Side 4 af 45 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 667

Emner: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Perez... Jo tak, manden er klasse og vil på trods af sin alder stadig kunne bidrage stort offensivt for fck!

    Den mest interessante spiller pt. mener jeg dog er Jakob Poulsen fra AGF. Sandsynligheden for at GF'erne skulle rykke ned i år er påtalende stor, og i den forbindelse mener jeg ikke det er urealistisk at snakke om Jakob P i fck, særligt ikke med hans skadesprægede forår in mente.

    Ståle har tidligere nævnt at der skal hentes to erstatninger for Atiba. Rykker Agf ned er det vel ikke helt urealistisk at den ene bliver Jakop P og den anden Daniel Jensen. En konstellation med disse to på vores midtbane kan holde mig vågen hele natten...

    Derudover så jeg gerne man hentede Tarik Elyounyssi i Heerenveen som erstatning for Ailton i angrebet. Spændende spiller med nogle af de samme kvaliteter som Ailton, dog med en noget bedre spilforståelse. Holder man på Nord, er det dog tvivlsomt om en ny angriber er aktuelt, særligt med tanke på at der forlænges med Grønkjær og der formentlig hentes to nye til midten.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    133

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Perez..... Hvis han og Lille Jensen kommer til FCK, så er vi vel rimeligt godt dækket ind på midten til næste sæson?

    Perez ser jeg som usandsynlig, da han nok finder en klub i den liga han har skabt sit navn. Der er nok ikke mange hold fra nummer 4 og nedefter der ikke vil have ham!

    DJ er lidt mere interessant..... Han spiller PT ikke i Werner, men der kommer nok et VM i vejen for os. Gør han det godt der, så er der mange klubber det står foran os når det gælder hans underskrift.

    Mht hvem der ryger ud, så kommer det an på VM // Ligesom det kommer an på VM om hvem vi har mulighed for at hente.

    1 ting som er sikker, udskiftning kommer der! Naturlig som tvungen!

    /Simon
    FORZA FCK

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #48
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Perez..... Hvis han og Lille Jensen kommer til FCK, så er vi vel
    ›rimeligt godt dækket ind på midten til næste sæson?

    Egentlig ikke. Perez har ikke rigtig benene længere til at spille kant (jeg mener så heller ikke at han kan spille rigtig central midt men...), Daniel Jensen er på ingen måde kant, så med Atiba ude er der kun Grønk, Vingaard og Kvist tilbage. Med de udtalelser Ståle har været ude med, så kan jeg kun forestille mig at vi er på udkig efter både en decideret central midt og en spiller der også magter en kantplads, selvom det nok ikke bliver en helt decideret kant.

    Hvis vi henter Daniel Jensen eller måske en Jorge Ortiz, så vil den anden midtbanespiller nok nærmere være et navn ovre i Mikkel Thygesen, Jakob Poulsen, Søren Rieks...
    Sidst redigeret af David_T : 09.05.10 kl. 05:13

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    hva med Anthony Annan fra RBK ham er der nok mere fremtid i end en ALTID skadet og ALT for gammel HR.Jensen fra Tyskland

    http://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Annan

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    133

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Egentlig ikke. Perez har ikke rigtig benene længere til at spille kant (jeg mener så heller ikke at han kan spille rigtig central midt men...), Daniel Jensen er på ingen måde kant, så med Atiba ude er der kun Grønk, Vingaard og Kvist tilbage. Med de udtalelser Ståle har været ude med, så kan jeg kun forestille mig at vi er på udkig efter både en decideret central midt og en spiller der også magter en kantplads, selvom det nok ikke bliver en helt decideret kant.

    Hvis vi henter Daniel Jensen eller måske en Jorge Ortiz, så vil den anden midtbanespiller nok nærmere være et navn ovre i Mikkel Thygesen, Jakob Poulsen, Søren Rieks...
    Tror nu godt Perez ville kunne klare en kant i FCK's system - Der behøver du ikke de vilde ben til at følge med pga vores backs....

    Men når det så er sagt, så skrev jeg også at det var usandsynligt at han kom til den danske liga. Oven på en rigtig god sæson så tror jeg ikke han får problemer med at finde en klub i holland.

    DJ har været meget skadet, men er vel stadig et OK bud // Om det så skal følges op med en rigtig kant spiller for at få dækket hullet efter Atiba, er nok ikke helt ved siden af. Men mon ikke man mener at 2-tilgange kunne hjælpe TK med at finde en anden klub - Manden har efterhånden fået tid nok til at bevise at han ikke hører til i klubben....

    /Simon
    FORZA FCK

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    147

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Det kan lige siges, at Guillermo Molins fra Malmö FF, der tidligere er blevet nævnt i transfertrådene, nu er oppe på fem sæsonscoringer. Det giver ham en delt tredjeplads på topscorerlisten i Allsvenskan - ret godt gået for en højrekant.

    ›hva med Anthony Annan fra RBK ham er der nok mere fremtid i end
    ›en ALTID skadet og ALT for gammel HR.Jensen fra Tyskland

    http://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Annan

    Det er stadig meget urealistisk at hente profiler i Rosenborg og især Annan, som nok ryger for +50 millioner efter VM.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Jeg har på fornemmelse at klubben præsentere en "gammel kending" fra tidligere transfervindue.. - Cleyton Silva, som man prøvede at hente for få transfer vinduer tilbage..

    Tidligere købte klubben Damen efter at han i et tidligere vindue var rygtet til klubben.. - Cleyton Silva vil jeg mene kunne være en fantastisk forstærkning til klubben.. Cleyton kan så vidt jeg husker spille mange offensive pladser, og kan ting på egen hånd, som minder om Ailton - Når han ellers var oppe i højste gear...

    Ellers vil jeg tilslutte mig snakken om Jakob Poulsen, som et realistisk indkøb til klubben.. - Hvis AGF rykker ned..

    Det er efterhånden også tiltrængt for os tilhængere at få et transfervindue, som ikke skuffer os ligesom de sidste snart 2 år har været præget af.. :)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ››Med fare for at blive skudt ned, så synes jeg at Yura Movsisyan
    ››fra Randers ser yderst interessant ud.

    ›Mikhail Ashvetia!!111

    Jeg er enig i at der er interessante spillere at hente fra de tre potentielle nedrykningskandidater.

    Agf Jacob Poulsen
    Sønderjyske Sølvi Ottesen
    Randers Movsisyan og Beckmann.

    4 spillere der tilsammen ville give en god bred FCK trup til CL.
    Problemet er at finde spille med dansk ophav efter de nye UEFA regler med 8 spillere af dansk avl i truppen.

    Det skal man lige tage højde for inden man diskuterer diverse eksotiske spillere.

    Til næste års 25 mands trup har vi disse 7 sikre "danske" spillere:

    Zanka
    Hjalte
    Kvist
    Vingaard
    Grønkjær
    Delaney
    Nordstrand

    Resten er solgt eller har udspillet deres rolle i truppen.
    Bliver Zanka solgt bliver vi nød til at fortsætte med disse spillere

    Øzdogan
    Danni Jensen

    Det gør, at vi bliver nød til at forstærke os med minimum en "dansk" spiller i sommerens transfervindue.

    Glæder mig til CL lodtrækning
    /#5048 Løven

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Til næste års 25 mands trup har vi disse 7 sikre "danske" spillere:

    ›Zanka
    ›Hjalte
    ›Kvist
    ›Vingaard
    ›Grønkjær
    ›Delaney
    ›Nordstrand

    ›Resten er solgt eller har udspillet deres rolle i truppen.
    ›Bliver Zanka solgt bliver vi nød til at fortsætte med disse spillere

    ݯzdogan
    ›Danni Jensen

    ›Det gør, at vi bliver nød til at forstærke os med minimum en
    ›"dansk" spiller i sommerens transfervindue.

    ›Glæder mig til CL lodtrækning
    ›/#5048 Løven

    Alle 8 hjemmeudviklede spillere behøves ikke nødvendigvis, at være at finde i kamptruppen, men blot i førsteholdstruppen. Dén kan jeg ikke se nogen grund til, at hverken Özdogan eller Danni Jensen skulle glide ud af.

    Desuden så tror jeg, at det er noget nær umuligt at få Laursen til en anden klub, da han vist er en af vores helt dyre drenge i lønudgifterne. Han virker egentlig fint tilfreds med situationen (udadtil ihvertfald), og det tegner også til, at han stopper karrieren til næste sommer.

    Ergo er der ingen problemer på den led lige pt. Dog kunne der være en pointe i, at få et par friske talentfulde danske spillere ind allerede nu, da vi inden for nær fremtid, måske må sige farvel til et par stykker. Grønkjær og Laursen indstiller næsten med garanti karrieren om et år, Zanka bliver også med stor sandsynlighed solgt i et af de næste vinduer (hvis ikke allerede nu), Vingaard har potentiale til at blive et salgsobjekt meget snart, og så er det vel ikke til at sige, om Kvist har planlagt at bruge hele sin karriere i de hvide trøjer.

    Men dette er allerede blevet vendt i 1|2. anden tråd.

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Hvis vi kigger længere frem, kommer der jo med al sandsynlighed også nogle ungdomsspillere op fra egne rækker. Zohore måske allerede til sommer, og ellers kan navne som Skovgaard og Vukicevic vel også forventes at få talentpladser i truppen. Reglen er primært lavet for, at man ikke har over 17 udlændinge i truppen, og det er vi trods alt ikke i nærheden af at have.
    HIC SUNT LEONES

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Alle 8 hjemmeudviklede spillere behøves ikke nødvendigvis, at
    ›være at finde i kamptruppen, men blot i førsteholdstruppen. Dén
    ›kan jeg ikke se nogen grund til, at hverken Özdogan eller Danni
    ›Jensen skulle glide ud af.

    ›Desuden så tror jeg, at det er noget nær umuligt at få Laursen
    ›til en anden klub, da han vist er en af vores helt dyre drenge i
    ›lønudgifterne. Han virker egentlig fint tilfreds med situationen
    ›(udadtil ihvertfald), og det tegner også til, at han stopper
    ›karrieren til næste sommer.

    ›Ergo er der ingen problemer på den led lige pt. Dog kunne der
    ›være en pointe i, at få et par friske talentfulde danske spillere
    ›ind allerede nu, da vi inden for nær fremtid, måske må sige
    ›farvel til et par stykker. Grønkjær og Laursen indstiller næsten
    ›med garanti karrieren om et år, Zanka bliver også med stor
    ›sandsynlighed solgt i et af de næste vinduer (hvis ikke allerede
    ›nu), Vingaard har potentiale til at blive et salgsobjekt meget
    ›snart, og så er det vel ikke til at sige, om Kvist har planlagt
    ›at bruge hele sin karriere i de hvide trøjer.

    ›Men dette er allerede blevet vendt i 1|2. anden tråd.

    Enig i at min research måske ikke var så dybdegående, men også var en personlig hoildning til, at jeg gerne ser at vi køber danske spillere fra hylde 1.

    Jeg havde faktisk en opfattelse af Ulrik Lauersen sagde mellem linierne sidst han kommenterede sin kontrakt, at han ville stoppe denne sommer, men det kunne selvfølgelig også tolkes som om at han bare spillede kontrakten færdig, uden ambition om at være førstevalg.

    Det udskyder regnskabet på danskerkvoten et år mere i hvert fald.

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Hvad er det lige Jacob Poulsen har vist udover et godt efterår?

    Minder mig mere om en døgn flue som TK,Jesper Bech mv, end en person der vil kunne forstærke os?

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Jacob Poulsen har vist et drive, en dynamik - evnen til at spille bolden rigtigt - og ikke mindst på de rigtige tidspunkter.

    Bevares, hans forår har været skidt. Men jeg så gerne Poulsen i København. Meget gerne.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Jacob Poulsen har vist et drive, en dynamik - evnen til at spille
    ›bolden rigtigt - og ikke mindst på de rigtige tidspunkter.

    ›Bevares, hans forår har været skidt. Men jeg så gerne Poulsen i
    ›København. Meget gerne.

    Det samme kan man vel sige om TK i FCN? En god halvsæson burde ikke være nok for os, med mindre han er meget billig.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Og når AGF rykker ned på søndag kan det jo tænkes at de er nødt til at holde brandudsalg henover sommeren. Og her kan man nok anskaffe sig Jakob Poulsen til en fornuftig pris.

    Mvh. Dennis Jørgensen

Side 4 af 45 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  3. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30
  5. Die Hard Mega Hard FCK sang
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 14.07.06, 12:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •