Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 47

Emner: Optakts- og kamptråd: OB - København

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - København

    4 gange 2-0 i streg. Hvis vi også opnår minimum 1 point i prag er det svært at bevare pessimismen. Stakkels alle Ståle haderne. Nu har han endnu engang bevist at han formår at vinde det hele når folk er allermest overbevist om hans inkompetance. Fucking elsker Ståle
    Europapokal

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - København

    ›4 gange 2-0 i streg. Hvis vi også opnår minimum 1 point i prag er
    ›det svært at bevare pessimismen. Stakkels alle Ståle haderne. Nu
    ›har han endnu engang bevist at han formår at vinde det hele når
    ›folk er allermest overbevist om hans inkompetance. Fucking elsker
    ›Ståle

    Og vores angribere er begyndt at score mål (sådan lidt på skift, og mest N'Doye, med hvad så:)).

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - København

    Ståles spin op til kampen var ubetaleligt. Super klasse.
    Og vi har OB, Esbjerg, Aab og bif hjemme til foråret. Perfekt.

    ›4 gange 2-0 i streg. Hvis vi også opnår minimum 1 point i prag er
    ›det svært at bevare pessimismen. Stakkels alle Ståle haderne. Nu
    ›har han endnu engang bevist at han formår at vinde det hele når
    ›folk er allermest overbevist om hans inkompetance. Fucking elsker
    ›Ståle
    h

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - København

    ›Ståles spin op til kampen var ubetaleligt. Super klasse.
    ›Og vi har OB, Esbjerg, Aab og bif hjemme til foråret. Perfekt.

    I denne forbindelse kan nævnes, at vi lægger ud med Agf og så Brøndby hjemme til foråret. Derefter hedder den SønderjyskE ude og Nordsjælland hjemme. Det giver os ret gode muligheder. Hvis vi kan undgå at fucke op som juli/august 09 fuck up, så ser det godt ud:)

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - København

    ›4 gange 2-0 i streg. Hvis vi også opnår minimum 1 point i prag er
    ›det svært at bevare pessimismen. Stakkels alle Ståle haderne. Nu
    ›har han endnu engang bevist at han formår at vinde det hele når
    ›folk er allermest overbevist om hans inkompetance. Fucking elsker
    ›Ståle

    Det er i det hele taget ret vildt, hvor lidt truppen er blevet påvirket af skandalerne uden for banen. Det ser man ellers meget ofte.

    Men tværtimod er de sidste ti SAS-ligakampe endt med otte sejre, en uafgjort og et nederlag. I samme periode har vi vundet over Cluj og Sparta Prag og spillet stort set lige op med PSV.

    Jeg tror, jeg ret sikkert vil savne pointstabiliteten efter Ståle. Med meget, meget få undtagelser har FCK haft et særdeles højt bundniveau med ham ved roret.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - København

    ››4 gange 2-0 i streg. Hvis vi også opnår minimum 1 point i prag er
    ››det svært at bevare pessimismen. Stakkels alle Ståle haderne. Nu
    ››har han endnu engang bevist at han formår at vinde det hele når
    ››folk er allermest overbevist om hans inkompetance. Fucking elsker
    ››Ståle

    ›Det er i det hele taget ret vildt, hvor lidt truppen er blevet
    ›påvirket af skandalerne uden for banen. Det ser man ellers meget
    ›ofte.

    ›Men tværtimod er de sidste ti SAS-ligakampe endt med otte sejre,
    ›en uafgjort og et nederlag. I samme periode har vi vundet over
    ›Cluj og Sparta Prag og spillet stort set lige op med PSV.

    ›Jeg tror, jeg ret sikkert vil savne pointstabiliteten efter
    ›Ståle. Med meget, meget få undtagelser har FCK haft et særdeles
    ›højt bundniveau med ham ved roret.

    Jeg er sådan set enig i jer to som hylder Ståle. Men jeg glæder mig alligevel til at han er væk. Ståle har gjort det fint, men også med nogen helt utrolige spillere, efter min mening kunne vi have været ikke kun 'pointmæssigt' stabile, men også spillemæssigt stabile noget Ståle i hvert fald ikke kan prale af, og noget der kræves af det efterhånden sejrsvandte købnehavnske publikum (Nordens Real Madrid)

    Den næste træner vil aldrig kunne måle sig med Ståles resultater, det må vi nok bare indse, der vil ankomme en ny træner samtidigt med at truppen smuldre væk, og den nye træner vil ikke have penge til at handle ind for (og hvis han får nogen, så vil han aldrig få i nærheden af hvad Ståle har fået)

    Så det blir nok nye tider. Ståle kom til klubben på det perfekte tidspunkt for en træner, truppen var spillet sammen og klar til ChL, Ståle havde massere af penge til at købe og købe og købe sig til sucses. Jeg tror alle trænere i verden kunne have fået sucses på det tidspunkt som Ståle kom til.

    Er spændt på at se hvem vi henter som skal kunne bygge et nyt hold op fra bunden for så og sige ingen penge, og samtidig kunne blive siddende i sædet og leve op til forventningerne efter Ståle.. Det bliver svært.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - København

    Det er da ikke Ståle´s skyld at vi ikke er bagud 2-0 efter 15 minutter og så var vi selv blevet kørt ud på røv og albuer og havde tabt 4-0.

    Tak Wiland, det var IGEN dig der reddede os.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - København

    ›Det er da ikke Ståle´s skyld at vi ikke er bagud 2-0 efter 15
    ›minutter og så var vi selv blevet kørt ud på røv og albuer og
    ›havde tabt 4-0.

    ›Tak Wiland, det var IGEN dig der reddede os.

    Jeg er også af den overbevisning at vi i næste kamp bør spille uden målmand, så vi kan få et ordentligt bevis på hvor dårlig Ståle er. :)

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - København

    Og igen et tak til N'Doye for kølighed foran målet og en fantastisk jubeldans for "Stiften"!

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - København

    Her er min vurdering af gutterne:

    Wiland: Endnu engang redningsmand. Han er jo ren verdensklasse derinde, og det er uden at overdrive. Han er så rolig og læsende. Det er nok den bedste svenske signing siden Linderoth (og jeg har ikke glemt Allbäck). Superb.

    Pospech: Stod fornuftigt i defensiven. Men havde desværre ikke så mange offensive aktioner. Men det var selvfølgelig også en svær kamp. Virker til at være i rigtig god form.

    Antonsson: God defensiv kamp af ham. Men offensivt stinker han. Zanka skal ind her.

    Laurssen: Ligesom Antonsson spiller han en super defensiv kamp. Han har bare den fordel i forhold til Antonsson, at der er lidt mere boldspiller i ham.

    Wendt: Endnu en solid kamp af Wendt. Ligesom Pospech så vi desværre bare heller ikke så mange offensive aktioner som vi plejer.

    Hutchinson: Endnu engang viste han klassen med sit høje niveau. Dog synes jeg stadigvæk at han er bedst centralt. Han bliver ikke sat ordentligt i scene på kanten. CV: Forlæng hans kontrakt. Please !!!

    Kvist: En okay kamp af allrounderen. Men han halter stadigvæk i det opbyggende spil. Her bør FCK lave et solidt indkøb, der skal være makker til Hjalte.

    Nørregaard: Solid indsats af kaptajnen. Og bedst af alt så jeg for engang skyld at han satte sig respekt. Efter et par gange hvor Djemba-Djemba rigtig havde gået og ført sig frem med alle mulige bataljer. Så smaskede Hjalte ham lige ned, og gav ham en verbal opsang. Elsker det. Og fik lige en kort deja-vu til de gode gamle Linderoth dage. Sådan Hjalte. Og så leverede han generelt en rigtig fin præstation. Flere af disse kampe, hvor du tager ansvar.

    Vingaard: Ikke helt så god som mod Cluj. Men også i denne kamp, synes jeg Vingaard leverede en fornem arbejdsindsats. Er måske ved at indse at han skal arbejde røven i laser for at komme i betragtning til landsholdet igen (er for mig komplet uforstående at han, Nørregaard og Christiansen ikke er med på ligalandsholdet. Det er en anden snak).

    Grønkjær: En meget bedre indsats end den han leverede mod Cluj. Arbejdede godt, og holdte fint i kuglen. Men mangler stadigvæk lige det sidste.

    N'Doye: Sammen med Wiland, FCK's bedste. Surt at sæsonen er ved at være slut, nu nå han endelig er kommet i gang. Fremragende i alt hvad han foretager sig. Og foretog nogle gode løb kampen igennem, hvilket også førte til de to mål. Genialt.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - København

    ›Jeg er sådan set enig i jer to som hylder Ståle. Men jeg
    ›glæder mig alligevel til at han er væk
    . Ståle har gjort det
    ›fint, men også med nogen helt utrolige spillere, efter min mening
    ›kunne vi have været ikke kun 'pointmæssigt' stabile, men også
    ›spillemæssigt stabile noget Ståle i hvert fald ikke kan prale af,
    ›og noget der kræves af det efterhånden sejrsvandte købnehavnske
    ›publikum (Nordens Real Madrid)

    Og lige netop apropos Real Madrid er det ret frustrerende at være Madrid-fan. For selv om Galacticos-modellen engang imellem virker, er der langt mellem snapsene. Og samtidig er det lidt frustrerende, hver gang klubben indkøber otte nye angribere op til en ny sæson, når det er defensiven, der halter.

    Uanset så er Madrid-modellen meget, meget urealistisk med mindre man har en meget villig stats- og kommunekasse, der gerne køber vores træningsanlæg et par gange om året for fem milliarder kroner.

    ›Den næste træner vil aldrig kunne måle sig med Ståles resultater,
    ›det må vi nok bare indse, der vil ankomme en ny træner samtidigt
    ›med at truppen smuldre væk, og den nye træner vil ikke have penge
    ›til at handle ind for (og hvis han får nogen, så vil han aldrig
    ›få i nærheden af hvad Ståle har fået)

    Hmmm... Det er noget af en påstand, at næste træner ikke vil have penge til at handle ind for.

    ›Så det blir nok nye tider. Ståle kom til klubben på det perfekte
    ›tidspunkt for en træner, truppen var spillet sammen og klar til
    ›ChL, Ståle havde massere af penge til at købe og købe og købe sig
    ›til sucses. Jeg tror alle trænere i verden kunne have fået sucses
    ›på det tidspunkt som Ståle kom til.

    Kæmpe påstand. Tjek skotsk fodbold. Trods helt andre budgetter er det i mere end et dusin sæsoner bevist, at man ikke kan købe sig til succes.

    I år var en stor ChL-skuffelse. Det indrømmer de fleste i og omkring FCK gerne. Men ellers er sædvanen altså, at vi bliver matchet op mod hold med helt andre budgetter, der er vant til højt niveau.

    Men på trods af en enkelt møgkamp er det alligevel værd at bemærke, at vi med høj disciplin efterfølgende (igen) er det eneste danske hold tilbage i Europa.

    ›Er spændt på at se hvem vi henter som skal kunne bygge et nyt
    ›hold op fra bunden for så og sige ingen penge, og samtidig kunne
    ›blive siddende i sædet og leve op til forventningerne efter
    ›Ståle.. Det bliver svært.

    Enig. Det bliver svært.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - København

    Det skulle ikke være noget problem for Jan Jönsson. Var også i spil til det svenske landshold, og er det samtidig til vores evige nordiske rivaler fra Rosenborg BK. Han har skabt fremragende resultater med et til tider stramt budget. Han fik Stabæk IF op fra 1. division og gjorde dem til norske mestre. Og så får han det optimale ud af sit hold. Og frem for alt. Så spiller de underholdende.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    133

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - København

    Super kamp igår - Eller vi spillede vel 55-gode minutter fordelt på 2*5min i første halvleg og 45 gode i anden halvleg :-)

    Damen er ved at finde sig til rette - Det er lækkert at se at han kæmper 1000% mere for holdet end da han kom - Han falder stadig lidt let, men er også ved at have lagt det fra sig. Tror hvis han kan udvikle sit spil en smule mere bliver han en god mand for os på toppen.....

    Wiland - Jeg tror at han løser vores målmandsproblem helt automatisk hvis han holder sit nuværende niveau - Han bliver snart solgt videre for mange millioner og JC kommer tilbage i buret :-) Så skal vi bare finde en 2-målmand som gardering for JC....

    Nøj hvor var det fedt at sidde sammen med 2-OB fans på neutralt afsnit og sige - Det ville varme lidt med en scoring inden pausen, lige inden Damen putter den i kassen..... Jeg mærkede slet ikke regnen da han scorede til 2-0.......

    Nu ser det godt ud for FC hvis vi kan få point i Prag. Med kamp programet taget i betragtning vil jeg mene FC har utroligt gode kort på hånden til at køre mesterskabet hjem igen i år......

    /Simon over and out - Må hellere til at arbejde lidt igen :-)
    FORZA FCK

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - København

    Jeg tror, jeg ret sikkert vil savne pointstabiliteten efter Ståle. Med meget, meget få undtagelser har FCK haft et særdeles højt bundniveau med ham ved roret.
    Den her var nok ikke gået andre steder end i en kamptråd.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - København

    ›4 gange 2-0 i streg. Hvis vi også opnår minimum 1 point i prag er
    ›det svært at bevare pessimismen. Stakkels alle Ståle haderne. Nu
    ›har han endnu engang bevist at han formår at vinde det hele når
    ›folk er allermest overbevist om hans inkompetance. Fucking elsker
    ›Ståle

    Det er ganske rigtigt at forårsprogrammet falder ud til vores fordel. Af de nuværende hold i top 6 er det kun Silkeborg, AGF og Brøndby vi skal møde på udebane i foråret. Esbjerg, OB og Brøndby skal alle et smut til København. OB skal både til Esbjerg, Silkeborg og København. Esbjerg skal "kun" til København og Odense. Lad os glemme resten af top 6. Jeg antager skamløst at Esbjerg vinder i dag og top 3 derfor har slået et pænt hul til resten. Så i det perspektiv ser foråret ikke ligefrem skidt ud for FCK.

    PS: Ståle-hadernes kritik af Ståle har vel næppe nogensinde været resultaterne (med få undtagelser som f.eks. Aberdeen), men snarere måden det hele foregår på. Og måske specielt hvor kreperligt en kamp mod f.eks. Sønderjyske eller Aab kan være. Specielt når man ser et hold, der kan spille god og flot bold mod bedre langt modstandere. Anyways ... det er der vist nok tråde om .....
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  2. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26
  3. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Nordvest FC
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 30.04.09, 07:47
  4. Optakts- og kamptråd: OB - FC København
    By østersø007 in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 15.04.08, 12:20
  5. Optakts- og kamptråd: Næstved - FC København
    By Spurs in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 10.03.08, 07:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •