Side 11 af 45 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 667

Emner: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Her er lige lidt opdateringer på nogle af de spillere, som har været nævnt herinde..

    Gustav Svensson: Ifølge en svensk avis er Gustav, så utilfreds med hans nuværende situation, at han under den kommende VM slutrunde har bedt om et møde med træneren og sportsdirektøren i IFK Göteborg.. Ifølge Gustav Svensson har det været interesse fra forskellige klubber over en længere periode, men i øjeblikket er der intet konkret vedrørende hans fremtid..

    Moestafa El Kabir: Har ifølge Aftonbladet skabt interesse fra klubber i Tyskland, Holland og Tyrkiet.. Især den tyske forbindelse skulle være ret varm for den 21 årige.. Prisen for El Kabir er på mindst 10 mio..

    Ellers er den svenske midtstopper Petter Hansson fri på markedet, men mon ikke at Monaco har set sig så varm på Hansson, at han ender der..

    Nogle mener at den gamle BØF Martin Retov ville pynte på holdet.. En anden gammel BØF Marcus Lantz skulle angiveligt være på vej til at blive fri på markedet snart.. Gad vide om det var noget for nogle herinde? ;)

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Retov skal hentes - Vi skal have sultne spillere der er til at få for menneskepenge

    ›En midtbane med Vingaard, Retov, Nørregaard og Kvist vil være ok
    ›i superligaen


    Det var da noget af en visionsløs traktor-midtbane, du her forslår....


  3. #153
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    De bud der i tråden om Retov og Henry er jo urealistiske at det er til at grine af. Retov er Brøndby dreng og han kommer aldrig til F.C. København! No matter what!

    Men som afløser for Jesper Christiansen som anden målmand så jeg gerne en gammel kending i Thomas Villadsen, han rykkede ud med sin rumænske klub og ifølge hans agent har han gjort det fremragende og er flere gange blevet kåret til Man-Of-The-Match. Dog skal det lige siges at en rumænsk topklub har kig på ham. Men i min optik ville han være den ideelle anden målmand, da han har en meget lav fri-købsklausul.

    LINK: http://www.bold.dk/nyt/Rumaensk-interesse-for-Villadsen

  4. #154
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Det kan gå hen og blive et helt comeback vindue for os, Gravgaard
    ›er også en billig herre som ville kunne fylde et hul
    ›midtlertidigt (Laursen style) og Bergvold kunne hentes... Så
    ›mangler vi næsten bare at vi henter Alvaro

    Hvad med Kenneth Perez? Jeg ved godt at han er oppe i alderen, men han er trods alt lige blevet hollandsk mester og så har han rutinen til CL.

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  5. #155
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    56

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Jakob Poulsen ser mange gerne til klubben - og ser det som en god mulighed nu da Gf er rykket ned.

    Jeg lover jer alle, at hr. poulsen vil blive en ny TK. efter nederlaget til sønderjydske skulle GF vinde de 2 sidste kampe. De satsede offensivt - og satte jakob Poulsen på en af backpladserne.

    Hvorfor - fordi han spiller for langsomt, laver for mange fejl, mangler spidskompetencer i det offensive spil. Hvem lyder det som - korrekt TK.

    ved godt at han har været skadet, men manden lavede også fejlene i de afgørende kampe - han er ikke det omdrejningspunkt holdet kunne bygges op omkring.

    Jeg anerkender, at manden spillede enkelte gode kampe for GF og flere gode landskampe i efteråret - men ét efterår giver ingen sommer. Og han spillede altså en del dårlige kampe det efterår. han blev især bemærket for et godt skud og et par mål på den konto - men i opspillet finder jeg ham ikke god nok.

    jeg vil tusind gange hellere have vingaard på banen end JP - han har også et dejlig skud !

    Og til dem som taler om, at JP får et godt VM og bliver for dyr - jeg er helt sikker på at det gør han ikke - han er over the hill og derfor desværre i vores prisniveau. Hvis han får et godt VM - så indrømmer jeg min analyse af ham må være 100% forkert - men før jeg ser det, så håber jeg godt nok ikke vi køber ham.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #156
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...g-i-agf#part=1
    ›Han bliver billig hvis han spiller dårligt til VM. Spiller han
    ›suverænt kan vi godt glemme det.

    I princippet kan Jakob Poulsen vel også blive handlet inden VM. Spørgsmålet er om GF har råd til at ta chancen og vente, hvis de får bare et rimeligt godt tilbud nu. De ærgrer sig jo nok lidt over at Lazio-dealen ikke blev til noget i sin tid. Han kan blive skadet igen eller bare ikke få spilletid under VM. Han har jo ikke imponeret med formen i de seneste kampe.
    h

  8. #157
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    http://www.bold.dk/nyt/Dyster-fremti...sen-i-Toulouse

    Skidt for Søren Larsen, men tror alligevel ikk det er en spiller for os, men længere nede i artikkelen står der at Daniel Braaten kan forlade klubben, hvis det betyder at han kan forlade klubben billigt, bør FCK klart forsøge og hente ham, dækker begge kanter og han spille på toppen.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #158
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    53

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    http://www.bold.dk/nyt/Dyster-fremti...sen-i-Toulouse

    ›Skidt for Søren Larsen, men tror alligevel ikk det er en spiller
    ›for os, men længere nede i artikkelen står der at Daniel Braaten
    ›kan forlade klubben, hvis det betyder at han kan forlade klubben
    ›billigt, bør FCK klart forsøge og hente ham, dækker begge kanter
    ›og han spille på toppen.

    Begge to ville være klasse signinger, igang CV.....

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #159
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    160

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    jeg vil mene at kenneth perez er et oplagt valg, set på den baggrund at vi har drømme om at kvalificere os til CL, han har så meget rutine og ja han er oppe i årene, men en enkelt sæson ville han kunne sætte sit aftryk, det er jeg helt sikker på.
    Daniel Jensen er total urealistisk efter min mening, han er for dyr og vil sikkert have bedre muligheder end fck, det er jo ikke fordi at vi ligger lige efter bremen.
    Jacob Poulsen er den mest oplagte mulighed, og folk begynder at sammenligne ham med TK er jo helt ude i hampen, han er fast mand på landsholdet hvilket TK aldrig har været, han besidder utrolig mange kvaliteter som vi sagtens ville kunne bruge i FC. Men en sammenligning mellem de to er nonssens, JP er klart en bedre spiller på alle områder.

    Og så håber jeg i øvrigt vi henter MG Hjem fra Frankrig...

  13. #160
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Angående Kenneth Perez har jeg noteret mig, at når en spiller normalt går på pension, så meldes det ud direkte. I Kenneth Perezs tilfælde er det en del anderledes.. Han ved ikke helt om han stopper.. Normalt plejer spillere og andre sportsudøvere at være rimelig afklaret med dette tidspunkt af deres karriere.. - I mine øjne taler det helt klart for at han fortsætter..

    En anden ting, som har været oppe og vende angående Perez er, at han vil tage højde for familien.. Så vidt jeg har hørt er han hollandsk gift, og hans børn er opvokset i Holland.. Dette gør at jeg ikke tror at han river teltet op og flytter til Danmark for at spille for FCK.. Så skal det da være på baggrund af at ønske at slutte sin karriere på dansk grund ved sine rødder, og familien er med på den ide?

    Ellers tror jeg at han ender i Holland.. Måske leder han efter et job, såsom spillende assistenttræner, da han ønsker at gå træner vejen..?

  14. #161
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Hvad med chipen ? Er der nogle der ved noget der? Der var mange rygter på et tidspunkt

  15. #162
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Hvad med chipen ? Er der nogle der ved noget der? Der var mange
    ›rygter på et tidspunkt

    Han spiller stadig i Saudi (Al Halil), og har kontrakt til 2011. De har et spillerbudget oppe omkring 1/4 mia. DKK årligt og må siges at være skridtet foran København økonomisk, så det skulle kun være familiære relationer der kunne trække ham tæt på sit fødested i Malmö.

    Men forsøget skal da helt klart gøres.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #163
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Jeg synes bestemt, at Kenneth Perez er interessant. De fleste er enige om, at der skal hentes to erstatninger for Atiba, og da midlerne er begrænsede, så vil en gratis Kenneth Perez bestemt være et rigtig godt alternativ et års tid eller to. Med hans præstationer i Twente i den forgangne sæson, så er der ingen tvivl om, at han stadig har niveauet, og samtidig vil han kunne bidrage med en masse rutine, som kan blive vigtig i den forestående CL-kvalifikation.

    Henter vi Perez sammen med Jakob Poulsen, (som jeg ikke mener er over the hill - han er blot ikke kommet tilbage i topform ovenpå sin skade, og han har oven i købet måtte trækkes med at spille på et hold, der har været forfærdeligt i foråret. Ikke gode betingelser for at ramme niveauet.) så mener jeg, at vi vil være rigtig godt dækket ind på midtbanen til den kommende sæson, da begge spillere kan bruges centralt såvel som på kanterne.

    Spørgsmålet er så, om Ståle leder efter en mere udpræget kantspiller på højrekanten, men med vores offensive backs in mente (og især Pospech i højre side), så er det næppe nødvendigt at have en lynhurtig og meget offensiv wing. Perez og Poulsen vil i mine øjne begge kunne dække højre kant, selvom Perez nok vil være mest oplagt til den centrale plads - som vist også er den plads, han har spillet i Twente i denne sæson (ret mig hvis jeg husker forkert). Det ville give adskillige kombinationsmuligheder på midtbanen.

    En sådan midtbane med så mange alsidige typer vil give gode muligheder for at rokere rundt alt efter form og modstander, og samtidig vil vi være fornuftigt dækket ind mod skader med Delaney, Özdogan og så TK (hvis han altså bliver). Derudover kan Oviedo i nødstilfælde spille kanten - her vil han muligvis være endnu bedre end på backen.

    Et alternativ til Jakob Poulsen kunne være FCM's Mikkel Thygesen, der også kan dække flere pladser på midtbanen, men han vil højst sandsynligt koste noget mere end Poulsen efter AGF's nedrykning.
    Mvh.
    Dane

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #164
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Kan simpelhen ikke forstå hvorfor folk bliver ved med at nævne Kenneth Perez??

    For det første er han tusse gammel og for det andet passer han overhovedet ikke til vores spilsystem! Hans fortrukne position er lige bag angriberne i en 4-3-3. Jeg kan acceptere at han eventuelt kan bruges på venstrekanten, men med Grønkjær og Vingaard til at dække de pladser kan jeg slet ikke se behovet.

    Manden er alt for offensiv til at dække en central midtbaneplads i Ståles system.


  20. #165
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Kunne stadig rigtig godt tænke mig Celso Borges fra Fredrikstad. En rigtig god offensiv midtbane spiller som kun er 20 år som kan drible og score mål. Han er fra costa rica og samme hold som Oviedo men kom i 2009 til norge efter klubber som Palermo, Anderlech, Man city og Werder bremen var interesserede. Tror han ville være rigtig god med en anden mere erfaren spiller til at afløse Atiba.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

Side 11 af 45 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  3. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30
  5. Die Hard Mega Hard FCK sang
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 14.07.06, 12:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •