Side 7 af 31 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 464

Emner: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Mine kammeraters bud på en realistisk VM-sang, den er uhøjtidelig, sjov og har et meget fængende omkvæd - og hvis du synes det samme, så stem "den realistiske VM-sang - Kvartfinalen" videre i Politikens konkurrence
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ....Cher's udgave af "Walking In Memphis" som jeg mener er meget bedre end originalen af Marc Cohn. Det skider jeg sgu på.

    Meget kan man sige som Plastique-kvinden men lige der outperformer hun bukserne af sin direkte modstander.

    Hilsen
    Karsten

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...




    Uhyrlige Eventyr med Flapjack!

    EVENTYR!
    Sidst redigeret af Socdk : 02.06.10 kl. 16:59

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    304

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Klassisk musik!

    Når nu man (jeg) oftere og oftere hører musik med et alt for højt dancebeat og med en bas der overdøver alt det andet, så er der ikke noget mere behageligt end at sætte et godt klassisk nummer på.
    Det kunne være Moonlight Sonata, Mozart's 40. symfoni eller noget helt tredje. Pointen er at lytte til noget virkelig genialt musik, der for det meste får pulsen ned og tankerne til at forsvinde et andet sted hen, hvis man tillader det.

    Hvor jeg dog sætter pris på klassisk musik, især når jeg bliver stresset eller irriteret.
    FC København - Chelsea FC - Real Madrid CF
    Jeg er fan af købehold.
    Ægte plastik fan der åbenbart ville skifte til et andet hold, hvis der ikke længere er penge i kassen.
    Danish Rebel's Avatar


  7. #95
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Kræmmermarkeder!

    Ja ffs, det er jysk, 100% bonderøv osv, men der er altså et eller andet hyggeligt ved, at slentre rundt blandt tonvis af ragelse, anmassende krejlere og endnu mere ragelse, med et lille håb om, at netop det man søger, er lige ved den næste stand - eller endnu bedre: det man endnu ikke vidste man søgte... :-)

    mvh.
    ZFDK - der i dag blev beriget med 1 stk. persillehakker og 1 stk USB-skinne på bedste kræmmermarkedvis! *jebler*

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ..... Nephews VM sang. Den bedste sang der er skrevet til det danske landshold i laaaang tid. Dam da-da dam, The Danish Way To Rock


    http://uk.youtube.com/v/9kvkaFKoYlI
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ›..... Nephews VM sang. Den bedste sang der er skrevet til det
    ›danske landshold i laaaang tid. Dam da-da dam, The Danish Way To
    ›Rock


    http://uk.youtube.com/v/9kvkaFKoYlI
    Gennem mit selvpåførte forsøg (det har man ofte godt af) på at udfordre egne konventioner og opfattelser af hvad jeg kan lide og ikke kan lide (en gammel mand bliver let forstokket og overbevist om en sandhed, når først han har besluttet sig), må jeg trykke enig.
    Normalt giver bandet mig kvalme, men i øvelsen på at tage sangen for sangen og kun sangen uden udenomskvababbelser, måtte jeg indse, at jeg faktisk godt kunne lide den.
    Ikke mindst syntes jeg, at teksten (som normalt er en af de ting ved Nephew der pisser mig royalt af) er fin. Ikke bare en random-sammensætning af danske og engelske ord, men rent faktisk (i hvert fald et stykke hen ad vejen) fodboldorienteret og sammenhængende.
    Naturligvis ikke "dam da-da dam", som alle (pseudo-wannabe) intellektuelle er i deres gode ret til at hade (og gør), men f.eks. begyndelsen på sangen, synes jeg er svært hyggelig:
    "Lad os prøve at køre dem rundt i ring
    Lad os prøve at sende dem hjem i seng
    Lad os afprøve nogle legestue-ting"

    - og det kunne da være hyggeligt, hvis Danmarks fodboldlandshold (mod forventning) rent faktisk opfyldte de tre linier!
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ›Gennem mit selvpåførte forsøg (det har man ofte godt af) på at
    ›udfordre egne konventioner og opfattelser af hvad jeg kan lide og
    ›ikke kan lide (en gammel mand bliver let forstokket og overbevist
    ›om en sandhed, når først han har besluttet sig), må jeg trykke
    ›enig.
    ›Normalt giver bandet mig kvalme, men i øvelsen på at tage sangen
    ›for sangen og kun sangen uden udenomskvababbelser, måtte jeg
    ›indse, at jeg faktisk godt kunne lide den.
    ›Ikke mindst syntes jeg, at teksten (som normalt er en af de ting
    ›ved Nephew der pisser mig royalt af) er fin. Ikke bare en
    ›random-sammensætning af danske og engelske ord, men rent faktisk
    ›(i hvert fald et stykke hen ad vejen) fodboldorienteret og
    ›sammenhængende.
    ›Naturligvis ikke "dam da-da dam", som alle
    ›(pseudo-wannabe) intellektuelle er i deres gode ret til at hade
    ›(og gør), men f.eks. begyndelsen på sangen, synes jeg er svært
    ›hyggelig:
    ›"Lad os prøve at køre dem rundt i ring
    ›Lad os prøve at sende dem hjem i seng
    ›Lad os afprøve nogle legestue-ting"

    ›- og det kunne da være hyggeligt, hvis Danmarks fodboldlandshold
    ›(mod forventning) rent faktisk opfyldte de tre linier!


    Jeg bryder mig ikke om den. Ikke fordi det specifikt er Nephew (omend det ikke hjælper), men den er meget langt fra det jeg godt kan lide, ved netop landsholdssange.

    Tidligere år har budt på mange glade, fjollede og dumme sange, der dog alle har været lette at synge med på. Og det synes jeg ikke Nephews er. Den vil være tæt ved umulig at synge med på på stadion, og er kedelig og flad. Den passer ærlig talt ikke ind i kategorien.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    684

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Det tyske landshold.

    Naturligvis med udgangspunkt i aftenens 4-0-Bundesligabarbering af The Socceroos. På VM-turneringens tredjedag var det lige, hvad jeg behøvede, efter at fodboldstormagterne Frankrig og Argentina mere (Frankrig) eller mindre (Argentina) havde skuffet mig i deres første kampe.
    Uden den til tider rædselsfulde Ballack har Tyskland en trup, der får en til at glemme sit bevidste eller ubevidste historiske ubehag ved en nation, der, hvis vi tager det fodboldmæssige, har leveret klamme, klamme typer som Effenberg og Völler. I aften spiller de ganske enkelt fodbold, der får englene til at synge! Måske er det på en billig bekostning, men det tempo, tyskerne spiller i, er imponerende - bedst illustreret ved de mange urene tacklinger fra australierne, der, tror jeg, ikke er bevidst svinske, men ganske enkelt bare mere forsinkede end det gennemsnitlige s-tog.
    Med den lave gennemsnitsalder in mente virkede det i aften som om, tyskerne fandt en smittende barnlig glæde ved fodbolden. Hvor andre landshold - med god ret i så lang en turnering - nok havde slappet lidt af ved 2-0, holdt de hvidklædte prøjsere foden på speederen.
    Med eksotiske krydderier som den storspillende tysktyrker Mesut Özil, tyskbrasseren Cacau, tyskpolakkerne Klose og Podolski samt tysktunesiske Sami Khedira er der noget, der tyder på, at tyskerne bygger videre på den charmeoffensiv, de påbegyndte på hjemmebanen for fire år siden...

    Mvh.
    Hafnia
    Sosteniamo la squadra più forte che il mondo ha visto mai. MagiCopenaghen vinci per noi !
    Ora che Copenaghen è veramente forte noi della C cantiamo insieme così !

    UNA CAPITALE
    UNA SQUADRA
    Hafnia aka gØgl@ren's Avatar

  16. De følgende 12 brugere er enige:

  17. #100
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    De afrikanske fans.

    Nej, jeg kan ikke lide Vuvuzelaer, men jeg bliver i virkelig godt humør, når jeg ser alle de fans smile, danse, synge og i det hele taget bare sprede en enormt god stemning.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #101
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ›De afrikanske fans.

    ›Nej, jeg kan ikke lide Vuvuzelaer, men jeg bliver i virkelig godt
    ›humør, når jeg ser alle de fans smile, danse, synge og i det hele
    ›taget bare sprede en enormt god stemning.


    Og det er lige præcis det allerværste ved de for***ede plastikhorn. At hele stemningen fra tribunerne kvæles i pointeløs larm. Ghanas tilskuere havde afgjort en fest kørende, men intet kunne fornemmes. Derfor glæder det mig, at ledelsen for mesterskabet nu begynder at antyde, at et forbud KAN blive en realitet.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  20. #102
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Den hører selvfølgelig ikke rigtig til en den her tråd, men på den anden side er den vel mest velplaceret her.

    Det handler om den her nyhed om, at vuvuzelaer ikke er velkomne i Parken.

    Det glæder mig i hvert fald ud over de fleste grænser.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


  21. #103
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Lide og lide, men det her nummer ser jeg i hvert fald ikke den store grund til at hade på samme måde som forfatteren af indlægget.

    Jeg synes egentlig, det er ganske funky og langt bedre end det, der normalt spilles på danske diskoteker. Hvis det skulle gå hen og blive årets store sommerhit, hvad meget tyder på i øjeblikket, vil det være første gang i mange år, at jeg ikke vil have et problem med det nummer, som plager Danmark hen over sommeren.

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #104
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    ...når en fodboldspiller har et rygnummer, der falder uden for hvad man ville forvente, af én der spiller på hans position.
    Så som en angriber med nummer 3.
    Eller en back med nummer 11.
    Ikke en Tøfting med nummer 99 eller en Bendtner med nummer 52. Eller endnu værre, et lille plus mellem to tal.
    Ikke dét, nej. Men de normalt brugte tal på "sære" positioner, det kan jeg godt lide.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #105
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: VOL III: Jeg er ligeglad, hvad I tænker, men jeg kan altså GODT lide...

    Tordenvejr!

    Jeg ved ikke lige, hvad det er der fascinerer mig ved dette vejrfænomen, om det er lynene, den efterfølgende dybe rumlen, den dejlige duft der plejer at hænge i luften efter et tordenvejr, eller om det er en blanding af dem alle - men faktum er, at jeg elsker at sætte mig ud på altanen og opleve forestillingen på første parket.

    mvh.
    ZFDK


Side 7 af 31 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •