Side 16 af 45 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 667

Emner: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Jamen tak for info. Jeg har ikke set dem i kamp, og kun hørt dem omtalt flere gange, på en måde, der gør dem begge interessante.

  2. #227
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    CV siger nu åbent hvad vi godt vidste i forvejen, angrebet har laveste prioritet i det her transfervindue.

    Det afgørende for os er, at vi har flere forskellige konstellationer og variationer til rådighed i vores angreb. Grænsen for, om vi har for mange angribere går der, hvor vi føler os trygge. Men det er ingen hemmelighed, at det er den position, hvor vi bruger mindst energi på at kigge efter nyt blod.
    Samtidig siger han også at det først og fremmest kommer til at handle om hvorvidt Ailton skal blive eller ej, også med tanke på at hans kontrakt udløber næste år.

  3. #228
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ››David Boysen er et stort talent, problemet er fysiken, for han
    ››mangler til forskel fra Nicolai Jørgensen, noget at stå imod med
    ››når der bliver gået til den.

    ›I den forbindelse er det jo meget skægt, at NJ i vinters fik
    ›besked på, at nu måtte han altså pumpe noget jern, hvis han
    ›skulle videre i udviklingen. Det gjorde han så, og vupti - så
    ›blev han nærmest for god til 1. div. (er jeg blevet fortalt). NJ
    ›burde man seriøst overveje. Fortsætter han sin udvikling, så er
    ›han i FCN, FCM eller i en mindre hollandsk klub inden for et års
    ›tid. Pudsigt nok har NJ en fortid i...BIF :-)

    Kige præcis, og med de 4 mål ved sidste u19 samling er han nok ikke blevet mindre spændende for udlandske klubber. jeg mener også han er for god når han viser sit topniveau, men der skal arbejdes så hans bundniveau bliver højere, og det tror jeg netop vil ske i en trup hvor han bedre bliver udfordret til træning, og derved bliver hurtigere klar til indhop i 2010/11 og indtage en fast plads i 2011/12.

    ›Boysen er gået i stå, er jeg blevet fortalt. Delvis pga.
    ›skadesforløb men han mangler altså også nogle kvaliteter, som der
    ›skal arbejdes på/med. Han er hurtig, direkte og har godt timede
    ›løb. Men han er meget klejn i det (som du også skriver),
    ›og hans teknik er altså ikke specielt god, når niveauet bliver
    ›højere end 1. div.

    Jeg syntes du glemmer et meget vigtig element i hans spil, han har et rigtig godt skud og er god til at stå de rigtige steder, derudover har han et godt blik for sine medspillere. Men du har fuldstændig ret i at hans udvikling er gået i stå pga skader, men talentet er der fortsat, og han skal bare have en ordentlig opstart inden turneringsstart så han starter med at være i samme form som resten af truppen, så han ikke konstant halser efter.


    ››Han ville dog være en spiller jeg godt kunne tænke mig at købe,
    ››og lade ham blive i ab i et par sæsoner på en lejekontrakt, så
    ››han udvikler sig på et højere niveau end 2. div, eller den
    ››kommende reserveturnering.
    ››Men om 2-3 år kunne jeg sagtens se Boysen og Zohore som fast
    ››inventar som topscorer i FCK, en hurtig letbenet ved siden af en
    ››høj fysisk stærk angriber, hvor de begge har et højt teknisk
    ››niveau.

    ›Jeg tvivler sgu noget på Boysen. Zohore har alle muligheder,
    ›selvom han selvfølgelig også skal arbejde på en del ting over de
    ›næste par år.

    Enig!!
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  4. #229
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Et af de mulige emner til midtbanen kan ihvertfald nu godt afskrives, da Niki Zimling skal til NEC.

    Bortset fra det, så har CV været overraskende aktiv i medierne, senest med en kontroversiel udtalelse om at vi ikke har de samme penge som Chelsea eller Manchester City. Ooooh. Nok mere overraskende er at han udtaler sig om hvordan det ville være let at finde et midtstopperpar i Premier League. Om det betyder at vi leder efter to midterforsvarer og så siger farvel til en til af de tre vi har tilbage eller bare at han sagde midtstopperpar istedet for midtstopper og det intet betyder... who knows?

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #230
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Skulle man lede efter et stopperpar udelukker det i første omgang at tage på indkøb i sønderjylland. Jeg har skrevet det før; jeg kan dårligt forestille mig, at man ikke igen kigger mod Tjekkiet. Og netop omkring prisen er det formentlig også der, man får mest value for money, samtidig med at satset holdes på et minimum.

  7. #231
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Man kunne vel også tænkes at kigge mod klubber, som har hårdt brug for penge.. Der må være en del klubber sydpå, som er hårdt økonomisk ramt.. Har svært ved at forestille mig, at de kan gå fri af deres respektive landes dårlige økonomi..

    CV har også tidligere udtalt at FCK transferpolitik har ændret sig og at man ikke længere typisk kun kigger i landene omkring os. Ofte nævnes mange lande fra Sverige og Norge.. Jeg synes oftes at de svenske medier nævner priser i kanten af de 10-15 mio. kr for en blomstrende svensk spiller - En pris, som jeg ikke tror på at klubben er villig til at betale for en fiasko ala Larsson eller Ailton igen.. De seneste år har vi med rette også hente profiler fra andre ligaer (Pospech og Damen). Det ville være helt på sin plads at fortsætte denne udvikling..

    Jeg har tidligere nævnt mine emner til truppen (Cleyton Silva og Sølvi Ottesen) Desuden vil Ottesen være helt oplagt. Man kender hans enorme styrker og har set hvor stor betydning manden har haft for sønderjyderne. Hvordan kunne manden ikke blomstre i FCK, hvor han kommer til at spille for en klub, som ikke skal forsvarer med næp og klør det meste af kampen.. Jeg tror personligt, at han ville være et scoop at få til klubben, som måske kunne bringe tankerne tilbage på vores stærke forsvar med Gravgaard og ham den Brede.. Sølvi er en fantastisk forsvarspiller - Nok SAS Ligaens bedste i mine øjne og mulig kandidat til en MVP titel i SAS Ligaen.. Prisen er vel heller ikke skræmmende, så frem med checken CV - Det ville give et stort dobbelt 5 tal i min lille sorte bog :)

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #232
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Efter at have læst denne tråd: http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?p=532405 - undrer det mig, at Tarik Elyounoussi helt ubemærket er blevet udlejet til Lillestrøm. For få år tilbage var han et emne for Fck. Nogen der ved, om han ville kunne dække nogen huller på det nuværende hold?

  10. #233
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Hvad siger folk til Holmén??? Han er åbentbart på vej væk fra vestegnen og det var jo Don Ø's ønskespiller på et tidspunkt, hvis han kunne vælge frit fra Brøndby's trup.

  11. #234
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Efter at have læst denne tråd:
    http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?p=532405 -
    ›undrer det mig, at Tarik Elyounoussi helt ubemærket er blevet
    ›udlejet til Lillestrøm. For få år tilbage var han et emne for
    ›Fck. Nogen der ved, om han ville kunne dække nogen huller på det
    ›nuværende hold?
    Tarik floppede sindsygt i sin første tid i Holland, tels pga dårligt spil og dels pga stader, og blev udlejet til Lillestrøm for forårs sæsonen i Norge for at få farten tilbage i sit spil og lysten tilbage. Det er dog blevet understreget i den norske presse at han SKAL tilbage til holland her efter sommerpausen og være en del af deres trup igen. Lillestrøm har forsøgt og få lov og beholde ham i efteråret også, men det er blevet blankt afvist (ifg pressen)

    Planen er sådan set lykkes for ham, han har haft et kanon forår og satser nu også selv på sucses i Holland igen.

    I Lillestrøm har han dækket højre midtbane i en lidt tør 4-5-1 opstilling, på et Lillestrøm hold som har spillet et godt forår med 13 kampe ubesejret i træk og i går vendte de 3-0 til 3-3 i de sidste 4 minutter og holdt dermed deres stime kørende... Tarik scorede i øvrigt det ene af målene.. Tror egentlig han ville passe fint ind, selvom han har fortid som angriber, så knokler han bestemt også i defensiven og offensivt er han flere klasser over hvad vi ellers har på højre midt.

    Tror han blir svær og få hentet nu, for det virker som han får en ny chance i sin klub som vidst også har skiftet træner siden han var det sidst, men hvis han flopper en gang til i Holland så bør vi være klar
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #235
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    55

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Nicolai Jørgensen er et kæmpe talent. Har set de fleste AB-kampe i denne sæson og han er fortjent blevet kåret til mom i 90% af alle deres kampe. Han kan det meste faktisk. Han er ok hurtig, fysiske stærk, hovedstødsstærk, gennembrudsstærk, sparker godt og dribler godt.

    Han kan bruges på begge kanter og spiller også på toppen sommetider. Jeg så ham mere end gerne i FCK. Jeg tror at NJ er A-landsholdsspiller indenfor 3-4 år.

    Hvis man vil se et lille portræt af Nicolai Jørgensen er der et her: http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=33402

    Jeg havde også en stor fidus til Tobias Mikkelsen dengang han spillede i Lyngby. Troede virkelig han ville blive en spændende spiller i Suppen, men det viste sig ikke at blive tilfældet. Omend han kan nå det endnu. Min tese er bare, at man ikke kan vide sig sikker på disse spillere fra 1. division. Selvom om NJ ser rigtig spændende ud, er det stadig præstationer med afsæt i en lavere række end Suppen.

    Men giv ham chancen CV. Det skal prøves.

    - Linde
    CV, køb nu bare Stan Collymore! Han er guld værd..

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #236
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Rosenberg ville da også pynte hos os, og her må FC da kunne være med med økonomisk og så videre. Men en angriber står nok ikke øverst på CV's liste.

    http://onside.dk/nyheder/bundesliga-...i-2-bundesliga
    h

  16. #237
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Rosenberg ville da også pynte hos os, og her må FC da kunne være med med økonomisk og så videre.
    Er ret sikker på, at Herta Berlin sagtens kan overbyde et hvilket som helst dansk hold.
    Både lønmæssigt, men også på "prestige-skalaen" (2. bundesliga eller ej).
    Men Rosenberg kunne da være et scoop for FCK, ingen tvivl om det.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #238
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    55

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Nicolai Jørgensen er interessant for udlandet.

    http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=34463
    CV, køb nu bare Stan Collymore! Han er guld værd..

  19. #239
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Det er jeg nu ikke så sikker på du har ret i. Deres trup er vel ikke så overdrevet imponerende, de spiller i 2. bundesliga, vi spiller europæisk hvert år. Tyskere vil nok foretrække Berlin, Skandinaver måske København. Anyway, det er spekulationer...

    ›Er ret sikker på, at Herta Berlin sagtens kan overbyde et hvilket
    ›som helst dansk hold.
    ›Både lønmæssigt, men også på "prestige-skalaen" (2.
    ›bundesliga eller ej).
    ›Men Rosenberg kunne da være et scoop for FCK, ingen tvivl om det.
    h

  20. #240
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Nicolai Jørgensen er et kæmpe talent. Har set de fleste AB-kampe
    ›i denne sæson og han er fortjent blevet kåret til mom i 90% af
    ›alle deres kampe. Han kan det meste faktisk. Han er ok hurtig,
    ›fysiske stærk, hovedstødsstærk, gennembrudsstærk, sparker godt og
    ›dribler godt.

    ›Han kan bruges på begge kanter og spiller også på toppen
    ›sommetider. Jeg så ham mere end gerne i FCK. Jeg tror at NJ er
    ›A-landsholdsspiller indenfor 3-4 år.

    ›Hvis man vil se et lille portræt af Nicolai Jørgensen er der et
    ›her:
    http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=33402

    ›Jeg havde også en stor fidus til Tobias Mikkelsen dengang han
    ›spillede i Lyngby. Troede virkelig han ville blive en spændende
    ›spiller i Suppen, men det viste sig ikke at blive tilfældet.
    ›Omend han kan nå det endnu. Min tese er bare, at man ikke kan
    ›vide sig sikker på disse spillere fra 1. division. Selvom om NJ
    ›ser rigtig spændende ud, er det stadig præstationer med afsæt i
    ›en lavere række end Suppen.

    ›Men giv ham chancen CV. Det skal prøves.

    ›- Linde

    Nicolai Jørgensen ser rigtig spændende ud. Hvis man skal tro på det hans far siger i det lille portræt, så lyder han heldigvis ikke til at være parat til at flytte til udlandet endnu. Lad ham bare bruge FCK som springbræt. Så kan han blive boende hjemme i Ballerup lidt endnu :-)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  3. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30
  5. Die Hard Mega Hard FCK sang
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 14.07.06, 12:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •