Side 3 af 29 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 427

Emner: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

  1. #31
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Hvorfor bliver i ved med at sammenligne ham med Ailton,når der
    ›står i artiklerne han er offensiv midtbanespiller,og dermed en
    ›arvtager til Atiba..

    Jeg sammenligner med Ailton fordi vi har spillet med offensiv midtbanespiller i circa tre minutter med Jörgen Pettersson og Cleyton er offensiv midt/hængende angriber. Samme som N'Doye var før han kom til klubben. Og så fordi han af spilletype og statur langt mere minder om Ailton end Atiba.

    Jeg vil godt garantere, ihvertfald, at vi ikke henter en 1.75 høj, 69 kg tung brasser uden de store defensive evner til en plads som central midt. Så er der kanten og angrebet tilbage. Vi holder på Atiba i et halvt år mere, så skal det være som afløser på kanten for Sionko som er begyndt at tale om et skifte i det her vindue, men der virker ham Cleyton ikke til at have sine forcer. Eller også skal det være oppe foran hvor vi står og mangler en fjerde angriber. Og så hælder jeg mest til at man skubber ham bare en anelse længere frem, ligesom N'Doye.

    Men skulle han ankomme, bliver det da spændende. Det gør det altid med nye spillere. Og så har han græsk pas, så han ville ikke blive en fjerde af de tilladte tre ikke-EU spillere.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Jeg ved ikke om Cleyton er god eller dårlig.

    Men rygtet giver mig flere signaler,

    Vi er aktive på marketet, og vi prøver os fra spillere af en vis størelse, igen er vi på det græske market, spændene synes jeg.

    Jeg synes det virker fornuftigt at man vil leje en spiller med købsoption. Så får man fuld mulighed for at undersøge om man føler han er god nok til prisen, med det sorte hul af en pengetank vi har er der vidst ikke plads til flere fejlkøb,

    Udover det kunne man også tolke det lidt som om at man ikke vil binde sig for langt til den her type offensiv-spillere. Hvem ved om Ståle forsat er i klubben efter sommer? Måske vil en ny træner ikke bruge den her type spiller? også er det dumt hvis man har købt dyrt og givet en lang kontrakt, i det her market har det vist sig svært og komme af med spillere man ikke har brug for, check lige status på Sionko f.eks..

    Så flere positive signaler egentlig, om vi lander ham eller ej må tiden vise, jeg ved ikke om han fylder nok til at kunne fylde en af de centrale midtbane pladser hos FCK, men ellers må han få en højre/venstre midtbane plads og søge lidt ind ala Atiba, det er alligevel vores backs som skal skabe bredden i vores hold.


    Lige her til sidst, nu når vi taler om leje aftaler med købsoptioner, hvordan endte det egentlig med Nordstrand? fik de lov og leje ham et halvt år mere? eller vender han tilbage? husker ikke og have læst at de har købt ham helt? kunne det være en forårsjoker og hive hjem til det altid tætte forårs program...?
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Nordstrand har fra begyndelsen været udlejet frem til sommer
    http://www.fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=9558
    Groningens købsoption blev bare forlænget, så de kan købe ham til en på forhånd fastsat pris frem til 28. februar i stedet for 31. december.
    http://www.bold.dk/nyt/FCK-forlaenger-Nordstrand-frist

    Dermed har han, hvis han ellers bliver klar til det, syv-otte kampe endnu at vise sit værd i og forhåbentlig tilspille sig en kontrakt. Jeg tror ikke, det kan være i nogens interesse, at han skal tilbage hertil, samtidig med at vi så går glip af de sikkert 15 mio., han kan indbringe.
    HIC SUNT LEONES

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Så får man fuld mulighed for at undersøge om man
    ›føler han er god nok til prisen, med det sorte hul af en
    ›pengetank vi har er der vidst ikke plads til flere fejlkøb,

    Der må godt nok være tomt på kistebunden siden FCK nu skal til at leje spillere "AAB-Lynge" style.

    Det burde man måske ha´ gjort med Ailton, frem for at smide 20. mill. efter ham? :-)
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  5. #35
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Nu nævnte jeg Sionko tidligere og så kan man jo lige så godt smide historien også.

    Og det kan jo være enten godt eller skidt, afhængig af hvordan man ser det.

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Der må godt nok være tomt på kistebunden siden FCK nu skal til at
    ›leje spillere "AAB-Lynge" style.

    - Hehe, det kan der være noget om (hvis der overhovedet er hold i rygtet), men ud over det, kan det sagtens vise sig at være en fornuftig løsning.

    Jeg sidder sgu nærmest og bliver lidt opstemt over, at der er ved at ske noget - og endda noget, der har potentiale til at blive rigtig godt.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Jeg ved ikke om Cleyton er god eller dårlig.

    Så vidt jeg har kunne se ud fra div. statistiksider har har ikke spillet en eneste kamp for Panathinaikos hele efteråret. Flere steder optræder han overhovedet ikke i klubbens trupliste, så det virker som en de hellere end gerne vil af med.

    Frygter at han bliver den nye Júnior på det område.

  9. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ››Jeg ved ikke om Cleyton er god eller dårlig.

    ›Så vidt jeg har kunne se ud fra div. statistiksider har har ikke
    ›spillet en eneste kamp for Panathinaikos hele efteråret. Flere
    ›steder optræder han overhovedet ikke i klubbens trupliste, så det
    ›virker som en de hellere end gerne vil af med.

    ›Frygter at han bliver den nye Júnior på det område.

    Derfor give det også mening at leje ham i foråret med købsoption, hvis han falder igennem - retur, hvis han er god køb.

  10. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    294

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Nu bliver AaB i forvejen nævnt, og jeg må sige at vi har mestendels dårlige erfaringer med disse ½-årige lejeaftaler eller korttidskontrakter.

    Det er klart, at det giver klubben stor fleksibilitet og ofte adgang til ellers uopnåelige spillere (Mikkel Beck, Lasse Nilsson, Marek Saganowski). Men problemet er også, at det er de færreste nye spillere i klubber som vores, der slår igennem fra dag ét. Hvis I kun havde haft et halvt år til at vurdere Dame N'Doye, Martin Vingaard og Ailton havde de næppe stadig været at finde i Parken til de priser de kostede. En lejeaftale er altså også et signal om at man enten ikke har råd eller ikke helt tror nok på spilleren til at lave en fast aftale.

    Jeg aner selvfølgelig ikke om dette er tilfældet med denne Cleyton, som jeg i øvrigt synes lyder som et stærkt indkøb. Blot et forsøg på at nuancere jeres debat en smule :)

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Nu skal man jo nok ikke ligge så meget i det, men på wikipedias side om Panathinaikos står der allerede at Cleyton Silva er udlånt, men ikke til hvilken klub.
    Dette kunne jo enten tyde på at de græske medier ved noget som endnu ikke er kommet til Danmark, eller også betyder det ingenting.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Panathinaikos_FC

  13. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Silva Cleyton kan blive en mere end spændende spiller for FC København og hele den danske liga. Det holdning har i hvert fald den tidligere landsholdsanfører René Henriksen, der i dag fungerer som scout for Panathinaikos, hvor han selv spillede fra 1999-2005.

    "Cleyton er en meget spændende spiller. En ikke så høj, men teknisk fremragende spiller. Han er en fantastisk dribler og er en type spiller, der kan afgøre en kamp på egen hånd," siger Rene Henriksen til tipsbladet.dk.

    "Han har ikke spillet i denne sæson, da manager Henk Ten Cate (der blev fyret i december, red) ikke har fundet plads til ham på holdet i denne sæson.

    Meget mere her:http://spn.dk/fodbold/superliga/fck/article1939353.ece


    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  14. #42
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Silva Cleyton kan blive en mere end spændende spiller for FC
    ›København og hele den danske liga. Det holdning har i hvert fald
    ›den tidligere landsholdsanfører René Henriksen, der i dag
    ›fungerer som scout for Panathinaikos, hvor han selv spillede fra
    ›1999-2005.
    (snip)
    ›Meget mere her:http://spn.dk/fodbold/superliga/fck/article1939353.ece

    Blandt andet:

    "Han kom til Panathinaikos fra Larissa i 2008 efter to stærke sæsoner, hvor den sidste bød på syv sæsonmål. Karrieren i græsk fodbold startede i Apollon Kalamaria tilbage i 2003, og fra den tid husker René Henriksen udmærket brasilianeren.

    "Dengang spillede han angriber og var meget hurtig på fødderne og farlig foran mål. Han er helt sikkert en meget dygtig spiller, der kan rigtigt meget på egen hånd," siger René Henriksen."

    Hvilket igen tyder hen imod at han skal ligge oppe foran og ikke afløse Atiba centralt eller Sionko på kanten.

    Sionko, som de seneste rapporter siger at både Banik Ostrava og Sparta Prag skulle være villige til at lægge 3 millioner for. Det er selvfølgelig ærgeligt at Sionko, af den ene eller den anden grund, ikke kunne fortsætte de gode takter fra EM her i klubben, men tre millioner for en meget løntung spiller? Haps, tak.

  15. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Ifølge denne artikel, skulle han så være på vej til Herta Berlin, det er i hvert fald hvad mine begrænsede græskkundskaber kan udlede :-)

    http://www.sport-fm.gr/article/211709

  16. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Ifølge denne artikel, skulle han så være på vej til Herta Berlin,
    ›det er i hvert fald hvad mine begrænsede græskkundskaber kan
    ›udlede :-)

    http://www.sport-fm.gr/article/211709

    Google Translate:

    Som lærte i går, var den tyske Hertha Berlin interesseret i Clayton Silva og synes villige til at tage 50% af rettighederne for de brasilianske gennemsnit over 1 mio. Hertil kommer, at den side af afspilleren nogle bevæger sig i de seneste dage og måske nu nået et formelt forslag.

  17. #45
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance


Side 3 af 29 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •