Side 6 af 45 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 667

Emner: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    230

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Sølvi virker oplagt, spørgsmålet er om han hellere vil til udlandet. Mener at have hørt han meget gerne ville til England

    Et andet bud kunne være Rasmus Bengtsson som vi blev kædet sammen med før han røg til Berlin. Han har ikke spillet så han vil nok godt videre. Samtidig rykkede Hertha ned med et brag så måske skal de også have tyndet ud i truppen.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Hold da op for en silly season vi går imøde, som FCK fans - Men på den anden side har det godt nok også været en stille omgang de sidste par sæsoner..

    Er helt enig i de mange antagelser, som er kommet indtil videre..

    Realistisk set skal klubben ud og hente en spiller til hver kæde (Som man ofte har hørt fra klubben side)

    En ekstra keeper (Gerne et stort talent - som ikke behøver at være dansker)
    En ny forsvarsgeneral (Zanka er vel ikke klar til at udfylde den rolle hos os)
    En ny stjerne på midtbanen fra øverste hylde.
    Muligvis en ny angriber.

    Et godt bud på vores nye midtbanestjerne tror jeg vi skal finde i Grækenland, hvor klubben vel har brugt lidt tid de senere år på at kigge efter spillere (Startede med Damen, som blev rygtet til klubben vinduet før at vi købte ham)

    Bold.dk kunne blandt andet berette følgende:

    - FC København har længe haft kig på spilleren, og det er meget interessant for Cleyton at tage til København. FCK har gode forbindelser til Panathinaikos, hvor Dame N'Doye, som er en af Cleytons gode venner, tidligere har spillet, så der er en god chance for, at han tager til København, siger Cleyton Silvas agent, Costas Botos, til bold.dk.

    - Jeg ved at klubberne snakker om en seks måneder lang lejeaftale, med en købsoption indskrevet i aftalen. Intet er lukket eller afsluttet endnu, men det kan måske ske i denne uge.

    Ifølge agenten har FC København ved flere lejligheder været i Grækenland for at se nærmere på Cleyton Silva, der betegnes som en teknisk stærk offensiv midtbanespiller, der ofte finder vej til netmaskerne.

    - I sidste transfervindue prøvede vi ifølge flere medier at hente Cleyton Silva fra de nykårede mestre på en lejeaftale. En spiller som Rene Henriksen talte med store roser omkring, og efter at have set en kamp i den græske pokalturnering, hvor holdet var dybt ude og skide mod et hold fra en lavere række - Hvor Cleyton reddede Panathinaikos med 2 mål, hvor det ene var en afgørende scoring i overtiden, så er jeg ikke i tvivl om at Cleyton Silva ville være en klar forstærkning til vores elskede FC København.

    Cleyton Silva spiller meget få kampe i Panathinaikos, og vil helt sikkert ikke have noget imod luftforandring og spilletid på et hold, som har muligheden for at komme i CL næste sæson.. Samtidig har han et græsk pas, så heller ingen problemer der.. En sidste faktor kunne være at Panathinaikos vel ligesom de fleste i Grækenland må være hårdt ramt økonomisk, så mon ikke at Cleyton ville være forholdvis billig..

    Hvad der lige fik handlen / aftalen til at gå i vasken skal være usagt?
    Sidst redigeret af Nyegaard1986 : 24.05.10 kl. 14:08

  3. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ››Alle 8 hjemmeudviklede spillere behøves ikke nødvendigvis, at
    ››være at finde i kamptruppen, men blot i førsteholdstruppen. Dén
    ››kan jeg ikke se nogen grund til, at hverken Özdogan eller Danni
    ››Jensen skulle glide ud af.
    ››
    ››Desuden så tror jeg, at det er noget nær umuligt at få Laursen
    ››til en anden klub, da han vist er en af vores helt dyre drenge i
    ››lønudgifterne. Han virker egentlig fint tilfreds med situationen
    ››(udadtil ihvertfald), og det tegner også til, at han stopper
    ››karrieren til næste sommer.
    ››
    ››Ergo er der ingen problemer på den led lige pt. Dog kunne der
    ››være en pointe i, at få et par friske talentfulde danske spillere
    ››ind allerede nu, da vi inden for nær fremtid, måske må sige
    ››farvel til et par stykker. Grønkjær og Laursen indstiller næsten
    ››med garanti karrieren om et år, Zanka bliver også med stor
    ››sandsynlighed solgt i et af de næste vinduer (hvis ikke allerede
    ››nu), Vingaard har potentiale til at blive et salgsobjekt meget
    ››snart, og så er det vel ikke til at sige, om Kvist har planlagt
    ››at bruge hele sin karriere i de hvide trøjer.
    ››
    ››Men dette er allerede blevet vendt i 1|2. anden tråd.

    ›Enig i at min research måske ikke var så dybdegående, men også
    ›var en personlig hoildning til, at jeg gerne ser at vi køber
    ›danske spillere fra hylde 1.

    ›Jeg havde faktisk en opfattelse af Ulrik Lauersen sagde mellem
    ›linierne sidst han kommenterede sin kontrakt, at han ville stoppe
    ›denne sommer, men det kunne selvfølgelig også tolkes som om at
    ›han bare spillede kontrakten færdig, uden ambition om at være
    ›førstevalg.

    Så kom det frem. Ulrik Lauersen stopper karrieren efter denne sæson.
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1344359.ece

  4. #79
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ››nu ved jeg ikke om det er sagt men; hvis oscar wendt smutter.
    ››kunne man så ikke tænke sig at vi hentede Michael jakobsen fra
    ››aab??
    ››med tanke på den sjat spillere vi gennem tidende har hentet deroppe fra.

    ›Jeg er sikker på at Bryan Oviedo er tiltænkt den tjans, når Oscar
    ›Wendt søger andre græsgange. Nogen der ved hvordan det går med
    ›hans fysik, samt omstillingen til skandinavisk fodbold?

    Jeg ser nu også købet af Oviedo som et tegn på, at man har snakket med Wendt om, at han bliver mindst et halvt år mere.

    Mens Oviedo ser ud til at have masser af potentiale, så tror jeg stadig ikke, han helt er komplet nok til at spille fast allerede nu, ihvertfald ikke for os, hvis man skal tage status og ambitioner med i betragtningen. Derfor tror jeg ikke, man har planlagt et salg af Wendt allerede nu. Wendt udtalelser for et halvt år siden.

    Samtidig så tror jeg dog, at Oviedo er tæt på at være på et højt nok niveau, og at han rent faktisk ér tiltænkt som Wendts direkte afløser, inden for nær fremtid.

    Så med mindre der kommer et Corleone-tilbud (offer we can't refuse), så bliver Wendt vel. Dette er selvfølgelig meget fint, men det gør det samtidig mere sandsynligt, at han laver Atiba-finten og smutter gratis lige pludselig. Hvilket ville være enormt kritisabelt af ledelsen, hvis man inden for 2 sæsoner tillader vores 2 største salgsobjekter (Zanka fraregnet) at gå kvit og frit.

    Skulle Wendt blive solgt nu, så tror jeg man er nødt til at finde en anden løsning til venstrebacken, end Oviedo. Det er selvfølgelig svært at vurdere, hvilket niveau Oviedo rent faktisk ligger på, men jeg synes at vi, på trods af nogle dejlige offensive og tekniske kvaliteter, så et par hovedløse aktioner, defensive usikkerheder og dumdristige beslutninger.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #80
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    63

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Det ser ud til at blive et vindue hvor det enten bliver
    ›cementeret, at vi ER på røven eller at vi griner af alle de andre
    ›fordi vi stadig bruger penge og stadig har det bedste hold når
    ›sæsonen starter igen.

    Det bliver bestemt et afgørende transfervindue. Jeg tror ikke der kommer som meget afgang som nogle frygter, men med Laursen og Atiba mister vi to erfarne spillere. Selvom vores 'akse' med Linderoth og Gravgaard var mere markant, så er sammenligningen ikke langt fra. Nu hvor vi ikke længere kan bruge 15-20 mio. på at hente en erstatning, kommer CV's evner for alvor på prøve. Jeg frygter at vi ikke kan finde de stores scoops, men håber at jeg tager fejl.

  7. #81
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    med Laursen og
    ›Atiba mister vi to erfarne spillere. Selvom vores 'akse' med
    ›Linderoth og Gravgaard var mere markant, så er sammenligningen
    ›ikke langt fra. Nu hvor vi ikke længere kan bruge 15-20 mio. på
    ›at hente en erstatning, kommer CV's evner for alvor på prøve.
    Nu når du lige nævner de to, så hvorfor ikk hente dem begge to, ekstrem kortsigtet, men det kunne være meget fedt alligevel, og tror det er til at betale. Eller Daniel Jensen hvis Linderoth virkelig ikk gider spille fodbold mere.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  8. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Håber/ved at disse smutter:

    Atiba, TK, Ulrik L, Ailton, Peter Larsson og JC

    Håber tilgang af disse:

    Sølvi Ottesen, Andreas Laudrup, Daniel Jensen og Jacob Poulsen samt en reserve keeper. Evt en ung midterforsvarer (fx Andreas Bjelland) mere, kender ikke niveauet på de talenter der står på spring.

    Kunne være super fedt med Andreas Laudrup da jeg mener han er et kæmpe talent, der inden for de næste par år vil være inde omkring landsholdet og overtage Rommedahls plads på højrewingen. Altså nappe ham inden han bliver for dyr, eller uinteresseret i FCK, hvis det ikke allerede er tilfældet.

    Hvis disse spillere blev solgt og hentet ville jeg ihvertfald være godt tilfreds, men er nok en smule urealistisk...

  9. #83
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Skulle Wendt blive solgt nu, så tror jeg man er nødt til at finde
    ›en anden løsning til venstrebacken, end Oviedo.

    Ja, jo. Omvendt så vi i 2006 at Bergdølmo fik en mindre skade i lysken og en ganske ung og uprøvet (i SAS Liga-sammenhæng) Oscar Wendt blev kastet hovedkulds ind på holdet. I stedet for kampe i 2. Division Øst stod den pludselig på Brøndby, Manchester United og Benfica. Den opgave løste han egentlig ganske glimrende.

    Jeg tror egentlig godt man kan "chance" den med Oviedo såfremt Oscar skulle blive solgt. Går det helt ad helvedes til (Janne Saarinen-style) er der mulighed for at rykke Zanka eller Kvist ned/ud på en back og derefter hente en ny mand i vinterpausen. Mit umiddelbare indtryk er at Ståle har været rimelig tålmodig med sine forsvarsspillere, selv i perioder hvor de har været noget usikre. Eksempelvis var der stor undren over at Ulrik Laursen spillede kamp efter kamp i en periode hvor hans spil ikke rigtig fungerede. Det samme kan siges om Peter Larsson og egentlig også Zanka.

    Der er dog nok ingen tvivl om at man vil foretrække lige at give Oviedo et halvt år mere til lige at falde til.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #84
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Jeg har på fornemmelse at klubben præsentere en "gammel
    ›kending" fra tidligere transfervindue.. - Cleyton Silva, som
    ›man prøvede at hente for få transfer vinduer tilbage..

    ›Tidligere købte klubben Damen efter at han i et tidligere vindue
    ›var rygtet til klubben.. - Cleyton Silva vil jeg mene kunne være
    ›en fantastisk forstærkning til klubben.. Cleyton kan så vidt jeg
    ›husker spille mange offensive pladser, og kan ting på egen hånd,
    ›som minder om Ailton - Når han ellers var oppe i højste gear...


    Jeg tror også stadig, at han kunne være et interessant navn. Han besluttede i vinter at give det en chance i PAO efter at have scoret to gange i en pokalkamp, men foråret endte alligevel som en skuffelse, da det i ligaen kun blev til 80 minutters spilletid fordelt på fire indskiftninger, så han er med stor sandsynlighed færdig hos dem. På hans Wikipedia påstås det dog, at de cypriotiske mestre Omonia forhandler om at hente ham, og et eller andet sted tror jeg mere på, at han havner der. FCK plejer ikke at være alt for tilgivende over for spillere, der afviser klubben *ahem* Demba-Nyren...
    HIC SUNT LEONES

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #85
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Umiddelbart synes jeg at historien fra Cypern lyder lidt ligesom FCK historien i samme transfer vindue.. Om Carsten V er villig til at give et forsøg mere på at hente ham kan man kun håbe.. Jeg kunne dog godt forestille mig, at når klubben har set sig varm på en spiller, så er man villig til at kæmpe for at lande ham i klubben..

    For at finde en værdig afløser for Atiba, så er det vel også meget begrænset, hvor stort udvalget er på transfermarkedet, når man har klubbens økonomiske situation i baghovedet. Udvalget af spillere fra øverste hylde, som man så smukt udtrykker det, er vel også ret begrænset medmindre at man vil give en stor pose penge mellem 15-25 mio. kr for en spiller? Andre spillere fra SAS ligaen vil ikke kunne afløse Atiba, når man kalder ham ligaens bedste midtbanespiller. Hvor mange spillere ville kunne matche Nordens bedste spiller fra de andre ligaer i Norden? Antallet er ganske begrænset, og når klubbens udmelding er, at man ikke er svækket efter sommerferien, så har jeg svært ved at se en spiller fra Norden afløse Atiba..

    Den skaldede Høvding fra det norske har udtalt at man henter 1 eller 2 spillere for at afløse Atiba - Hvilket i mine øjne kunne afspejle, at man har sat et budget for en værdig afløser. Hvis det ikke er muligt at finde afløseren gennem en billig handel, så vil man kaste hele midtbanebudgettet efter en enkel spiller - Tilgengæld ønsker man at forstærke sig med 2 gode handler til midtbanen, såsom Daniel Jensen og Cleyton kunne være.. Begge ville næppe være specielt dyrere at få accepteret et bud på..

    Men klubben har gennem de sidste par transfervinduer bevæget sig i nogle for FC København lidt usædvanlige markeder - For eksempler kan nævnes Oviedo, Sionko, Pospech og Damen. Førhen var det sjældent at vi hentede spillere udenfor det nordiske marked..

    Så valgte Laursen også, at stoppe sin karriere, som træder i kraft fra på søndag.. Hvilket efterlader et kæmpe hul i vores forsvar.. Samtidig med at Ulrik forlader os, så ryger vores såkaldte forsvarsgeneral, som klubben bliver nødt til at finde en afløser for.. En rå diamant såsom Oviedo ville absolut svække holdet markant.. I den danske liga vil der kun være en oplagt erstatning i mine øjne - Sølvi Ottesen..
    Hvis ikke Ottesen bliver landet, så håber jeg at Carsten V hiver en kanin op af hatten, som dengang man hentede en ukendt for mig Pospech, som i mine øjne har været et af de bedste indkøb Carsten V har foretaget..

    Ellers kunne man håbe at rygterne snart tager fart og en pressemeddelse bliver sendt ud fra klubben..

  14. #86
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Ellers kunne man håbe at rygterne snart tager fart og en
    ›pressemeddelse bliver sendt ud fra klubben..

    JAAAAA jeg elsker agurketiden... alle de rygter og så venter man ellers i spænding og sover dårligt om natten har sommerfugle i maven når den nye spiller har første boldberøring osv... elsker det
    Bedste angriber der har spillet i FC København



    https://www.youtube.com/watch?v=gFuo...e_gdata_player
    sweetfc's Avatar

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #87
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ››Ellers kunne man håbe at rygterne snart tager fart og en
    ››pressemeddelse bliver sendt ud fra klubben..

    ›JAAAAA jeg elsker agurketiden... alle de rygter og så venter man
    ›ellers i spænding og sover dårligt om natten har sommerfugle i
    ›maven når den nye spiller har første boldberøring osv... elsker
    ›det

    Og endnu mere denne sommer fordi man bare VED, at der kommer nye spillere ind denne gang.
    Som Ståle har udtalt, så er det 18 måneder siden vi sidst hentede en etableret spiller. Så det er bestemt på tide igen med alle disse afgange.

    Så jeg tror ikke, at der er den store chance for at man sidder henne midt i august og bliver mere og mere frustreret pga manglende underskrifter som tidligere år.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #88
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Hvad med Mikkel Bechmann? Lige kåret til forårets profil og udtaget til VM-truppen.

    Han passer da som fod i hose, som en spiller der er interessant for FCK.

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #89
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Hvad med Mikkel Bechmann? Lige kåret til forårets profil og
    ›udtaget til VM-truppen.

    ›Han passer da som fod i hose, som en spiller der er interessant for FCK.

    Personligt kan jeg godt lide Mikkel Beckmann som spiller, men hans succes i Randers har været som angriber, en position hvor jeg ikke kan se ham være interessant for FCK. Som kantspiller ville han nok være interessant, men han ville have samme problem med det defensive som Vingaard havde i starten, bare i større omfang.

    Det er lidt ærgeligt, for han har klart nogle gode kvaliteter, men jeg mener ikke han passer til profilen som FCK emne.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Tror heller ikke, at Beckmann ville blive tilladt den samme defensive "badebillet", i FCK, som han tilsyneladense gør i Randers.
    Har svært ved at se ham blive en succes hos os, med den nuværende træner og spillestil.
    Ikke at det i grunden gør mig så meget, selv om jeg synes Beckmann er en underholdende spiller at se på for Randers.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 45 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  3. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30
  5. Die Hard Mega Hard FCK sang
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 14.07.06, 12:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •