Side 3 af 31 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 464

Emner: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    1


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ›Kents nye, og langt mere electronica-prægede album, Röd. Det til
    ›trods for den hårde kritik de har måttet lægge øre til.

    ›[IMG]http://www.thomasladegaard.dk/wp-content/uploads/2009/11/Ke
    ›nt_R%C3%B6d_300.jpg[/IMG]

    Den har da fået kanon kritik (5 i Gaffa, 5 i Berlingske og 5 i Politiken + nummer 9 over årets udenlandske udgivelser).
    Har stort set kun hørt folk tale positivt om den.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    .... stegt lever! Et lækkert stykke rosastegt kalveleger er en herlig spise og kan spises med et væld af forskelligt tilbehør!
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.


  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide... Apples produkter (iPod, iPhone, Macbook osv.) og jeg GLÆDER MIG som et lille barn til, at Steve Jobs, i aften kl. 19 dansk tid, forhåbenligt præsenterer deres nyeste opfindelse iSlats/ iTablet, e-bogslæseren/trykfølsom computer som skal revolutionere computerverden.

    Steve Jobs har allerede udtalt, "dette bliver den vigtigste ting jeg nogensinde har lavet", om Apples kommende produkt, og når manden som opfandt iPhonen udtaler dette, så burde enhver gadgetinteresseret spidse ører.

    Om iSlate ser sådan ud:

    ved vi først i aften...

    Desuden går juglletrommerne også på, at Apple præsenterer nyeste firmware til iPhonen, og hvis denne opdatering indeholder samme mængde af nye tiltag, som da 3.0 udkom - ja så er der altså noget at se frem til!

    Nokia, Samsung osv. Op i jer - Apple rules!!!
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ...at skovle sne.

    Det er god motion, fantastisk afstressende og et herligt godt alternativ til at hænge ud i skakten. Og så har man det bare vildt godt bagefter.

    Og inden I nu får gode ideer, så begrænser ovenstående udsagn sig til området lige ud for min bolig. ;o)
    Sidst redigeret af giggs : 31.01.10 kl. 20:40
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ...snevejr. Det er både hyggeligt og flot. Kort sagt: najz.

    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar


  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Sidney Lee.

    Altså ikke personen i sig selv, men jeg kan egentlig meget godt lide, at han har formået, hvad mange andre drømmer om. Han har skabt sig en karriere, og sikkert også scoret kassen, alene på at være kendt.

    Han er dum som en dør, og han kan absolut ingenting, men alligevel har han formået at skabe sig et navn og en karakter, som bliver diskuteret i rigtig mange fora og som langt de fleste har en mening om.

    Hvilket vel egentlig betyder, at han på en eller anden absurd måde rent faktisk ikke er fuldstændig blank, men har forstået at udnytte situationen bedst muligt. Det kan selvfølgelig også være, at det bare er andre mennesker, der har fundet frem til, at de kan tjene penge på at iscenesætte Sidney Lee.

    Uanset hvad der er rigtigt, synes jeg egentlig, det er meget godt gået.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    53

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Daniel Agger:



    Virker bare super-sympatisk og helt nede på jorden.


  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    508

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Anne Hjernøe - Hele Danmarks Nigella Lawson



    Manden til en mands hjerte (og underliv) går jo som bekendt gennem maven...
    Sagde du Fede?

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ›Manden til en mands hjerte (og underliv) går jo som bekendt gennem maven...

    Så tror jeg alligevel jeg foretrækker "keyhole surgery" skulle jeg en dag ha' brug for det...
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  15. #41
    Snavs Slettet

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg er helt på linie med Pia Kjærsgaard her. Og så ved jeg ikke om det er her den hører til.

    Men hvis det skal koste 100,000 i bod at kalde en mand der har slået sin mor ihjel, og dræbt sin kone og to børn for 'afstumpet', så hører al logik op. Mord, der var så brutale at det er det mest psykopatiske nogen nogensinde har begået i det her land. Manden, hvis næste projekt er at tage kontakt til Josef Fritzl og Charles Manson så de kan skrive en bog sammen om deres gerninger og tjene nogen penge?

    Helt ærligt. Jeg er iskold, jeg er enig med Pia Kjærsgaard. Det skal ikke koste en bøjet femøre at kalde en mand som Lundin for afstumpet. Selvom han mener, at 'det krænker hans ære'. What?

    http://politiken.dk/indland/article893446.ece


  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Rushpoker!

    Fulltilts nye tiltag er for vildt, 4 borde og man er helt smadret efter 30 minutter!

  17. #43
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    At "læse" reklamer.

    Jeg modtager gerne reklamer og især Elgiganten, Føtex & Netto´s tilbudsaviser ser jeg frem til at modtage én gang om ugen!



  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #44
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Fordi dette indlæg er rimelig malplaceret i vintersportsligeglade Danmark, (som afsender dog også gør opmærksom på) og fordi jeg godt kan lide at genudsende, vil jeg da gerne sige at jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan godt lide vinter-OL.

    Ikke helt så meget som sommerudgaven, så jeg kommer næppe til at ødelægge min nattesøvn i samme grad som det var tilfældet i Beijing, men endnu en gang bliver det alligevel fantastisk spændende at se nogle af verdens bedste sportsudøvere inden for deres respektive disciplin kæmpe om den største sejr, de kan opnå.

    Især glæder jeg mig til alpint, ishockey (nok den bedste olympiske holdsportsturnering overhovedet) og skiskydning (overraskende dramatisk, når man først kommer ind i sporten), men også de andre lidt mindre sportsgrene kan sagtens være rigtig god underholdning denne ene gang hvert fjerde år.

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ... selvbetjeningskasserne i Netto, jeg havde intet imod busterminalen på rådhuspladsen og så har jeg lige bagt en pizza uden pizzasten - og bunden blev sprød!
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  22. De følgende 6 brugere er enige:

Side 3 af 31 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •