Se afstemningsresultater: Hvem skal stå de sidste 5 kampe?

Stemmeafgivere
444. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Jesper skal have chancen, hans mulighed for VM gør ham nr. 1

    172 38.74%
  • Willand, han er fremtidens mand og står fantastiskt

    136 30.63%
  • Godt jeg ikke er Ståle og skal tage dette valg

    136 30.63%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 25

Emner: Hvem skal Ståle vælge

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Hvem skal Ståle vælge

    Godt at Ståle selv kan tage en beslutning vi er jo ikke meget hjælp, det er helt vildt hvor jævnt fordelt stemmerne er på de 3 muligheder, er vi de Radikale i forklædning :-)
    Sidst redigeret af Bazooka : 25.04.10 kl. 10:13
    Forza FCK
    Bazooka

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    76

    Re: Hvem skal Ståle vælge

    Jesper, da hans motivation vil være helt i top og han kan samle holdet om at få kørt det her mesterskab helt i hus. Vi har et par svære kampe endnu, så lad os få en ordentlig indpisker ind.
    "FCK gav alt, hvad de havde, for at tage initiativet i modsætning til Rubin Kazan, som vi i september også spillede 1-1 med. Men de kom ikke for at spille fodbold, de ville kun forsvare" - Lionel Messi


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Hvem skal Ståle vælge

    Ja lad da JC stå de sidste fem kampe så han kan komme til VM og blive solgt
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  5. #4
    Runez er offline FCK there can be only one
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    274

    Re: Hvem skal Ståle vælge

    Troede ellers man helt havde afskrevet JC efter Wilands sidste par kampe....

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Hvem skal Ståle vælge

    Puh, den er svær.
    Altså, hvis han går ind og står to brandkampe (wiland får vel to dage for direkte rødt), og det kører på skinner, så bør man vel næppe skifte ud før de sidste par kampe. Men hvis ikke står fuldkommen fejlfridt og nærmest over evne, så har Wilands fantastiske periode altså betydet så meget, at han må tilbage kassen. Vi skal mange år tilbage for at finde så rolig og dygtig en målmand.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Hvem skal Ståle vælge

    Ifølge reglerne mener jeg kun at Wiland får én karantænedag, da han ikke har samlet nogle karantænegivende point. Men det kan godt være at det slet ikke ender med nogen karantæne.

    http://www.bold.dk/nyt/FCK-appellerer-Wiland-udvisning

    Jeg synes ikke at Ståle skal skifte målmand. Wiland har gjort det godt, og har ikke de der udsving som JC har. Han er en stabil målmand, der uden diskussion er et niveau over JC. At JC står foran et muligt VM, burde ikke have indflydelse på hvordan man kører tingene i FCK. Det tror jeg såmænd heller ikke Ståle skænker en tanke. Og så har Wiland forbedret sig på det område som har været til debat, nemlig hans spil med fødderne. Der er han blevet meget bedre. Klar fortaler for Wiland.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    64

    Re: Hvem skal Ståle vælge

    ›Jesper, da hans motivation vil være helt i top og han kan samle
    ›holdet om at få kørt det her mesterskab helt i hus. Vi har et par
    ›svære kampe endnu, så lad os få en ordentlig indpisker ind.

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    252

    Re: Hvem skal Ståle vælge

    Jesper er jo SÅ tændt! Det er det her han har ventet på, så I hvor klar han var, da han kom ind? To PSYKO redninger, og manden havde siddet hele kampen på bænken, og har ikke en rigtig kamp i benene siden august sidste år. Desuden er han, som andre nævner, den indpisker vi så inderligt mangler! Det har været tydeligt at se, lige siden han blev skadet, at når viljen ikke har været der, har der ikke været en til at sætte de andre igang. Og så har Wiland samtidig det stadig meget svært med udspark.
    Urban Crew - gøglere af guds nåde!

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Hvem skal Ståle vælge

    ›Jesper er jo SÅ tændt! Det er det her han har ventet på, så I
    ›hvor klar han var, da han kom ind? To PSYKO redninger, og manden
    ›havde siddet hele kampen på bænken, og har ikke en rigtig kamp i
    ›benene siden august sidste år. Desuden er han, som andre nævner,
    ›den indpisker vi så inderligt mangler! Det har været tydeligt at
    ›se, lige siden han blev skadet, at når viljen ikke har været der,
    ›har der ikke været en til at sætte de andre igang. Og så har
    ›Wiland samtidig det stadig meget svært med udspark.

    Så ved jeg ikke lige hvad det er for FCK-kampe du ser. For han har da klart forbedret sig. Indpisker kan jeg ikke bruge til noget. Det er prof drenge der skal kunne løfte sig selv. Wiland er en bedre målmand. Så selvfølgelig skal han stå. Og jeg er ikke et sekund i tvivl om at Wiland står lige så snart han må igen.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    252

    Re: Hvem skal Ståle vælge

    ››Jesper er jo SÅ tændt! Det er det her han har ventet på, så I
    ››hvor klar han var, da han kom ind? To PSYKO redninger, og manden
    ››havde siddet hele kampen på bænken, og har ikke en rigtig kamp i
    ››benene siden august sidste år. Desuden er han, som andre nævner,
    ››den indpisker vi så inderligt mangler! Det har været tydeligt at
    ››se, lige siden han blev skadet, at når viljen ikke har været der,
    ››har der ikke været en til at sætte de andre igang. Og så har
    ››Wiland samtidig det stadig meget svært med udspark.

    ›Så ved jeg ikke lige hvad det er for FCK-kampe du ser. For han
    ›har da klart forbedret sig. Indpisker kan jeg ikke bruge til
    ›noget. Det er prof drenge der skal kunne løfte sig selv. Wiland
    ›er en bedre målmand. Så selvfølgelig skal han stå. Og jeg er ikke
    ›et sekund i tvivl om at Wiland står lige så snart han må igen.

    ›Mvh. Dennis Jørgensen

    At sige han har forbedret sig er ikke forkert, men det er slet ikke godt nok, der er stadig alt for mange der ryger ud over linien. Efter Zaza vil jeg påstå at Jesper C er den mest sikre målmand på fødderne (mht. boldkontrol).

    Og kan godt være de er prof spillere, og de skal kunne løfte sig selv, men det gør de ikke! Tag deres fede lønchecks og BMWer fra dem, så kan det måske være der sker noget.
    Urban Crew - gøglere af guds nåde!

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    473

    Re: Hvem skal Ståle vælge

    Altså, man kan sgu ikke skifte målmand hele tiden. Bare fordi Wiland lige har karantæne i en kamp skal han da ikke sættes af? Han har stået fremragende og skal selvfølgelig stå igen mod Brøndby.

    Det virker altså som et underligt signal, hvis der ikke skal mere til en en enkelt kamps fravær for at blive slået af.
    -60-

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    173

    Re: Hvem skal Ståle vælge

    Som jeg ser det, så er wiland(en) ude med karantæne 1-2 kampe. med sikre 6 point i de 2 kampe til fck, er vi mere eller mindre sikre på guldet.

    Og af ståles venlighed (hvad for nogen) så får jc lov at stå, for at spille sig med til VM. mon ikke også Wiland vil give jesper den change, nu når sverige ikke er med ?
    Martin ® Shearer

  17. #13
    Orlalone Slettet

    Re: Hvem skal Ståle vælge

    ›Altså, man kan sgu ikke skifte målmand hele tiden. Bare fordi
    ›Wiland lige har karantæne i en kamp skal han da ikke sættes af?
    ›Han har stået fremragende og skal selvfølgelig stå igen mod
    ›Brøndby.

    ›Det virker altså som et underligt signal, hvis der ikke skal mere
    ›til en en enkelt kamps fravær for at blive slået af.

    Synes nu Wiland har haft en del drop i dette forår. Han har stået ok men heller ikke mere end det. Jeg kan godt lide Jespers attitude og mangler noget råben fra Wiland. Så synes JC skal have chancen igen.

    Hilsen

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    252

    Re: Hvem skal Ståle vælge

    ››Altså, man kan sgu ikke skifte målmand hele tiden. Bare fordi
    ››Wiland lige har karantæne i en kamp skal han da ikke sættes af?
    ››Han har stået fremragende og skal selvfølgelig stå igen mod
    ››Brøndby.
    ››
    ››Det virker altså som et underligt signal, hvis der ikke skal mere
    ››til en en enkelt kamps fravær for at blive slået af.

    ›Synes nu Wiland har haft en del drop i dette forår. Han har stået
    ›ok men heller ikke mere end det. Jeg kan godt lide Jespers
    ›attitude og mangler noget råben fra Wiland. Så synes JC skal have
    ›chancen igen.

    ›Hilsen

    Helt enig med dig! Copy/paster mit indlæg fra et andet forum:

    Lige lidt klip til dem der synes Wiland har været åh så fantastisk i foråret.

    Randers: Manden er ALT for langt ude af sit mål, og så løfter han ikke engang armene i et forsøg på at redde hans egen fejl! Han kunne sagtens have taget den, med et lille hop, og armene i vejret. Så sygt et skud var det fanme heller ikke! http://onside.dk/fodbold-video/sas-ligaen/randers-fck

    FCM: Ved første mål dækker han slet ikke målet godt nok, enten skal han helt ud til spilleren, eller også skal han blive ved stolpen og dække fra det hjørne. Ved det andet mål kommer han igen tøvende ud, enten skal han blive på stregen, eller også skal han ud og gå til bolden. http://onside.dk/fodbold-video/sas-ligaen/fcm-fck

    FCN hjemme: Wiland står helt helt helt fejlplaceret ved det første mål. Lig mærke til i slow-motion, at Wiland står helt ovre ved den ene stolpe, på trods af at FCN-spilleren er ude af feltet. Han vil aldrig nogensinde kunne nå over til det modsatte hjørne derfra, og en spiller må aldrig score i det modsatte hjørne, så langt ude fra, når det er så stille og roligt et skud, det var jo ikke noget særligt. 2-0 målet er jo helt håbløst. Igen er han alt, alt for langt ude af målet. http://onside.dk/fodbold-video/sas-ligaen/fck-fcn-0-2

    Marseille ude: Synes ikke han ser synderligt god ud ved nogle af målene. Det første kan måske forsvares, men ved de to andre ser han HELT skidt ud. Ved 2-0 tøver han med at smide sig, og det må han aldrig nogensinde gøre når først han er gået ud, så skal han satse helt. Ved 3-0-målet synes jeg også han kommer forkert ud, og dækker målet helt forkert. http://onside.dk/fodbold-video/europ.../marseille-fck

    Marseille hjemme: Første mål kan han nok ikke gøre så meget. Andet mål er han HELT ude og skide, hvordan fanden bolden nogensinde kan komme ind fra den vinkel, når han bare skal dække stolpen, fatter jeg ikke. Tredje mål er svær, men synes igen han virker tøvende.

    For lige at tage lidt med fra efteråret:
    AAB ude 1-0: Igen igen virker han tøvende, og farer forvirret rundt inde på stregen. http://onside.dk/onsidetv/aab-fck-1-0

    Manden er virkelig ikke god til mand-mod-mand situationer, og folk gør ham meget bedre end han er. Vi er et tophold, og i ligaen er det ikke mange chancer holdene har imod os - sådan bør det i hvert fald være - og derfor afspejler de få mål vi har lukket ind, ikke nødvendigvis hvor god Wiland er. Jesper er bedre på mange punkter, boldkontrol, mand-til-mand, indpisker-mentalitet, han åbner munden. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor det ikke er ham vi har fast på kassen!
    Urban Crew - gøglere af guds nåde!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,545

    Re: Hvem skal Ståle vælge

    Du kunne også nævne Sønderjyske-blamagen. Specielt det indlæg, der går direkte i mål. Den er HELT gal, for han må ikke lade sig forvirre af en forsvarsspiller og en angriber, der begge er mindst en halv meter fra at nå frem til bolden.

    Til gengæld synes jeg du er helt ved siden af på de langskud, der er sejlet over ham. Han er aldeles chanceløs på Randers' mål, og der står han ikke ret langt ude. Du har måske en sag ved FCNs andet mål, men det er stadig klart Zanka, der dummer sig mest. Og under alle omstændigheder, så tror jeg ikke et skift til Jesper Christiansen vil hjælpe på lige på det punkt. Han er som regel meget længere fremme i feltet.

    Og både Wiland og Christiansen gør det jo naturligvis aldeles bevidst, da det ofte er en stor fordel. De gedigne lucky punch som Randers' og FCNs mål tror jeg i hvert fald ikke man kan gardere sig imod.

    Enig i resten dog.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    MBS

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Men hvem skal så afløse Ståle?
    By Norlander in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 26.05.08, 11:59
  2. Hvem skal Ståle tage med fra Norge?
    By mikzki in forum De korte linier
    Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 02.04.07, 21:27
  3. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 03.11.05, 23:09
  4. Hvem skal vi vælge?
    By Tom K in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 24.07.03, 07:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •