Side 28 af 29 FørsteFørste ... 182526272829 SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 427

Emner: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Sådan har jeg det også. Tror vi henter Thioune og Molins.
    ›Guillermo Molins er vel pt. den farligste højre midtbane i
    ›Sverige, og ligner umiddelbart noget vi godt kan få fat på.
    http
    ›://www.youtube.com/watch?v=TjneP-Sr5IQ


    Hmm. Nu har jeg lige brugt 10 minutter af min lørdag aften på at sidde og nyde 90´er techno og en, formentlig pupetær, svenskers ihærdige sammenklipning af forskellig Allsvenskan bold.

    Så skulle man tro, at jeg fandeme var bitter og ville give vedkommende der har linket til det en sviner, men nej! Jeg ser jo ikke så meget allsvenskan bold da, ja det har jeg bare ikke fritid eller liv nok til, men han ser sku da meget spændende ud! Han er ikke videre målfarlig den kære Molins, men han er også kun 21 år og kan nå at lære en masse endnu.

    I mine øjne ligner han en Vingaard/Ailton type på højrekanten - og det er jo faktisk ikke så ringe endda. Men ville nu gerne se en hel kamp eller to med ham - hvis han render rundt og laver dårlige ting i 90% af tiden og kun stråler i 10% (som ailton) så det jo pænt ligegyldigt.

    Jeg så rigtig gerne en ny højrekant - en rigtig højrekant. Om Ståle er i stand til, at spille med to rigtige fløjspillere ved jeg dog ikke, men synes egentlig det til tider er ynkeligt, at vi er nødt til at spille med 2 centrale midtbanespillere og så en central midtbanespiller på en af fløjene (som det er nu Kvist eller Hjalte på fløjen). Dog er der selvfølgelig to meget offensive backs som gør lidt op for manglen på en kant i en af siderne.

    Charmen i, at have Vingaard og eksempelvis Molins på kanterne er dog ikke til at overse - det ville være klasse. Udover en højre fløj bør der, som nævnt, købes en central midtbanespiller (og TK sælges). En Daniel Jensen der fordeler sukkerballer til vores kanter.. Det ku være lækkert :) Men mindre kan også gøre det i mine øjne. Thygesen kunne, tragisk nok, dække både en plads på den centrale midt og på højrekanten. Og det kunne godt blive ham når man tænker på FCMs triste økonomi.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #407
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Er det ikke lidt omsonst at snakke om at købe en profil i Malmö, og da specielt en ung spiller der har spillet landskampe for Sverige, når MFF i deres egen selvforståelse er den største og mægtigste klub i Norden?

    Selv dengang vi havde penge var det ikke muligt for os at købe deres profiler, og hell, man forstår det godt, når man ser deres salg:

    Zlatan til Ajax for 85 millioner kr

    Afonso Alves til Heerenveen for 35 millioner

    Markus Rosenberg til Ajax for 37 millioner

    Ola Toivonen til PSV for 35 millioner
    Hejsa
    Elver's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #408
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    En måske lidt for hurtig kickstart af næste vindue?
    Men denne nyhed vil utvivlsomt blive debatteret, selvom det hurtigt kan vise sig at være varm luft. Hvis det har noget på sig at Vargas Barbosa Cassio vil til Skandinavien, helst Danmark, vil FCK lynhurtigt blive linket....og en smule spændende ser det ud på overfladen...
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #409
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Jeg må sige at jeg tvivler på Cassio, idet Nordstrand kommer hjem, og vi skiller os af med Ailton. Så tror jeg samtidig at Ståle begynder at vil se lidt mere til Zohore. Så vores angrebshieraki vil se således ud:

    Dame N'Doye, Cesar Santin, Morten Nordstrand, Kenneth Zohore. Og til dels kan man også rykke Grønkjær frem hvis det er nødvendigt. Det eneste vi sådan set mangler er at få en kreativ central midt plus en midtstopper til pladsen ved siden af Antonsson.

    Mine bud: Daniel Jensen og Celso Borges til midten og Sölvi Ottesen til forsvaret. Hvilket samtidig vil være tre fornuftige signinger.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  8. #410
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›En måske lidt for hurtig kickstart af næste vindue?
    denne nyhed vil utvivlsomt blive debatteret,
    ›selvom det hurtigt kan vise sig at være varm luft. Hvis det har
    ›noget på sig at Vargas Barbosa Cassio vil til Skandinavien, helst
    ›Danmark, vil FCK lynhurtigt blive linket....og en smule spændende
    ›ser det ud på overfladen...


    Hvis jeg husker helt forkert så var fck i portugal for at kigge på spillere....om Vargas Barbosa Cassio så var en af dem fc havde i kikkerten må tiden jo vise...men spændende er det da

  9. #411
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Man kunne vel forsøge at bytte Ailton væk for Vargas Barbosa Cassio eller en anden angriber for den sags skyld. De kan umuligt have en ringere indstilling end Ailton.

  10. #412
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Man kunne vel forsøge at bytte Ailton væk for Vargas Barbosa
    ›Cassio eller en anden angriber for den sags skyld. De kan umuligt
    ›have en ringere indstilling end Ailton.

    Hvis jeg lige kan få lov til at stryge din sidste sætning.. Hvis der er noget Ailton ikke har, så er det da en ringe indstilling.

    Men at bytte ham væk til fx en portugisisk klub kunne da være en god ide.

  11. De følgende 12 brugere er enige:

  12. #413
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Dame N'Doye, Cesar Santin, Morten Nordstrand, Kenneth Zohore. Og
    ›til dels kan man også rykke Grønkjær frem hvis det er nødvendigt.
    ›Det eneste vi sådan set mangler er at få en kreativ central midt
    ›plus en midtstopper til pladsen ved siden af Antonsson.

    Ved siden af Antonsson???? Du mener altså at den udvikling Zanka er igennem skal stoppes nu hvor der går længere og længere imellem fejlene??

    Jeg er enig i at der skal hentes en ny midterforsvar, men det skal være fordi man siger farvel til Larsson og Laursen.

    ›Mine bud: Daniel Jensen og Celso Borges til midten og Sölvi
    ›Ottesen til forsvaret. Hvilket samtidig vil være tre fornuftige
    ›signinger.

    Jeg tvivler på at der vil blive brugt det beløb det kræves for at få de tre du nævner, også selvom det er spændende spillere.
    Tror meget at der bliver brugt penge på en forstærkning i Atiba-klassen, men at det bliver til breden der ellers bliver hentet, måske en bergvold.
    ›Mvh. Dennis Jørgensen
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  13. #414
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Jeg tvivler på at der vil blive brugt det beløb det kræves for at
    ›få de tre du nævner, også selvom det er spændende spillere.
    ›Tror meget at der bliver brugt penge på en forstærkning i
    ›Atiba-klassen, men at det bliver til breden der ellers bliver
    ›hentet, måske en bergvold.
    Hvis vi henter Bergvold, bliver det ikke for at styrke bredden. I så fald bliver det i hvert fald som en af de to spillere, Ståle snakker om at købe, og indirekte styrker det jo bredden, men Bergvold er efter min mening blevet et lige stort nok navn til, at vi bare kan hente ham som reserve.

    Højere oppe i tråden bliver Celso Borges nævnt. Jeg tvivler meget på, at vi henter en spiller fra den næstbedste norske række. Jeg aner ikke, om han er god, men jeg håber nu, at vi har lidt højere ambitioner på transfermarkedet.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  14. #415
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Nu hvor det ser ud til at AGF skal en tur i 1. divisionen, så kunne det da være at der er en del interessante spillere der ville væk derfra.

    Jeg syntes at Benny Feilhaber er en spændende spiller, og minder noget om Hutch, i hvert fald placeringsmæssigt. Hans præstationer har da været noget svingende i AGF, men mon ikke hans niveau ville stige en del hvis han kom på et stabilt hold som fc.

    Et problem er dog at han ville være en del af de der 'ikke-eu' spillere.

  15. #416
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Smider lige en gammel traver ind igen.

    http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/...true-karrieren

    Hans forår har været en skandale, han må være faldet i pris, og bejlerne i udlandet må have trukket følehornene til sig.

    Hvis skandale foråret ender med at betyde at han ikke kommer med til VM eller ikke får specielt med spilletid dernede og hvis AGF ender i første div, så ville det være oplagt og hente ham. Han kan både dække centralt offensivt og defensivt, oven i købet kan han dække højre midt (og højre back faktisk) han har vidst endda været brugt som hængene angriber i AGF

    Han må være en drømmespiller for Ståle og hvis prisen er rigtig så er han også min drømmespiller.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  16. #417
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,369

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    At udelukke Celso Borges, fordi han spiller i den næstbedste række, synes jeg ikke, er nogen god grund. Fredrikstad er rykket ned efter sidste sæson, og man ville vel heller ikke afvise eksempelvis Jakob Poulsen, hvis AGF skulle ende med sorteper i dette års superliga? Borges har som 21-årig spillet 22 landskampe og scoret syv mål...nå ja, for Costa Rica, men det er trods alt et landshold, der stort set altid er Atibas Canada overlegne.

    Feilhaber er i besiddelse af et østrigsk pas og tæller derfor ikke som ikke-EU-spiller. Han kunne være interessant, da han kun har et år tilbage af kontrakten, men hans glasben skræmmer lidt. VM bliver nok afgørende for, om han overhovedet er inden for vores rækkevidde.

    Jakob Poulsen tror jeg stadig ikke på som en kommende FCK-spiller. Lazio bød vist over 20 millioner i vinter, og selvom han sikkert er faldet i pris, tror jeg bare ikke, at vi i vores nuværende situation går ud og bruger mere end højest det halve på en enkelt spiller. Han havner sikkert i Sochaux, Mainz eller lignende.
    HIC SUNT LEONES

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #418
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ››Dame N'Doye, Cesar Santin, Morten Nordstrand, Kenneth Zohore. Og
    ››til dels kan man også rykke Grønkjær frem hvis det er nødvendigt.
    ››Det eneste vi sådan set mangler er at få en kreativ central midt
    ››plus en midtstopper til pladsen ved siden af Antonsson.

    ›Ved siden af Antonsson???? Du mener altså at den udvikling Zanka
    ›er igennem skal stoppes nu hvor der går længere og længere
    ›imellem fejlene??

    ›Jeg er enig i at der skal hentes en ny midterforsvar, men det
    ›skal være fordi man siger farvel til Larsson og Laursen.

    ››Mine bud: Daniel Jensen og Celso Borges til midten og Sölvi
    ››Ottesen til forsvaret. Hvilket samtidig vil være tre fornuftige
    ››signinger.

    ›Jeg tvivler på at der vil blive brugt det beløb det kræves for at
    ›få de tre du nævner, også selvom det er spændende spillere.
    ›Tror meget at der bliver brugt penge på en forstærkning i
    ›Atiba-klassen, men at det bliver til breden der ellers bliver
    ›hentet, måske en bergvold.
    ››Mvh. Dennis Jørgensen

    Antonsson er da en klart bedre midtstopper end Zanka. Og hvis vi kunne få Sölvi ind ved siden af Antonsson, ville det være fremragende. At det så kommer til at gå ud over Zanka, er bare ærgeligt. Jeg må sige at det der store talent har jeg mange gange svært ved at se. Vil hellere se en lidt ældre og rutineret herre ved siden af Anton, end en der stadigvæk går ind i en hovedstødsduel med frygt for at miste sine mælketænder. Mht. priserne på de tre gutter jeg har nævnt:

    Celso Borges (Frederikstad ligger i den næstbedste række og kan bruge pengene). 5 mio. kr.
    Daniel Jensen (smides nærmest ud af Bremen). 4 mio. kr.
    Sölvi Ottesen (Har selv nævnt at han ikke er i nærheden af at være 15 mio. værd) 8 mio. kr.

    Samlet: 17 mio. kr.

    Salg af Ailton: 7-10 mio. kr. (Han er jo stadigvæk ung og til dels talentfuld :-)

    Så skal vi af med det der ligner max 10 mio. kr. Det burde vi kunne.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  19. #419
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Celso Borges (Frederikstad ligger i den næstbedste række og kan
    ›bruge pengene). 5 mio. kr.
    ›Daniel Jensen (smides nærmest ud af Bremen). 4 mio. kr.
    ›Sölvi Ottesen (Har selv nævnt at han ikke er i nærheden af at
    ›være 15 mio. værd) 8 mio. kr.
    ›Samlet: 17 mio. kr.
    ›Salg af Ailton: 7-10 mio. kr. (Han er jo stadigvæk ung og til
    ›dels talentfuld :-)
    ›Så skal vi af med det der ligner max 10 mio. kr. Det burde vi kunne.

    - I dig. Dit regnestykke ser plausibelt ud, og jeg er enig med dig i, at det ligner tre spillere, der rant faktisk kan styrke os på andet end bredden. Jeg deler i øvrigt din holdning til Zanka, om end jeg nok har et lidt mere positivt syn på ham. Jeg synes han ser god ud i de fleste facetter af spillet, og mangler mest på enkelte områder. Men det alene, at han er god, er naturligvis ikke nok til en stamplads, hvis vi kan få en, der er bedre.

  20. #420
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›At udelukke Celso Borges, fordi han spiller i den næstbedste
    ›række, synes jeg ikke, er nogen god grund. Fredrikstad er rykket
    ›ned efter sidste sæson, og man ville vel heller ikke afvise
    ›eksempelvis Jakob Poulsen, hvis AGF skulle ende med sorteper i
    ›dette års superliga? Borges har som 21-årig spillet 22 landskampe
    ›og scoret syv mål...nå ja, for Costa Rica, men det er trods alt
    ›et landshold, der stort set altid er Atibas Canada overlegne.
    Som jeg også skriver, har jeg ikke styr på, hvor god Borges er. Hvis han er god nok, er det sikkert ikke noget problem at han spiller i en sekundær liga, men på den anden side var han nok allerede solgt, hvis det var tilfældet. Det er ikke hver dag at vi køber nogen, der ikke i det mindste spiller i et lands bedste liga. Umiddelbart husker jeg det som om, at Zanka er den seneste, og han blev vel nærmest købt som en mand for fremtiden.

    ›Jakob Poulsen tror jeg stadig ikke på som en kommende
    ›FCK-spiller. Lazio bød vist over 20 millioner i vinter, og selvom
    ›han sikkert er faldet i pris, tror jeg bare ikke, at vi i vores
    ›nuværende situation går ud og bruger mere end højest det halve på
    ›en enkelt spiller. Han havner sikkert i Sochaux, Mainz eller
    ›lignende.
    Jeg kan ikke se, hvorfor hans pris ikke også skulle være faldet til det halve. Han spiller på et hold i akut nedrykningsfare, og han har stort set ikke spillet hele foråret. Jeg gætter egentlig også på, at han havner i en mindre klub i en større liga, men jeg kan virkelig ikke se, hvorfor vi ikke skulle kunne have en chance.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •