Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Ny anførertype til midten i sommerpausen?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Ny anførertype til midten i sommerpausen?

    Onside beretter at vi er i forhandlinger med vores anfører om en forlængelse af hans kontrakt: http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/...lte-norregaard

    Udover at jeg håber vi forlænger med en af vores bærende kræfter der har stor betydning for holdet, bed jeg mærke i denne sætning:

    Han er en klog og taktisk dygtig spiller, men han er afhængig af, at holdet fungerer. Når det gør det, drager han stor fordel af det og er en meget vigtig mand for os, siger sportschef Carsten V. Jensen til Politiken.
    Måske er det bare mig der tolker det derhen hvor jeg ønsker det, men jeg læser det som en tilkendegivelse af, at Hjalte ikke er den anførertype der kan løfte os på de dage hvor det ikke lige kører.

    Jeg håber jeg har ret i den tolkning, for jeg mener at vi i denne (i øvrigt godkendte) sæson har manglet en virkelig indpisker der kan rive de andre med når vi har haft modgang.
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    121

    Re: Ny anførertype til midten i sommerpausen?

    mener i den grad vi kan bruge en ny på midten. ik for at snakke tobias l. igen igen, men vi mangler i den grad en kriger på midten. en som går forest og viser den der attitude og gejst nå det ik fungere for holdet. type har vi ikke i truppen men håber da at ledelsen finder en

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Ny anførertype til midten i sommerpausen?

    Jeg ser meget gerne at man forlænger med både Hjalte og Kvist. Men det udelukker ikke, at man kigger efter en indpisker/spilfordeler med international klasse til midtbanen. Man må bare sande, at de er svære at finde for en klub som FCK. Så hvis det ikke lykkes, er det næstbedste spillere som Hjalte og Kvist, der stadig er høj klasse i Superligaen.

    Jeg er sikker på at Atiba (og måske TK) bliver erstattet af den midtbanespiller vi alle har ønsket os :-)

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Ny anførertype til midten i sommerpausen?

    tjae der er jo rygter om Daniel Jensen??
    http://www.bold.dk/nyt/Avis-Daniel-Jensen-oensket-i-FCK

    der har vi værtfald en mand med international rutine og siger selv at det kunne være interessant! (dog først om et par år)

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Ny anførertype til midten i sommerpausen?

    ›tjae der er jo rygter om Daniel Jensen??
    http://www.bold.dk/nyt/Avis-Daniel-Jensen-oensket-i-FCK

    ›der har vi værtfald en mand med international rutine og siger
    ›selv at det kunne være interessant! (dog først om et par år)

    Det ville være et kæmpe scoop - såfremt han ikke er skadet hele tiden. Jeg krydser alt hvad der kan krydses for at vi kan hente Daniel til sommer!
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Ny anførertype til midten i sommerpausen?

    Hvis vores sundhedssektor kan få Daniel Jensen tilbage på sit gamle niveau, er der ingen tvivl om, at han vil kunne domminere i en liga som den danske.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Træningsturnering i sommerpausen? (red.)
    By 3460s32 in forum De lange linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 04.11.06, 12:18
  2. Silberbauer - løsningen på midten?
    By Hansen in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 20.09.05, 10:53
  3. Silber på midten
    By mkoli in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 22.06.05, 13:12
  4. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 19.06.05, 10:33
  5. Nye spillere i sommerpausen!
    By JAXI in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 28.04.05, 16:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •