Side 1 af 29 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 427

Emner: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

  1. #1
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    http://en.wikipedia.org/wiki/Die_hard_with_a_vengeance

    "With A Vengeance", "Vinter Vengeance", eh? Eh? Nudge, nudge?

    Nå, men med et vinter transfervindue og 30+ sider i den anden tråd, så er det vist på tide med tredie omgang af den store Til- og afgange tråd. Jeg har gjort mit bedste for at holde de mulige emner nedenunder til spillere der enten er blevet nævnt i pressen i forbindelse med FCK eller er blevet nævnt her på siden som åbenlyse emner. CV har været ude og fastslå at han har lige så mange midler som altid at handle for, og den er der selvfølgelig ingen der hopper på, og senest ude og sige at målet for transfervinduet er at man som minimum kommer usvækket ud af transfervinduet, hvilket sidst betød at man ville sælge sin topscorer og erstatte ham med en aldrende norsk reservekeeper.

    Målmænd

    Wiland har grebet sin chance med begge hænder og det ene ben og må betegnes som ny nummer et i køen når vi starter op igen næste år, Rune Nilssens aftale med klubben udløber og han vender tilbage til IK Start og Jesper Christiansen er uden tvivl stærkt motiveret til at tage kampen op om pladsen i målet med en VM slutrunde lige rundt om hjørnet.

    Ud: JC har været rygtet til udlandet i de sidste to, tre transfervinduer og dette vindue burde ikke være anderledes. Men den manglende interesse for ham de sidste par gange er nok ikke blevet større og nu har han heller ikke haft mulighed for at sælge sig selv op til vinduet. Samtidig har Karsten Aabrink udtalt at han regner med at JC bliver i FCK, går ind og bliver førstemålmand igen og ikke skal til en klub på det niveau som man kunne tænke sig var interesseret i ham nu.

    Ind: Wind har udtalt sig positivt om et eventuelt videre samarbejde med Rune Nilssen, og ender vi med at skulle bruge en ny anden målmand ville det heller ikke være en helt dårlig løsning mens vi venter på Frederik Vang.

    Forsvar

    I forsvaret kommer vi næsten ikke uden om behovet for nye kræfter, og det er samtidig i forsvaret at der er størst chance for et salg. Ståle har været ude og sige at det optimale ville være en ung back der kunne spille Wendt til Wendts Niclas, men hvis den gode Oscar også ryger så skal der pludselig hives en del spillere ind.

    Ud: Niclas Jensen er stoppet efter en lang og flot karriere og med ham ryger vores eneste direkte reserve på venstreback. Samtidig går rygterne omkring Oscar Wendt, der senest skulle have tiltrukket sig Tottenhams interesse. Skulle de virkelig være villige til at smide de rygtede 33 millioner for ham, så skal den sportslige ledelse have mere end almindelig med is i maven for at sige nej.

    Ind: Med en venstreback der allerede er stoppet og en anden måske på vej til udlandet, så er det ikke overraskende at der er blevet set på en del emner på den plads. Emil Johansson fra Hammarby havde et stort U21 EM og blev med det samme talt til udlandet. Det er han ikke kommet endnu, men Danmark er jo også udlandet. Johansson blev nævnt i forbindelse med FCK sidste år, mens rygterne om brasilianske Ricardinho fra Malmø FF er lidt nyere. Han skulle som de fleste brasilianske backer have sine styrker mere i det offensive end det defensive, hvor Johansson er mere all-round. Et andet navn der er blevet nævnt i forbindelse med FCK er norske Knut Olav Rindarøy fra Molde, der skulle være fremtiden på det norske landshold og have farten som sin helt store styrke. Endelig bliver man også nødt til at nævne rutinerede svenske Erik Edman, hvis kontrakt med Wigan udløber her ved årsskiftet og som selv har nævnt Danmark som en mulig destination.

    Samtidig er der også gået en del rygter om centrale forsvarsspillere, dog primært før Laursen fik sat styr på forsvaret. Der er blevet talt om norske Tore Reginiussen, der i det norske er blevet sammenlignet med Brede Hangeland og skulle være rigtig tæt på at skifte transferfrit til Schalke 04, ligeså norske Vegard Forren fra Molde, som FCK skulle have fulgt i længere tid og været ganske begejstret for, og så sandelig også en serber, nemlig Novak Martinovic fra rumænske Pandurii Târgu Jiu, og en amerikaner, Clarence Goodson fra IK Start. Med vores nye, solide forsvar og uden nogle rygter om salg af hverken Larsson eller Zanka, så er det dog ikke sikkert at det lige er centerforsvaret som CV vil ud og bruge penge på.

    Midtbane

    På midtbanen har vi et stort problem og en to-tre mindre. Det helt store problem kan dog udsættes, da Atiba Hutchinson næppe forlader klubben lige nu. Der er blevet talt meget om behovet for en ledertype til midtbanen og vi har også et par spillere som har været under niveau, men medmindre der bliver solgt nogen eller der der dumper nogle uimodståelige tilbud ned i skødet, så skal vi nok ikke sætte næsen op efter den helt store transferaktivitet her.

    Ud: Atiba Hutchinson er blevet rygtet til både Fenerbahce og senest Blackburn, men CV har været ude i flere omgange og sige at man ikke ser Atiba som salgsobjekt og at man næppe finder et hold der vil give lige så meget for Atiba som han har værdi for holdet i en sidste halvsæson. Man kan også sætte spørgsmålstegn ved en Thomas Kristensen, som blev revet ud i utide i nogle tidlige kampe og ikke har fået særlig meget spilletid denne halvsæson, men han har selv været ude og sige at han ikke har overvejet at søge væk. Det samme har Libor Sionko sagt, selvom det lød på sæsonens sidste kamp som om Sparta Prag nok godt ville kunne overtales til at hente ham hjem.

    Ind: En løsning på midten skal der findes, for Atiba er her højst et halvt år længere. Det kan tilgengæld sagtens betyde at klubben venter til sommervinduet med at finde den løsning. Skal der findes en nu, er der et par oplagte og mindre oplagte emner. Jakob Poulsen er ofte nævnt som en mulighed til både den centrale midt og højrekanten, men han må vist på nuværende tidspunkt falde ind under de mindre oplagte. Han er dyr, han er sikker i VM truppen og han har en god chance for at ryge til udlandet når sæsonen er ovre. Og så er Ståle vist ikke helt ligeså imponeret af ham som de danske sportsjournalister. Niki Zimling fra Udinese er en anden type spiller end Atiba, men burde være lige den slags spiller Ståle kan lide. Hårdtarbejde, to-vejs spiller der i sin tid i Esbjerg faktisk var mere målfarlig end Atiba har været det. En lejeaftale med købsoption kunne åbne op for en Zimling/Hjalte eller Zimling/Kvist midt og så Atiba ud på kanten, hvilket så igen ville åbne op for den lidt mere taknemmelige opgave med at finde en offensiv spiller til kanten istedet for en der kan matche Atibas kvaliteter inde centralt. En sådan kunne ende med at være Brian Nielsen , der også er blevet kædet sammen med FCK i flere omgange og som har både fart og boldomgang til en bedre klub end Vejle.

    Angreb

    Umiddelbart er angrebet nok det sted hvor klubben er mindst opsat på at hive et nyt navn ind, med tanke på at vi har to angribere som begge burde være meget bedre end de har vist det sidste halve år og at angrebet plejer at være det dyreste at forstærke. Omvendt, når man ender sæsonen med Jesper Grønkjær som fast mand i angrebet, så er der brug for forstærkninger oppe foran.

    Ud: Junior har nu endelig fået sin kontrakt ophævet og er rejst hjem til Brasilien. Morten Nordstrand er teknisk set stadig FCK spiller, men klubben satser stærkt på at Groningen gør brug af den købsklausul der er i lejeaftalen.

    Ind: Umiddelbart er der ikke så mange navne på den FCK'ske rygtebørs. Der gik en historie om at Tromsø havde tilbudt Morten Moldskred til klubben, men at der ikke var den store interesse for den 29-årige nordmand. IFK Göteborgs liga topscorer Tobias Hysen skulle være ganske interesseret i en ny udlandstur, og ifølge svenske kilder skulle han stå højt på vores ønskeliste. Her er vi dog ikke ene om at ville have den tidligere venstrekant, Sporting Lissabon, Frankfurt, Hannover og Hertha Berlin skulle alle kigge nærmere på Hysen. AIK's argentiner Ivan Obolo er tippet af de fleste til at forlade Allsvenskan, men beskrivelsen af en lidt akavet høj hængende angriber lyder som en type vi allerede har, og tilmed vil Obolo så absolut være ovre i den dyre ende. Til sidst er der gode, gamle Djiby Fall, der aldrig rigtig er faldet til i Lokomotiv. Dog ser det ud til at OB ligger først i køen, hvis de nu skulle sende Utaka til udlandet.

    I sidste ende kan det her transfervindue ende med at blive både en dreng og en pige, ikke at jeg helt forstår hvordan det ordsprog hænger sammen. En art transvestit transfervindue. Nå, men der er vel lige så gode chancer for at vi sælger to og køber tre som for at vi intet foretager os på markedet. Det bliver spændende. Eller frustrerende. Eller begge.


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Godt oplæg.

    Som du - og så mange andre - også har skrevet, har situationen ikke ændret sig stort henover efteråret. Derfor tror jeg heller ikke man skal forvente den store aktivitet på området, i det kommende transfervindue. Og da der samtidig er lagt op til, at der skal afhændes før der hentes, bliver udsigterne til trupfornyelse endnu mindre. Hutch (og Wendt) vil formentlig blive holdt på, i bestræbelserne på primært at genvinde det danske mesterskab, og sekundært at nå en runde (eller to) videre i Euro-ligaen.

    Det virker logisk, at man skulle være ude efter en venstreback. Det ville dog også have virket logisk, om man var tidligere ude og hente en ny højreback, da Lars Jacobsen havde signet med Nürnberg, så jeg tror meget afhænger af, om man mener at have det helt rette emne i sigte. Det samme gælder ikke mindst for den centrale midtbane. Hvis man da overhovedet mener at der mangles, og derfor er på udkig efter nogen. Jeg synes Zimling lyder som et godt bud. I hvert fald på den type, der kigges efter (igen; hvis der kigges efter nogen).

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Når man så læser disse link, er der ikke meget der ser ud til at der sker noget som helst. Men man kan da håbe at det er et lille salg`s/købe finte :-)

    http://www.bold.dk/nyt/Staale-saa-ge...e-nye-spillere



    http://spn.dk/fodbold/superliga/fck/article1924102.ece



    http://www.footballworld.dk/Nyheder/Fremvis.aspx?293913
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ››Når man så læser disse link, er der ikke meget der ser ud til at
    ››der sker noget som helst.

    - Det er netop pointen. Der sker formentlig ikke det helt store. Skulle Ståle og holdet evne at holde det fokus, de har gjort her i slutningen af efterårssæsonen, er det da heller ikke så skidt endda. Og så venter man nok og ser. Skulle FCK stå med et genvundet mesterskab til sommer, tror jeg man satser forholdsvist tungt på nye spillere, købt direkte til startpladser. Som man også har meldt ud, er det i internationalt regi, at pengene ligger - altså logikken om, at for tjene penge, skal man bruge penge. Desuden kan man komme i en situation, hvor man vil være tvunget til det, f.eks. hvis Grønkjær, Hutch, Sionko og Wendt er væk til sommer.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    147

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Faldt lige over dette.
    "En annan klubb som enligt SPORT-Expressens källor har följt Hysén noga de senaste månaderna är den danska storklubben FC Köpenhamn.
    FCK vill förstärka med en offensiv spelare och Hysén är, enligt uppgift, nummer ett på listan."
    Sidst redigeret af Sharp : 20.12.09 kl. 13:48

  7. #6
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Om Hysen spillemæssigt er typen for os har jeg lidt svært ved at gennemskue. Han er tidligere kant og vi har allerede to angribere der enten har spillet kant eller offensiv midt og Ailton er typemæssigt også en spiller som trækker ned i banen og ikke tager de der typiske angriberløb mod forreste stolpe, mod det lille felt.

    Mentalt kan det sagtens give mening. Netop fordi vi har de to brassere og en afrikaner oppe foran. Vi mangler den der hårdere skandinaviske type, en anden spillekultur, en Møller eller en Mackan. Sådan en som man ved dukker op til tiden, arbejder stenhårdt til alle træningspas og altid bidrager med en masse hårdt arbejde inde på banen selv når han ikke scorer mål. Om det så lige er Hysen ved jeg ikke, men jeg er sikker på at det er hvad klubben kigger efter i, ikke en fjerdeangriber, men en fjerde angriber.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    724

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Reginiussen skrev som ventet under på en kontrakt med Schalke 04:

    http://www.bold.dk/nyt/Schalke-snupper-Reginiussen
    I de blindes rige er den enøjede konge.

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Om Hysen spillemæssigt er typen for os har jeg lidt svært ved at
    ›gennemskue. Han er tidligere kant og vi har allerede to angribere
    ›der enten har spillet kant eller offensiv midt og Ailton er
    ›typemæssigt også en spiller som trækker ned i banen og ikke tager
    ›de der typiske angriberløb mod forreste stolpe, mod det lille
    ›felt.
    Det ville undre mig ret meget, hvis vi overhovedet kom i nærheden af, at kunne købe Hysén. Han er vel det varmeste navn overhovedet i Skandinavien for tiden.

    Men hvis vi alligevel hentede ham, ville jeg nok forvente, at det var som erstatning for Grønkjær. Måske ikke en umiddelbar erstatning, men dog på sigt. Han har mange af de samme egenskaber, og i forhold til europæisk fodbold og Ståles foretrukne opstilling ville det give god mening.

    Desuden har han trods alt scoret ret mange mål i Allsvenskan i den forrige sæson, så alt andet lige ville jeg også se det som et godt køb, hvis han blev hentet udelukkende som angriber.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #9
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Jeg tror nu Utaka er varmere end Hysen, men han og Wanderson er selvfølgelig de største navne i den svenske liga. Men som GAIS også har klaget over med Wanderson, så er det svært at sælge når ingen har penge, hvilket også rammer Hertha som ellers skulle være den mest interessede klub i udlandet. Og så ligger Hertha sidst i Bundesligaen, ikke helt så tiltrækkende hvis man ikke lige er Mikkel Thygesen. Kommer vi først ind med et seriøst bud (og hvis det passer at han kan erhverves for 18 millioner, så burde CV og hans uændrede budget også kunne være med) kan det slet ikke udelukkes at vi kan udkonkurrere endnu en Bundesliga klub om en spiller.

    Om det så er afløser for Grønk, det har jeg lidt svært ved at se. Sidst vi hentede en fløj/angriber som afløser for Grønkjær fandt vi ud af at han ikke kunne gå ned og udfylde den midtbane rolle som Ståle forlangte. Sidst vi hentede en venstrekant gik vi efter en type som også kunne arbejde hårdt den anden vej. Grønkjærs nuværende hængende angriber rolle er midlertidig og i mangel af bedre, hvis vi begynder at kigge efter en afløser for ham, så tror jeg ikke det er den rolle vi vil udfylde.

    Som angriber har han helt sikkert nogle kvaliteter. Her er alle hans 18 mål.


    http://uk.youtube.com/v/sgfB8c9wLpY

    Det er en mærkelig blanding af kanonmål og mål der aldrig nogensinde skulle være gået ind. Men han er en kontant afslutter med en rigtig god sparketeknik, fin speed og virker også OK kropsstærk.

    Ud fra den video er jeg ærlig talt mere imponeret over at vi fandt Wiland derovre, for gode målmænd hænger åbenbart ikke på træerne i Allsvenskan.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Ud fra den video er jeg ærlig talt mere imponeret over at vi
    ›fandt Wiland derovre, for gode målmænd hænger åbenbart ikke på
    ›træerne i Allsvenskan.

    Det er jo nærmest grotesk så mange af afslutningerne, der er lige på målmanden og alligevel får lov til at gå ind. Forsvarsspillet er heller ikke imponerende ved mange af målene. Jeg kender ikke noget til Hysén andet end navnet; men det er bestemt ikke en video som denne, der overbeviser mig om hans kvaliteter.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›(og hvis det passer at han kan erhverves for 18 millioner, så
    ›burde CV og hans uændrede budget også kunne være med)

    - Lad os nu se, hvor uændret budgettet er. Hvis vi for andet transfervindue i træk, undlader at købe (i dansk målestok) "store" navne fri, er det formentlig af nød og ikke af vilje - om end man sikkert vil kunne fastholde påstanden om den tilstrækkelige trup. Snakken om at der skal afhændes før der kan hentes, bekymrer mig i hvert fald en smule.

    I øvrigt er jeg helt enig i din skildring af Hysen (som type) som fjerde angriber, ikke fjerdeangriber. Og jeg er selvfølgelig også helt enig i, at det man formodentlig (eller forhåbentlig) kigger efter, er en type der er "skandinavisk" skolet. Jeg tror dog at alle arbejder fint på træningsbanen, da Ståle har begrundet troen på både Ailton, Santin og N'Doye (i perioder hvor det måske ikke har kørt i kampene), på deres indsats der.

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Forsvar

    ›Ind: Med en venstreback der allerede er stoppet og en anden måske
    ›på vej til udlandet, så er det ikke overraskende at der er blevet
    ›set på en del emner på den plads.

    Et af de få emner til venstreback-pladsen som ikke er med i Davids fremragende indlæg er slovakiske Lubos Hanzel. Han er nævnt i en af de andre 'Til- og afgange'-tråde, og her er hans wiki-side.

    Hanzel har været lånt ud til Schalke det sidste halve år, men de har ifølge dette link ikke valgt at gøre brug af deres købsoption og Hanzel er derfor vendt tilbage til sin slovakiske klub.
    Sidst redigeret af Wilkens : 02.01.10 kl. 20:04
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Lubos Hanzel tror jeg ikke vi skal regne med. Så vidt jeg husker, var der rygter om at aftalen strandede pga. at han var alt for grådig efter en god løn. Så vidt jeg husker var det samme forhandlingstaktik Njogu Demba-Nyrén brugte i sin tid. Og vi husker alle hvordan det gik. Han faldt vidst på sin grædende knæ foran FCK's sportslige ledelse. Men blev pure afvist. Det samme kunne være tilfældet med Hanzel. Med vores økonomi in mente. Så så jeg hellere man hentede Knut Olav Rindarøy i Molde. En god to vejs spiller med et rigtig godt antrit. Og så skulle han være hurtig som bare fanden.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Lubos Hanzel tror jeg ikke vi skal regne med. Så vidt jeg husker,
    ›var der rygter om at aftalen strandede pga. at han var alt for
    ›grådig efter en god løn. Så vidt jeg husker var det samme
    ›forhandlingstaktik Njogu Demba-Nyrén brugte i sin tid. Og vi
    ›husker alle hvordan det gik. Han faldt vidst på sin grædende knæ
    ›foran FCK's sportslige ledelse. Men blev pure afvist. Det samme
    ›kunne være tilfældet med Hanzel. Med vores økonomi in mente. Så
    ›så jeg hellere man hentede Knut Olav Rindarøy i Molde. En god to
    ›vejs spiller med et rigtig godt antrit. Og så skulle han være
    ›hurtig som bare fanden.

    ›Mvh. Dennis Jørgensen

    Det kan du meget vel have ret i Dennis, og nu nævner du selv Knut Olav der. Han er nok på vej væk, for Molde er eftersigende meget tæt på at hente en ny venstreback - en spiller vi også har haft kig på - Emil Johansson fra Hammarby.

    Og nu til noget helt andet.. Fotbollskanalen.se har nogle ganske fine bloggere der rent faktisk ved noget - det kunne Onside med Kurt Lassen og Carsten Werge lære noget af - og én af disse bloggere er en svensk gut der vist nok er halvt-græsk, og derfor er max-expert udi græsk fodbold. Hvorfor er dette bare en knivspids interessant? Jo jo, det er fordi at vi er nævnt her og bliver kædet sammen med ham her: Cleyton fra Panathinaikos.
    Jeg kender absolut intet til ham, men på baggrund af kommentarerne i artiklen, så er han vist lidt af en partyboy.
    Men men men, med en masse cypriotiske og græske klubber ude efter ham, så vælger han sgu nok sol og letpåklædte damer, fremfor Skandinavien og polarkulde. Om det er et tab for os eller ej, skal jeg overhovedet ikke kunne sige.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    147

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Lidt mere om Cleyton:

    http://www.shootandgoal.com/page.php?bid=8&id=21577
    Tingene er enkle. Clayton ville gå til en af følgende: Anorthosis, Omonia, APOEL, København, Al Nasar og FC Moskva. Uanset hans tilfredshed med aftalen sat til Panathinaikos for de næste seks måneder vil være det hold at erhverve.

    http://www.goal.com/gr/news/1211/sup...BD%CE%BF%CE%B9
    Spørgsmål om tid nu Silva Clayton til at forlade Peania. Den gennemsnitlige brasilianske angriber har forslag fra Grækenland, Cypern, Danmark og Dubai (!) Og Panathinaikos til hensigt at yde de 6 måneder i form af lån.

    København synes at være den præference for den gruppe, hvor Panathinaikos har ikke noget problem, især fordi den skandinaviske gruppe tilbyder 175.000 € for låntagning. Det eneste problem er, at gruppen af Dubai byder på omkring 200.000 euro, og ønsker at hjælpe og optioner marked, som vil "grønne".

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 29 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •