Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Hæderlige sange der er blevet spillet ihjel

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    181

    Hæderlige sange der er blevet spillet ihjel

    Her følger så endnu en tråd i rækken af typen "komplet ligegyldige" og det skal vi da nok få en masse lol ud af.
    Som overskriften så fint indikerer, dedikeres tråden til de sange som man da de kom ud lyttede til, men som med årene er blevet spillet så ekstremt mange gange, at man mest får lyst til at fjerne sine ører med et rivejern.

    Mit første bud på en sådan sang, der første gang jeg hørte den var ganske hæderlig, men som siden hen - ved hjælp af reklamer og alt for mange bodegabesøg fra undertegnedes side - er blevet fæces med krymmel:

    Creedence Clearwater Revival: Down On The Corner

    Og forresten - skulle der allerede eksistere en tråd i denne ånd, som jeg ikke har været i stand til at søge mig frem til - beklager jeg med følgende:


    - Olus

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Hæderlige sange der er blevet spillet ihjel

    Carl Orff - Carmina Burana

    Der findes vel næppe den håndboldklub, det ishockey- eller jydefodboldhold der ikke løber ind til den sang!
    Hejsa
    Elver's Avatar

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Hæderlige sange der er blevet spillet ihjel

    Queen - Bohemian Rhapsody.

    Første gang jeg hørte var de med gåsehud og hele pivtøjet. Aldrig havde jeg hørt noget lignende, selvom det var tæt på 20 år efter nummeret udkom. Det var i perioden efter Mercurys død og inden da havde Queen aldrig sagt mig noget. Men BR fik mig til at interessere mig for dem, og i dag er de blandt mine favoritter. Albummet Night at the Opera, hvor nummeret findes på, er et superalbum jeg holder rigtig meget af.

    Desværre er BR gennem årene blevet voldsspillet så meget, at jeg i dag ikke længere kan holde den ud. Wow-effekten er der ikke længere, så i dag stopper jeg nummeret inden mellemspillet begynder. Det første stykke hvor det er Mercury og et piano er stadig holdbart.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Hæderlige sange der er blevet spillet ihjel

    Den er knap nok hæderlig, så det er lettere enerverende at den kører dagligt det meste af november og december.

    Wham med Last Christmas, gyyyyyyyyyys.
    Hislen af TorbenØ.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    181

    Re: Hæderlige sange der er blevet spillet ihjel

    Første gang aflyttet et herligt stykke musik, men efter at samtlige amatørguitarister har fået en forkærlighed for, at fremføre denne sang så gyseligt som muligt, nu et ulideligt nummer:

    Led Zeppelin - Stairway to Heaven

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skulle finalen være blevet spillet i Parken?
    By Elle in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 27.05.05, 13:46
  2. Bedste højre midt, der har spillet i FCK?
    By Andreas in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 01.07.04, 16:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •