i hans stortid. Håber han gør en god figur og ikke bliver sendt ud som et ringvrag.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #365
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    At Kessler tager et par ture mere i ringen! Fantastisk bokser og et menneske jeg kun kan have sympati for. Han har leveret nogle virkelig fede, og nervepirrende kampe i hans stortid. Håber han gør en god figur og ikke bliver sendt ud som et ringvrag.

    Jeg havde så valgt at smide den i "Det Pisser Mig Af" - boksning er, undskyld mig, noget man vel kun elsker ude på Vestegnen. Hvad værre er, så kan man ikke se en fodboldkamp uden at få en reklame hen over hele skærmen, der fortæller at man for kun 550.- kan få lov til at spilde 30 minutter af sit liv, på at se to voksne mænd slå på hinanden med handsker på. Hvor herre bevares...

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #366
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    886

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Hellig Kebab Se meddelelser
    Jeg havde så valgt at smide den i "Det Pisser Mig Af" - boksning er, undskyld mig, noget man vel kun elsker ude på Vestegnen. Hvad værre er, så kan man ikke se en fodboldkamp uden at få en reklame hen over hele skærmen, der fortæller at man for kun 550.- kan få lov til at spilde 30 minutter af sit liv, på at se to voksne mænd slå på hinanden med handsker på. Hvor herre bevares...
    ... det er vel efterhånden blevet overhalet indenom af Ultimate Fighting. Mht. boksning så er det vel nok den mest fuskede sportsgren på linie med cykelløb. Hvem husker ikke ham der Rudi Markussen, der gav op inden - var det 2. omgang? En kamp, der vel var blevet reklameret for det meste af et år til stor fornøjelse for os fodboldseere og som folk havde ofret formuer på at se enten live eller på pay per view. At se og høre om deres påtagede uvenskab (De var og er venner) var til at brække sig over.
    Sidst redigeret af ErikB : 01.04.17 kl. 09:19
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  10. #367
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Hellig Kebab Se meddelelser
    Jeg havde så valgt at smide den i "Det Pisser Mig Af" - boksning er, undskyld mig, noget man vel kun elsker ude på Vestegnen. Hvad værre er, så kan man ikke se en fodboldkamp uden at få en reklame hen over hele skærmen, der fortæller at man for kun 550.- kan få lov til at spilde 30 minutter af sit liv, på at se to voksne mænd slå på hinanden med handsker på. Hvor herre bevares...
    Men det er jo så pointen med tråden: At det står i modsætning til (opfattet) almindelig god smag, hvorfor din belæring er både redundant og lidt anstrengende.

    Nå, men derudover: Jeg kan godt lide at få i kirke. Jeg nyder sangene, stilheden og eftertænksomheden. Også selvom jeg teknisk set er agnostiker.

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #368
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Men det er jo så pointen med tråden: At det står i modsætning til (opfattet) almindelig god smag, hvorfor din belæring er både redundant og lidt anstrengende.

    Vh. Simon
    Anstrengende? Hvis der er at være anstrengende, fordi man ikke orker den absolut mest prollede "sportsgren" og Viasats kommende reklamekampagne - så har jeg det fint med at være anstrengende...

  13. #369
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Ja, det er sørgeligt at Borussia Dortmunds spillerbus blev angrebet, og i morgen tager Islamisk Stat sikkert skylden for bomben, sammen med sommerens invasion af dræbersnegle, men jeg kan altså GODT lide at jeg får chancen for at følge endnu en forhåbentlig fantastisk CL-kvartfinale live på tv....
    Sidst redigeret af ryet : 11.04.17 kl. 22:31

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #370
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Wow....du lever i sandhed op til tråden med det indlæg...:-/
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #371
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Pabres Se meddelelser
    Wow....du lever i sandhed op til tråden med det indlæg...:-/
    Nu ved vi jo endnu ikke, hvem som står bag angrebet. Er der tale om en sindsforvirret, en lone wolf, et velorkestreret angreb fra ISIS/Islamisk Stat/Daesh, eller noget helt fjerde? Du kan dog være forvisset om at Daesh vil forsøge at påtage sig skylden for hvad som helst, der gavner deres sag (eksemplificeret i deres latterlige og desperate forsøg på at tage dagsordenen for det tragiske drabsforsøg på en betjent på Christiania sidste år)?

    Så bare af ren nysgerrighed: Hvad synes du selv er en passende reaktion? Det er jo ikke fordi jeg sidder og jubler i sofaen, ligesom jeg f.eks heller ikke ville råbe højt hurra over at modtage en millionarv efter et nært familiemedlems død, selvom pengene er gode nok at have...
    Sidst redigeret af ryet : 12.04.17 kl. 07:02

  18. #372
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Så bare af ren nysgerrighed: Hvad synes du selv er en passende reaktion? Det er jo ikke fordi jeg sidder og jubler i sofaen, ligesom jeg f.eks heller ikke ville råbe højt hurra over at modtage en millionarv efter et nært familiemedlems død, selvom pengene er gode nok at have...
    Jeg kunne ikke forestille mig en mere passende brug af denne tråd, og det er ment på en god måde. Ingen er da glad for at der er sprængt bomber der kunne have slået mennesker ihjel, men jeg har det på samme måde:

    Dejligt, de spiller kampen for et fuldt hus så hurtigt efter, og at man endda kan se den om et par timer.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #373
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Troels Bechs kommunikative evner.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #374
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    At guld, sølv og bronze gik til tre sjællandske hold, det giver sådan lidt en stor lang næse til de jyske klubber, som endte ude for medalje pladserne :D
    Også selvom sølvet gik til Betonen, kan jeg stadigt godt lide det faktum at ingen jydehold vandt metal :)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #375
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså godt lide at Brøndby vandt sølv :D
    Tillykke! Du har lige vundet tråden!
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •