Side 4 af 37 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 554

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig til evighed, at det kommer bag på højt jamrende folk, og at de reagerer frustreret på at UEFA-lodtrækninger indledes med lidt montager og interviews samt en beskrivelse af proceduren.

    Det er totalt uinteressant, men har man bare set en enkelt lodtrækning ved man at det er del af showet.

    Råber de også op i en flyvemaskine når den evigt identiske gennemgang af sikkerhedsprocedurerne gennemgås med "GAAAAAAB", "HOLD NU KÆFT SERVITRICE", "FLYV NU BARE DEN FLYVER!!!", eller ignorerer de bare den lange smøre som alle os andre, fordi det bare er noget der skal overstås og ikke kan undgås?

    mvh,
    -smølle


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Jeg sidder da også ofte til min medrejsende i flyveren og siger: "Kan vi ikke bare komme videre?". Men derfor råber jeg det ikke til stewardessen.
    På samme måde ville skakten nok ikke havde siddet og råbt, hvis de havde været tilstede til lodtrækningen.

    Hvis man er utilfreds med noget, så kan man jo stadig godt ytre sin utilfredshed, og især hvis man er blandt ligesindede.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    72

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer (og irriterer mig en smule), at nogle klubber partout skal stille op i udebanedragter når de gæster andre stadions. Et eksempel er Vejle Boldklub som de seneste par gange de har gæstet Parken er mødt frem i sort spilletøj fra top til tå. Behold dog jeres røde trøjer og skift skift kun de normale hvide sokker ud med nogle røde. Jeg vil vove den påstand, at såvel tilskuere som dommerkvartetten sagtens kan kende forskel. Man bør efter min mening så vidt muligt spille i klubbens normale farver så tit muligheden herfor er til stede.

    Et andet eksepmel er når AaB og OB mødes. Så spiller udeholdet også altid i andre farver end normalt. Her kan jeg til dels forstå hvorfor og så alligevel ikke. AaB spiller jo i hvide shorts og sokker, hvilket giver deres spilledragt et meget lyst skær, mens OB spiller i blå shorts og sokker, hvilket får deres spilledragt til at virke meget mørk.

    Dog mindes jeg også, at vi er troppet op helt i sort(!) på Brøndby Stadion i en kamp tilbage i September ´99 (1-3, Clement Clifford udligner for os). Netop i kampene mod Brøndby skal vi da vise, at VI er de stolte bærere af den hvide trøje.

  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    ...at jeg hvert eneste fecking år, aftenen før jeg skal overlevere første omgang julegaver, indser at jeg har glemt at købe til/fra-kort - dét undrer mig!

    - og nåja, i samme boldgade: Det undrer mig, at ens køn er afgørende for om man nogensinde når ud over "Peter 8 år" som niveau fsva. evnen til at pakke gaver ind, så de på nogen måde ser præsentable ud. Dét undrer mig!
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    ›..at jeg hvert eneste fecking år, aftenen før jeg skal
    ›overlevere første omgang julegaver, indser at jeg har glemt at
    ›købe til/fra-kort - dét undrer mig!

    ›- og nåja, i samme boldgade: Det undrer mig, at ens køn er
    ›afgørende for om man nogensinde når ud over "Peter 8
    ›år" som niveau fsva. evnen til at pakke gaver ind, så de på
    ›nogen måde ser præsentable ud. Dét undrer mig!

    Der er så mange ting mænd ikke forstår. Deal with it.

    Mvh,
    Z
    Sidst redigeret af Zetterstedt : 19.12.09 kl. 01:16
    All Criminals Are Bastards

  7. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig at TV2's reporter, når han har fået fat i Allan K. Pedersen efter at han er stævnet i en sag der i den grad ligner skyldnersvig, ikke spørger ham det indlysende spørgsmål der udtrykker vores alles mistanke: "Mener du seriøst, at F.C. Nordsjællands reelle pris er en halv million kroner?"

    Om ikke andet, så for at se hvor godt han lyver. Ikke at spørge om sagens kerne er reelt arbejdsvægring.

    mvh,
    -smølle

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    I disse klimatider er der en ting der undrer mig såre:

    Hvorfor anvender man et "gammelt" 30års gennemsnit som referencepunkt for udviklingen i diverse klimaparametre? Aktuelt bruges perioden 61-90. Hvorfor bruger man ikke bare gennemsnittet for de sidste 30 år? Eller 50?


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig at man i USA (og sikkert også England) bliver kaldt for Jim når man hedder James. Hvad er logikken?

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    ›Det undrer mig at man i USA (og sikkert også England) bliver
    ›kaldt for Jim når man hedder James. Hvad er logikken?
    Og John når man hedder Jack - og omvendt.
    At Edward bliver til Ted, og William til Bill er måske mere forståeligt, mens den uforståelige kategori også kan få selskab folk der hedder Richard, men kaldes for Dick.
    Jeg undrer mig. Og ryster lidt på hovedet.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    ›Hvorfor anvender man et "gammelt" 30års gennemsnit som
    ›referencepunkt for udviklingen i diverse klimaparametre? Aktuelt
    ›bruges perioden 61-90. Hvorfor bruger man ikke bare gennemsnittet
    ›for de sidste 30 år? Eller 50?

    Netop for at have et konstant referencepunkt så det er til at sammenligne mål og resultater på tværs af skiftende aftaler og erklæringer.

    mvh
    Martin

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    Det undrer mig hvordan gælden på Storebæltsbroen kan være næsten 10 milliarder større end anlægsprisen på 21,4 milliarder (nuværende gæld ca. 30 milliarder). Er det ikke meningen at man skal afdrage på gælden således, at renterne ikke er højere end afdraget!?
    Sidst redigeret af Elver : 22.12.09 kl. 14:49
    Hejsa
    Elver's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    At jeg er så KAMPringe til at pakke gaver ind. Jeg kan stå og lure på hvordan ekspedienten i Imerco gør det i et snuptag, og derefter gå direkte hjem og pakke en anden gave ind som var det min to-årige søn der havde rodet med papir og bånd. Jeg anser sgu da mig selv som nogenlunde kørende rent finmotorisk, men det der - det kan jeg simpelthen ikke.
    Tilskuer

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    ›At jeg er så KAMPringe til at pakke gaver ind. Jeg kan stå og
    ›lure på hvordan ekspedienten i Imerco gør det i et snuptag, og
    ›derefter gå direkte hjem og pakke en anden gave ind som var det
    ›min to-årige søn der havde rodet med papir og bånd. Jeg anser sgu
    ›da mig selv som nogenlunde kørende rent finmotorisk, men det der
    ›- det kan jeg simpelthen ikke.

    Se Awesomes post mindre end ti over din. :P
    No law of Nature. Just Nature!

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-l...arets-maalmand

    Ja kåringen af Roy Carrol under såmænd ikke...så meget, men 2. pladsen.. ja og 3 pladsen???
    SA har muligvis lidt goodwill fra nogle landskampe.. men vægter de virklig så meget?

    Hvis Roy kan blive nummer 1 på 14 kampe, så savner jeg da i den grad en Wiland på en top 3... han har da spillet 12 superliga kampe + en del gode EL kampe i dette efterår ifølge denne liste http://nipserstat.dk/nipserstat/Simp...rerOperator=or

    Så kære målmænd i suppen & 1. div.. I er ikke helt raske oven i hovedet!

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar


  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. IV

    ›Ja kåringen af Roy Carrol under såmænd ikke...så meget, men 2.
    ›pladsen.. ja og 3 pladsen???
    ›SA har muligvis lidt goodwill fra nogle landskampe.. men vægter
    ›de virklig så meget?
    Nu er det jo ikke en debattråd, og da jeg ikke gider finde spin-off tråden, vil jeg formulere mig ud af det, for at der ikke går Kyoto i den :-)

    Enig mht. Carrrol, men det undrer mig, at ingen tilsyneladende kan se, at 2. pladsen kun kan ses som en gevaldig sviner til Brøndbys forsvar, der selv med ligaens næstbedste keeper kun blev undergået af de to hold på nedrykningspladserne fsva. indkasserede mål. Det vil jeg gerne applaudere de involverede målmænd taktfast og længe for at anerkende på denne subtile måde.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


Side 4 af 37 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  3. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38
  4. Den store "Det undrer mig tråd"
    By CasH in forum Diverse
    Svar: 289
    Sidste Meddelelse: 06.10.07, 14:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •