Så nærmer vi os årets næstsidste kamp(/finale). Vi skal en tur til fyn og møde guldaspiranterne fra Odense der har været ganske suværene dette efterår. På hjemmebane har de en målscorer på 12-4 og har stadig deres første nederlag på eget græs til gode. Deres offensiv har til tider vist rigtig god fodbold hvor især samarbejdet mellem Absalonson på kanten og Utaka i top bør fremhæves.

FC Københavns efterår derimod har været knap så problemfrit (behøver ikke nærmere forklaring), den seneste to hjemmekamp (Midtjylland og Cluj) har holdet dog i glimt vist, at drengene kan hvis de vil - men samtidig må vi erkende at 90min. god fodbold pt. er for meget at forlange. Mindre kan dog også gøre, f.eks. på værdier som FIGT og TEAMSPIRIT hvilket har været langt væk i flere kampe.

Jeg forudser en tæt kamp med en masse losseri fra vores side, hvor første mål bliver afgørende. Man kan håbe på at sejren over Cluj giver troen på at OB kan kanøfles.

NB! Gennem sine snart 4 år som træner, har Ståle endnu ikke først København til sejr i Odense.

Mit bud på opstillingen (hvis Hjalte er klar):

Wiland
Pospech - Ulrik - Zanka - Wendt
Kvist - Hjalte - Atiba -Vingaard
N'Doye - Ailton