Side 5 af 29 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 427

Emner: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Zimling synes færdig i Italien, og nu bliver der åbnet for at han kan købes.

    http://www.bold.dk/nyt/Udinese-aabner-for-Zimling-salg

    Om der er for meget 'brøndby-ånd' over ham kan jeg ikke helt selv finde ud af, men han var god på sit bedste i EfB er der ingen tvivl om, han er en to-vejs midtbane spiller som på sigt ville kunne fylde pladsen efter Atiba.

    Vi må nok indse at det er _umuligt_ at hente en spiller som kan afløse Atiba fra dag 1, spillere i den kaliber han bare ikke hentes til SAS Ligaen, vi er nød til at gå efter inden anden rangs spillere og satse på at udvikle dem til klasse spillere, helt som historien har været med Atiba.

    Zimling er en mulighed, han har også før været i KB, men om han nu elsker Brøndby for meget ved jeg ikke, i følge rygterne skal han have haft muligheden for at rejse 'hjem' men altså valgte anerledes
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Jeg fatter ikke hvorfor man ikke har enten fornyet Hutch konkrakt eller valgt at sælge ham tidligere. Nu mister man en af ligaens bedste spillere uden at få en krone for ham, det er for ringe af klubben. I det hele taget har FC været alt for dårlige til at få penge for deres spillere, og det kunne gå før vores katastofale underskud, men det gør det ikke mere. Han bliver ikke nem at erstatte og hvis vi ikke har nogen penge at købe spillere for så bliver det ikke nemmere. Nu er jeg overhovedet ikke inde i alt det økonomi halløjsa, men jeg forstår ikke hvordan man kan gå fra at være rigere end samtlige øvrige klubber i Danmark til sammen, til lige pludslig ikke at have råd til at kunne købe spillere.
    Skal vi som fans være bekymrede for klubben som Danmarks stærkeste hold eller hvad. Man høre hele tiden forskellige udmeldinger, måske nogen herinde kan gøre mig lidt klogere

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Nu er jeg (og har altid været) tilhænger af en åben dialog og synes at alle forslag i udgangspunktet er velkomne og kan debateres. Men....

    Richter ? Må erkende at jeg foretrækker at forstå dette indlæg, som et bevis at det vitterligt for dig ER muligt af have to modstillede tanker i hovedet samtidig. Altså at vi leder efter en back gardering, og så tænke på denne eller nok så sympatiske spiller....

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Jeg kender ikke det store til Zimlings klubtilhørsforhold, men tror i bund og grund han er ligeglad, bare han får skub i karrieren igen. Så vidt jeg husker, har haft en del skader at døje med, men den del vil selvfølgelig være op til en vurdering af, i hvilken fysisk forfatning han er i, i dag.

    Til gengæld er der ikke det store at udsætte på hans fodboldmæssige kvaliteter. Han kunne meget let ligne den type, Ståle selv ville gå efter, hvis det var ham alene, der skulle stå for trupfornyelse. Det er jo stadig et åbent spørgsmål, hvor mange penge der er til rådighed - derimod er det ikke et åbent spørgsmål, om vi har brug for en afløser for Hutch, som er væk om et halvt år. For det har vi. Mindre akut nu, end om et halvt år, men hvis den rigtige spiller dukker op, og prisen er fornuftig, ville det være ærgerligt, ikke at handle.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Så er Elrio skiftet til tyrkiske Sivasspor: http://www.bold.dk/nyt/Elrio-van-Hee...t-sin-nye-klub

    Lidt ærgeligt i mine øjne da jeg er sikker på han har været billig. Om hans lønkrav er blevet for højt ved jeg dog ikke.

    Synes det startede godt ud med faste rygter om Cleyton, men der har godt nok været stille de sidste mange dage. Lad os håbe CV er godt igang i det skjulte. For vi mangler en venstreback og en midtbanemand når Sionko ryger.

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Nu er jeg (og har altid været) tilhænger af en åben dialog og
    ›synes at alle forslag i udgangspunktet er velkomne og kan
    ›debateres. Men....

    ›Richter ? Må erkende at jeg foretrækker at forstå dette indlæg,
    ›som et bevis at det vitterligt for dig ER muligt af have to
    ›modstillede tanker i hovedet samtidig. Altså at vi leder efter en
    ›back gardering, og så tænke på denne eller nok så sympatiske
    ›spiller....

    Forstår du egentlig selv din sidste sætning, for jeg gør gradvist ikke?
    Du er vel godt klar over, at det ER den 'raske' af brødrene jeg beskriver? ;-)
    Jeg ser ham som et spændende emne, som også kan 'tåle' at sidde på bænken, og hvis han er skadesfri, kan bidrage med teknisk fodbold fra backpladsen, tror faktisk han formår at dække begge backpladser - dog ikke samtidig. for lige at skære den ud i pap ;)
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/...y-venstre-back

    Nu skal man selvfølgelig ikke male fanden på væggen, men at vi ikke behøver en venstreback er jo en komplet åndssvag udtalelse. Som hold der vil kæmpe om titlen og mod Marseille så går det sku ikke at man spiller en hel halv sæson med kun en venstreback.

    At der så forhåbentlig sker noget på pladsen i vinduet håber jeg da, men nogle gange forstår jeg ikke hvorfor CV ikke bare holder sig til vi sondere altid markedet. Der er ingen grund til at sige at vi ikke behøver en venstreback - for det er jo simpelthen løgn.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    Den helt rigtige går jo rundt oppe i Molde (Knut Olav Rindarøy). De har lige signed med Emil Johansson fra Hammarby (en spiller der faktisk også har været nævnt som en mulighed i København). Men CV's kedelige udtalelse bunder vel i at vi ikke har en klejne at spendere med. Muligvis leger vi bytte bytte købmand ved at vi sælger Sionko og bruger de 2-4 millioner vi får for ham og henter Rindarøy.
    Man burde lave en solid udrensning.

    Sælg følgende:

    Jesper Christiansen = 8-10 millioner kr.
    Peter Larsson = 4-6 millioner kr.
    Thomas Kristensen = 5-7 millioner kr.
    Libor Sionko = 2-4 millioner kr.
    Ailton Almeida = 10-14 millioner kr.

    Samlet = ca. 35 millioner kr.

    Indkøb:

    Knut Olav Rindarøy = 5-7 millioner kr.
    Vegard Forren = 10-12 millioner kr.
    Rune Nilssen = 1 million kroner kr.
    Antonin Fantis = 5 millioner kr.

    Samlet udgift = ca. 23 millioner kr.

    Så har sikret sig for fremtiden plus noget kvalitet.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Den helt rigtige går jo rundt oppe i Molde (Knut Olav Rindarøy).
    ›De har lige signed med Emil Johansson fra Hammarby (en spiller
    ›der faktisk også har været nævnt som en mulighed i København).
    ›Men CV's kedelige udtalelse bunder vel i at vi ikke har en klejne
    ›at spendere med. Muligvis leger vi bytte bytte købmand ved at vi
    ›sælger Sionko og bruger de 2-4 millioner vi får for ham og henter
    ›Rindarøy.
    ›Man burde lave en solid udrensning.

    ›Sælg følgende:

    ›Jesper Christiansen = 8-10 millioner kr.
    ›Peter Larsson = 4-6 millioner kr.
    ›Thomas Kristensen = 5-7 millioner kr.
    ›Libor Sionko = 2-4 millioner kr.
    ›Ailton Almeida = 10-14 millioner kr.

    ›Samlet = ca. 35 millioner kr.

    ›Indkøb:

    ›Knut Olav Rindarøy = 5-7 millioner kr.
    ›Vegard Forren = 10-12 millioner kr.
    ›Rune Nilssen = 1 million kroner kr.
    ›Antonin Fantis = 5 millioner kr.

    ›Samlet udgift = ca. 23 millioner kr.

    ›Så har sikret sig for fremtiden plus noget kvalitet.

    ›Mvh. Dennis Jørgensen

    Nu spørger jeg dumt, men hvem er fantis? Link tak :)

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Nu spørger jeg dumt, men hvem er fantis? Link tak :)

    En 17 årig tjekke:

    http://www.transfermarkt.co.uk/en/sp...is/profil.html

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    147

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance


  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Den helt rigtige går jo rundt oppe i Molde (Knut Olav Rindarøy).
    ›De har lige signed med Emil Johansson fra Hammarby (en spiller
    ›der faktisk også har været nævnt som en mulighed i København).
    ›Men CV's kedelige udtalelse bunder vel i at vi ikke har en klejne
    ›at spendere med. Muligvis leger vi bytte bytte købmand ved at vi
    ›sælger Sionko og bruger de 2-4 millioner vi får for ham og henter
    ›Rindarøy.
    ›Man burde lave en solid udrensning.

    ›Sælg følgende:

    ›Jesper Christiansen = 8-10 millioner kr.
    ›Peter Larsson = 4-6 millioner kr.
    ›Thomas Kristensen = 5-7 millioner kr.›Libor Sionko = 2-4 millioner kr.
    ›Ailton Almeida = 10-14 millioner kr.

    ›Samlet = ca. 35 millioner kr.

    ›Indkøb:

    ›Knut Olav Rindarøy = 5-7 millioner kr.
    ›Vegard Forren = 10-12 millioner kr.
    ›Rune Nilssen = 1 million kroner kr.
    ›Antonin Fantis = 5 millioner kr.

    ›Samlet udgift = ca. 23 millioner kr.

    ›Så har sikret sig for fremtiden plus noget kvalitet.

    ›Mvh. Dennis Jørgensen

    Hvem vil du lokke til at hente TK for 5-7 millioner??? Noget af en salgstale der skal til for at få dét i stand...

    Og ved et salg af Ailton, ville det så være optimalt, at hente en 17-årig tjekkisk angriber (googlede)? Jeg ville dælme være trist hvis vores angrebs-repertoire lød på Damen, Grønkjær, Santin og en 17 årig tjekkisk dreng... Jeg ved godt, at Ailton ikke er målguden af målguder, men det lyder som et skridt i den forkerte retning (med mindre du antager at vi holder på Nordstrand)...

    Jeg er enig i, at Rindarøy og Forren ville være nogle ganske tilfresstillende køb ,og jeg er enig i dine dispositioner, omkring hvem der snarligst skal skippes videre. Men jeg tror ikke, at det er realistisk at kigge efter en ny centerforsvarer, som tingene ser ud nu. HVIS vi nu antager, at dine forslåede transfers finder sted, ville det betyde, at vi stod med kun 5 kompetente midtbane-spillere til de 4 pladser (Delaney fraregnet). Så går Atiba gratis til sommer, og pludselig står vi med bare 4 spillere til midtbanen. Det vil sige at vi først og fremmest skal hente en afløser til Hutch, (medmindre man da tør stole på en Grønkjær - Hjalte - Kvist - Vingaard løsning) og derefter også skal gardere sig med nogle kompetente indskiftere. Det ville være en katastrofe at spendere penge, især 10-12 millioner (kilde til anslået pris?), på en ny midterforsvarer, når nu det er der vi er bedst garderet og er det eneste sted, vi reelt kan undvære en spiller. Plan A har vist længe været, at Wendt og Atiba er de næste der søger lykken andensteds, og at det er her vi først og fremmest skal finde erstatninger. Det ville måske være direkte kløgtigt at hente en afløser til Atiba allerede nu, så hans afløser kan få noget kamp og træning med resten af truppen, og ikke skal gå direkte ind på midten og afløse Atiba.

    blabla lange indlæg er kedelige

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Det vil sige at vi først og
    ›fremmest skal hente en afløser til Hutch, (medmindre man da tør
    ›stole på en Grønkjær - Hjalte - Kvist - Vingaard løsning) og
    ›derefter også skal gardere sig med nogle kompetente indskiftere.

    - Hvilket jeg har meget svært ved at se logikken i, skulle det blive tilfældet. For det vil betyde at man forlænger med Grønkjær (mener han har kontraktudløb til sommer), som allerede er den i truppen, der tjener mest. Og som formentlig har den mest skrøbelige fysik af alle vores spillere. Grønkjær vil, hvis han bliver i FCK, være lidt af en luksusspiller, og sådanne tror jeg ikke der er økonomi til at have længere.

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    63

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Nu skal man selvfølgelig ikke male fanden på væggen, men at vi
    ›ikke behøver en venstreback er jo en komplet åndssvag udtalelse.
    ›Som hold der vil kæmpe om titlen og mod Marseille så går det sku
    ›ikke at man spiller en hel halv sæson med kun en venstreback.

    Han siger vel rent faktisk, at det er et tema, som behandles, og i højere grad efter at Niclas er stoppet. Men at det kræver at man finder den rette (og til den rette pris vel sagtens). Det er vel fair nok. Han ønsker jo ikke at presse prisen unødvendigt op. Heldigvis er Oscar W. jo en spiller som kan tåle at spille mange kampe.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    63

    Re: Til- og afgange 3: Vinter Vengeance

    ›Jesper Christiansen = 8-10 millioner kr.
    ›Peter Larsson = 4-6 millioner kr.
    ›Thomas Kristensen = 5-7 millioner kr.
    ›Libor Sionko = 2-4 millioner kr.
    ›Ailton Almeida = 10-14 millioner kr.

    Hvis vi kan sælge ovenstående spillere til de angivne beløb, så mener jeg også at man bør overveje det, men kun Sionko kan jeg se blive solgt til den pris. At foretage en udrensning er desuden en risikabel affære p.t. Dels vil det give mange nye spillere og vores hold fungerede trods alt i slutningen af efteråret. Dels er det svært at vide hvor meget man kan tillade sig at investere i transferkroner for Nordea.

Side 5 af 29 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •